Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

.καλησπερα παιδια μολις πηρα και εγο ενα s3 montelo 2007 και θελω να βαλω ενα οργανακι πιεσης στον αεραγωγο αριστερα απο το τιμονι.το εχει βαλει κανεις?ξερετε μηπως τι διαμετρο χρειαζομαι?

Edited by michaliss3
Posted (edited)

Σε ευχαριστω πολυ!!!!Μηπως εχεις και καποια εικονα?

Edited by Alex
Posted (edited)

Σε ευχαριστω πολυ!!!!Μηπως εχεις και καποια εικονα?

Εγω εβαλα 52αρι αλλα το 60αρι ειναι καλυτερο.Αν μπεις στο garage μου θα δεις φωτο.

Σακης

Edited by Alex
Διορθωση quote
Posted

Σε ευχαριστω πολυ!!!!Μηπως εχεις και καποια εικονα?

Πριν ήταν έτσι:

 

registry_gallery-586-1240986797.jpg

 

 

Αφού βάλεις το όργανο στον αεραγωγό είναι έτσι:

 

image_url-8035-1303334013.jpg

 

image_url-8035-1332151087.jpg

 

image_url-8035-1325256047.jpg

 

 

 

Οι φωτογραφίες είναι από το αμάξι μου. Το όργανο είναι 60mm και μπαίνει οριακά στον αεραγωγό χωνευτά. Επίσης θα πρέπει να τον φας εσωτερικά με γυαλόχαρτο ή λήμμα, ώστε μεγαλώσει λίγο η τρύπα του αεραγωγού (εσωτερικά έχει 58mm αν θυμάμαι σωστά τα νούμερα και πρέπει να το κάνεις 59,5mm για να "σφινώνει" το όργανο). Αυτό βέβαια σημαίνει ότι χαλάς τον αεραγωγό και οι γρίλιες οι οποίες ξεκουμπώνουν (αν βγάλεις την στεράνη) δε θα μπορούν να ξανακουμπώσουν. Αυτά.

 

Ό,τι άλλες πληροφορίες θες (πώς θα περάσεις το καλώδιο μέσα στο χώρο της καμπίνας, από που θα πάρεις υποπίεση, πώς θα το ενώσεις ηλεκτρολογικά κτλ), εδώ είμαστε. ;)

 

 

ΥΓ: το δικό μου είναι Α3 αλλά η διαδικασία είναι ολό-ιδια και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο (με εξαίρεση το εξωτερικό του αεραγωγού που στο s3 είναι όλο ασημένιο). :)

Posted

Τέλεια!!!!!θα πάρω έναν αεραγωγο για να μη χαλάσω τον μαμά

Κατά 99%, δε θα χρειαστείς άλλο αεραγωγό. Η διαδικασία είναι πολύ απλή, απλά θέλει λίγο προσοχή ώστε να δοκιμάζεις συνεχώς το όργανο ότι μπαίνει σφινωτά μέσα στην τρύπα του αεραγωγού.

 

Ο αεραγωγός βγαίνει "τραβηχτός" προς τα έξω. Δεν κουμπώνει κάπου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο κατσαβίδι για να κάνεις την αρχή (να μπορείς να το πιάσεις με τα δάχτυλά σου), αρκεί να "ντύσεις" την άκρη του κατσαβιδιού με μονωτική ταινία ώστε να μην τραυματίσεις ταμπλό και αεραγωγό.

 

Επιπλέον, θα χρειαστείς και μύτες torx (αν θυμάμαι καλά) για να λύσεις τις βίδες που συγκρατούν το πλαστικό κάτω από το τιμόνι. (προσοχή όταν το βγάλεις γιατί ο διακόπτης είναι πάνω του και ενώνεται με φίσα με την ασφαλειοθήκη, οπότε μην το...τραβήξεις απότομα (έχει έναν "αέρα" στα καλώδια αλλά όχι πολύ).

 

Η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη σαν διαδικασία, απλά θέλει λίγο "πρόγραμμα" για να μην χάσεις βίδες και να ξέρεις πώς να το κουμπώσεις πάλι.

 

Τέλος, τα νέα όργανα defi έχουν ξεχωριστά τη μονάδα και τα πλήκτρα ελέγχου, οπότε μπορείς εύκολα να στερεώσεις μέσα στο κάτω πλαστικό τη μονάδα και να περάσεις έξω τα πλήκτρα (φαίνεται λίγο σε μία από τις φωτογραφίες που σου έβαλα πιο πάνω).

 

 

ΥΓ: η μόνη (αλλά όχι μεγάλη) "μανούρα" είναι το πώς θα περάσεις το καλώδιο του αισθητήρα από το χώρο της μηχανής στο χώρο επιβατών. Φτάσε μέχρι εκεί και...εδώ είμαστε. :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.