Agelosa4 Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 παιδια θελω την γνωμη σας για προγραμμα η οτιδηποτε αλλο για ανεβασμα ιπποδυναμης!!! εχω α4 03 μοντελο με 193 ps μαμα με κωδικα γραμματα κινητηρα ΒΕΧ. με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια και ιπποδυναμη γυρω στα 230-250 αλογα, παρακαλω βοηθηστε με Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Doria Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Κατα την γνώμη μου η μόνη λύση είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα και βέβαια όχι κονσέρβα γιατί σε τουρμπάτα ιδικά δεν δουλεύουν σωστά.. δεν είναι μια γενικότερη κουβέντα αυτή,μιλάω τεκμηριομένα.Έχω δει Evo8 να σπάει πάνω στο δυναμόμετρο απο κονσέρβα..και μάλιστα πολύ γνωστού κυρίου το Evo και σε πολύ γνωστό δυναμόμετρο. Να δώσεις κάπια λεφτά αλλα να πιάσουν τόπο και να χεις το κεφάλι σου ύσηχο.. Η δική μου άποψη πάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Εγω παλι λεω για δοκιμασμενο κονσερβα......Revo, Giac, Sprotec, Oettinger κ.λ.π Ετσι θα εχεις το κεφαλι σου υσηχο.... Αν μιλαμε παντα για περιφερειακα, γιατι αμα βαζουμε τουρμπινες και τα ρεστα παμε αλλου!!! Τι ποσο διαθετεις δεν μας ειπες και τι αλογα θες να φτασεις.. Πρεπει να ξερεις που θες να φτασεις!!!Ετσι θα γλυτωσεις χρημα και ταλαιπωρια και χιλια 2 αλλα κακα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted March 16, 2006 Author Share Posted March 16, 2006 Εγω παλι λεω για δοκιμασμενο κονσερβα......Revo, Giac, Sprotec, Oettinger κ.λ.πΕτσι θα εχεις το κεφαλι σου υσηχο.... Αν μιλαμε παντα για περιφερειακα, γιατι αμα βαζουμε τουρμπινες και τα ρεστα παμε αλλου!!! Τι ποσο διαθετεις δεν μας ειπες και τι αλογα θες να φτασεις.. Πρεπει να ξερεις που θες να φτασεις!!!Ετσι θα γλυτωσεις χρημα και ταλαιπωρια και χιλια 2 αλλα κακα!!! γυρω στα 2000χιλιαρικα περιπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhoon_old Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 παιδια θελω την γνωμη σας για προγραμμα η οτιδηποτε αλλο για ανεβασμα ιπποδυναμης!!! εχω α4 03 μοντελο με 193 ps μαμα με κωδικα γραμματα κινητηρα ΒΕΧ. με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια και ιπποδυναμη γυρω στα 230-250 αλογα, παρακαλω βοηθηστε με Εγω θα σου προτεινα Τουρμπο ΚΚΚ Κ04 015 (750Ε περιπου καινουριο).Εξατμιση 70 χιλ απο μπροστα μεχρι πισω(1000Ε περιπου).Φιλτρακι Κ&Ν (70Ε περιπου).Προγραμματακι κονσερβουλα η και custom(400-600Ε).Εισαι στα 240-250 αλογακια με νορμαλ πιεσεις(1.5/1.1 σταθερο).Εαν βαλεις προγραμμα με 1.7/1.8 over και 1.3 σταθερο στο μαμα τουρμπο,που ναι μεν δεν μασαει τιποτα αλλα οχι και για παντα,παλι θα βγαλεις αλογα αλλα....αλλη κλωτσια θα εχεις με την Κ04 στις χαμηλες και μεσαιες.Μετα σιγα σιγα ψαχνεσαι και με ιντερκουλερ για να μπορεις να δινεις πιεση 1.8 στην Κ04 εαν βαλεις και μπεκ αργοτερα.Σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να βαλεις τα μπεκ μαζι με την Κ04 για να ρυθμιστουν οι βενζινες και για 1.8+ πιεση,αλλα με boost controler θα το δουλευεις χαμηλα μεχρι να βαλεις ιντερκουλερ.Οτιδηποτε παραπανω κανεις στο μελλον θα καταστρεψεις το αμαξι σου απο διαφορες αποψεις,και θα σπασουν και τα δικα σου τα νευρα!Απο την αλλη με την μαμα τουρμπινα και προγραμμα,παντα θα ψαχνεις τα 10/15 αλογακια που θα σου λειπουν..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sim3d Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Απο τη μερια μου θα σου προτεινα να βαλεις ενα προγραμμα μονο και να ξεμπερδεψεις.Γρηγορα φτηνα και απλα. Απο την αλλη αν θες να μπεις στη διαδικασια να αλλαξεις τουρμπινα τοτε να βαλεις Κ04 που φορανε τα s3 και ΤΤ. Διαμετρο εξατμισης οχι παραπανω απο 63 χιλιοστα.Αν δειτε πως τα καυσαερια απο μια Κ04 βγαινουν απο διατομη μεγεθους αμυγδαλου....με τη φλουδα μπορει να ειμαι και αισιοδοξος...θα καταλαβετε πως η 70αρα ειναι πολυ μεγαλη.Στα S3 η μαμα εξατμιση που ουτε κατα διανοια ειναι στα 63 χιλιοστα αποδιδει πολυ καλα μεχρι τα 270-280 αλογα. Ουτε φιλτρο να αλλαξεις....τα aftermarket εχουν λαδι το οποιο καθεται πανω στο air flow με αποτελεσμα αυτο αρχικα να μετραει λιγοτερο εισερχομενο αερα και στο τελος να χαλαει.Τα εργοστασιακα με χαρτι ειναι παρα πολυ καλης ποιοτητας και αν απλα βαλεις καποιο aftermarket δεν θα δεις καμια διαφορα. Αν ομως θες να βαλεις ντε και καλα τοτε μετα απο 15-20 μερες επειτα απο καθε πλυσιμο και ψεκασμα με λαδι να βγαζεις το air flow και να το πλενεις με ισοπροπιλικη αλκοολη, τη βρισκεις και στα φαρμακεια.Τοτε εισαι οκ. Κυκλοφορουν φιλτρα χωρις λαδι της Apexi αλλα δεν ξερω για το δικο σου αυτοκινητο. Η τουρμπινα της ΚΚΚ να ξερεις πως εχει σαν 1ο οριο το 1,8 bar πιεσης.Απο εκει και πανω δικη σου ευθυνη. Ειδικα για την Κ04 πιεσεις πανω απο 1,6 bar δεν προσφερουν τιποτα στην αποδοση παρα μονο προωρη φθορα της γιατι πολυ απλα η τουρμπινα μεχρι εκει μπορει να παει.Αν μπορεις να κανεις καποια δικου σου τυπου σκουπα εχει καλως.Ενα ttda (μπαινει σε σενα?) με σωληνα που παρεχει κρυο αερα απο μπροστα κατευθειαν πανω στη φιλτροχωανη θα σου δωσει παρα πολυ και δεν θα λαχανιαζεις ψηλα. (και παλι πλυσιμο με ισοπροπιλικη αλκοολη μην το ξεχνας ποτε) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Εγω παλι ξερω οτι οσο ποιο ελευθερη ειναι η εξατμιση στα τουρμπατα τοσο καλυτερα....Πρεπει να αναθεωρησω??? Μαμα ειμαι και παω για 70αρα φουλ..... (με σκοπο μελλοντικης βελτωσης αλλα ασχετο αυτο) Τωρα για το φιλτρο αερος, τι να πω???Εχω K&N εδω και 60-65χιλιαδες χιλ. (το αυτοκινητο εχει 195χιλιαδες)και δεν ειχα κανενα προβλημα (και ευχομαι ουτε να αποκτησω), απλα το λαθος πιστευω που κανουν αρκετοι ειναι οτι ριχνουν μεγαλη ποσοτητα λαδιου μετα το πλυσιμο.... Μια ασχετη ερωτηση. κονσερβα και μεγαλυτερη τουρμπινα (π.χ. μεχρι κο4-23)θα συνεργαζονται??? Και δεν μιλαμε να βγαλουμε το μεγιστο, απλα να δουλεουν σωστα και αξιοπιστα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted March 20, 2006 Author Share Posted March 20, 2006 Απο τη μερια μου θα σου προτεινα να βαλεις ενα προγραμμα μονο και να ξεμπερδεψεις.Γρηγορα φτηνα και απλα.Απο την αλλη αν θες να μπεις στη διαδικασια να αλλαξεις τουρμπινα τοτε να βαλεις Κ04 που φορανε τα s3 και ΤΤ. Διαμετρο εξατμισης οχι παραπανω απο 63 χιλιοστα.Αν δειτε πως τα καυσαερια απο μια Κ04 βγαινουν απο διατομη μεγεθους αμυγδαλου....με τη φλουδα μπορει να ειμαι και αισιοδοξος...θα καταλαβετε πως η 70αρα ειναι πολυ μεγαλη.Στα S3 η μαμα εξατμιση που ουτε κατα διανοια ειναι στα 63 χιλιοστα αποδιδει πολυ καλα μεχρι τα 270-280 αλογα. Ουτε φιλτρο να αλλαξεις....τα aftermarket εχουν λαδι το οποιο καθεται πανω στο air flow με αποτελεσμα αυτο αρχικα να μετραει λιγοτερο εισερχομενο αερα και στο τελος να χαλαει.Τα εργοστασιακα με χαρτι ειναι παρα πολυ καλης ποιοτητας και αν απλα βαλεις καποιο aftermarket δεν θα δεις καμια διαφορα. Αν ομως θες να βαλεις ντε και καλα τοτε μετα απο 15-20 μερες επειτα απο καθε πλυσιμο και ψεκασμα με λαδι να βγαζεις το air flow και να το πλενεις με ισοπροπιλικη αλκοολη, τη βρισκεις και στα φαρμακεια.Τοτε εισαι οκ. Κυκλοφορουν φιλτρα χωρις λαδι της Apexi αλλα δεν ξερω για το δικο σου αυτοκινητο. Η τουρμπινα της ΚΚΚ να ξερεις πως εχει σαν 1ο οριο το 1,8 bar πιεσης.Απο εκει και πανω δικη σου ευθυνη. Ειδικα για την Κ04 πιεσεις πανω απο 1,6 bar δεν προσφερουν τιποτα στην αποδοση παρα μονο προωρη φθορα της γιατι πολυ απλα η τουρμπινα μεχρι εκει μπορει να παει.Αν μπορεις να κανεις καποια δικου σου τυπου σκουπα εχει καλως.Ενα ttda (μπαινει σε σενα?) με σωληνα που παρεχει κρυο αερα απο μπροστα κατευθειαν πανω στη φιλτροχωανη θα σου δωσει παρα πολυ και δεν θα λαχανιαζεις ψηλα. (και παλι πλυσιμο με ισοπροπιλικη αλκοολη μην το ξεχνας ποτε) σε ευχαριστω demi , ττda που μπορω να ρωτησω αν μπαινει? με την k04 023 (τετοια δεν φορανε τα s3?) και προγραμμα θα χρειαστω intercooler? το δικο μου απο μαμα φοραει 2 intercooler οπως τα s3. απο προγραμμα ειναι καλυτερα κονσερβα η φτιαχτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhoon_old Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 Εγω παλι ξερω οτι οσο ποιο ελευθερη ειναι η εξατμιση στα τουρμπατα τοσο καλυτερα....Πρεπει να αναθεωρησω???Μαμα ειμαι και παω για 70αρα φουλ..... (με σκοπο μελλοντικης βελτωσης αλλα ασχετο αυτο) Τωρα για το φιλτρο αερος, τι να πω???Εχω K&N εδω και 60-65χιλιαδες χιλ. (το αυτοκινητο εχει 195χιλιαδες)και δεν ειχα κανενα προβλημα (και ευχομαι ουτε να αποκτησω), απλα το λαθος πιστευω που κανουν αρκετοι ειναι οτι ριχνουν μεγαλη ποσοτητα λαδιου μετα το πλυσιμο.... Μια ασχετη ερωτηση. κονσερβα και μεγαλυτερη τουρμπινα (π.χ. μεχρι κο4-23)θα συνεργαζονται??? Και δεν μιλαμε να βγαλουμε το μεγιστο, απλα να δουλεουν σωστα και αξιοπιστα.... Πολυ καλα ξερεις για την διαμετρο.Η μικρη διαμετρος στα τουρμπο εχει μονο μειονεκτηματα,τα οποια δεν αντισταθμιζονται απο το οφελος της λιγο χαμηλοτερης ροπης.Και για το φιλτρο οτι δεν πρεπει να βαζουμε πολυ λαδι,επισης.Το προβλημα δεν ειναι η τουρμπινα,αλλα η πολλαπλη,το D-P και τα σωληνακια.Οποιος καταλαβε καταλαβε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sim3d Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 (edited) Θελετε να βαλετε φουλ 70 βαλτε.Βαλτε και ελευθερους καταλυτες η ακομα καταργηστε τους. Νομιζετε πως αφου θα καταργησετε τον καταλυτη (πνιχτη ) θα ειναι ολα καλυτερα? Ναι για λιγο μεχρι να χαλασει ο χρονισμος των βαλβιδων και να τρεχετε μετα. Το ιδιο εκαναν ουκ ολιγα μελη στο audis3club.gr και χτυπουσαν το κεφαλι τους. Η διαμετρος της εξατμισης δεν ειναι το προβλημα για αυτοκινητα με βελτιωση σε μαμα τουρμπινα η ακομα και σε Κ04. Μια 63 αρα αρκει μεχρι τα 300 αλογα (οπως εχω ξαναγραψει η μαμα των s3,tt αντεχει μεχρι 270-280 αλογα)Βαλτε και ελευθερους καταλυτες και οκ. Αν νομιζετε πως με ελευθερους καταλυτες θα κερδισετε κατι γελιεστε (αυτο ειναι τσεκαρισμενο για s3,tt για τα αλλα δεν ξερω).Η διαφορα ειναι αντιστροφως αναλογη με το κοστος. Στα δικα μας αυτοκινητα με vagcom ειδαμε μονο χαμηλοτερη θερμοκρασια στα καυσαερια. Το downpipe ειναι το προβλημα.Αν το δειτε θα καταλαβετε πως η μετεπειτα διαμετρος δεν λεει και πολλα αφου αυτο ειναι τοσο στενο και δυσκολευει την εξοδο των καυσαεριων.Η αλλαγη του ομως κρατωντας τη μαμα τουρμπινα ειναι λιγο μπελαλιδικη και τουλαχιστον προσωπικα δεν το εχω συναντησει. @ aggelosa4... υπαρχουν s3 400+ αλογων που δεν εχουν αλλαξει τα μαμα Intercooler και συμπεριφερονται αψογα.Θα μπορουσαν βεβαια να εχουν fmic και να δουλευουν με χαμηλοτερες θερμοκρασιες αλλα αυτο δειχνει πως τουλαχιστον στο επιπεδο της ιπποδυναμης που θες να φτασεις δεν τιθεται τετοιο θεμα. Για το ΤΤDA ρωτα αν καποιο αλλο α4 το εχει φορεσει η ψαξε και εδω http://www.modshack.info/ Το μοναδικο θεμα ειναι αν χωραει στο χωρο του κινητηρα.Υποψην πως το βαρελακι της BMC ουδεμια σχεση εχει απο πλευρα αποδοσης. ενω για προγραμμα τα πιο δυνατα ειναι α) custom (ανδριανακης) β) το upgrade της superchips p.s αν τα παραπανω περι προγραμματων μπορει να εκκληφθουν ως διαφημιση παρακαλω οπως οι ιθυνοντες σβησουν τα απαραιτητα. Edited March 21, 2006 by DemiS3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 Θελετε να βαλετε φουλ 70 βαλτε.Βαλτε και ελευθερους καταλυτες η ακομα καταργηστε τους.Νομιζετε πως αφου θα καταργησετε τον καταλυτη (πνιχτη ) θα ειναι ολα καλυτερα? Ναι για λιγο μεχρι να χαλασει ο χρονισμος των βαλβιδων και να τρεχετε μετα. Το ιδιο εκαναν ουκ ολιγα μελη στο audis3club.gr και χτυπουσαν το κεφαλι τους. Η διαμετρος της εξατμισης δεν ειναι το προβλημα για αυτοκινητα με βελτιωση σε μαμα τουρμπινα η ακομα και σε Κ04. Μια 63 αρα αρκει μεχρι τα 300 αλογα (οπως εχω ξαναγραψει η μαμα των s3,tt αντεχει μεχρι 270-280 αλογα)Βαλτε και ελευθερους καταλυτες και οκ. Αν νομιζετε πως με ελευθερους καταλυτες θα κερδισετε κατι γελιεστε (αυτο ειναι τσεκαρισμενο για s3,tt για τα αλλα δεν ξερω).Η διαφορα ειναι αντιστροφως αναλογη με το κοστος. Στα δικα μας αυτοκινητα με vagcom ειδαμε μονο χαμηλοτερη θερμοκρασια στα καυσαερια. Το downpipe ειναι το προβλημα.Αν το δειτε θα καταλαβετε πως η μετεπειτα διαμετρος δεν λεει και πολλα αφου αυτο ειναι τοσο στενο και δυσκολευει την εξοδο των καυσαεριων.Η αλλαγη του ομως κρατωντας τη μαμα τουρμπινα ειναι λιγο μπελαλιδικη και τουλαχιστον προσωπικα δεν το εχω συναντησει. @ aggelosa4... υπαρχουν s3 400+ αλογων που δεν εχουν αλλαξει τα μαμα Intercooler και συμπεριφερονται αψογα.Θα μπορουσαν βεβαια να εχουν fmic και να δουλευουν με χαμηλοτερες θερμοκρασιες αλλα αυτο δειχνει πως τουλαχιστον στο επιπεδο της ιπποδυναμης που θες να φτασεις δεν τιθεται τετοιο θεμα. Για το ΤΤDA ρωτα αν καποιο αλλο α4 το εχει φορεσει η ψαξε και εδω http://www.modshack.info/ Το μοναδικο θεμα ειναι αν χωραει στο χωρο του κινητηρα.Υποψην πως το βαρελακι της BMC ουδεμια σχεση εχει απο πλευρα αποδοσης. ενω για προγραμμα τα πιο δυνατα ειναι α) custom (ανδριανακης) β) το upgrade της superchips p.s αν τα παραπανω περι προγραμματων μπορει να εκκληφθουν ως διαφημιση παρακαλω οπως οι ιθυνοντες σβησουν τα απαραιτητα. demi και παλι ευχαριστω, εγω σκεφτομαι παντως να βαλω down pipe μαμα καταλυτη αλλαγη σωληνωσεων σε 63,5mm οπως επισης και αλλαγη μεσαιου και των τελικων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sim3d Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 μην το συζητας...βεβαια αν αλλαζες και την πολλαπλη σου , αφου αλλαζεις το downpipe σου, τοτε η διαφορα που θα εβλεπες θα ηταν πολυ μεγαλυτερη με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Σε αυτο το site ...http://www.atpturbo.com εχει πολλαπλες που μπαινουν στην εργοστασιακη τουρμπινα.Δεν ξερω αν εχει για τον κινητηρα σου αλλα αξιζει να ψαξεις σε αυτο η και γενικοτερα.Η μεγαλυτερη διατομη με αλλο downpipe και ολο το υπολοιπο συστημα θα μειωσει πολυ τη θερμοκρασια που αναπτυσσεται εκει μεσα και θα εισαι πιο αξιοπιστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted March 26, 2006 Author Share Posted March 26, 2006 μην το συζητας...βεβαια αν αλλαζες και την πολλαπλη σου , αφου αλλαζεις το downpipe σου,τοτε η διαφορα που θα εβλεπες θα ηταν πολυ μεγαλυτερη με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Σε αυτο το site ...http://www.atpturbo.com εχει πολλαπλες που μπαινουν στην εργοστασιακη τουρμπινα.Δεν ξερω αν εχει για τον κινητηρα σου αλλα αξιζει να ψαξεις σε αυτο η και γενικοτερα.Η μεγαλυτερη διατομη με αλλο downpipe και ολο το υπολοιπο συστημα θα μειωσει πολυ τη θερμοκρασια που αναπτυσσεται εκει μεσα και θα εισαι πιο αξιοπιστος. μπηκα στο site, ομως πως μπορω να παραγγειλω απο εκει? υπαρχει κανενας αντιπροσωπος στην ελλαδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sim3d Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 δεν νομιζω να υπαρχει καποιος εδω ασε που αν υπαρχει οι τιμες θα ειναι αλλου. Στο site φτιαχνεις ενα account και απο εκει και περα προσθετεις πραγματα στο 'καλαθι ' σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) παιδια θελω την γνωμη σας για προγραμμα η οτιδηποτε αλλο για ανεβασμα ιπποδυναμης!!! εχω α4 03 μοντελο με 193 ps μαμα με κωδικα γραμματα κινητηρα ΒΕΧ. με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια και ιπποδυναμη γυρω στα 230-250 αλογα, παρακαλω βοηθηστε με Γεια σας, Μια ερωτηση, πως ειναι δυνατον να εχει 193ps;;;; Δευτερον , οι περισσοτερες κονσερβες προγραμματα δινουν τα 150αρια γυρο στα 193ps. 230-250 με προγραμμα μονο δεν γινεται. Συνεπως εαν εχεις 193ps (δεν ξερω πως...) τοτε δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να πας σε ενα προγραμμα γιατι θα παρεις ελαχιστα και θα δωσεις πολλα! Γνωμη μου , μια Κ04 ειναι αρκετη. ps εαν εχεις κανει λαθος στα αλογα και εχεις 163 τοτε δες εδω http://www.upsolute.com/eng/index.html . Θα πας 195αλογα και 29.5 κιλα ροπη. Τιμη 400Ε. Εχω βαλει στο Superb του πατερα μου και σε 2 octavia . Edited April 5, 2006 by gpelekanos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makalu Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 ps εαν εχεις κανει λαθος στα αλογα και εχεις 163 τοτε δες εδω http://www.upsolute.com/eng/index.html .Θα πας 195αλογα και 29.5 κιλα ροπη. Τιμη 400Ε. Εχω βαλει στο Superb του πατερα μου και σε 2 octavia . Tι ακριβως ειναι αυτό το story ? νομιζω οτι το δικό μου ειναι με 150PS, μπορει κ 163 (εντελως ασχετος(!)), αλλα θα ηθελα να το παω καμια 20-40αρια ατια πιο πανω χωρις να πρεπει να ταλαιπωρησω ιδιαιτερα το ιδιο το τουτου..αλλα κ τη τσεπη μου. Ειναι κονσερβούλα κ αν ναι που το βρισκεις, εγγυηση κτλ? Ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted April 5, 2006 Author Share Posted April 5, 2006 Γεια σας,Μια ερωτηση, πως ειναι δυνατον να εχει 193ps;;;; Δευτερον , οι περισσοτερες κονσερβες προγραμματα δινουν τα 150αρια γυρο στα 193ps. 230-250 με προγραμμα μονο δεν γινεται. Συνεπως εαν εχεις 193ps (δεν ξερω πως...) τοτε δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να πας σε ενα προγραμμα γιατι θα παρεις ελαχιστα και θα δωσεις πολλα! Γνωμη μου , μια Κ04 ειναι αρκετη. ps εαν εχεις κανει λαθος στα αλογα και εχεις 163 τοτε δες εδω http://www.upsolute.com/eng/index.html . Θα πας 195αλογα και 29.5 κιλα ροπη. Τιμη 400Ε. Εχω βαλει στο Superb του πατερα μου και σε 2 octavia . οι κινητηρες με κωδικα γραμματα bex αποδιδουν 193ps .εχουν τις εξης διαφορες σε σχεση με τα 150αρια και 163αρια: 2 ιντερκουλερ αλλα μπεκ αλλo air-flow κ03s αντι κ03 απλη που φοραν τα 150αρια επισης εχει 6αρι σασμαν και απο οτι μου ειπαν αρκετοι βελτιωτες εχει και ποιο ενισχυμενα πιστονια .(χωρις να ειναι σιγουρο το τελευταιο) α! επισης καποιες μικροδιαφορες σε κατι ηλεκτροβαλβιδες. παντως δεν κυκλοφορουν και πολλα 193ps . με revo ανεβαινω 225 ps, με oettinger 230 ps(μαζι με αλλαγη της εισαγωγης αερα). με mtm 212ps, με giac 215περιπου ps. αυτα απο κονσερβα προγραμματα. αν παω σε <<φτιαχτα>> προγραμματα περιπου μου ειπαν 230ps και κοστος 700-1000ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 οι κινητηρες με κωδικα γραμματα bex αποδιδουν 193ps .εχουν τις εξης διαφορες σε σχεση με τα 150αρια και 163αρια: 2 ιντερκουλερ αλλα μπεκ αλλo air-flow κ03s αντι κ03 απλη που φοραν τα 150αρια επισης εχει 6αρι σασμαν και απο οτι μου ειπαν αρκετοι βελτιωτες εχει και ποιο ενισχυμενα πιστονια .(χωρις να ειναι σιγουρο το τελευταιο) α! επισης καποιες μικροδιαφορες σε κατι ηλεκτροβαλβιδες. παντως δεν κυκλοφορουν και πολλα 193ps . με revo ανεβαινω 225 ps, με oettinger 230 ps(μαζι με αλλαγη της εισαγωγης αερα). με mtm 212ps, με giac 215περιπου ps. αυτα απο κονσερβα προγραμματα. αν παω σε <<φτιαχτα>> προγραμματα περιπου μου ειπαν 230ps και κοστος 700-1000ευρω Φτιαξε ενα custom στον Ανδριανακη τοτε , εχω ακουσει πολυ καλα λογια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted April 5, 2006 Author Share Posted April 5, 2006 Φτιαξε ενα custom στον Ανδριανακη τοτε , εχω ακουσει πολυ καλα λογια την παρασκευη θα μιλησω και με ανδριανακη. απλα εχω την εντυπωση οτι τα κονσερβα προγραμματα ειναι δοκιμασμενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 την παρασκευη θα μιλησω και με ανδριανακη. απλα εχω την εντυπωση οτι τα κονσερβα προγραμματα ειναι δοκιμασμενα. Αντιθετως...ειναι αντιπροσωπευτικα , και οχι τοσο "δοκιμασμενα" δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην κατσει καλα στο αμαξι σου και να αναγκαστεις να το βγαλεις και να βαλεις καποιο αλλο (ειναι θεμα τυχης)...σιγουρα θα εχεις ακουσει οτι οι εχοντες κονσερβα προγραμμα πολλες φορες πετυχαινουν καλυτερη τιμη σε καποιον αλλο βελτιωτη πουλωντας του το προγραμμα (κονσερβα) που ηδη εχουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Tι ακριβως ειναι αυτό το story ? νομιζω οτι το δικό μου ειναι με 150PS, μπορει κ 163 (εντελως ασχετος(!)), αλλα θα ηθελα να το παω καμια 20-40αρια ατια πιο πανω χωρις να πρεπει να ταλαιπωρησω ιδιαιτερα το ιδιο το τουτου..αλλα κ τη τσεπη μου.Ειναι κονσερβούλα κ αν ναι που το βρισκεις, εγγυηση κτλ? Ευχαριστω πολυ. Η ιστορια εχει ως εξης, Βγαζεις τον Εγκεφαλο τον στελνεις Αυστρια (εκει ειναι η εδρα) ή στην Ιρλανδια με UPS με επομενη μερα παραλαβη σου φλασαρουν ή τσιπαρουν την ECU και θα εχεις 196 αλογα με 29.5κιλα ροπης. (για τα 196αρια βλεπω οτι δινουν 212αλογα) .Τα εξοδα επιστροφης ειναι πληρωμενα , η UPS ειναι 100% εγγυημενη και δοκιμασμενη, εαν το δεμα δεν φτασει την επομενη μερα παιρνεις τα λεφτα σου πισω. Οσων αφορα το προγραμμα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο ΟΛΑ τα αλλα... στο ταξιδι θα δεις και οικονομια στην καταναλωση , δουλευει 1.1 over boost και ειναι 200% αξιοπιστο!!! Πριν λιγες μερες το διαβασαμε με την βοηθεια ενως τεχνικου στην Θεσσαλονικη και μας ειπε οτι εινα ενα παρα πολυ καλο προγραμμα...με χαρτες που Ελληνες προγραμματιστες δεν τολμανε να πειραξουνε. Οταν εστειλα εγω στην Ιρλανδια 2 εγκεφαλους μαζι με μια μικρη εκπτωση στο φπα μας ειχε κοστισει γυρο στα 370Ε ο καθενας. Για εγγυηση απο οσο ξερω εχει το προγραμμα και οχι για το μοτερ σου οπως και ολα τα αλλα βεβαια. Το προγραμμα ειναι κονσερβα και δεν εινα για αυτους που θελουν να παιξουν με αλλες αλλαγες στο αυτοκινητο τους! agelosa4 Του πατερα μου το Skoda Superb εχει ΚΟ3s και ειναι 2003 μοντελο με 150αλογα (πριν το προγραμμα) Δηλάδη το Α4 που πηρα 2002mod με 150αλογα εχει K03 ;;;;;;;;;; ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!! Θα το ψαξω ,νομιζω εχει ΚΟ3s και αυτο! Στα μονα που εβαλαν την K03 ειναι τα 4χ4 Octavia απο οτι ξερω! Για να δουμε!!!!!! αν παω σε <<φτιαχτα>> προγραμματα περιπου μου ειπαν 230ps και κοστος 700-1000ευρω Βρες το τηλεφωνο αυτου του πργραμματιστη και μιλα μαζι του " Δημήτρης Σιμόνης." ,Θεσσαλονικη. Custom για K04 κοστιζει 300Ε για KO3s φανταζομαι καπου εκει και αυτο! Πληροφοριακα στην θεσσαλονικη μπορεις να βρεις απο 300-600 τα προγραμματα σε αριστους και δοκιμασμενους προγραμματιστες και μηχανικους. ps Συγνωμη που θεωρησα λαθος τα 193 αλογα σου , πρωτη φορα το ακουω 694*******. Kαι επειδη εγω προσωπικα δεν γνωριζω την δουλεια του μπορεις να διαβασεις και μερικα σχολια εδω http://20vtclub.gr/forum/viewtopic.php?t=92 Περιμενουμε νεα σου! edited Tα οποια προσωπικα στοιχεια αντικατασταθηκαν με ****.Το κινητο νουμερο ειναι ενα απο τα πλεον ευαισθητα στοιχεια καποιου ατομου.Παρακαλω oι ενδιαφερομενοι να χρησιμοποιησουν τα PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted April 5, 2006 Author Share Posted April 5, 2006 Η ιστορια εχει ως εξης, Βγαζεις τον Εγκεφαλο τον στελνεις Αυστρια (εκει ειναι η εδρα) ή στην Ιρλανδια με UPS με επομενη μερα παραλαβη σου φλασαρουν ή τσιπαρουν την ECU και θα εχεις 196 αλογα με 29.5κιλα ροπης. (για τα 196αρια βλεπω οτι δινουν 212αλογα) .Τα εξοδα επιστροφης ειναι πληρωμενα , η UPS ειναι 100% εγγυημενη και δοκιμασμενη, εαν το δεμα δεν φτασει την επομενη μερα παιρνεις τα λεφτα σου πισω. Οσων αφορα το προγραμμα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο ΟΛΑ τα αλλα... στο ταξιδι θα δεις και οικονομια στην καταναλωση , δουλευει 1.1 over boost και ειναι 200% αξιοπιστο!!!Πριν λιγες μερες το διαβασαμε με την βοηθεια ενως τεχνικου στην Θεσσαλονικη και μας ειπε οτι εινα ενα παρα πολυ καλο προγραμμα...με χαρτες που Ελληνες προγραμματιστες δεν τολμανε να πειραξουνε. Οταν εστειλα εγω στην Ιρλανδια 2 εγκεφαλους μαζι με μια μικρη εκπτωση στο φπα μας ειχε κοστισει γυρο στα 370Ε ο καθενας. Για εγγυηση απο οσο ξερω εχει το προγραμμα και οχι για το μοτερ σου οπως και ολα τα αλλα βεβαια. Το προγραμμα ειναι κονσερβα και δεν εινα για αυτους που θελουν να παιξουν με αλλες αλλαγες στο αυτοκινητο τους! agelosa4 Του πατερα μου το Skoda Superb εχει ΚΟ3s και ειναι 2003 μοντελο με 150αλογα (πριν το προγραμμα) Δηλάδη το Α4 που πηρα 2002mod με 150αλογα εχει K03 ;;;;;;;;;; ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!! Θα το ψαξω ,νομιζω εχει ΚΟ3s και αυτο! Στα μονα που εβαλαν την K03 ειναι τα 4χ4 Octavia απο οτι ξερω! Για να δουμε!!!!!! δεν γνωριζω για το suberb,παντως για το α4 με τα 150 ps ξερω οτι φοραει κ03 απλη. για revo τι λετε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) δεν γνωριζω για το suberb,παντως για το α4 με τα 150 ps ξερω οτι φοραει κ03 απλη. Θα σου δειξω ενα πινακα ετσι για να παρηγορηθω και εγω λιγακι αλλα και για να κανουμε κουβεντα για την διαφορα της Κ03 απο την Κ03s Απο τον παραπανω πινακα ενα συμπερασμα βγαινει.. οτι για την ΑUDI δεν υφίσταται Κ03s . Εαν διαφερει σε κατι η ΚΟ3s ειναι στο μεγαλυτερο west gate που εχει... Αυτο εμαθα απο φιλους που ασχολουντε με το θεμα. Εχω δει octavia 4χ4 με Κ03 και Custom προγραμμα μονο να γραφει καλυτερα νουμερα (δυναμομετρο) απο οctavia RS με προγραμμα! Νομιζω οτι το κειμενο που θα διαβασετε ουτε λιγο ουτε πολυ λεει οτι μετα το 2000 ολοι φοραμε τις βελτιωμενες εκδοσεις της Κ03 και δεν υπαρχει Κ03S First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can answer your questions with the following explanations. All the following turbos have the same installation dimensions and thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that opens the turbine bypass valve: K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator K03-026 180 hp, 85 N actuator K03-035 180 hp, 85 N actuator K03-044 150 hp, 65 N actuator K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas pressure. The following turbos are a further development (since 2000) and have an improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still with the same installation dimensions): K03-052 180 hp, 85 N actuator K03-053 150 hp, 85 N actuator K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency. Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the limit. With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power output should not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058 against a K04 does not make a lot of sense. I hope that these details answer your questions. If you need more info, one of our service distributors will be glad to help you. Their addresses are on our website www.turbodriven.com. Mit freundlichen Gr&&en/Best regards, BorgWarner Turbo Systems GmbH agelosa4 το δικο σου Α4 το εφερες απο εξω; Ειναι ηλεκτρογκαζο η ντιζατο; Το Revo ειναι ενα δυνατο προγραμμα (αδύναμο στις ψηλες στροφες) και με δυνατοτητα να αλλαξεις πολλες απο τις παραμετρους του με το SPS3 , δεν μπορω ομως με τιποτα να δικαιολογησω το υψηλο του κοστος!!!!! Ειχα βαλει το demo στο Superb και ειχα προβλημα με τον συμπλεκτη απο την δευτερη βολτα... πολη ροπη! Θα εδινες 1500+ για προγραμμα; Edited April 5, 2006 by gpelekanos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelosa4 Posted April 6, 2006 Author Share Posted April 6, 2006 Θα σου δειξω ενα πινακα ετσι για να παρηγορηθω και εγω λιγακι αλλα και για να κανουμε κουβεντα για την διαφορα της Κ03 απο την Κ03s Απο τον παραπανω πινακα ενα συμπερασμα βγαινει.. οτι για την ΑUDI δεν υφίσταται Κ03s . Εαν διαφερει σε κατι η ΚΟ3s ειναι στο μεγαλυτερο west gate που εχει... Αυτο εμαθα απο φιλους που ασχολουντε με το θεμα. Εχω δει octavia 4χ4 με Κ03 και Custom προγραμμα μονο να γραφει καλυτερα νουμερα (δυναμομετρο) απο οctavia RS με προγραμμα! Νομιζω οτι το κειμενο που θα διαβασετε ουτε λιγο ουτε πολυ λεει οτι μετα το 2000 ολοι φοραμε τις βελτιωμενες εκδοσεις της Κ03 και δεν υπαρχει Κ03S agelosa4 το δικο σου Α4 το εφερες απο εξω; Ειναι ηλεκτρογκαζο η ντιζατο; Το Revo ειναι ενα δυνατο προγραμμα (αδύναμο στις ψηλες στροφες) και με δυνατοτητα να αλλαξεις πολλες απο τις παραμετρους του με το SPS3 , δεν μπορω ομως με τιποτα να δικαιολογησω το υψηλο του κοστος!!!!! Ειχα βαλει το demo στο Superb και ειχα προβλημα με τον συμπλεκτη απο την δευτερη βολτα... πολη ροπη! Θα εδινες 1500+ για προγραμμα; ειναι πολυ γνωστη η τουρμπινα k03s η διαφορα της με την απλη ειναι (απο οτι εχω ακουσει) οτι εχει ποιο μεγαλο ανοιγμα στο πισω μερος-μπορει να περιστραφει με 20.000-30.000στροφες ποιο πολυ και πιο ενισχυμενο μαντεμι εξωτερικα οπως επισης ελαχιστα μεγαλυτερα πτερυγια μεσα. παντως μεσα στην αντιπροσωπεια υπαρχει η τουρμπινα με την ονομασια k03sport. το δικο μου ειναι ελληνικο και ειναι με ηλεκτρογκαζο . οσον αφορα την τιμη μου ειπαν 900-950ευρω χωρις το SPS3. ποιο πολυ με ενδιαφερει η αξιοπιστια παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 ειναι πολυ γνωστη η τουρμπινα k03s η διαφορα της με την απλη ειναι (απο οτι εχω ακουσει) οτι εχει ποιο μεγαλο ανοιγμα στο πισω μερος-μπορει να περιστραφει με 20.000-30.000στροφες ποιο πολυ και πιο ενισχυμενο μαντεμι εξωτερικα οπως επισης ελαχιστα μεγαλυτερα πτερυγια μεσα. παντως μεσα στην αντιπροσωπεια υπαρχει η τουρμπινα με την ονομασια k03sport. Νομιζω οτι δεν αναφερει κατι τετοιο η BorgWarner Turbo Systems GmbH , ασε τι λενε οι Ελληνες. οσον αφορα την τιμη μου ειπαν 900-950ευρω χωρις το SPS3. ποιο πολυ με ενδιαφερει η αξιοπιστια παντως Ολα αξιοπιστα ειναι... Μονο για την PowerLogic δεν ακουσα καλα σχολια. Η τιμη που σου ειπαν ειναι καλη για Revo. θελεις την γνωμη μου; Μην δινεις τοσα λεφτα σε προγραμμα... απο 300 έως 600 ειναι αρκετα. Απο εκει και πανω, παρε μια Κ04 και με 300Ε custom προγραμμα + Εργατικα. Φιλικα , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.