vam Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Χαιρετώ την καλή παρέα σας. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάρω το μοντέλο που λέει ο τίτλος. Το είδα σήμερα από κοντά και με ικανοποιεί ως προς το θέμα των χώρων και της αισθητικής και από βδομάδα θα κάνω και test drive. Θα ήθελα όμως τη γνώμη σας ως κάτοχοι του αυτοκινήτου που το έχετε ζήσει από κοντά. Για παράδειγμα με προβληματίζει το θέμα του προβλήματος που διαβάζω εδώ αλλά και σε ξένα φόρα σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων. Η εντύπωση τελικά που μου έχει μείνει είναι ότι τα νεώτερα μοντέλα δεν παρουσιάζουν ιδαίτερο θέμα καθυστέρησης στην απόκριση στο ξεκίνημα από σταματημένα και τα παλιότερα με κάποιο upgrade στο λογισμικό διορθώνονται. Από την άλλη όμως μου έχει δημιοθργηθεί και η εντύπωση ότι το κιβώτιο κάποια στιγμή θα χρειαστεί αλλαγή - επισκευή. Φυσικά και θα πάρω την επέκταση εγγύησης 2 ετών που δίνει η αντιπροσωπεία αλλά και εδώ θέλω πάλι τη γνώμη σας σχετκά με το θέμα εξυπηρέτησης στο δίκτυο της audi. Δεν είχα ποτέ μου επαφή με το δίκτυο της vag γενικότερα. Κάθε σκέψη, άποψη, πληροφορία, θα μου είναι πολύ χρήσιμη και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Στην πορεία της συζήτησης θα μπορέσουμε να εξειδικεύσουμε και σε επιμέρους σημεία όπως θα μας πάει η κουβέντα. Σημειώνω ότι η πλέον ευθεία εναλλακτική είναι το Χ3....για το οποίο υπάρχει απλά μια συμπάθεια καθότι είμαι ήδη κάτοχος BMW (E92) αλλά δεν σημαίνει και τίποτα αυτό καθώς βγαίνει πιο ακριβό και σε θέματα χώρων τουλάχιστον η ζυγαριά γέρνει στο Q5.
Dim80A4Allroad Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Φίλε vam.......... Βασικά.... Καλώς Ήλθες στην Μεγάλη Παρέα του Audi Sport Club . Σου Εύχομαι Καλή Παραμονή και....Καλά και Ασφαλή χιλιόμετρα . Όσον αφορά τις Ερωτήσεις σου... Προσωπικά πιστεύω ότι... κάθε αυτοκίνητο αντιδρά... ανάλογα με τον οδηγό του . Εδώ μέσα (στο ASC) θα βρεις Παιδιά με Q5 και τα οποία δεν έχουν αντιμετωπίσει.... κανένα πρόβλημα . Πιστεύω ότι κάποιοι θα δουν το μήνυμά σου και θα σου γράψουν. Βεβαίως, ας μην ξεχνάμε ότι.... αλλοιώς είναι όταν ένα αυτοκίνητο κινείται 80-90% μέσα στην Πόλη και...... αλλοιώς όταν 80-90% εκτός Πόλης . Όσον αφορά τα 2.000 cc, το θέμα πλέον στην Ελλάδα, τείνει να γίνει απαγορευτικό (Τέλη - Ασφάλειες κλπ κλπ) . Λες και... οι Κυβερνώντες... έχουν βάλει σκοπό.... ο Έλληνας "ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1200 cc" . Η Προσωπική μου άποψη είναι.............. Δημήτρης
gigi21 Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Εγώ έχω το αμάξι που θέλεις απ τον Αύγουστο και μετα απο 4.500 χλμ σου λέω είναι τέλειο το αμαξάκι . Σε σχέση με το παλιό x3 καμία σχεση , με το καινούργιο δεν ξέρω δεν το έχω οδηγήσει
vam Posted January 21, 2012 Author Posted January 21, 2012 (edited) Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Αυτό το σχόλιο για τα χιλιόμετρα εντός-εκτός πόλης αλλά και γενικά για χιλιόμετρα το έχω ξαναδιαβάσει (το που δεν θυμάμαι τώρα να σας πω,αλλά άμα χρειαστεί το ψάχνω) και μου έκανε εντύπωση. Μάλιστα τα σχόλια ήταν κυρίως του τύπου ότι "...εντάξει αν δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα..". Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται να γράφει πολλά χιλιόμετρα αυτό το αμάξι, περίπου 50.000 χλμ το έτος, κυρίως ταξίδια βέβαια αλλά θα κινείται και μέσα στη πόλη. Με αυτή τη χρήση δεν περιμένω να κρατήσει για δέκα χρόνια από την άλλη όμως πιστεύετε ότι δεν θα βγάλει αξιοπρεπώς μια πενταετία; Τι είναι αυτό που σας κάνει ή σας υποψιάζει ότι δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα το αμάξι; Εχετε δει κάποια σημάδια που έχουν να κάνουν με τη συναρμογή του, με τα υλικά του, με τι; Τα παλιά audi (ΟΚ ξέρω καμμία σχέση με τα σημερινά) ήταν σκυλιά μακροζωίας. .............. Το παλιό Χ3 το είχα, το τρίλιτρο, εμένα μου άρεσε πολύ, ταξίδευε ωραία και γενικά ήταν άνετο, φυσικά κυρίως λόγω του κινητήρα του. Επίσης ήταν και σου έδινε την εντύπωση του σκυλιού, είχα κάνει κάποια σκληρά χιλιόμετρα σε επαρχιακούς χωματόδρομους και δεν έκανε ούτε τσικ. Το νέο δεν το έχουν ακόμη για test drive, το έχω ζητήσει και μου έχουν πει προς το τέλος Φεβρουαρίου. Το βασικό μειονέκτημα για μένα σε σχέση με το Q5 είναι πως είναι και το νοιώθεις πιο στενό και οι bmwδαίοι έχουν κάνει σφάλμα με τα καθίσματα τόσο τα πρώτα τοποθέτησης όσο και οι επιλογές που δίνει. Για παράδειγμα το Q5 δίνει τα comfort ως επιλογή (κλιματιζόμενα, πολύ σημαντικό όταν κάνεις μεγάλα ταξίδια για να μην γίνεσαι μούσκεμα στην πλάτη) και ενώ η BMW τα δίνει ας πούμε σε άλλα μοντέλα (Χ5, 5) στο Χ3 όχι. Επίσης ενώ πίσω ο χώρος για τα πόδια είναι μεγαλύτερος και του Q5 και του Χ5, τα πίσω καθίσματα είναι σαν πάγκος αναπληρωματικών (όχι αυτοί με τα recaro των μεγάλων ομάδων!). Από την άλλη ο δίλιτρος της BMW δίνει παραπάνω άλογα, ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους (στα χαρτιά τουλάχιστον) και το οκτάρι κιβώτιο της ZF λένε πως είναι καλό. Τι κατανάλωση γράφεται με το 2tdi; Edited January 21, 2012 by vam
gigi21 Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Αυτό το σχόλιο για τα χιλιόμετρα εντός-εκτός πόλης αλλά και γενικά για χιλιόμετρα το έχω ξαναδιαβάσει (το που δεν θυμάμαι τώρα να σας πω,αλλά άμα χρειαστεί το ψάχνω) και μου έκανε εντύπωση. Μάλιστα τα σχόλια ήταν κυρίως του τύπου ότι "...εντάξει αν δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα..". Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται να γράφει πολλά χιλιόμετρα αυτό το αμάξι, περίπου 50.000 χλμ το έτος, κυρίως ταξίδια βέβαια αλλά θα κινείται και μέσα στη πόλη. Με αυτή τη χρήση δεν περιμένω να κρατήσει για δέκα χρόνια από την άλλη όμως πιστεύετε ότι δεν θα βγάλει αξιοπρεπώς μια πενταετία; Τι είναι αυτό που σας κάνει ή σας υποψιάζει ότι δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα το αμάξι; Εχετε δει κάποια σημάδια που έχουν να κάνουν με τη συναρμογή του, με τα υλικά του, με τι; Τα παλιά audi (ΟΚ ξέρω καμμία σχέση με τα σημερινά) ήταν σκυλιά μακροζωίας. .............. Το παλιό Χ3 το είχα, το τρίλιτρο, εμένα μου άρεσε πολύ, ταξίδευε ωραία και γενικά ήταν άνετο, φυσικά κυρίως λόγω του κινητήρα του. Επίσης ήταν και σου έδινε την εντύπωση του σκυλιού, είχα κάνει κάποια σκληρά χιλιόμετρα σε επαρχιακούς χωματόδρομους και δεν έκανε ούτε τσικ. Το νέο δεν το έχουν ακόμη για test drive, το έχω ζητήσει και μου έχουν πει προς το τέλος Φεβρουαρίου. Το βασικό μειονέκτημα για μένα σε σχέση με το Q5 είναι πως είναι και το νοιώθεις πιο στενό και οι bmwδαίοι έχουν κάνει σφάλμα με τα καθίσματα τόσο τα πρώτα τοποθέτησης όσο και οι επιλογές που δίνει. Για παράδειγμα το Q5 δίνει τα comfort ως επιλογή (κλιματιζόμενα, πολύ σημαντικό όταν κάνεις μεγάλα ταξίδια για να μην γίνεσαι μούσκεμα στην πλάτη) και ενώ η BMW τα δίνει ας πούμε σε άλλα μοντέλα (Χ5, 5) στο Χ3 όχι. Επίσης ενώ πίσω ο χώρος για τα πόδια είναι μεγαλύτερος και του Q5 και του Χ5, τα πίσω καθίσματα είναι σαν πάγκος αναπληρωματικών (όχι αυτοί με τα recaro των μεγάλων ομάδων!). Από την άλλη ο δίλιτρος της BMW δίνει παραπάνω άλογα, ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους (στα χαρτιά τουλάχιστον) και το οκτάρι κιβώτιο της ZF λένε πως είναι καλό. Τι κατανάλωση γράφεται με το 2tdi; απο κατάναλωση εμένα γράφει7-9 σε εθνικη και 9-11 μέσα στην πόλη. Σκέφτεσαι για καινούργιο ή μεταχειρισμένο;
vam Posted January 22, 2012 Author Posted January 22, 2012 (edited) Οχι ακόμα, μόνο τον τιμοκατάλογο Edited January 22, 2012 by vam
vam Posted January 23, 2012 Author Posted January 23, 2012 Κατά τη γνώμη σας ποιος κινητήρας έχει δείξει καλύτερη συμπεριφορά ο 2.0tdi ή ο 2.0TFSI; Στα κιβώτια ποιο θεωρείτε καλύτερο το s tronic 7 ταχυτήτων ή το 8-ταχυτο tiptronic; Με άλλα λόγια το 2 tdi ή μήπως το hybrid;
Legend Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Κατά τη γνώμη σας ποιος κινητήρας έχει δείξει καλύτερη συμπεριφορά ο 2.0tdi ή ο 2.0TFSI; Στα κιβώτια ποιο θεωρείτε καλύτερο το s tronic 7 ταχυτήτων ή το 8-ταχυτο tiptronic; Με άλλα λόγια το 2 tdi ή μήπως το hybrid; Επειδή διάβασα ότι κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να κοιτάξεις το πετρέλαιο Δεν ξέρω μόνο επειδή έχεις πιλοτάρει αυτοκίνητο στο παρελθόν με περισσότερα κυβικά, αν θα σε καλύψει στο θέμα των επιδόσεων Για τα αυτόματα κιβώτια δεν έχω πλήρη εικόνα, καλύτερα να μην σχολιάσω
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now