Dimitris_Kon Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Ξεκινάμε καταρχήν βλέποντας το μοτέρ, στα δεξιά βρίσκεται η πεταλούδα γκαζιού, ακριβώς κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής : Στη συνέχεια αφαιρούμε το καπάκι και μια πιο κοντινή φωτό του δεξιού τμήματος : Σημείωση : Ο σωλήνας που πάει στο ιντερκούλερ δεν είναι έτσι στο ΟΕΜ, έχω βάλει aftermarket AWE που έχει και σωληνώσεις αλουμινίου, μετατοπισμένο map sensor, βάση και έξτρα μπεκ, δεν παίζουν όμως κανένα ρόλο για το diy. Είναι ακόμα πιο εύκολο στο ΟΕΜ.. Αφαιρούμε τα δύο βύσματα που φαίνονται, το κάτω δεξιά είναι της πεταλούδας, το πάνω αριστερά δεν υπάρχει άλλος λόγος, εκτός του να μας δώσει χέρι για να το ξεβίδωμα. Ξεβιδώνουμε τους σφικτήρες, για να χαλαρώσουμε το σωλήνα (Στο ΟΕΜ απλά βγάζουμε τον σφικτήρα, καθώς το υπόλοιπο είναι κολλάρο) Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted June 13, 2010 Author Posted June 13, 2010 Στο ΟΕΜ το κολλάρο είναι όπως παρακάτω και απλά ξεβιδώνουμε τον σφικτήρα : Συνεχίζοντας, βλέπουμε τη πεταλούδα σκέτη (αφού βγάλω και το κολλάρο σύνδεσης με το σωλήνα) Με torx, ξεκινάμε το ξεβίδωμα, υπάρχουν τέσσερις μακριές βίδες στις γωνίες της πεταλούδας : Και έτσι απλά βγαίνει η πεταλούδα : Τέλος, επειδή η εισαγωγή πρέπει να είναι πάντα κλεισμένη, προκειμένου να μην μπει τίποτα μέσα, βάζουμε ένα γάντι, όπως φαίνεται στη φωτό, για να την κρατήσουμε αποκλεισμένη από κάθε είδους αντικείμενο. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο επανατοποθετούμε την πεταλούδα στη θέση της. Δημήτρης 1
Peris Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Ωραίο Δημήτρη.Εγώ δεν είχα ιδέα ότι είναι τόσο απλό.Αφού λέω προληπτικά να την αλλάξω.Χαλάνε οι δικές μας? Αν ναι πότε περίπου υπολογίζεις να χρειάζεται αλλαγή,για ποιό λόγο χαλάει? Πως μπορούμε να καταλάβουμε από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ότι χρειάζεται αλλαγή? Επίσης,υπάρχει λόγος να ψάξουμε κάτι καλύτερο από την εργοστασιακή? Αν ναι στείλε κανένα λινκ για αγορά καλύτερης. Ευχαριστούμε πολύ για τον κόπο σου
Dimitris_Kon Posted June 13, 2010 Author Posted June 13, 2010 Ωραίο Δημήτρη.Εγώ δεν είχα ιδέα ότι είναι τόσο απλό.Αφού λέω προληπτικά να την αλλάξω.Χαλάνε οι δικές μας? Αν ναι πότε περίπου υπολογίζεις να χρειάζεται αλλαγή,για ποιό λόγο χαλάει? Πως μπορούμε να καταλάβουμε από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ότι χρειάζεται αλλαγή? Επίσης,υπάρχει λόγος να ψάξουμε κάτι καλύτερο από την εργοστασιακή? Αν ναι στείλε κανένα λινκ για αγορά καλύτερης. Ευχαριστούμε πολύ για τον κόπο σου Βασικά με χαμηλές (εργοστασιακές) πιέσεις, δεν νομίζω ότι θα έχουν θέμα. Καλό είναι βέβαια να κάνουμε και έναν οπτικό έλεγχο πάνω από τα 50.000 χλμ. Το καταλαβαίνεις όταν στο ρελαντί αρχίζει να κάνει κάτι περίεργα (ανεβοκατεβάσματα). Εμένα, είχε αρχίσει 2 - 3 μέρες πριν, αλλά νόμιζα ότι ήταν από κακή βενζίνη. Για το κάτι καλύτερο θα ενημερώσω σχετικά Περίανδρε Δημήτρης
Dim80A4Allroad Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Βασικά με χαμηλές (εργοστασιακές) πιέσεις, δεν νομίζω ότι θα έχουν θέμα. Καλό είναι βέβαια να κάνουμε και έναν οπτικό έλεγχο πάνω από τα 50.000 χλμ. Το καταλαβαίνεις όταν στο ρελαντί αρχίζει να κάνει κάτι περίεργα (ανεβοκατεβάσματα). Εμένα, είχε αρχίσει 2 - 3 μέρες πριν, αλλά νόμιζα ότι ήταν από κακή βενζίνη. Για το κάτι καλύτερο θα ενημερώσω σχετικά Περίανδρε Δημήτρης Πρέπει να γίνει αλλαγή........... ή παίρνει καθάρισμα ;;;;;;;;;;; Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted June 14, 2010 Author Posted June 14, 2010 Πρέπει να γίνει αλλαγή........... ή παίρνει καθάρισμα ;;;;;;;;;;; Δημήτρης Δημήτρη αλλαγή δυστυχώς.. Δεν είναι για καθάρισμα αυτή η συγκεκριμένη. Δημήτρης
lol Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Ετσι αψογα οπως το ποσταρες λιγο αν πιανουνε τα χερια σου το καταφερνεις ....να φανταστω οτι και στο Β8 καπως ετσι εινα?
Dimitris_Kon Posted June 14, 2010 Author Posted June 14, 2010 Ετσι αψογα οπως το ποσταρες λιγο αν πιανουνε τα χερια σου το καταφερνεις ....να φανταστω οτι και στο Β8 καπως ετσι εινα? Ναι Γιάννη πρέπει να είναι και το ίδιο ακριβώς ανταλλακτικό η πεταλούδα. Θα το κάνω στο Β8 που έχω σύντομα και θα το εμφανίσω Δημήτρης
dimitris Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Δημήτρη πολύ ωραίο και κατανοητό το πόστ σου.Έχω ακούσει ότι χρειάζεται και προγραμματισμό μέσω vagcom μετά για να είναι όλα εντάξει.Ισχύει?
Peris Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Έχω ακούσει ότι χρειάζεται και προγραμματισμό μέσω vagcom μετά για να είναι όλα εντάξει.Ισχύει? Eλπίζω η απάντηση να είναι όχι.Αμάν πια με αυτά τα vag com.Σε λίγο και για να αεριστούμε μέσα στο αμάξι θα πρέπει να ρωτήσουμε το vag com
Aristos Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Δημήτρη πολύ ωραίο και κατανοητό το πόστ σου.Έχω ακούσει ότι χρειάζεται και προγραμματισμό μέσω vagcom μετά για να είναι όλα εντάξει.Ισχύει? Αν δεν 'πειραξεις' την πεταλουδα με το χερι και απλά την καθαρίσεις ή κανεις οπτικό έλεγχο, δεν χρειάζετε Δημήτρη...ακόμα και την δικιά μου που βγάλαμε για καθαρισμα και καταλάθος την πείραξα,απλά για κανα 5λεπτο εκανε μπερδεματα στο ρελαντί και εστρωσε μονη της μετα.
Peris Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Eγώ την έριξα μια ματιά πάντως καλού κακού. Δεν φαίνεται και πολύ καλά από τις φωτογραφίες του κινητού αλλά εγώ το μόνο που είδα ήταν λίγο μαυρίλα την οποία καθάρισα και μάλιστα την πείραξα με το χέρι την πεταλούδα για να μπορέσω να την καθαρίσω καλύτερα.Παρ'όλ'αυτά δεν παρατήρησα καμιά διαφορά στη συμπεριφορά στα 200 χλμ που έκανα μετά την επανατοποθέτησή της. ΥΓ. Η πεταλούδα έχει 130000 χλμ πάνω της χωρίς να έχει ξαναβγεί
Dimitris_Kon Posted June 15, 2010 Author Posted June 15, 2010 Eγώ την έριξα μια ματιά πάντως καλού κακού. Δεν φαίνεται και πολύ καλά από τις φωτογραφίες του κινητού αλλά εγώ το μόνο που είδα ήταν λίγο μαυρίλα την οποία καθάρισα και μάλιστα την πείραξα με το χέρι την πεταλούδα για να μπορέσω να την καθαρίσω καλύτερα.Παρ'όλ'αυτά δεν παρατήρησα καμιά διαφορά στη συμπεριφορά στα 200 χλμ που έκανα μετά την επανατοποθέτησή της. ΥΓ. Η πεταλούδα έχει 130000 χλμ πάνω της χωρίς να έχει ξαναβγεί Καλά έκανες και την έλεγξες Περίανδρε. Μαυρίλα είναι φυσιολογικό να έχει, δεν είναι τίποτα το σπουδαίο.. Παρατήρησες μήπως, όταν την έκλεινες εντελώς, έκλεινε όλο το στόμιο? Η είχε κενό? Δημήτρης
Peris Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Καλά έκανες και την έλεγξες Περίανδρε. Μαυρίλα είναι φυσιολογικό να έχει, δεν είναι τίποτα το σπουδαίο.. Παρατήρησες μήπως, όταν την έκλεινες εντελώς, έκλεινε όλο το στόμιο? Η είχε κενό? Δημήτρης Δεν πήγε το μυαλό μου να κοιτάξω αλλά μου φαίνεται ότι δεν σφράγιζε τελείως.Πρέπει να είχε ένα μικρό κενό. Τί σημαίνει αυτό?
Dimitris_Kon Posted June 15, 2010 Author Posted June 15, 2010 Δεν πήγε το μυαλό μου να κοιτάξω αλλά μου φαίνεται ότι δεν σφράγιζε τελείως.Πρέπει να είχε ένα μικρό κενό. Τί σημαίνει αυτό? Έχει την τάση λόγω θερμοκρασιών και φθοράς, να συρρικνώνεται (είναι πλαστικό χειρίστης ποιότητας) Έλεγξέ το κάποια άλλη στιγμή να δεις αν έχει μεγάλη απόκλιση από το εντελώς κλειστό. Δημήτρης
Peris Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Σε περίπτωση που έχει κενό τί συμβαίνει? Αύριο το πρωί θα την ξαναβγάλω
Dimitris_Kon Posted June 15, 2010 Author Posted June 15, 2010 Σε περίπτωση που έχει κενό τί συμβαίνει? Αύριο το πρωί θα την ξαναβγάλω Απλά ότι δεν δουλεύει σωστά, λόγω μικρότερης διατομής. Βγάλε μια καλή φωτό από κοντά και με κλειστό το κλαπέτο εντελώς. Δημήτρης
Peris Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Απλά ότι δεν δουλεύει σωστά, λόγω μικρότερης διατομής. Βγάλε μια καλή φωτό από κοντά και με κλειστό το κλαπέτο εντελώς. Δημήτρης Εδώ φαίνεται καλύτερα.Είναι κλειστό το κλαπέτο και φαίνονται τα κενά και από τις 2 πλευρές.
Dimitris_Kon Posted June 17, 2010 Author Posted June 17, 2010 Εδώ φαίνεται καλύτερα.Είναι κλειστό το κλαπέτο και φαίνονται τα κενά και από τις 2 πλευρές. Πιέζεις το κλαπέτο στη φωτό, ή είναι έτσι όπως φαίνεται? Σε καλή κατάσταση φαίνεται πάντως Περίανδρε Δημήτρης
Peris Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Ούτε που το ακουμπάω,αλλά αφού έχει τα κενά που έλεγες,πως είναι σε καλή κατάσταση.Δηλαδή αν είχε φθορά θα είχε ακόμη μεγαλύτερα κενά?
Dimitris_Kon Posted June 17, 2010 Author Posted June 17, 2010 Ούτε που το ακουμπάω,αλλά αφού έχει τα κενά που έλεγες,πως είναι σε καλή κατάσταση.Δηλαδή αν είχε φθορά θα είχε ακόμη μεγαλύτερα κενά? Επειδή δεν το ακουμπάς είναι σωστό. Κανονικά, σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες, κλείνει εντελώς (μπορούσες και με το δάκτυλό σου να το δεις αν έσπρωχνες το κλαπέτο). Δεν έχει ανομοιόμορφη φθορά και το πλαστικό έχει όλες του τις νευρώσεις. Κοίτα εδώ to κενό αλλά και το πλαστικό σε τι κατάσταση είναι π.χ. : Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now