sakis534 Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Ειναι ο ποτοκαλι διακοπτης που βρισκεται στο ταμπλο αναμεσα στους διακοπτες για τα θερμαινομενα καθισματα και το ESP,τουλαχιστον ετσι ειναι στα ΤΤ... Ελπιιζω να βοηθησα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 ναι παίδες ευχαριστώ, αύριο θα το περάσω και απο vagcom μήπως δείξει κάτι και βλέπουμε. Θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimtdi Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Το πρόβλημα είναι στο ρελε του φλας το οποίο στο 8L είναι μαζί με τον διακόπτη των αλαρμ, η ρίχνεις σπρέι contact στο ρελέ η αλλάζεις το διακόπτη των αλαρμ! Το αμάξι τη χρονιάς είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 (edited) Το πρόβλημα είναι στο ρελε του φλας το οποίο στο 8L είναι μαζί με τον διακόπτη των αλαρμ, η ρίχνεις σπρέι contact στο ρελέ η αλλάζεις το διακόπτη των αλαρμ! Το αμάξι τη χρονιάς είναι? 2001 είναι Δημήτρη, εγώ έριξα στο μοχλό σπρέυ, να ανοίξω την κονσόλα και να ρίξω στον διακόπτη? Edited May 10, 2011 by Soki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petros7 Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 2011 είναι Δημήτρη, εγώ έριξα στο μοχλό σπρέυ, να ανοίξω την κονσόλα και να ρίξω στον διακόπτη? 2001 ηθελες να γραψεις Σωκρατες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimtdi Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 (edited) 2001 είναι Δημήτρη, εγώ έριξα στο μοχλό σπρέυ, να ανοίξω την κονσόλα και να ρίξω στον διακόπτη? Ο διακόπτης του αλαρμ έχει μέσα το ρελε του φλας το τακ τακ που κάνει από εκεί δεν ακούγετε? τώρα για να γίνει σωστή δουλειά κανονικά θέλει άνοιγμα ο διακόπτης του αλαρμ γιατί εκεί που είναι η επαφή δύσκολα θα πάει το σπρέι από έξω αλλά μετά είναι λίγο δύσκολο να ξανακλείσει οπότε η εύκολη λύση είναι να αλλάξεις το διακόπτη P.N. 8L0 941 509 L 35€ 40€ περίπου Edited May 10, 2011 by dimtdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 Ο διακόπτης του αλαρμ έχει μέσα το ρελε του φλας το τακ τακ που κάνει από εκεί δεν ακούγετε? τώρα για να γίνει σωστή δουλειά κανονικά θέλει άνοιγμα ο διακόπτης του αλαρμ γιατί εκεί που είναι η επαφή δύσκολα θα πάει το σπρέι από έξω αλλά μετά είναι λίγο δύσκολο να ξανακλείσει οπότε η εύκολη λύση είναι να αλλάξεις το διακόπτη P.N. 8L0 941 509 L Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !! Είναι πολύ σωστά ο διακόπτης των αλάρμ.Αν πιάνουν τα χέρια σου να το κανεις μόνος σου!Πως?Ο Δημήτρης πιο πάνωείχε δίκιο στο γεγονός ότι μέσα στον διακόπτη των αλαρμ βρίσκονται 2 ρελέδες!Ο ένας είναι για τα φλας δεξιά/αριστερά και ο άλλος που τρώει ζόρι για τα αλαρμ.Δυστηχώς λόγο συχνής χρήσης του δεξί/αριστερού οι επαφές μαυρίζουν από arc/σπινθήρα λόγω υψηλού ρεύματος και δημιουργείται το φαινόμενο να μην μπορεί να διατηρήσει τους παλμούς και παίζει μόνο μια φορά και σταματάει.Μου το είχε κάνει και εμένα πριν 4 χρόνια και όταν τον άνοιξα οι επαφές ήταν χάλια!Μην ρίξεις μέσα λάδι που σου λένε τα παιδιά με το wd40!Με λεπτές κινήσεις θααγοράσεις ψιλό γυαλόχαρτο και με τσιμπίδα θα το πας στις επαφές και του ενός αλλά και του άλλου ρελέ παρόλο που σου παίζει για να μην τον ξανανοίγεις αργότερα.Αφού τις καθαρίσεις θα δεις ότι θα γίνουν πάλι χρυσές και γυαλιστερές.Θα σου κρατήσει μια ζωή.Εμένα ακόμα λειτουργεί άψογα.Μην αγοράσεις καινούργιο αν πιάνουν τα χέρια σου.Ξόδεψε τα χρήματα αλλού.Πάντως σχεδιαστικά το ρελέ είναι απαράδεκτο και είναι κοινό το πρόβλημα και σε seat/skoda ιδίως σε ταξιτζήδες που τους έχουν αλλάξει πάνω από 3-4 φορές!Ξέχασα να σου πω πως όταν τελειώσεις ρίξε σπραίυ philips contact χωρίς λάδι και αφού στγνώσει δοκίμασέ το στο αμάξι χωρίς το καπάκι ια τουλάχιστον 5 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας μήπως χρειαστεί να ρυθμίσεις λιγάκι τα ελάσματα που έχουν οι ρελέδες για σωστές επαναφορές.Αν κολλήσεις πες μου να σε βοηθήσω.Αν είσαι και θεσσαλονίκη σου το κάνω εγώ και μαθαίνεις και την τέχνη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 Είναι πολύ σωστά ο διακόπτης των αλάρμ.Αν πιάνουν τα χέρια σου να το κανεις μόνος σου!Πως?Ο Δημήτρης πιο πάνωείχε δίκιο στο γεγονός ότι μέσα στον διακόπτη των αλαρμ βρίσκονται 2 ρελέδες!Ο ένας είναι για τα φλας δεξιά/αριστερά και ο άλλος που τρώει ζόρι για τα αλαρμ.Δυστηχώς λόγο συχνής χρήσης του δεξί/αριστερού οι επαφές μαυρίζουν από arc/σπινθήρα λόγω υψηλού ρεύματος και δημιουργείται το φαινόμενο να μην μπορεί να διατηρήσει τους παλμούς και παίζει μόνο μια φορά και σταματάει.Μου το είχε κάνει και εμένα πριν 4 χρόνια και όταν τον άνοιξα οι επαφές ήταν χάλια!Μην ρίξεις μέσα λάδι που σου λένε τα παιδιά με το wd40!Με λεπτές κινήσεις θααγοράσεις ψιλό γυαλόχαρτο και με τσιμπίδα θα το πας στις επαφές και του ενός αλλά και του άλλου ρελέ παρόλο που σου παίζει για να μην τον ξανανοίγεις αργότερα.Αφού τις καθαρίσεις θα δεις ότι θα γίνουν πάλι χρυσές και γυαλιστερές.Θα σου κρατήσει μια ζωή.Εμένα ακόμα λειτουργεί άψογα.Μην αγοράσεις καινούργιο αν πιάνουν τα χέρια σου.Ξόδεψε τα χρήματα αλλού.Πάντως σχεδιαστικά το ρελέ είναι απαράδεκτο και είναι κοινό το πρόβλημα και σε seat/skoda ιδίως σε ταξιτζήδες που τους έχουν αλλάξει πάνω από 3-4 φορές!Ξέχασα να σου πω πως όταν τελειώσεις ρίξε σπραίυ philips contact χωρίς λάδι και αφού στγνώσει δοκίμασέ το στο αμάξι χωρίς το καπάκι ια τουλάχιστον 5 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας μήπως χρειαστεί να ρυθμίσεις λιγάκι τα ελάσματα που έχουν οι ρελέδες για σωστές επαναφορές.Αν κολλήσεις πες μου να σε βοηθήσω.Αν είσαι και θεσσαλονίκη σου το κάνω εγώ και μαθαίνεις και την τέχνη Σε ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες και την καλή σου πρόθεση να μου το φτιάξεις αλλά μένω αθήνα! θα προσπαθήσω να το φτιάξω μόνος μου!ίσως φτιάξω και ένα DIY για το club. Γνωρίζεις μήπως που θα βρω το σχέδιο για το πως θα βγάλω την κονσόλα ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Σε ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες και την καλή σου πρόθεση να μου το φτιάξεις αλλά μένω αθήνα! θα προσπαθήσω να το φτιάξω μόνος μου!ίσως φτιάξω και ένα DIY για το club. Γνωρίζεις μήπως που θα βρω το σχέδιο για το πως θα βγάλω την κονσόλα ?? Είναι πολύ εύκολο.Βγάζεις με κατσαβίδι το πλαστικό που κάθεται στον διακόπτη/esp/ποτηροθήκη και μετά πάλι με κατσαβίδι βγάζεις τον διακόπτη αλάρμ που είναι χωνευτός.Μετά τον λύνεις και δουλέυεις.Θα σου στείλω και οδηγίες από το elsa αλλά αύριο το απόγευμα. Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 Είναι πολύ εύκολο.Βγάζεις με κατσαβίδι το πλαστικό που κάθεται στον διακόπτη/esp/ποτηροθήκη και μετά πάλι με κατσαβίδι βγάζεις τον διακόπτη αλάρμ που είναι χωνευτός.Μετά τον λύνεις και δουλέυεις.Θα σου στείλω και οδηγίες από το elsa αλλά αύριο το απόγευμα. Γιάννης Ευχαριστώ Γιάννη.Κατάλαβα τι θα κάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-1.8T Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Είναι πολύ σωστά ο διακόπτης των αλάρμ.Αν πιάνουν τα χέρια σου να το κανεις μόνος σου!Πως?Ο Δημήτρης πιο πάνωείχε δίκιο στο γεγονός ότι μέσα στον διακόπτη των αλαρμ βρίσκονται 2 ρελέδες!Ο ένας είναι για τα φλας δεξιά/αριστερά και ο άλλος που τρώει ζόρι για τα αλαρμ.Δυστηχώς λόγο συχνής χρήσης του δεξί/αριστερού οι επαφές μαυρίζουν από arc/σπινθήρα λόγω υψηλού ρεύματος και δημιουργείται το φαινόμενο να μην μπορεί να διατηρήσει τους παλμούς και παίζει μόνο μια φορά και σταματάει.Μου το είχε κάνει και εμένα πριν 4 χρόνια και όταν τον άνοιξα οι επαφές ήταν χάλια!Μην ρίξεις μέσα λάδι που σου λένε τα παιδιά με το wd40!Με λεπτές κινήσεις θααγοράσεις ψιλό γυαλόχαρτο και με τσιμπίδα θα το πας στις επαφές και του ενός αλλά και του άλλου ρελέ παρόλο που σου παίζει για να μην τον ξανανοίγεις αργότερα.Αφού τις καθαρίσεις θα δεις ότι θα γίνουν πάλι χρυσές και γυαλιστερές.Θα σου κρατήσει μια ζωή.Εμένα ακόμα λειτουργεί άψογα.Μην αγοράσεις καινούργιο αν πιάνουν τα χέρια σου.Ξόδεψε τα χρήματα αλλού.Πάντως σχεδιαστικά το ρελέ είναι απαράδεκτο και είναι κοινό το πρόβλημα και σε seat/skoda ιδίως σε ταξιτζήδες που τους έχουν αλλάξει πάνω από 3-4 φορές!Ξέχασα να σου πω πως όταν τελειώσεις ρίξε σπραίυ philips contact χωρίς λάδι και αφού στγνώσει δοκίμασέ το στο αμάξι χωρίς το καπάκι ια τουλάχιστον 5 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας μήπως χρειαστεί να ρυθμίσεις λιγάκι τα ελάσματα που έχουν οι ρελέδες για σωστές επαναφορές.Αν κολλήσεις πες μου να σε βοηθήσω.Αν είσαι και θεσσαλονίκη σου το κάνω εγώ και μαθαίνεις και την τέχνη Εδώ ξεκλειδώσαμε Κινέζικο καλώδιο vag com,στο ρελέ θα κολλήσουμε???? :sHa_wink3: :JC_goodpost: :JC_goodpost: Γιάννη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Ευχαριστώ Γιάννη.Κατάλαβα τι θα κάνω Όπως σου υποσχέθηκα οι φωτογραφίες απο το elsa αν και νομίζω πως θα έχεις ήδη βγάλει το ρελέ αλλά κράτα τις φωτογραφίες σαν αρχείο: Ελπίζω να τα πας καλά γιατί ενδιαφέρεσαι να μάθεις.Μην ξεχάσεις να ψεκάσεις το ρελέ όταν καθαρίσεις τις επαφές του με spray επαφών χωρίς λάδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 Όπως σου υποσχέθηκα οι φωτογραφίες απο το elsa αν και νομίζω πως θα έχεις ήδη βγάλει το ρελέ αλλά κράτα τις φωτογραφίες σαν αρχείο: Ελπίζω να τα πας καλά γιατί ενδιαφέρεσαι να μάθεις.Μην ξεχάσεις να ψεκάσεις το ρελέ όταν καθαρίσεις τις επαφές του με spray επαφών χωρίς λάδι. Αύριο βράδυ έρχεται DIY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Αύριο βράδυ έρχεται DIY Μπράβο θηρίο!Εγώ όταν τον είχα φτιάξει δεν ήμουν γραμμένος στο site και πάνε πάνω από 6 χρόνια και ακόμα δουλεύει καλά!Συνάντησες δυσκολία?Ήταν όντως μαυρισμένες οι επαφές του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 Μπράβο θηρίο!Εγώ όταν τον είχα φτιάξει δεν ήμουν γραμμένος στο site και πάνε πάνω από 6 χρόνια και ακόμα δουλεύει καλά!Συνάντησες δυσκολία?Ήταν όντως μαυρισμένες οι επαφές του? Όχι δεν το έφτιαξα ακόμη, αύριο απόγευμα θα ασχοληθώ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangp Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Ρε παίδες χθες καθώς πήγαινα στην εθνική οδό παρατήρησα ότι σταμάτησαν να δουλεύουν τα φλας!!! με το που κατεβάσω ή ανεβάσω τον μοχλό για να στρίψω αριστερά η δεξιά ανάβει μια φορά το λαμπάκι των φλας και μετά σταματάει. Τα αλαρμ λειτουργούν κανονικά. Το έχει πάθει κανείς? Τι μπορεί να είναι ?? Αλλαξε τον διακοπτη των ALARM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrgos69 Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 φιλε μου δεν ξερω αν το εχεις φτιαξει αλλα ακριβος το ιδιο προβλημα ειχα και εγω. ο δικοπτησ τν αλαρμ ειναι 100% μοθ κοστισε 70 ευρο καινουριο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 φιλε μου δεν ξερω αν το εχεις φτιαξει αλλα ακριβος το ιδιο προβλημα ειχα και εγω. ο δικοπτησ τν αλαρμ ειναι 100% μοθ κοστισε 70 ευρο καινουριο Βρε παιδιά όχι και 70€!Έλεος!Καμία έρευνα αγοράς δεν γίνεται πριν?Εκτός αν στα 70€ σου πήραν και περαστικά που δεν νομίζω οι ξεφτίλες αλλά νομίζω με την τιμή αυτή τα πήραν τα περαστικά!Ο ρελές σε εξουσιοδοτημένους εμπόρους ανταλλακτικών του γκρούπ για Α3 8L 2002 το facelift που έχει το μικρό τριγωνικό μπουτόν και όχι αυτό από 97-2000 κάνει το πολύ 40€.Ακόμα και το ΕΤΚΑ το δίνει 36€.Πολλά σου πήραν φιλαράκο και καλά θα ήταν να μην τους προτιμάς αν για κατι μικρό σου πέρνουν τα διπλά.Σκέψου στα μεγάλα τι θα σου πάρουν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrgos69 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 το ξερω φιλε μου οτι εκανα βλακεια αλλα μετα το καταλαβα.... τεσπα ηταν αναγκη τοτε να το βαλω γιατι θα εφευγα ταξιδη τοτε... το μονο που με παρηγορει ηταν οτι ηταν γνησιο και καινουριο... παντως μπορεις να το διαπιστοσεις και μονος σου οτι ειναι το διακοπτακι τν αλαρμ... με τν εξης τροπο. πατα συνεχομενα το διακοπτακι τν αλαρμ και βγαλε φλας, θα δεις οτι λειτουργουν κανονικα τα φλασ σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 (edited) ..... παντως μπορεις να το διαπιστοσεις και μονος σου οτι ειναι το διακοπτακι τν αλαρμ... με τν εξης τροπο. πατα συνεχομενα το διακοπτακι τν αλαρμ και βγαλε φλας, θα δεις οτι λειτουργουν κανονικα τα φλασ σου.άκυρο ποστ. τν = των? ένα τέταρτο το βασάνιζα... Edited May 16, 2011 by COSTAS S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrgos69 Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 αν εχεις μονο το προβλημα θα το καταλαβεις... Αυτο ακριβως μου ειχε κανει τοτε ο ηλεκτρολογος και δουλεψαν... αλλα για λιγο, αφου ηθελε αλαγη ο διακοπτης αλαρμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manolist Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Περίεργο πάντως γιατί τα alarm δουλεύουν κανονικά... θα ρίξω wd 40 και στο μοχλό και βλέπουμε... Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ και μου άλλαξαν ένα τσιπάκι πίσω ακριβώς από το κουμπί του αλαρμ και τώρα ειναι οκ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ και μου άλλαξαν ένα τσιπάκι πίσω ακριβώς από το κουμπί του αλαρμ και τώρα ειναι οκ... Φίλε μου δυστυχώς τσιπ δεν υπάρχει πίσω από τον διακόπτη των αλάρμ.Σου αλλάξαν τον ρελέ ο οποίος είναι ένα με το κουμπί.Δηλαδή το κουμπί είναι πάνω στον ρελέ στην ουσία ρελές-κουμπί είναι ένα πράγμα.Υπάρχει και σχετικό DIY αν δεις για την επισκευή αν πιάνουν τα χέρια σου.Τσιπ υπάρχει μέσα στον ρελέ αλλά είναι λογικό γιατί ποτέ κανείς δεν θα ασολούταν με το να αλλάξει το τσιπ ώστε να σου στιάξει το ρελέ!Εξάλλου ποιος θα την έκανε αυτήν την δουλειά?Οι ηλεκτρολόγοι της VW-AUDI? Ούτε μια στο εκατομμύριο.Δεν υπάρχει τεχνογνωσία αλλά είναι τσιπ που δεν παθαίνει κυριολεκτικά τίποτα και ποτέ!!!Σου μιλάω εκ πείρας.Πάντα υπάρχει πρόβλημα στις κινητές επαφές του ρελέ!!!Πάντα. Πόσο πλήρωσες τότε για το υποτιθέμενο τσιπάκι?Κοντά στο 40αρι?Διάβασε το σχετικό post στα DIY και κράτα το διότι είναι συχνό φαινόμενο στα αμάξια μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted June 2, 2011 Author Share Posted June 2, 2011 Φίλε μου δυστυχώς τσιπ δεν υπάρχει πίσω από τον διακόπτη των αλάρμ.Σου αλλάξαν τον ρελέ ο οποίος είναι ένα με το κουμπί.Δηλαδή το κουμπί είναι πάνω στον ρελέ στην ουσία ρελές-κουμπί είναι ένα πράγμα.Υπάρχει και σχετικό DIY αν δεις για την επισκευή αν πιάνουν τα χέρια σου.Τσιπ υπάρχει μέσα στον ρελέ αλλά είναι λογικό γιατί ποτέ κανείς δεν θα ασολούταν με το να αλλάξει το τσιπ ώστε να σου στιάξει το ρελέ!Εξάλλου ποιος θα την έκανε αυτήν την δουλειά?Οι ηλεκτρολόγοι της VW-AUDI? Ούτε μια στο εκατομμύριο.Δεν υπάρχει τεχνογνωσία αλλά είναι τσιπ που δεν παθαίνει κυριολεκτικά τίποτα και ποτέ!!!Σου μιλάω εκ πείρας.Πάντα υπάρχει πρόβλημα στις κινητές επαφές του ρελέ!!!Πάντα. Πόσο πλήρωσες τότε για το υποτιθέμενο τσιπάκι?Κοντά στο 40αρι?Διάβασε το σχετικό post στα DIY και κράτα το διότι είναι συχνό φαινόμενο στα αμάξια μας. Συμβουλευόμαστε το Audi Sport Club πριν κάνουμε το οτιδήποτε!!! Εμένα, μετά την βοήθεια του supermanboy, παίζουν μια χαρά τα φλας, με 0€ κόστος και 10 λεπτά δουλειά !!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.