kenzo Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 Βρηκαμε παπα,ας θαψουμε 2-3 που λενε..... Χαχαχαχαχα ... Κανε φιλους να δεις καλο που λενε ! Ηλιας ...
Dimitris_Kon Posted July 19, 2011 Author Posted July 19, 2011 Θα εχω καιρο να βγαλω τα απωθημενα μου σε εναν φιλο που θα παμε μαζι διακοπες οποτε θα επιστρεψω ξεκουραστος... θα σας λιώσω και ΤΙΣ δύο κανονίστε.. Δημήτρης
andre a3 Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 (edited) Όπως λέει ο τίτλος, μερικά μέλη από μας, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το project για το κέφι μας. Ένας από αυτούς είμαι εγώ και θα σας παραθέτω, όπως στο τόπικ του δικού μου αυτοκινήτου, όλες τις λεπτομέρειες από την αρχή μέχρι το τέλος (όταν έρθει ). Στόχος μας είναι να αγοράσουμε ένα Α4 quattro B5, να το κάνουμε body kit RS4 και να το φτάσουμε στα 800 WHP, με αξιοπιστία και με στόχο να λειτουργεί καθημερινά και να λαμβάνει μέρος σε time attacks, στα χνάρια της 034 motorsport. Στην παρούσα φάση, βρισκόμαστε στην αναζήτηση μιας καρότσας Α4 Β5 quattro σε καλή κατάσταση, καθώς και στο δίλημμα της επιλογής μοτέρ μεταξύ : (α) VR6 3.2 και (β) 2.7 biturbo. Η ζυγαριά κλείνει περισσότερο προς το VR6, αλλά ακόμη είμαστε σε σκέψη, καθώς το συγκεκριμένο δεν έβγαινε με το 3.2 αλλά με το 2.8 και δεν βγάζει άδεια για την μετατροπή (εννοείται όλα θα είναι νόμιμα και θα δηλωθούν κανονικά). Όποιος θέλει, μπορεί να γράφει και να συμβουλεύει ό,τι θέλει, καθώς κάθε βοήθεια είναι θεμιτή.. Δημήτρης Μπράβο μεγάλε , χαρά στο κουράγιο σου και ΚΑΛΉ ΣΥΝΈΧΕΙΑ γιατί το θέμα είναι μεγάλο λούκι... Edited November 20, 2011 by andre a3
Dimitris_Kon Posted January 15, 2014 Author Posted January 15, 2014 Μαρίνο πες αλεύρι : Δημήτρης Κανόνισε, θέλω να το κάνεις έτσι : Δημήτρης
Kavouras Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 κι αυτουνού μηδενίζει η κατανάλωση? Τι γίνεται??? Καλά κάνω εγώ που δεν το έχω κάνει big-turbo.... ΥΓ: συγνώμη δεν άντεξα να μην δουλέψω λίγο τον Δημήτρη 2
mariosA4 Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Όσο είναι εμάς το 100-200 είναι σε αυτό το 200-300. Φοβερό το rs4 avant είναι και αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε σχέση με το σεντάν 3
Dimitris_Kon Posted January 15, 2014 Author Posted January 15, 2014 Μαρίνο λες να έχει βάλει όντως ΚΚΚ 24? Μου κάνει τρομερή εντύπωση (στο τέλος έχει τα specs). Δημήτρης
mariosA4 Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 το είδα κι'εγώ με κκκ 24 το έχει φτιάξει δουλεύει 2,5 bar over και 2 σταθερό δηλ .τις τσιτώνει άγρια. Επίσης σίγουρα είναι φτιαγμένο με κκκ τουρμπο γιατί η σταθερή πέφτει ψηλά κάτω από 2 bar, πράγμα που δεν συμβαίνει με τις garrett
Dimitris_Kon Posted January 15, 2014 Author Posted January 15, 2014 Περιμένω ένα φιλαράκι Σαλονικιό να το δει... Δημήτρης
Giannis20vt Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Περιμένω ένα φιλαράκι Σαλονικιό να το δει... Δημήτρης Τι έγινε ρε παιδιά εχουμε πόλεμο;
Theodore Saba Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Πανέμορφο και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια από πάνω του, δείχνει λες και σχεδιάστηκε τώρα ! Αλήθεια αυτό το τιμόνι που από τι είδα δεν είναι πολυλειτουργικό, από τι μοντέλο είναι ?
mariosA4 Posted January 20, 2014 Posted January 20, 2014 είναι αυτό που σας λέω ότι το rs4 b5 avant σχεδιαστικά κρύβει τα χρονάκια του σε σχέση με το sedan ενώ φτιαγμένο δείχνει πολύ άγριο 1
Moican Posted January 20, 2014 Posted January 20, 2014 Είναι όπλο το άτιμο! Κουκλί! Και οι ζάντες του...νομίζεις πως τις έβγαλε από ερπύστριες τανκ! Εύχομαι να μπορεί να το χαρεί αναλόγως γιατί στο γιου ες, σε γράφουν και για ένα μίλι πάνω απ' το όριο. 1
Dimitris_Kon Posted January 21, 2014 Author Posted January 21, 2014 Κάποιοι έχασαν τον ύπνο τους με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Δημήτρης 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now