Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλημέρα και καλό μήνα. Για όσους δεν γνωρίζουν είμαι κάτοχος ενός μαύρου S3 8L με "ΒΑΜ" κινητήρα. Αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο το 2007 απο γνωστή αντιπροσωπεία της θεσσαλονίκης με λίγα χιλιόμετρα και διέθεσα αρκετό χρημα και ώρες για να το φέρω σε κατάσταση καινούργιου κυρίως μηχανικά. Αφου το χάρηκα με την ψυχή μου διότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, μιας και πριν μοιραζόμουν με τον πατέρα μου ενα ΝΙΣΣΑΝ Ν13 οπότε φαντάζεστε η αλλαγή μου φάνηκε ευχάριστα τερατώδης.

 

Έτσι ένα πρωινό εκεί που ήμουν αμέριμνος βρέθηκε αυτό το σατανικό υποχθόνιο μούτρο που γαβγίζει στο όνομα The Dog και με έβαλε να κάτσω σε αναμμένα κάρβουνα λέγοντας την φράση "μπορεί να ανέβει εύκολα λίγα αλογάκια ακόμη, άνετα!". Τον είδα λοιπόν, έτσι αθώο κουταβάκι, ΑΚΑΚΟ και του είπα εντάξει, να το ανεβάσουμε λίγακι. Έτσι λοιπόν για τα επόμενα 2 χρόνια γίνεται η συλλογή μερικών πραγμάτων τα οποία θα παραθέσω σε φωτογραφίες παρακάτω :

 

Scat μπιέλες

post-8496-0-02589300-1314859319_thumb.jpg

 

Βιδες κεφαλής ARP

post-8496-0-20609200-1314859424_thumb.jpg

 

 

Βαλβίδες ενισχυμένες και διπλα ελατήρια ενισχυμένα supertech

post-8496-0-89370900-1314859532_thumb.jpg

post-8496-0-00395600-1314859558_thumb.jpg

 

Εκκεντροφόροι μεγαλύτερου βυθίσματος εισαγωγης-εξαγωγης catcams

post-8496-0-45875800-1314859712_thumb.jpg

 

Κουζινέτα, βασεις ενισχυμένες μοτερ- σασμαν , μπεκ ψεκασμου 850cc (για αρχη :Party_fest39: )

post-8496-0-12490100-1314859895_thumb.jpg

Posted

και συνεχίζουμε

 

Σφυρίλατα πιστόνια JE

post-8496-0-06287800-1314860091_thumb.jpg

 

ρυθμιστής καυσίμου και φιλτρο FUEL LAB

post-8496-0-46779800-1314860160_thumb.jpg

post-8496-0-28296700-1314860181_thumb.jpg

 

Αντλια καυσίμου FUEL LAB ικανή για 1000 HP +++

post-8496-0-96493100-1314860279_thumb.jpg

 

Πλακα GIRDLE για εκει που πονανε οι 1.8Τ και φλάντζα κεφαλής ενισχυμένη

post-8496-0-97169800-1314860520_thumb.jpg

Posted

Βλέπω ωραία πράγματα Βάγγο,κάνατε δουλείτσα με τον σκύλο,

αναμένω και για τα υπόλοιπα... :new_thumright:

Posted

το τουρμπο του project

 

COMP TURBO twin scroll, billet race, 3 ball bearing, CT3-6265 . Η απλή είναι ικανή για μέχρι 720 άλογα, τώρα η twin scroll θα μας πει ο Πανίκος μέχρι πόσα μπορεί να δώσει

 

post-8496-0-44063300-1314860975_thumb.jpg

 

post-8496-0-55976200-1314860965_thumb.jpg

 

post-8496-0-24249500-1314860996_thumb.jpg

 

post-8496-0-77433800-1314861020_thumb.jpg

 

post-8496-0-84598900-1314861040_thumb.jpg

Posted (edited)

Up to 760hp Βάγγο...τι στόχο έχετε βάλει φίλε?

Τι housing(A/R) εχετε βάλει?

Edited by Aristos
Posted

Το χταπόδι είναι το άλφα και το ωμέγα για να μειωθεί το turbo lag όσο γίνεται περισσότερο για αυτο η AGTRONIC MOTORSPORT στον καναδά ανέλαβε και έφτιαξε κυριολεκτικά ένα κόσμημα. Πρόκειτε για ένα ισομηκές χταπόδι από εξωτικά υλικά και κάθε "πλοκάμι" του είναι μετρημένο έτσι ώστε η ροη για να γυρίσει η τουρμπινα να είναι η μέγιστη δυνατή , ειλικρινά αν και πανάκριβο αξίζει τα λεφτά του

 

post-8496-0-25434700-1314861830_thumb.jpg

post-8496-0-51624500-1314861817_thumb.jpg

post-8496-0-99234600-1314861750_thumb.jpg

post-8496-0-41255200-1314861733_thumb.jpg

 

όποιος θέλει να δει την λεπτομερή κατασκευή του μπορεί να την παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο

 

 

http://www.agtronicmotorsport.com/gallery/vaggos_twin_scroll/

Posted

Up to 760hp Βάγγο...τι στόχο έχετε βάλει φίλε?

Τι housing(A/R) εχετε βάλει?

Επειδή φοβάμαι μην ξεφύγουμε σε lag βαλαμε 0.58 και βλεποντας και κανοντας :coffeetime:

Posted

Το χταπόδι είναι το άλφα και το ωμέγα για να μειωθεί το turbo lag όσο γίνεται περισσότερο για αυτο η AGTRONIC MOTORSPORT στον καναδά ανέλαβε και έφτιαξε κυριολεκτικά ένα κόσμημα. Πρόκειτε για ένα ισομηκές χταπόδι από εξωτικά υλικά και κάθε "πλοκάμι" του είναι μετρημένο έτσι ώστε η ροη για να γυρίσει η τουρμπινα να είναι η μέγιστη δυνατή , ειλικρινά αν και πανάκριβο αξίζει τα λεφτά του

 

post-8496-0-25434700-1314861830_thumb.jpg

post-8496-0-51624500-1314861817_thumb.jpg

post-8496-0-99234600-1314861750_thumb.jpg

post-8496-0-41255200-1314861733_thumb.jpg

 

όποιος θέλει να δει την λεπτομερή κατασκευή του μπορεί να την παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο

 

 

http://www.agtronicmotorsport.com/gallery/vaggos_twin_scroll/

 

2 external wastegate,βλέπω καλά?? :sSc_jawdrop2:

Posted

O the_dog έχει αναλαβει εξ'ολοκλήρου το όλο εγχείρημα και του εμπιστεύομαι απόλυτα το αυτοκίνητο μου. Είναι η πρωτη μου φορά στον τομέα της βελτίωσης και ωφείλω να πω ,πως ο καθένας από εσας εδω στο ASC αποτέλεσε παράδειγμα και έμπνευση , καθε προτζεκτ από τα παιδιά εδω μέσα ειναι μια θάλασσα ιδεών και μακάρι καποια στιγμή να φτάσω στο δικό τους επίπεδο.

Posted

2 external wastegate,βλέπω καλά?? :sSc_jawdrop2:

Καλά βλέπεις :sHa_thumbgoodjob: , σύντομα απο μέρα σε μέρα φτάνει ο διπλος δισκος και το πολυ πολυ ενισχυμενο βολαν που ελπιζουμε να αντεξει , καθως και οι δυο TIAL external westgate μαζι με σκάστρα της TIAL. Μετά περιμένω το ΟΚ απο το συνεργείο μου (γιατι είναι υπερφορτωμενοι αυτο το διάστημα) όποτε μου πει για να ξεκινήσουμε

Posted (edited)

Πως και ετσι 2 external?

 

Παντως τα πράγματα είναι ενα και ενα,μπράβο για τις επιλογές ... :new_thumright:

Edited by Aristos
Posted (edited)

Ευχαριστώ φιλος, εβαλες κι εσυ το χερακι σου :new_thumright:

Edited by Vaggoss3
Posted

το τουρμπο ειναι twin scroll. Μια για καθε scroll

 

Xμμμ...τωρα το ειδα,εύχομαι να πάνε όλα καλά. :new_thumright:

Posted

Το χταπόδι είναι το άλφα και το ωμέγα για να μειωθεί το turbo lag όσο γίνεται περισσότερο για αυτο η AGTRONIC MOTORSPORT στον καναδά ανέλαβε και έφτιαξε κυριολεκτικά ένα κόσμημα. Πρόκειτε για ένα ισομηκές χταπόδι από εξωτικά υλικά και κάθε "πλοκάμι" του είναι μετρημένο έτσι ώστε η ροη για να γυρίσει η τουρμπινα να είναι η μέγιστη δυνατή , ειλικρινά αν και πανάκριβο αξίζει τα λεφτά του

 

IMG_0151.jpg

IMG_0153.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0144.jpg

 

όποιος θέλει να δει την λεπτομερή κατασκευή του μπορεί να την παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο

 

 

http://www.agtronicm...os_twin_scroll/

 

Βάγγο φιλαράκι, προχώρα! Σε θέλει όλη η χώρα :sHa_thumbsup2:

Καλή επιτυχία!

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Καλη συνεχεια!Αν και με τον χοντρο παρεα δεν σε φοβαμαι!!! :sHa_thumbsup2:

Posted

Αφου αποφασισες τετοιους χαλεπους καιρους να βαλεις πολυ βαθια το χερι στην τσεπη,για μενα εισαι ηρωας :new_thumright: Η compturbo γινεται συνηθεια μου φαινεται.Εδω που ρωτησα για comp,μου ειπαν τι ειναι αυτο?Μπραβο σου φιλε παντως και καλο κουραγιο και συνεχεια στο projekt!Και περιμενουμε... :sHa_thumbgoodjob:

Posted

επιτέλους άλλο ένα δυνατό πρότζεκτ μετα από πολύ καιρό. Τα πράγματα που έχεις επιλέξει σε συνεργασία με τον Dog είναι πολύ καλά, ελπίζω και το αποτέλεσμα να σε αποζημιώσει φίλε:sHa_thumbgoodjob:

Posted

Επιτελους Βαγγελη ξεκινας.Ευχομαι να παν ολα καλα χωρις προβληματα!!

 

Πολυ δυνατο θα το κανεις τελικα :biggrinthumb:

Posted

Με τοκαλο να προχωρησεις στο μεγαλο project που ετοιμαζεις.

Βλεπω πατε για πολλα και γιαυτο σου ευχομαι να δουλεψει σωστα και να ειναι απροβληματιστο!!!

 

 

Πλακα GIRDLE για εκει που πονανε οι 1.8Τ και φλάντζα κεφαλής ενισχυμένη

post-8496-0-97169800-1314860520_thumb.jpg

Αυτην η πλακα ειναι απαραιτητη??απο πιο σημειο και μετα θεωρειται must αυτο??

Posted (edited)

ευχαριστω πολυ παιδια , κι εγω ελπιζω να πανε ολα καλα, για αυτο δεν κατεφυγα σε υπερκυβισμο κιολας, ολα τα μεταλλα ειναι σε ΟΕΜ διαστασεις δεν θα θυσιασω τιποτα σε αξιοπιστια για να βγει και το τελευταιο αλογο.. οσα βγουν.. Απο θεμα στησιμο εχω βαλει KW variante 3 inox line και αργοτερα θα αλλαξω τα ψαλιδια με καινουργια. Στις ζαντες ειμαι μεταξυ 2 ΒΒS RS-GT αν και ανεκαθεν μου αρεσαν πολυ οι sportec :sFun_drool2: 18" και πανω για να χωρεσουν τα φρενα :sHa_thumbgoodjob:

Edited by Vaggoss3
Posted (edited)

Με τοκαλο να προχωρησεις στο μεγαλο project που ετοιμαζεις.

Βλεπω πατε για πολλα και γιαυτο σου ευχομαι να δουλεψει σωστα και να ειναι απροβληματιστο!!!

 

 

Αυτην η πλακα ειναι απαραιτητη??απο πιο σημειο και μετα θεωρειται must αυτο??

Φιλος οι 1.8Τ πασχουν στο στροφαλο. Η συγκεκριμενη πλακα τα συγκρατει ολα , στροφαλο, ποτηρακια, γεφυρες τα κανει μπετο :biggrinthumb:

 

Πιστευω απο 500 ΗΡ και πανω ειναι απαραιτητη για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρο

Edited by Vaggoss3
Posted (edited)

Φιλος οι 1.8Τ πασχουν στο στροφαλο. Η συγκεκριμενη πλακα τα συγκρατει ολα , στροφαλο, ποτηρακια, γεφυρες τα κανει μπετο :biggrinthumb:

 

Πιστευω απο 500 ΗΡ και πανω ειναι απαραιτητη για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρο

 

Συμφωνώ,είναι στα άμεσσα σχέδια μου...(οπως και πολλά άλλα) :new_thumright:

Βασικά είναι θέμα στροφών κινητηρα και κραδασμών.

Edited by Aristos

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.