Jump to content

Recommended Posts

Posted

Βρέθηκα με έναν φίλο μηχανικό στο σπίτι και είπαμε να λύσουμε ένα θέμα που είχα με την πολλαπλή εξαγωγής!! Φτιάξαμε καινούριες φλάντζες για το μαντέμι που κουμπώνει πάνω στο μοτέρ και για το κομμάτι που ενώνει την τουρμπίνα με το μαντέμι και αρχίσαμε το λύσιμο.

 

Το φιλτροκούτι:

post-9630-0-35195600-1315932040_thumb.jpg

 

Η εικόνα αφού έχει φύγει το φιλτροκούτι:

post-9630-0-31031900-1315932277_thumb.jpg

 

Αφού αφαιρέθηκε το φιλτροκούτι μία πιο κοντινή φωτογραφία απο την τουρμποπολλαπλη και όπως βλέπετε η μία από τις τρεις βίδες που είναι πάνω στο τούρμπο είναι στον αέρα:

post-9630-0-52580300-1315932441_thumb.jpg

 

Ξεκινάει η εργασία για να αφαιρεθεί η πολλαπλή, 13 βίδες που βιδώνουν την πολλαπλή πάνω στην εξαγωγή και οι 3 πάνω στο τούρμπο:

post-9630-0-19976200-1315932758_thumb.jpg

 

Αφού έχει βγει η πολλαπλή εξαγωγής:

post-9630-0-92184900-1315933012_thumb.jpg

 

Και τώρα αρχίζει η δουλειά πάνω στην πολλαπλή! Τρίψιμο να γίνει λεία η επιφάνεια και καθάρισμα μέσα στους αυλούς:

post-9630-0-44656600-1315933158_thumb.jpg

post-9630-0-07419600-1315933234_thumb.jpg

post-9630-0-26147900-1315933321_thumb.jpg

 

Η μαμά φλάντζα και η καινούρια custom φλάντζα:

post-9630-0-54362100-1315933543_thumb.jpg

 

Οι δύο καινούριες custom φλάντζες:

post-9630-0-62243000-1315933683_thumb.jpg

 

Και τώρα ξεκινάει το δέσιμο εφοσόν τριφτεί η επιφάνεια της εξαγωγής και έχει ήδη τοποθετηθεί η νέα φλάνζτα πάνω στην εξαγωγή:

post-9630-0-83105400-1315933885_thumb.jpg

post-9630-0-60295800-1315934019_thumb.jpg

post-9630-0-91873300-1315934094_thumb.jpg

 

Η πολλαπλή εξαγωγής τοποθετημένη πλέον:

post-9630-0-50658900-1315934193_thumb.jpg

 

Το φιλτροκούτι έχει τοποθετηθεί και μένει η τοποθέτηση της αγελάδας, το πρίζωμα του μαφ, η τοποθέτηση της ασπίδας που είναι στη δεξιά πλευρά από το φιλτροκούτι και η σωστή τοποθέτηση στα σωληνάκια:

post-9630-0-97030900-1315934528_thumb.jpg

 

Η δουλειά ολοκληρώθηκε επιτυχώς, το πρόβλημα που υπήρχε από τη διαρροή αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής λόγω ότι είχαν χαλαρώσει οι βίδες και είχε καεί τελείως η μία φλάντζα της πολλαπλής που κουμπώνει με την τουρμπίνα. Να αναφέρω ακόμα ότι σχεδόν όλες οι βίδες εκτός απο δύο βγήκαν χωρίς καθόλου ζόρι και αυτό δείχνει τα πολλά χιλιόμετρα που είχε κάνει (200.000 χλμ.). Το πρόβήμα διαγνώστηκε διότι κατά το κρύο ξεκίνημα όταν άρχιζε το τούρμπο να ανεβάζει λίγο πίεση ακουγόταν ένας ήχος σαν μέταλλα να χτυπάνε μεταξύ τους (κροτάλισμα) που πλέον δεν το κάνει και βλέπω και διαφορά ότι στα ψηλά δεν πέφτει τόσο εύκολα η πίεση του τούρμπο όπως πριν.

Αυτά από εμένα, ελπίζω με αυτό το post να βοηθήσω αυτούς που μπορεί να έχουν το ίδιο πρόβλημα!!! :JC_doubleup:

Posted

Οταν ζεστενοταν ακουγοταν ο θορυβος?

Εμενα ακουγετε ενας θορυβος μεταλικος που και που και δεν μπορω να καταλαβω απο που ειναι....

 

Εγω εχω κανει μεχρι την αλλαγη τουρμπινας! :new_thumright:

Παντως δεν περιμενα να εβγαινε η πολλαπλη χωρις να βγει το τουρμπο!!!

 

μπραβο αντρεα και ειμαι σιγουρος οτι κανατε καλυτερη δουλεια απο το 98% τον συνεργειων :sHa_thumbsup2:

Posted

Τωρα το ειδα...

Ο σωληνας απο τις αναθυμιασεις γιατι ειναι σε τοσο χαλια κατασταση?

Αλλαξε τον!!!! :new_thumright:

Posted

Αν δεις την τελευτεα φοτο είναι αλαγμενο Μαζί με 1-2 αλλα σωληνακια :new_sugkrotima: !!!όσο για τον θόρυβο αν το ακούς στο κρύο τουρμπισμα και όταν ζεστενετε το αμάξι σταματάει είναι κατα 99%η πολλαπλη!!

Posted

Μπράβο Αντρίκο πολύ καλή δουλειά από θεμα φωτό και εξήγησης,και αφού πήγαν όλα καλά τότε έκανες και καλή δουλειά στο αμάξι σου :sHa_thumbgoodjob:

Posted

Χρήσιμο diy Αντρέα, ευχαριστούμε για την παρουσίαση :sHa_thumbsup2:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

 

Παντως δεν περιμενα να εβγαινε η πολλαπλη χωρις να βγει το τουρμπο!!!

 

 

Χαλαρά Γιάννη.. Δεν είναι ανάγκη να βγει το τούρμπο, το οποίο εδράζεται και στην εξάτμιση αλλά και σε αντηρίδα στήριξης (κόντρα) στο μπλοκ στην κάτω μεριά.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Πολύ καλό DIY, ευχαριστούμε, πολύ συνηθισμένο πρόβλημα σε 1.8Τ διαμήκεις κινητήρες.. Γιατί custom φλάντζες όμως κι όχι εργοστασιακή; Εννοώ κάνατε κάτι διαφορετικό;

 

 

Μιχάλης

Posted (edited)

Για να είμαι 100%Ότι δεν θα καεί ποτε ξανά και θα κουμπωσει ακόμα καλητερα!!μου φανεί περίεργο που δεν έχει ανοιχτεί τετοιο DIY!!!Είναι ρουτίνα στα 1.8Τ!!

Edited by antrikos13
Posted

Χαλαρά Γιάννη.. Δεν είναι ανάγκη να βγει το τούρμπο, το οποίο εδράζεται και στην εξάτμιση αλλά και σε αντηρίδα στήριξης (κόντρα) στο μπλοκ στην κάτω μεριά.

 

 

 

Δημήτρης

Αχχχ αυτη την αντηριδα στηριξης (κοντρα) δεν την βιδωσα μαλλον καλα οταν αλλαξα το τουρμπο και μου επεσε....ευτυχως το καταλαβα και την μαζεψα!

Καποια στιγμη πρεπει να καθησω να την ξανα βαλω!

 

Εγω το ελεγα γιατι δεν ξερω απο χωρο τι γινετε μιας και ειναι λιγο-πολυ μαζεμενα εκει!

 

(ασε που μετα απο την ιστορια με το δυναμο που δεν βγαινει για την κατω βιδα που ακουμπαει στο βεντιλατερ εχω φριξει με τους γερμανους) :sHa_sarcasticlol:

 

Κρατησες πατρων αντρικο?Να φτιαξουμε καμια να εχουμε στην ακρη?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.