Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Καλημέρα και καλό μήνα. Για όσους δεν γνωρίζουν είμαι κάτοχος ενός μαύρου S3 8L με "ΒΑΜ" κινητήρα. Αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο το 2007 απο γνωστή αντιπροσωπεία της θεσσαλονίκης με λίγα χιλιόμετρα και διέθεσα αρκετό χρημα και ώρες για να το φέρω σε κατάσταση καινούργιου κυρίως μηχανικά. Αφου το χάρηκα με την ψυχή μου διότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, μιας και πριν μοιραζόμουν με τον πατέρα μου ενα ΝΙΣΣΑΝ Ν13 οπότε φαντάζεστε η αλλαγή μου φάνηκε ευχάριστα τερατώδης. Έτσι ένα πρωινό εκεί που ήμουν αμέριμνος βρέθηκε αυτό το σατανικό υποχθόνιο μούτρο που γαβγίζει στο όνομα The Dog και με έβαλε να κάτσω σε αναμμένα κάρβουνα λέγοντας την φράση "μπορεί να ανέβει εύκολα λίγα αλογάκια ακόμη, άνετα!". Τον είδα λοιπόν, έτσι αθώο κουταβάκι, ΑΚΑΚΟ και του είπα εντάξει, να το ανεβάσουμε λίγακι. Έτσι λοιπόν για τα επόμενα 2 χρόνια γίνεται η συλλογή μερικών πραγμάτων τα οποία θα παραθέσω σε φωτογραφίες παρακάτω : Scat μπιέλες Βιδες κεφαλής ARP Βαλβίδες ενισχυμένες και διπλα ελατήρια ενισχυμένα supertech Εκκεντροφόροι μεγαλύτερου βυθίσματος εισαγωγης-εξαγωγης catcams Κουζινέτα, βασεις ενισχυμένες μοτερ- σασμαν , μπεκ ψεκασμου 850cc (για αρχη )
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 και συνεχίζουμε Σφυρίλατα πιστόνια JE ρυθμιστής καυσίμου και φιλτρο FUEL LAB Αντλια καυσίμου FUEL LAB ικανή για 1000 HP +++ Πλακα GIRDLE για εκει που πονανε οι 1.8Τ και φλάντζα κεφαλής ενισχυμένη
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Βλέπω ωραία πράγματα Βάγγο,κάνατε δουλείτσα με τον σκύλο, αναμένω και για τα υπόλοιπα...
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 το τουρμπο του project COMP TURBO twin scroll, billet race, 3 ball bearing, CT3-6265 . Η απλή είναι ικανή για μέχρι 720 άλογα, τώρα η twin scroll θα μας πει ο Πανίκος μέχρι πόσα μπορεί να δώσει
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Up to 760hp Βάγγο...τι στόχο έχετε βάλει φίλε? Τι housing(A/R) εχετε βάλει? Edited September 1, 2011 by Aristos
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 Το χταπόδι είναι το άλφα και το ωμέγα για να μειωθεί το turbo lag όσο γίνεται περισσότερο για αυτο η AGTRONIC MOTORSPORT στον καναδά ανέλαβε και έφτιαξε κυριολεκτικά ένα κόσμημα. Πρόκειτε για ένα ισομηκές χταπόδι από εξωτικά υλικά και κάθε "πλοκάμι" του είναι μετρημένο έτσι ώστε η ροη για να γυρίσει η τουρμπινα να είναι η μέγιστη δυνατή , ειλικρινά αν και πανάκριβο αξίζει τα λεφτά του όποιος θέλει να δει την λεπτομερή κατασκευή του μπορεί να την παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.agtronicmotorsport.com/gallery/vaggos_twin_scroll/
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 Up to 760hp Βάγγο...τι στόχο έχετε βάλει φίλε? Τι housing(A/R) εχετε βάλει? Επειδή φοβάμαι μην ξεφύγουμε σε lag βαλαμε 0.58 και βλεποντας και κανοντας
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Το χταπόδι είναι το άλφα και το ωμέγα για να μειωθεί το turbo lag όσο γίνεται περισσότερο για αυτο η AGTRONIC MOTORSPORT στον καναδά ανέλαβε και έφτιαξε κυριολεκτικά ένα κόσμημα. Πρόκειτε για ένα ισομηκές χταπόδι από εξωτικά υλικά και κάθε "πλοκάμι" του είναι μετρημένο έτσι ώστε η ροη για να γυρίσει η τουρμπινα να είναι η μέγιστη δυνατή , ειλικρινά αν και πανάκριβο αξίζει τα λεφτά του όποιος θέλει να δει την λεπτομερή κατασκευή του μπορεί να την παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.agtronicmotorsport.com/gallery/vaggos_twin_scroll/ 2 external wastegate,βλέπω καλά??
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 O the_dog έχει αναλαβει εξ'ολοκλήρου το όλο εγχείρημα και του εμπιστεύομαι απόλυτα το αυτοκίνητο μου. Είναι η πρωτη μου φορά στον τομέα της βελτίωσης και ωφείλω να πω ,πως ο καθένας από εσας εδω στο ASC αποτέλεσε παράδειγμα και έμπνευση , καθε προτζεκτ από τα παιδιά εδω μέσα ειναι μια θάλασσα ιδεών και μακάρι καποια στιγμή να φτάσω στο δικό τους επίπεδο.
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 2 external wastegate,βλέπω καλά?? Καλά βλέπεις , σύντομα απο μέρα σε μέρα φτάνει ο διπλος δισκος και το πολυ πολυ ενισχυμενο βολαν που ελπιζουμε να αντεξει , καθως και οι δυο TIAL external westgate μαζι με σκάστρα της TIAL. Μετά περιμένω το ΟΚ απο το συνεργείο μου (γιατι είναι υπερφορτωμενοι αυτο το διάστημα) όποτε μου πει για να ξεκινήσουμε
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Πως και ετσι 2 external? Παντως τα πράγματα είναι ενα και ενα,μπράβο για τις επιλογές ... Edited September 1, 2011 by Aristos
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 το τουρμπο ειναι twin scroll. Μια για καθε scroll
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 (edited) Ευχαριστώ φιλος, εβαλες κι εσυ το χερακι σου Edited September 1, 2011 by Vaggoss3
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 το τουρμπο ειναι twin scroll. Μια για καθε scroll Xμμμ...τωρα το ειδα,εύχομαι να πάνε όλα καλά.
Dimitris_Kon Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Το χταπόδι είναι το άλφα και το ωμέγα για να μειωθεί το turbo lag όσο γίνεται περισσότερο για αυτο η AGTRONIC MOTORSPORT στον καναδά ανέλαβε και έφτιαξε κυριολεκτικά ένα κόσμημα. Πρόκειτε για ένα ισομηκές χταπόδι από εξωτικά υλικά και κάθε "πλοκάμι" του είναι μετρημένο έτσι ώστε η ροη για να γυρίσει η τουρμπινα να είναι η μέγιστη δυνατή , ειλικρινά αν και πανάκριβο αξίζει τα λεφτά του όποιος θέλει να δει την λεπτομερή κατασκευή του μπορεί να την παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.agtronicm...os_twin_scroll/ Βάγγο φιλαράκι, προχώρα! Σε θέλει όλη η χώρα Καλή επιτυχία! Δημήτρης
johnaras Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Καλη συνεχεια!Αν και με τον χοντρο παρεα δεν σε φοβαμαι!!!
acen3g Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Αφου αποφασισες τετοιους χαλεπους καιρους να βαλεις πολυ βαθια το χερι στην τσεπη,για μενα εισαι ηρωας Η compturbo γινεται συνηθεια μου φαινεται.Εδω που ρωτησα για comp,μου ειπαν τι ειναι αυτο?Μπραβο σου φιλε παντως και καλο κουραγιο και συνεχεια στο projekt!Και περιμενουμε...
mariosA4 Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 επιτέλους άλλο ένα δυνατό πρότζεκτ μετα από πολύ καιρό. Τα πράγματα που έχεις επιλέξει σε συνεργασία με τον Dog είναι πολύ καλά, ελπίζω και το αποτέλεσμα να σε αποζημιώσει φίλε
mokasquatrro Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Επιτελους Βαγγελη ξεκινας.Ευχομαι να παν ολα καλα χωρις προβληματα!! Πολυ δυνατο θα το κανεις τελικα
SpyrosTT Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Με τοκαλο να προχωρησεις στο μεγαλο project που ετοιμαζεις. Βλεπω πατε για πολλα και γιαυτο σου ευχομαι να δουλεψει σωστα και να ειναι απροβληματιστο!!! Πλακα GIRDLE για εκει που πονανε οι 1.8Τ και φλάντζα κεφαλής ενισχυμένη Αυτην η πλακα ειναι απαραιτητη??απο πιο σημειο και μετα θεωρειται must αυτο??
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 (edited) ευχαριστω πολυ παιδια , κι εγω ελπιζω να πανε ολα καλα, για αυτο δεν κατεφυγα σε υπερκυβισμο κιολας, ολα τα μεταλλα ειναι σε ΟΕΜ διαστασεις δεν θα θυσιασω τιποτα σε αξιοπιστια για να βγει και το τελευταιο αλογο.. οσα βγουν.. Απο θεμα στησιμο εχω βαλει KW variante 3 inox line και αργοτερα θα αλλαξω τα ψαλιδια με καινουργια. Στις ζαντες ειμαι μεταξυ 2 ΒΒS RS-GT αν και ανεκαθεν μου αρεσαν πολυ οι sportec 18" και πανω για να χωρεσουν τα φρενα Edited September 1, 2011 by Vaggoss3
Vaggoss3 Posted September 1, 2011 Author Posted September 1, 2011 (edited) Με τοκαλο να προχωρησεις στο μεγαλο project που ετοιμαζεις. Βλεπω πατε για πολλα και γιαυτο σου ευχομαι να δουλεψει σωστα και να ειναι απροβληματιστο!!! Αυτην η πλακα ειναι απαραιτητη??απο πιο σημειο και μετα θεωρειται must αυτο?? Φιλος οι 1.8Τ πασχουν στο στροφαλο. Η συγκεκριμενη πλακα τα συγκρατει ολα , στροφαλο, ποτηρακια, γεφυρες τα κανει μπετο Πιστευω απο 500 ΗΡ και πανω ειναι απαραιτητη για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρο Edited September 1, 2011 by Vaggoss3
Aristos Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Φιλος οι 1.8Τ πασχουν στο στροφαλο. Η συγκεκριμενη πλακα τα συγκρατει ολα , στροφαλο, ποτηρακια, γεφυρες τα κανει μπετο Πιστευω απο 500 ΗΡ και πανω ειναι απαραιτητη για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρο Συμφωνώ,είναι στα άμεσσα σχέδια μου...(οπως και πολλά άλλα) Βασικά είναι θέμα στροφών κινητηρα και κραδασμών. Edited September 1, 2011 by Aristos
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now