antrikos13 Posted September 13, 2011 Posted September 13, 2011 Βρέθηκα με έναν φίλο μηχανικό στο σπίτι και είπαμε να λύσουμε ένα θέμα που είχα με την πολλαπλή εξαγωγής!! Φτιάξαμε καινούριες φλάντζες για το μαντέμι που κουμπώνει πάνω στο μοτέρ και για το κομμάτι που ενώνει την τουρμπίνα με το μαντέμι και αρχίσαμε το λύσιμο. Το φιλτροκούτι: Η εικόνα αφού έχει φύγει το φιλτροκούτι: Αφού αφαιρέθηκε το φιλτροκούτι μία πιο κοντινή φωτογραφία απο την τουρμποπολλαπλη και όπως βλέπετε η μία από τις τρεις βίδες που είναι πάνω στο τούρμπο είναι στον αέρα: Ξεκινάει η εργασία για να αφαιρεθεί η πολλαπλή, 13 βίδες που βιδώνουν την πολλαπλή πάνω στην εξαγωγή και οι 3 πάνω στο τούρμπο: Αφού έχει βγει η πολλαπλή εξαγωγής: Και τώρα αρχίζει η δουλειά πάνω στην πολλαπλή! Τρίψιμο να γίνει λεία η επιφάνεια και καθάρισμα μέσα στους αυλούς: Η μαμά φλάντζα και η καινούρια custom φλάντζα: Οι δύο καινούριες custom φλάντζες: Και τώρα ξεκινάει το δέσιμο εφοσόν τριφτεί η επιφάνεια της εξαγωγής και έχει ήδη τοποθετηθεί η νέα φλάνζτα πάνω στην εξαγωγή: Η πολλαπλή εξαγωγής τοποθετημένη πλέον: Το φιλτροκούτι έχει τοποθετηθεί και μένει η τοποθέτηση της αγελάδας, το πρίζωμα του μαφ, η τοποθέτηση της ασπίδας που είναι στη δεξιά πλευρά από το φιλτροκούτι και η σωστή τοποθέτηση στα σωληνάκια: Η δουλειά ολοκληρώθηκε επιτυχώς, το πρόβλημα που υπήρχε από τη διαρροή αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής λόγω ότι είχαν χαλαρώσει οι βίδες και είχε καεί τελείως η μία φλάντζα της πολλαπλής που κουμπώνει με την τουρμπίνα. Να αναφέρω ακόμα ότι σχεδόν όλες οι βίδες εκτός απο δύο βγήκαν χωρίς καθόλου ζόρι και αυτό δείχνει τα πολλά χιλιόμετρα που είχε κάνει (200.000 χλμ.). Το πρόβήμα διαγνώστηκε διότι κατά το κρύο ξεκίνημα όταν άρχιζε το τούρμπο να ανεβάζει λίγο πίεση ακουγόταν ένας ήχος σαν μέταλλα να χτυπάνε μεταξύ τους (κροτάλισμα) που πλέον δεν το κάνει και βλέπω και διαφορά ότι στα ψηλά δεν πέφτει τόσο εύκολα η πίεση του τούρμπο όπως πριν. Αυτά από εμένα, ελπίζω με αυτό το post να βοηθήσω αυτούς που μπορεί να έχουν το ίδιο πρόβλημα!!!
johnaras Posted September 13, 2011 Posted September 13, 2011 Οταν ζεστενοταν ακουγοταν ο θορυβος? Εμενα ακουγετε ενας θορυβος μεταλικος που και που και δεν μπορω να καταλαβω απο που ειναι.... Εγω εχω κανει μεχρι την αλλαγη τουρμπινας! Παντως δεν περιμενα να εβγαινε η πολλαπλη χωρις να βγει το τουρμπο!!! μπραβο αντρεα και ειμαι σιγουρος οτι κανατε καλυτερη δουλεια απο το 98% τον συνεργειων
johnaras Posted September 13, 2011 Posted September 13, 2011 Τωρα το ειδα... Ο σωληνας απο τις αναθυμιασεις γιατι ειναι σε τοσο χαλια κατασταση? Αλλαξε τον!!!!
antrikos13 Posted September 14, 2011 Author Posted September 14, 2011 Αν δεις την τελευτεα φοτο είναι αλαγμενο Μαζί με 1-2 αλλα σωληνακια !!!όσο για τον θόρυβο αν το ακούς στο κρύο τουρμπισμα και όταν ζεστενετε το αμάξι σταματάει είναι κατα 99%η πολλαπλη!!
anargyros Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Μπράβο Αντρίκο πολύ καλή δουλειά από θεμα φωτό και εξήγησης,και αφού πήγαν όλα καλά τότε έκανες και καλή δουλειά στο αμάξι σου
Dimitris_Kon Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Χρήσιμο diy Αντρέα, ευχαριστούμε για την παρουσίαση Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Παντως δεν περιμενα να εβγαινε η πολλαπλη χωρις να βγει το τουρμπο!!! Χαλαρά Γιάννη.. Δεν είναι ανάγκη να βγει το τούρμπο, το οποίο εδράζεται και στην εξάτμιση αλλά και σε αντηρίδα στήριξης (κόντρα) στο μπλοκ στην κάτω μεριά. Δημήτρης
michpan Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Πολύ καλό DIY, ευχαριστούμε, πολύ συνηθισμένο πρόβλημα σε 1.8Τ διαμήκεις κινητήρες.. Γιατί custom φλάντζες όμως κι όχι εργοστασιακή; Εννοώ κάνατε κάτι διαφορετικό; Μιχάλης
antrikos13 Posted September 14, 2011 Author Posted September 14, 2011 (edited) Για να είμαι 100%Ότι δεν θα καεί ποτε ξανά και θα κουμπωσει ακόμα καλητερα!!μου φανεί περίεργο που δεν έχει ανοιχτεί τετοιο DIY!!!Είναι ρουτίνα στα 1.8Τ!! Edited September 14, 2011 by antrikos13
johnaras Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Χαλαρά Γιάννη.. Δεν είναι ανάγκη να βγει το τούρμπο, το οποίο εδράζεται και στην εξάτμιση αλλά και σε αντηρίδα στήριξης (κόντρα) στο μπλοκ στην κάτω μεριά. Δημήτρης Αχχχ αυτη την αντηριδα στηριξης (κοντρα) δεν την βιδωσα μαλλον καλα οταν αλλαξα το τουρμπο και μου επεσε....ευτυχως το καταλαβα και την μαζεψα! Καποια στιγμη πρεπει να καθησω να την ξανα βαλω! Εγω το ελεγα γιατι δεν ξερω απο χωρο τι γινετε μιας και ειναι λιγο-πολυ μαζεμενα εκει! (ασε που μετα απο την ιστορια με το δυναμο που δεν βγαινει για την κατω βιδα που ακουμπαει στο βεντιλατερ εχω φριξει με τους γερμανους) Κρατησες πατρων αντρικο?Να φτιαξουμε καμια να εχουμε στην ακρη?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now