Jump to content

Δυναμομετρηση AUDI TTS


Recommended Posts

Γοργονες και μαγκες ερωτηση, εχει κανει κανεις δυναμομετρηση στο audi TTS του?αν ναι how much/hp?H ερωτηση αφορα μαμα αυτοκινητα καιοχι πειραγμενα με προγραμματα η κατι τετοιο επεισης σε τι θερμοκρασια περιβαλλοντος εγινε?

Edited by Alex
Link to comment
Share on other sites

Γοργονες και μαγκες ερωτηση, εχει κανει κανεις δυναμομετρηση στο audi TTS του?αν ναι how much/hp?H ερωτηση αφορα μαμα αυτοκινητα καιοχι πειραγμενα με προγραμματα η κατι τετοιο επεισης σε τι θερμοκρασια περιβαλλοντος εγινε?

 

 

298,5hp/6445rpm 38,9kgr/3774rpm (μονο με φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι) 28κελσιου.

Link to comment
Share on other sites

26 αλογα πανω απο αυτα που ανακοινωνει η Audi!

Tασε στον Κολλινιατη δυναμομετρησες?

 

Nαι, φαντασου οτι μαμα δουλευε 1,4/1,0. Tοτε ημουν μαμα και ερειχνα 2 καροτσες σε s3 abt!

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα δεν καταλαβα καλα.....μαμα εσυ με 270 αλογα και το s3 abt κοντα στα 290-300 και του εριχνες 2 καροτσες?? πως παιζει αυτο?? εισαι ελαφρυτερος η κατι αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Το ττς ειναι ελεφρυτερο αλλα δεν ειναι τοσο ωστε να ριξει και 2 κολονες σε s3 μεπρογραμμα. Στην καλυτερη επρεπε να πανε μαζι...

Link to comment
Share on other sites

Το ττς ειναι ελεφρυτερο αλλα δεν ειναι τοσο ωστε να ριξει και 2 κολονες σε s3 μεπρογραμμα. Στην καλυτερη επρεπε να πανε μαζι...

Για ριξε μια ματια...νομιζω κανεις καποιο λαθος!

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα δεν καταλαβα καλα.....μαμα εσυ με 270 αλογα και το s3 abt κοντα στα 290-300 και του εριχνες 2 καροτσες?? πως παιζει αυτο?? εισαι ελαφρυτερος η κατι αλλο?

270 δεν τα ειδε ποτε...παραπανω εχει το TTS!

Συν το βαρος!

Τωρα για τα προγραμματα τις ABT εχει συζητηθει πολλες φορες!

Link to comment
Share on other sites

sorry δηλαδη τα αλογα που λεει η audi οτι βγαζει mama to TTS ειναι λιγοτερα απο τα πραγματικα? εχω μπερδευτει>? και ποιο ειναι πιο βαρυ αμα3ι το S3 και κατα ποσο? μηχανικα νομιζα οτι ειναι ιδια παντως ( ιδιο μοτερ ιδιες πιεσεις )

Link to comment
Share on other sites

sorry δηλαδη τα αλογα που λεει η audi οτι βγαζει mama to TTS ειναι λιγοτερα απο τα πραγματικα? εχω μπερδευτει>? και ποιο ειναι πιο βαρυ αμα3ι το S3 και κατα ποσο? μηχανικα νομιζα οτι ειναι ιδια παντως ( ιδιο μοτερ ιδιες πιεσεις )

Διαβασε το 2ο ποστ ρεεεεειιιιιιιιιιι :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

298,5hp/6445rpm 38,9kgr/3774rpm (μονο με φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι) 28κελσιου.

 

Για το Πανο! :biggrinthumb:

Nαι, φαντασου οτι μαμα δουλευε 1,4/1,0. Tοτε ημουν μαμα και ερειχνα 2 καροτσες σε s3 abt!

Για τον Kavoura που μπερδεψε τις κολωνες με τις καροτσες :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

χμμ 296 αλογα ειναι δηλαδη? ωραιο νουμερο...και μαλλον ειναι πιο ελαφρυ κιολας και ενα s3 με abt δεν ειναι οτι υποσχεται οποτε ετσι δικαιολογειται η διαφορα αυτη στο ανοιγμα....

δηλαδη ενα ΤΤS ΦΠΕ ποσο μπορει να φτασει σε ιπποδυναμη?

Link to comment
Share on other sites

Από νούμερα που έχω ακούσει φίλων και γνωστών 350-360 και με αντλίες και αγριεμένα files φλερτάρουν με τα 400 παρά.

Link to comment
Share on other sites

:sCo_hmmthink: γιατι δεν το παω ρε γμτ αυτο το σασι με τιποτα ομως?? Alex 8α κανουμε κανενα group buy RS3 εμεις ετσι????:new_iloveyou:

 

Βλέπεις πολύ μπροστά εσύ :laughing:

 

Μια χαρά σασί είναι! το δικό μου (fwd 1,8) ζυγίζει 1240kg.

Link to comment
Share on other sites

Για τον Kavoura που μπερδεψε τις κολωνες με τις καροτσες :biggrinthumb:

:sFun_nahnahna3:

 

Και πάλι όμως Άλεξ (χωρίς να αμφισβητώ το γεγονός ότι το TTS πάει πάρα πολύ καλά), το βάρος και τα κιλά ανά ίππο (που καλώς ή κακώς δύσκολα πέφτουν "έξω"):

 

Βάρος S3 3θ: 1455kg

Βάρος TTS: 1395kg

(πηγή από 4Τροχούς)

 

(Διαφορά 60 κιλών με ξηρή μέτρηση -υποθέτω αφού είναι οι μετρήσεις που ανακοινώνει η audi-)

 

Και το S3 με πρόγραμμα είναι κάπου στα 310ps.

Δεν βγαίνει ρε γαμώτο να είναι μπροστά το TTS... :g:

 

Απλώς το αναφέρω όλο αυτό γιατί από τη στιγμή που δεν είναι συνεννοημένη κόντρα, πρακτικά δύσκολα βγάζεις άκρη για το πώς πάει πραγματικά το αμάξι σου.Λίγο να πρωτοπατήσεις εσύ, λίγο να πρωτοπατήσει ο άλλος, λίγο να "χάσει" κάποιος από τους 2ο κάποια αλλαγή ή να τις αλλάζει πιο χαμηλά ο "άλλος"...δε θέλει και πολύ να βγει αποτέλεσμα "ό,τι-να-ναι". ;)

 

 

ΥΓ: όλα αυτά εντελώς φιλικά και χωρίς καμία διάθεση να θίξω κάποιον, έτσι? :new_thumright:

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Βλέπεις πολύ μπροστά εσύ :laughing:

 

Μια χαρά σασί είναι! το δικό μου (fwd 1,8) ζυγίζει 1240kg.

 

 

σασι εννοω σκαρι - σουλουπι βρε αδερφε......μου δινει την εντυπωσξ κλειστοφοβικου αμα3ιου ....εχω συνηθισει μαλλον στις ανεσεις του Α4....:sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

:sFun_nahnahna3:

 

Και πάλι όμως Άλεξ (χωρίς να αμφισβητώ το γεγονός ότι το TTS πάει πάρα πολύ καλά), το βάρος και τα κιλά ανά ίππο (που καλώς ή κακώς δύσκολα πέφτουν "έξω"):

 

Βάρος S3 3θ: 1455kg

Βάρος TTS: 1395kg

(πηγή από 4Τροχούς)

 

(Διαφορά 60 κιλών με ξηρή μέτρηση -υποθέτω αφού είναι οι μετρήσεις που ανακοινώνει η audi-)

 

Και το S3 με πρόγραμμα είναι κάπου στα 310ps.

Δεν βγαίνει ρε γαμώτο να είναι μπροστά το TTS... :g:

 

Απλώς το αναφέρω όλο αυτό γιατί από τη στιγμή που δεν είναι συνεννοημένη κόντρα, πρακτικά δύσκολα βγάζεις άκρη για το πώς πάει πραγματικά το αμάξι σου.Λίγο να πρωτοπατήσεις εσύ, λίγο να πρωτοπατήσει ο άλλος, λίγο να "χάσει" κάποιος από τους 2ο κάποια αλλαγή ή να τις αλλάζει πιο χαμηλά ο "άλλος"...δε θέλει και πολύ να βγει αποτέλεσμα "ό,τι-να-ναι". ;)

 

 

ΥΓ: όλα αυτά εντελώς φιλικά και χωρίς καμία διάθεση να θίξω κάποιον, έτσι? :new_thumright:

Τα εχω πολυσυζητηση σε αλλο φορουμ αυτα!

Οποτε παω πασο με την αποψη σου!

 

Απλα να ξερεις αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη! ;)

Edited by Alex
Link to comment
Share on other sites

:sCo_hmmthink: γιατι δεν το παω ρε γμτ αυτο το σασι με τιποτα ομως?? Alex 8α κανουμε κανενα group buy RS3 εμεις ετσι????:new_iloveyou:

Ε ναι να εχουμε τις ανεσεις μας :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Τα εχω πολυσυζητηση σε αλλο φορουμ αυτα!

Οποτε παω πασο με την αποψη σου!

 

Απλα να ξερεις αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη! ;)

Δεκτόν...Άλλωστε δεν χρειάζεται πάντα να συμφωνούμε. :sHa_thumbgoodjob:

 

 

Α...και για Group-buy RS3, βάλτε κι εμένα στη λίστα. :new_lol:

Link to comment
Share on other sites

Τα εχω πολυσυζητηση σε αλλο φορουμ αυτα!

Οποτε παω πασο με την αποψη σου!

 

Απλα να ξερεις αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη! ;)

 

+1:new_thumright:

 

Γιώργο δεν είναι μόνο το βάρος. Είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου, η αεροδυναμική κλπ.. Για να καταλάβεις, ένα s3 με 350 περίπου ίππους, είναι πίσω από ένα TTS με 380 μια κολώνα τουλάχιστον.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Από νούμερα που έχω ακούσει φίλων και γνωστών 350-360 και με αντλίες και αγριεμένα files φλερτάρουν με τα 400 παρά.

 

Δεν είναι προνόμιο μόνο των TTS αυτό. Όλα τα εγκάρσια τοποθετημένα μοτέρ αυτά, μπορούν να προσεγγίσουν αυτό το νούμερο.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα δεν καταλαβα καλα.....μαμα εσυ με 270 αλογα και το s3 abt κοντα στα 290-300 και του εριχνες 2 καροτσες?? πως παιζει αυτο?? εισαι ελαφρυτερος η κατι αλλο?

 

ABT με 290 άλογα = 270 με το ζόρι στην πραγματικότητα..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.