georgio3gr
Member-
Posts
5,564 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
61
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by georgio3gr
-
Αλλαγή στο ηχειάκι του Καντράν Α4 b6
georgio3gr replied to Giannis20vt's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Πρωτοπορος στα ηλεκτρολογοηλεκτρονικα θεματα ο Γιαννης... αν ειχε χρονο αναρωτιεμαι τι αλλο θα βλεπαμε... -
Βασεις Μηχανης για Audi A4 B7 1.8T FWD
georgio3gr replied to auditc11's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
B5 RS4 βασεις μηχανης (ιδιος κωδικος δεξια-αριστερα): 8D0 199 379 AD Του RS4 B7 δεν μπαινουν στο Β7 20ντ... Μπροστα (κοντρα βαση) εβαλα την μαμα παλι γιατι εκεινη ειναι που φερνει το περισσοτερο τρεμουλο αν βαλεις πιο σκληρη ή αν δεν τοποθετηθει στην σωστη θεση... -
Βασεις Μηχανης για Audi A4 B7 1.8T FWD
georgio3gr replied to auditc11's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Εγω αλλαξα τις δικες μου με αλλες απο rs4 αλλα απο το Β5, οχι το Β7... Αν θελεις οταν γυρισω σπιτι θα σου δωσω κωδικο ανταλλακτικου... 120Ε την μια ειχα παρει... απλα να γνωριζεις οτι θα σου φερουν λιγο τρεμουλο... -
Project RS2 - RS2
georgio3gr replied to A80Avant's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Ωραια Βασιλη... Ταιριαξαν με τα φαναρια και δεν ειναι πολυ σκουρα... -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
georgio3gr replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Εγω λεω να το κρατησεις στο 1.7 και για τις κοντρες θα σου δανειζω το δικο μου... Υ.Γ.: Περαν της πλακας, πρεπει να πηγαινει πολυ καλα ε; Μπηκα σε Leon tsi IHI φιλου και αν και \σε μπερδευε λιγο η γραμμικοτητα του, μαζευε πολυ γρηγορα χιλιομετρα... -
Και απο μενα φιλε μου να το χαιρεσαι και να ειναι απροβληματιστο.. fmic τι εβαλες;
-
Project RS2 - RS2
georgio3gr replied to A80Avant's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Κι εγω τα Sc5 φοραω αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος τοσο οσο με τα Sc2 που φορουσα 225-40-18 και τα δυο... Τα επομενα μου θα ειναι κατι με πιο σκληρο πλαϊνο... -
Project RS2 - RS2
georgio3gr replied to A80Avant's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Ο Νικος (NickA41.8t) ειχε ντυσει το δικο του στην Αθηνα σε εναν... -
Project RS2 - RS2
georgio3gr replied to A80Avant's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Βασιλη πολυ ωραιο... Αλκανταρα ή βελουδο; Στο εντυσε πανω απο το παλιο ή εβγαλε το παλιο το δερμα; -
αναζήτηση σε ενδεχόμενη αγορά Α4 DTM
georgio3gr replied to Nikos!'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Αν δεν σε ενδιαφερει το navigation-τηλεοραση-καμερα οπισθοπορειας κτλ και σε ενδιαφερει μονο η μουσικη, βαζεις μια πηγη 1 din και τελειωνει εκει το θεμα... Υπαρχουν μπολικες στο εμποριο που και mp3 παιζουν και εισοδο aux in βγαζουν... Αν σε ενδιαφερουν ομως τα παραπανω, θελεις 50 ευρω για την εσωτερικη βαση, για μετατροπη απο 1 din σε 2din + το μηχανημα που θα διαλεξεις οπου οι τιμες παιζουν απο 300 Ε και εχει ο Θεος... Οσον αφορα τα λαστιχα, φοραει 235-40-18... Επειδη δεν ειναι τοσο κινησιμη διασταση, μιας καλης εταιριας πχ Continental, κοστιζουν γυρω στο 800αρι... Εγω εβαλα στο δικο μου 225-40-18, που εχει διαφορα πολυ μικρη διαφορα σε διασταση αλλα ειναι κινησιμη και τα Continental SC5 μου κοστισαν 630 Ε... Τιμες εντος αντιπροσωπειας δεν γνωριζω αλλα εκτος: 1) Λαδια-φιλτρο 50 Ε 2) Μπουζι 80 Ε 3) τακακια Ferodo 90 Ε (αντιπροσωπεια 120 αν θυμαμαι καλα) 4) σετ ιμαντα-τεντωτηρες 167 Ε (ρωτησα προσφατα σε αντιπροσωπεια) Επισης να υπολογιζεις αντλια νερου, στην αντιπροσωπεια μου ειπαν κατι εξωφρενικες τιμες, 170 γνησια καινουρια και 140 ανακατασκευης. -
αναζήτηση σε ενδεχόμενη αγορά Α4 DTM
georgio3gr replied to Nikos!'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Δεν ξερω αν εχει τοση διαφορα το tfsi με το 20ντ αλλα χτες αγορασα ιμαντα χρονισμου με τεντωτηρα και ρουλεμαν, αντλια νερου, φλαντζες ψευτοκαπακου, διακλαδωτη νερου, φιλτρο λαδιου και καμπινας 200 ευρω στρογγυλα (τιμη χονδρικης), ολα εμποριου απο μαρκες που χρησιμοποιει το εργοστασιο για το εκαστοτε ανταλλακτικο και με τις ιδιες χρονικες εγγυησεις... Η αντιπροσωπεια γδερνει... Οσο για το service, εγω συνηθως το κανω σε φιλο μηχανικο αλλα εχω παει και στην αντιπροσωπεια εδω στο Κιλκις με δικα μου ολα τα ανταλλακτικα... -
αναζήτηση σε ενδεχόμενη αγορά Α4 DTM
georgio3gr replied to Nikos!'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Μηπως εννοει ιμαντα χρονισμου ο Γιωργος; -
αναζήτηση σε ενδεχόμενη αγορά Α4 DTM
georgio3gr replied to Nikos!'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Η καταναλωση οπως ειπε ο συνονόματος ειναι στο 10,5 μεση, εγω λανθασμενα αναφερθηκα σε ελαχιστη καταναλωση... Εννοειται οτι αν το πλακωνεις θα την δεις και πολυ παραπανω... Οι διαρροες φαινονται αρκει να μην εχει πλυθει το μοτερ... Μην ανησυχεις ομως, μιλαμε για αναθυμιασεις και οχι να τρεχουν λαδια... Οσον αφορα το κοστος συντηρησης, ειναι αναλογο με της BMW με την διαφορα οτι καποια ανταλλακτικα μπορεις να τα βρισκεις σε αρκετα καλυτερες τιμες απο τις αλλες εταιριες του group VAG... Οδηγικα πως το εννοεις; Αν εννοεις μπαντιλικια, οχι δεν κανει, ή τουλαχιστον οχι ευκολα οπως μια BMW... Σε ελαφρα γρηγορους ρυθμους δεν προκειται να δεις διαφορα, σε αρκετα γρηγορους ρυθμους και αν "το'χεις" λιγο, γινονται θαυματα... Οπως και να'χει ευχομαι αν το παρεις τελικα να το χαρεις και εμεις θα ειμαστε εδω να σε βοηθησουμε.... -
αναζήτηση σε ενδεχόμενη αγορά Α4 DTM
georgio3gr replied to Nikos!'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Το Α4 dtm εχει αλλους προφυλακτηρες, σπορ recaro καθισματα μισο δερμα-μισο αλκανταρα οπως και τιμονι και λεβιε ταχυτητων και συνηθως καλο εξοπλισμο αλλα οχι ξενον φωτα σε ολα... Μηχανικα, προκειται για το γνωστο 2λιτρο μοτερ tfsi 1ης γενιας με αλλαγμενη χαρτογραφηση και αλλο σασμαν με πιο κοντες σχεσεις απο το κλασσικο 2λιτρο... Αν δεν ηταν 2λιτρο ή αν εστω δεν ηταν η φορολογια ετσι στα 2λιτρα θα ειχα δωσει ηδη το δικο μου 18αρι για ενα γνησιο dtm... Οσον αφορα την καταναλωση, σε νορμαλ ρυθμους παιζεις στα 9 λιτρα λογω τετρακινησης... Απο εκει και περα, τσεκαρε τα στανταρ προβληματακια των Α4, εμπρος ψαλιδια για τζογους, τυχον διαρροες στα ψευτοκαπακα, συμπλεξη αποσυμπλεξη ωστε να παρεις μια ιδεα για την κατασταση δισκοπλατου και βολαν, κατασταση τουρμπινας και ρωτα αν εχει αλλαξει ποτηρακι εκκεντροφορου... -
Απλα να προσεξετε οποιοι ενδιαφερεστε, τα watt που καταναλωνει η συσκευη σας μην ειναι κοντα στην μεγιστη ισχυ του μετατροπεα γιατι ενδεχεται και να μην μπορει να ξεκινησει (η συσκευη) μιας και ολες κατα την εκκινηση τραβανε αρκετο ρευμα παραπανω...
-
Project RS2 - RS2
georgio3gr replied to A80Avant's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μοντελακι Βασιλη... Να το χαιρεσαι... -
Πολυ ωραιο φιλε... Ταιριαξε σαν να ειναι μαμα... Να το χαιρεσαι...
-
Οκ, σου στελνω το κιν μου με pm, στειλε μου κι εσυ το δικο σου και κανονιζουμε να βρεθουμε οταν κατεβω...
-
Στεφανε πολυ καλο αποτελεσμα... Αν θελεις, εχω το ρελεδακι που κανει αυτη την δουλεια αχρησιμοποιητο... Κανονιζουμε καποια στιγμη που θα κατεβω Θεσσαλονικη να το παρω μαζι μου και να στο δωσω... Ουτως ή αλλως δεν το χρειαζομαι...
