cuca Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 (edited) Γοργονες και μαγκες ερωτηση, εχει κανει κανεις δυναμομετρηση στο audi TTS του?αν ναι how much/hp?H ερωτηση αφορα μαμα αυτοκινητα καιοχι πειραγμενα με προγραμματα η κατι τετοιο επεισης σε τι θερμοκρασια περιβαλλοντος εγινε? Edited May 4, 2011 by Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Γοργονες και μαγκες ερωτηση, εχει κανει κανεις δυναμομετρηση στο audi TTS του?αν ναι how much/hp?H ερωτηση αφορα μαμα αυτοκινητα καιοχι πειραγμενα με προγραμματα η κατι τετοιο επεισης σε τι θερμοκρασια περιβαλλοντος εγινε? 298,5hp/6445rpm 38,9kgr/3774rpm (μονο με φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι) 28κελσιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 26 αλογα πανω απο αυτα που ανακοινωνει η Audi! Tασε στον Κολλινιατη δυναμομετρησες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 26 αλογα πανω απο αυτα που ανακοινωνει η Audi! Tασε στον Κολλινιατη δυναμομετρησες? Nαι, φαντασου οτι μαμα δουλευε 1,4/1,0. Tοτε ημουν μαμα και ερειχνα 2 καροτσες σε s3 abt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Nαι, φαντασου οτι μαμα δουλευε 1,4/1,0. Tοτε ημουν μαμα και ερειχνα 2 καροτσες σε s3 abt! :sSc_eek: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 :sSc_eek: :lol: Φιλικα ανοιγματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 sorry αλλα δεν καταλαβα καλα.....μαμα εσυ με 270 αλογα και το s3 abt κοντα στα 290-300 και του εριχνες 2 καροτσες?? πως παιζει αυτο?? εισαι ελαφρυτερος η κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Το ττς ειναι ελεφρυτερο αλλα δεν ειναι τοσο ωστε να ριξει και 2 κολονες σε s3 μεπρογραμμα. Στην καλυτερη επρεπε να πανε μαζι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Το ττς ειναι ελεφρυτερο αλλα δεν ειναι τοσο ωστε να ριξει και 2 κολονες σε s3 μεπρογραμμα. Στην καλυτερη επρεπε να πανε μαζι... Για ριξε μια ματια...νομιζω κανεις καποιο λαθος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 sorry αλλα δεν καταλαβα καλα.....μαμα εσυ με 270 αλογα και το s3 abt κοντα στα 290-300 και του εριχνες 2 καροτσες?? πως παιζει αυτο?? εισαι ελαφρυτερος η κατι αλλο? 270 δεν τα ειδε ποτε...παραπανω εχει το TTS! Συν το βαρος! Τωρα για τα προγραμματα τις ABT εχει συζητηθει πολλες φορες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 sorry δηλαδη τα αλογα που λεει η audi οτι βγαζει mama to TTS ειναι λιγοτερα απο τα πραγματικα? εχω μπερδευτει>? και ποιο ειναι πιο βαρυ αμα3ι το S3 και κατα ποσο? μηχανικα νομιζα οτι ειναι ιδια παντως ( ιδιο μοτερ ιδιες πιεσεις ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 sorry δηλαδη τα αλογα που λεει η audi οτι βγαζει mama to TTS ειναι λιγοτερα απο τα πραγματικα? εχω μπερδευτει>? και ποιο ειναι πιο βαρυ αμα3ι το S3 και κατα ποσο? μηχανικα νομιζα οτι ειναι ιδια παντως ( ιδιο μοτερ ιδιες πιεσεις ) Διαβασε το 2ο ποστ ρεεεεειιιιιιιιιιι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 298,5hp/6445rpm 38,9kgr/3774rpm (μονο με φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι) 28κελσιου. Για το Πανο! Nαι, φαντασου οτι μαμα δουλευε 1,4/1,0. Tοτε ημουν μαμα και ερειχνα 2 καροτσες σε s3 abt! Για τον Kavoura που μπερδεψε τις κολωνες με τις καροτσες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 χμμ 296 αλογα ειναι δηλαδη? ωραιο νουμερο...και μαλλον ειναι πιο ελαφρυ κιολας και ενα s3 με abt δεν ειναι οτι υποσχεται οποτε ετσι δικαιολογειται η διαφορα αυτη στο ανοιγμα.... δηλαδη ενα ΤΤS ΦΠΕ ποσο μπορει να φτασει σε ιπποδυναμη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Από νούμερα που έχω ακούσει φίλων και γνωστών 350-360 και με αντλίες και αγριεμένα files φλερτάρουν με τα 400 παρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 γιατι δεν το παω ρε γμτ αυτο το σασι με τιποτα ομως?? Alex 8α κανουμε κανενα group buy RS3 εμεις ετσι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 γιατι δεν το παω ρε γμτ αυτο το σασι με τιποτα ομως?? Alex 8α κανουμε κανενα group buy RS3 εμεις ετσι???? Βλέπεις πολύ μπροστά εσύ Μια χαρά σασί είναι! το δικό μου (fwd 1,8) ζυγίζει 1240kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 (edited) Για τον Kavoura που μπερδεψε τις κολωνες με τις καροτσες Και πάλι όμως Άλεξ (χωρίς να αμφισβητώ το γεγονός ότι το TTS πάει πάρα πολύ καλά), το βάρος και τα κιλά ανά ίππο (που καλώς ή κακώς δύσκολα πέφτουν "έξω"): Βάρος S3 3θ: 1455kg Βάρος TTS: 1395kg (πηγή από 4Τροχούς) (Διαφορά 60 κιλών με ξηρή μέτρηση -υποθέτω αφού είναι οι μετρήσεις που ανακοινώνει η audi-) Και το S3 με πρόγραμμα είναι κάπου στα 310ps. Δεν βγαίνει ρε γαμώτο να είναι μπροστά το TTS... Απλώς το αναφέρω όλο αυτό γιατί από τη στιγμή που δεν είναι συνεννοημένη κόντρα, πρακτικά δύσκολα βγάζεις άκρη για το πώς πάει πραγματικά το αμάξι σου.Λίγο να πρωτοπατήσεις εσύ, λίγο να πρωτοπατήσει ο άλλος, λίγο να "χάσει" κάποιος από τους 2ο κάποια αλλαγή ή να τις αλλάζει πιο χαμηλά ο "άλλος"...δε θέλει και πολύ να βγει αποτέλεσμα "ό,τι-να-ναι". ΥΓ: όλα αυτά εντελώς φιλικά και χωρίς καμία διάθεση να θίξω κάποιον, έτσι? Edited October 8, 2010 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_god Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Βλέπεις πολύ μπροστά εσύ Μια χαρά σασί είναι! το δικό μου (fwd 1,8) ζυγίζει 1240kg. σασι εννοω σκαρι - σουλουπι βρε αδερφε......μου δινει την εντυπωσξ κλειστοφοβικου αμα3ιου ....εχω συνηθισει μαλλον στις ανεσεις του Α4.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 (edited) Και πάλι όμως Άλεξ (χωρίς να αμφισβητώ το γεγονός ότι το TTS πάει πάρα πολύ καλά), το βάρος και τα κιλά ανά ίππο (που καλώς ή κακώς δύσκολα πέφτουν "έξω"): Βάρος S3 3θ: 1455kg Βάρος TTS: 1395kg (πηγή από 4Τροχούς) (Διαφορά 60 κιλών με ξηρή μέτρηση -υποθέτω αφού είναι οι μετρήσεις που ανακοινώνει η audi-) Και το S3 με πρόγραμμα είναι κάπου στα 310ps. Δεν βγαίνει ρε γαμώτο να είναι μπροστά το TTS... Απλώς το αναφέρω όλο αυτό γιατί από τη στιγμή που δεν είναι συνεννοημένη κόντρα, πρακτικά δύσκολα βγάζεις άκρη για το πώς πάει πραγματικά το αμάξι σου.Λίγο να πρωτοπατήσεις εσύ, λίγο να πρωτοπατήσει ο άλλος, λίγο να "χάσει" κάποιος από τους 2ο κάποια αλλαγή ή να τις αλλάζει πιο χαμηλά ο "άλλος"...δε θέλει και πολύ να βγει αποτέλεσμα "ό,τι-να-ναι". ΥΓ: όλα αυτά εντελώς φιλικά και χωρίς καμία διάθεση να θίξω κάποιον, έτσι? Τα εχω πολυσυζητηση σε αλλο φορουμ αυτα! Οποτε παω πασο με την αποψη σου! Απλα να ξερεις αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη! Edited October 8, 2010 by Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 γιατι δεν το παω ρε γμτ αυτο το σασι με τιποτα ομως?? Alex 8α κανουμε κανενα group buy RS3 εμεις ετσι???? Ε ναι να εχουμε τις ανεσεις μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Τα εχω πολυσυζητηση σε αλλο φορουμ αυτα! Οποτε παω πασο με την αποψη σου! Απλα να ξερεις αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη! Δεκτόν...Άλλωστε δεν χρειάζεται πάντα να συμφωνούμε. Α...και για Group-buy RS3, βάλτε κι εμένα στη λίστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Τα εχω πολυσυζητηση σε αλλο φορουμ αυτα! Οποτε παω πασο με την αποψη σου! Απλα να ξερεις αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη! +1:new_thumright: Γιώργο δεν είναι μόνο το βάρος. Είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου, η αεροδυναμική κλπ.. Για να καταλάβεις, ένα s3 με 350 περίπου ίππους, είναι πίσω από ένα TTS με 380 μια κολώνα τουλάχιστον. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Από νούμερα που έχω ακούσει φίλων και γνωστών 350-360 και με αντλίες και αγριεμένα files φλερτάρουν με τα 400 παρά. Δεν είναι προνόμιο μόνο των TTS αυτό. Όλα τα εγκάρσια τοποθετημένα μοτέρ αυτά, μπορούν να προσεγγίσουν αυτό το νούμερο. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 sorry αλλα δεν καταλαβα καλα.....μαμα εσυ με 270 αλογα και το s3 abt κοντα στα 290-300 και του εριχνες 2 καροτσες?? πως παιζει αυτο?? εισαι ελαφρυτερος η κατι αλλο? ABT με 290 άλογα = 270 με το ζόρι στην πραγματικότητα.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.