Jump to content

Recall για A4 Β8?


Recommended Posts

Το δικό μου είναι 12ος του 2008 και φυσικά θα κάτσω μπάστακας πάνω από το αμάξι 2-3 ώρες, όσο πάρει η εργασία με το καφεδάκι ανά χείρας JC_cheesy.gif

 

Εννοειτε αυτο!

Και εγω το ιδιο θα κανω την Τεταρτη!

Link to comment
Share on other sites

Εννοειτε αυτο!

Και εγω το ιδιο θα κανω την Τεταρτη!

Μονο να μην μιλας στο μηχανικο την ωρα των εργασιων... h025.gif

Edited by Alex
Link to comment
Share on other sites

Έπειτα από τηλέφωνο σε Karenta και επίσκεψη σε Γρατσία,δεν υπάρχει recall.

Είπαν ότι στα νεότερα μοντέλα, δεν έχει παρατηρηθεί κάτι (προς το παρόν τουλάχιστον).

Link to comment
Share on other sites

Έπειτα από τηλέφωνο σε Karenta και επίσκεψη σε Γρατσία,δεν υπάρχει recall.

Είπαν ότι στα νεότερα μοντέλα, δεν έχει παρατηρηθεί κάτι (προς το παρόν τουλάχιστον).

 

Πες μου σε παρακαλώ 2 πράγματα:

 

1) Μπορείς να τσεκάρεις ή τουλάχιστον να μας πεις απλά αν έχεις παρατηρήσει κάποιο τρέμουλο στο τιμόνι όταν βρίσκεσαι σε πορεία με 120χλμ/ω σαν να θέλει ζυγοστάθμιση ;

2) Μπορείς επίσης να μας πεις αν έχεις παρατηρήσει κάποιο "κοσκινισμα" στο τιμόνι όταν βρίσκεσαι σε διαδικασία παρκαρίσματος ;

 

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Χρήστο,

σε πορεία δεν έχω παρατηρήσει το τρέμουλο, τουλάχιστον μέχρι τώρα.

Από βδομάδα που θα ξαναρχίσω να βγαίνω εθνική ώρες χωρις πολύ κίνηση, θα το τσεκάρω καλύτερα.

 

Αυτό που υπάρχει σίγουρα είναι το κοσκίνισμα στο παρκάρισμα, για το οποίο μου είπαν, όπως έχει γραφτεί και εδώ μέσα αλλωστε, πως οφείλεται στην τοποθέτηση της κρεμαγιέρας...

Link to comment
Share on other sites

Χθες λοιπόν αλλάχθηκε.......... σύμφωνα με την υπάρχουσα Recall και κατόπιν ραντεβού........... η "Βάση του Τεντωτήρα της Αλυσίδας του Εκκεντροφόρου" .......... στο Α4 Β8 του dj-xatzi :sHa_thumbgoodjob:.

Όπως είχα γράψει και σε παλαιότερο post.......... όλες οι Recall είναι ανάλογα με τον Αριθμό Πλαισίου, του κάθε αυτοκινήτου :new_thumright:.

 

 

Δημητρη μπορεις να μοιραστεις μαζι κατα ποσο ανοιξανε τον κινητηρα? Επενεβησαν ''βαθια'' στον ασθενη?

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια για το recall!

Λοιπον λενε τρεις ωρες, αλλα σε εμενα εκαναν μια! ( αμα ειναι γατα ο μαστορας)!

Στο αμαξι μας γινεται πολυ γρηγορα γιατι το μοτερ μας ειναι εγκαρσια τοποθετημενο!

Αυτο που αλλαζεται ειναι το "πλακακι" στην φωτογραφια!

Και δυο φλαντζες για το βαλε βγαλε στο καπακι του τεντωτηρα!

 

Το "πλακακι" αυτο, ειναι η βαση του τεντωτηρα της αλυσιδας του εκκεντροφορου!

Το μαμα, λεει η Audi, πως εχει παρουσιασει καποια ραγισματα, για αυτο το λογο γινεται αντικατασταση!

Το καινουργιο, ειναι και αυτο αλουμινιου, αλλα καλυτερης κατασκευης!

 

post-9878-0-54159700-1302416932_thumb.jpg

Edited by strivis
Link to comment
Share on other sites

 

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια για το recall!

Λοιπον λενε τρεις ωρες, αλλα σε εμενα εκαναν μια! ( αμα ειναι γατα ο μαστορας)!

Στο αμαξι μας γινεται πολυ γρηγορα γιατι το μοτερ μας ειναι εγκαρσια τοποθετημενο!

Αυτο που αλλαζεται ειναι το "πλακακι" στην φωτογραφια!

Και δυο φλαντζες για το βαλε βγαλε στο καπακι του τεντωτηρα!

 

Το "πλακακι" αυτο, ειναι η βαση του τεντωτηρα της αλυσιδας του εκκεντροφορου!

Το μαμα, λεει η Audi, πως εχει παρουσιασει καποια ραγισματα, για αυτο το λογο γινεται αντικατασταση!

Το καινουργιο, ειναι και αυτο αλουμινιου, αλλα καλυτερης κατασκευης!

 

+1

Μόλις γύρισα από αντιπροσωπεία. Αλλαγή το ίδιο ανταλλακτικό, μπάστακας εγώ δίπλα (κρατούσα τα εργαλεία :) ) περίπου 1 ώρα. Απλή επέμβαση γενικά, κανένας λόγος ανυσηχίας. Audi A5.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη μπορεις να μοιραστεις μαζι κατα ποσο ανοιξανε τον κινητηρα? Επενεβησαν ''βαθια'' στον ασθενη?

Ακριβώς αυτό που λέει παρακάτω ο Strivis :sHa_thumbgoodjob:.

 

 

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια για το recall!

Λοιπον λενε τρεις ωρες, αλλα σε εμενα εκαναν μια! (αμα ειναι γατα ο μαστορας)!

Στο αμαξι μας γινεται πολυ γρηγορα γιατι το μοτερ μας ειναι εγκαρσια τοποθετημενο!

Αυτο που αλλαζεται ειναι το "πλακακι" στην φωτογραφια!

Και δυο φλαντζες για το βαλε βγαλε στο καπακι του τεντωτηρα!

 

Το "πλακακι" αυτο, ειναι η βαση του τεντωτηρα της αλυσιδας του εκκεντροφορου!

Το μαμα, λεει η Audi, πως εχει παρουσιασει καποια ραγισματα, για αυτο το λογο γινεται αντικατασταση!

Το καινουργιο, ειναι και αυτο αλουμινιου, αλλα καλυτερης κατασκευης!

 

Δεν είναι θέμα "γάτας".......... απλά, εξαρτάται από την κίνηση που έχουν, σαν συνεργείο :sHa_thumbgoodjob:.

Μπορεί να τους πετύχεις σε αναδουλειές και να γίνει σε 1 ωρίτσα :new_thumright:.

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τι ημερομηνιας παραγωγης ειναι τα αυτοκινητα που γινετε το Recall?Εμενα ειναι 9/2009 και ο κινητηρας CDNB.

 

Δεν εξαρτάται από την ημερομηνία παραγωγής :sHa_thumbgoodjob:.

Μόνο από τον Αριθμό Πλαισίου :new_thumright:.

Πήγαινε σε μια Αντιπροσωπεία.......... δώσε τον αρ. πλαισίου....... και θα σου πουν αμέσως :sHa_thumbsup2:.

 

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

σημερα πηρα τηλ στην καρεντα και μου ειπαν να παω απο εκει θα κατεβω το μεσημερι για να δουμε τι θα πουνε.

εκλεσα ραντεβου την παρασκευη για αντικατασταση τεντοτηρα

Link to comment
Share on other sites

Πες μου σε παρακαλώ 2 πράγματα:

 

1) Μπορείς να τσεκάρεις ή τουλάχιστον να μας πεις απλά αν έχεις παρατηρήσει κάποιο τρέμουλο στο τιμόνι όταν βρίσκεσαι σε πορεία με 120χλμ/ω σαν να θέλει ζυγοστάθμιση ;

2) Μπορείς επίσης να μας πεις αν έχεις παρατηρήσει κάποιο "κοσκινισμα" στο τιμόνι όταν βρίσκεσαι σε διαδικασία παρκαρίσματος ;

 

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συγνώμη που επεμβαίνω εγώ, αν και είμαστε εκτός θέματος, αλλά επειδή το έχω ψάξει και είμαι ταλαιπωρημένος με το συγκεκριμένο θέμα εδώ και 3 χρόνια σου απαντάω με σιγουριά:

1) Σίγουρα κατά 99,9% το πρόβλημα προέρχεται από στραβά ελαστικά. Το ίδιο είχα και εγώ όταν αγόρασα το αυτοκίνητο (4/2008)και όταν πήγα στην Bridgestone (εκεί με έστειλαν από την Audi)μου άλλαξαν 4 ελαστικά (τα 3 από τα 4 τα βρήκαν στραβά). Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε πάλι τώρα που άλλαξα ελαστικά (Continental contact 3)!!!!!!!!!. Αμέσως λοιπόν κάλεσα την Continental και κατόπιν ελέγχων μου άλλαξε στην αρχή 4 ελαστικά. Από τα 4 που μου άλλαξαν, μου ξανάλλαξαν άλλα 2 και μετά άλλο 1 μέχρι που το πρόβλημα επιλύθηκε.(Υπάρχει ειδικό μηχάνημα που διαβάζει το πέλμα του ελαστικού).

2) Το κοσκίνισμα είναι γνωστό και διορθώνεται κάπως με αλλαγή κάποια σωληνάκια στη κρεμαγιέρα και αλλαγή των ψαλιδιών (control arms). Στην Αμερική έχει βγει recal για τα control arms, εδώ όμως τίποτα.Εγώ πάντως το έχω συνηθίσει και δεν τ' αλλάζω μιας και είμαι πλέον εκτός εγγύησης.

Αν θέλεις άνοιξε άλλο post για το συγκεκριμένο πρόβλημα του τιμονιού, για να είμαστε εντός θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια για το recall!

Λοιπον λενε τρεις ωρες, αλλα σε εμενα εκαναν μια! ( αμα ειναι γατα ο μαστορας)!

Στο αμαξι μας γινεται πολυ γρηγορα γιατι το μοτερ μας ειναι εγκαρσια τοποθετημενο!

Αυτο που αλλαζεται ειναι το "πλακακι" στην φωτογραφια!

Και δυο φλαντζες για το βαλε βγαλε στο καπακι του τεντωτηρα!

 

Το "πλακακι" αυτο, ειναι η βαση του τεντωτηρα της αλυσιδας του εκκεντροφορου!

Το μαμα, λεει η Audi, πως εχει παρουσιασει καποια ραγισματα, για αυτο το λογο γινεται αντικατασταση!

Το καινουργιο, ειναι και αυτο αλουμινιου, αλλα καλυτερης κατασκευης!

 

post-9878-0-54159700-1302416932_thumb.jpg

 

Το ίδιο πράγμα άλλαξα και γω Σταύρο και μου είπαν ότι φεύγει μια μπίλια που υπάρχει εκεί μέσα και γι' αυτό το λόγο το αλλάζουν με πιο καινούργιο,για ράγισμα δε μου είπαν τίποτα.

Να σου πω κιόλας ότι το καινούργιο εξάρτημα που έβαλαν είναι made in hungary

Edited by kostas_7
Link to comment
Share on other sites

Στο αμαξι μας γινεται πολυ γρηγορα γιατι το μοτερ μας ειναι εγκαρσια τοποθετημενο!

Μία διόρθωση.. δεν είναι τοποθετημένα εγκάρσια αλλά κατά το διαμήκη άξονα.

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πράγμα άλλαξα και γω Σταύρο και μου είπαν ότι φεύγει μια μπίλια που υπάρχει εκεί μέσα και γι' αυτό το λόγο το αλλάζουν με πιο καινούργιο,για ράγισμα δε μου είπαν τίποτα.

Να σου πω κιόλας ότι το καινούργιο εξάρτημα που έβαλαν είναι made in hungary

 

Καλημέρα σε όλους.Η μπίλια που λέει ο Κώστας είναι μία βαλβίδα η οποία λόγω της πίεσης του λαδιού ενδέχεται να προκαλέσει ράγισμα στο εν λόγω εξάρτημα που αντικαθίσταται. Πραγματοποίησα το recall και ο μηχανικός μου εξήγησε πολλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

σημερα πηγα στην κατεντα για αλαγη φιλτρου και λαδια ,και τελικα δεν εχω ανακληση για τον τεντοτηρα ενω στην πρωτη φορα που πηρα μου ειπαν οτι ειχα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εγω τους πήρα τηλ., έδωσα τον αριθμό πλαισίου, και μου είπαν οτι όντως υπάρχει ανάκληση για το καπάκι του μεταβλητού χρονισμού + update για το ηχοσύστημα...Το πήγα σήμερα το πρωί και θα το παραλάβω σε λίγο...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε χρονικό διάστημα 9 μηνών στην κατοχή μου αλλά με ημερομηνιά παραγωγής 2010 το Α4 1.8Τ Avant Multi έχω 2 recall, μία φορά το MMI και δεύτερη προ 6μηνου μια σχετική με τον εκεντροφόρο.

Παράλληλα λόγω του γνωστού-άγνωστου τρέμουλου στα 120χλμ. έχω και αλλαγή ελαστικών αλλά και ,σήμερα, ψαλιδιών.

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής πέρα της προσωπικής πικρίας που σου αφήνει μία βλάβη σε ένα αυτοκίνητο, δεν έχω παράπονο από την αντιπροσωπεία (Καρέντα), ούτε για τα recall στο ένα με κάλεσαν τηλεφωνικά, στο δεύτερο με ενημέρωσαν σε επίσκεψη που έκανα για άσχετο λόγο, ούτε για το τρέμουλο δεν μου έφεραν δυσκολίες στην αντικατάσταση ανταλάκτικών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Πήγα και εγώ προχθές (με αρκετή καθυστέρηση, λόγω μη ενημέρωσης) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για την ανάκληση 15D6 σχετικά με την βάση του τεντωτήρα της αλυσίδας του εκκεντροφόρου.

 

Περισσότερες πληροφορίες για την ανάκληση υπάρχουν εδώ.

 

Μετά το άνοιγμα του καπακιού των εκκεντροφόρων και την εξαγωγή του ελαττωματικού εξαρτήματος διαπιστώθηκε ότι είχε δημιουργήσει γραμμώσεις στον εκκεντροφόρο.

 

post-13868-0-94154400-1345291303_thumb.jpg

 

Αρχικά υπήρχε η σκέψη για αλλαγή μόνο του εκκεντροφόρου, αλλά τελικά θα αντικατασταθεί ολόκληρη η κυλινδροκεφαλή κομπλέ όπως έρχεται από το εργοστάσιο που συναρμολογεί τους κινητήρες (εκκεντροφόρους, βαλβίδες, ελατήρια...)

 

Το αυτοκίνητο έχει 37.000 χλμ. και από ότι μου είπαν από τα 300 αυτοκίνητα που έχουν πάει για την ανάκληση, σε 5 έχει δημιουργηθεί αυτό το πρόβλημα και δεν έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης κλπ.

 

Τον τελευταίο μήνα βέβαια είχα καταλάβει μια μικρή αλλαγή στον τρόπο που ακουγόταν το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Μεταλλικοί θόρυβοι σαν να ήταν diesel. Κανένα άλλο πρόβλημα.

 

Ενημερωτικά αναφέρω ότι κόστος της κυλινδροκεφαλής είναι περίπου 2.700€

 

Από ότι φαίνεται η περιπέτεια θα έχει αίσιο τέλος και μηδενικό κόστος για μένα.

 

Όσοι λοιπόν δεν έχουν πάει ακόμα για την ανάκληση, να το κάνουν το συντομότερο για αποφυγή προβλημάτων στο μέλλον.

Edited by Dimitris S.
Link to comment
Share on other sites

Πήγα και εγώ προχθές (με αρκετή καθυστέρηση, λόγω μη ενημέρωσης) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για την ανάκληση 15D6 σχετικά με την βάση του τεντωτήρα της αλυσίδας του εκκεντροφόρου.

 

Περισσότερες πληροφορίες για την ανάκληση υπάρχουν εδώ.

 

Μετά το άνοιγμα του καπακιού των εκκεντροφόρων και την εξαγωγή του ελαττωματικού εξαρτήματος διαπιστώθηκε ότι είχε δημιουργήσει γραμμώσεις στον εκκεντροφόρο.

 

camshaft.jpg

 

Αρχικά υπήρχε η σκέψη για αλλαγή μόνο του εκκεντροφόρου, αλλά τελικά θα αντικατασταθεί ολόκληρη η κυλινδροκεφαλή κομπλέ όπως έρχεται από το εργοστάσιο που συναρμολογεί τους κινητήρες (εκκεντροφόρους, βαλβίδες, ελατήρια...)

 

Το αυτοκίνητο έχει 37.000 χλμ. και από ότι μου είπαν από τα 300 αυτοκίνητα που έχουν πάει για την ανάκληση, σε 5 έχει δημιουργηθεί αυτό το πρόβλημα και δεν έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης κλπ.

 

Τον τελευταίο μήνα βέβαια είχα καταλάβει μια μικρή αλλαγή στον τρόπο που ακουγόταν το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Μεταλλικοί θόρυβοι σαν να ήταν diesel. Κανένα άλλο πρόβλημα.

 

Ενημερωτικά αναφέρω ότι κόστος της κυλινδροκεφαλής είναι περίπου 2.700€

 

Από ότι φαίνεται η περιπέτεια θα έχει αίσιο τέλος και μηδενικό κόστος για μένα.

 

Όσοι λοιπόν δεν έχουν πάει ακόμα για την ανάκληση, να το κάνουν το συντομότερο για αποφυγή προβλημάτων στο μέλλον.

 

Ευχαριστούμε Δημήτρη, πολύ χρήσιμο το post που έφτιαξες :JC_goodpost: ! Πολύ σοβαρό αυτό το πρόβλημα και πρέπει όλοι οι κάτοχοι των b8 να το κοιτάξουμε το συντομότερο ! :sCo_hmmthink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.