tsourekis Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Καλησπερα , εχω ενα διλημμα επιλογης μεταξυ των 2, ιδια χρονολογια 7ος-2007, σχεδον ιδια χλμ 97-102 ,διαφορα τιμης 1400€. Θα ηθελα καποιες γνωμες απο κατοχους προκειμενου να με βοηθησουν στην αποφαση Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 (edited) Καλησπερα φιλε μου... Το δικο μου ειναι FWD με 92000 χλμ πλεον... Ως τωρα δεν ειχα κανενα σοβαρο προβλημα, με ολα τα μικροπροβληματα να ειναι κοινα τοσο στα fwd οσο και στα quattro... Μετα απο 5 χρονια κατοχης του, σκεφτομαι να το κανω quattro μονο και μονο για να μπορω να κανω καμια μ@λ@κι@ οταν χιονιζει ή σε καμια στροφη που με παιρνει γιατι απο οποια αλλη μερια και να το δεις, μεχρι 1ο σταδιο μονο χασουρα ειναι (καταναλωση-επιδοσεις)... Edited December 7, 2013 by georgio3gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 γενικώς η κοινή πλατφόρμα Α4 Β6 &Β7 δεν βγάζει σοβαρά πρόβλήματα αν δεν το πειράξεις... συμφωνείς Γιώργο? Να δώσω ένα ακόμα + ώς κάτοχος 4κινητου Α4 για τη σιγουρια που σου δίνει στα πολλά χλμ και στα σαθρά ..ελληνικά οδοστρώματα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 γενικώς η κοινή πλατφόρμα Α4 Β6 &Β7 δεν βγάζει σοβαρά πρόβλήματα αν δεν το πειράξεις... συμφωνείς Γιώργο? Να δώσω ένα ακόμα + ώς κάτοχος 4κινητου Α4 για τη σιγουρια που σου δίνει στα πολλά χλμ και στα σαθρά ..ελληνικά οδοστρώματα Ετσι ειναι... Περαν απο κλασσικές μ@λ@κιες, βλ. μπροστα πανω ψαλιδια, εξαερωτηρακι κυκλωματος νερου κλπ, ακριβη ζημια δεν ειχα... Οσον αφορα το 2ο σκελος, δεν θεωρω οτι εχουν διαφορα στην αισθηση ενεργητικης ασφαλειας που σου παρεχουν, ειδικα στα πολλα χλμ που η 4κινηση μονο κακο θα κανει στον μεσο οδηγο και οχι καλο... Κι το λεω αυτο αν και εχω κανει περιπου τα ιδια χλμ με Α8 D2 quattro, που ειναι και πιο μεγαλο και πιο βαρυ απο το δικο μου... Εκτος και αν ο μεσος οδηγος, μπορει να κανει οτι και ο παρακατω, οποτε παω πασο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Στα πάνω ψαλίδια τι θέμα είχες? Ρωταω μιας και ακουγεται ένα χτυπημα από εμπρός δεξια και σε δυο αντιπροσωπείες που το έχω πάει μου λένε οτι τα ψαλίδια είναι μια χαρά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Τα ψαλιδια στα Α4 εχουν θεμα "ευαισθησιας", το οποιο επιδεινωνεται οταν τα χαμηλωνεις... Κοινως τρωγονται τα σινεμπλοκ τους και δεδομενου του οτι δεν υπηρχαν (δεν ξερω αν υπαρχουν πλεον) σκετα σινεμπλοκ, αλλαζεις ολοκληρο το ψαλιδι... Επισης δεδομενου οτι δεν τρωγεται συνηθως μονο ενα σινεμπλοκ ή εστω, το καταλαβαινεις στο τιμονι οταν τρωγεται παραπανω απο ενα, συνηθως αλλαζεις ολο το σετ (8 ψαλιδια και 2 stabilizer) με κοστος περι τα 35 Ε το καθε εργοστασιακο ψαλιδι και κανα 20αρικο τα stabilizer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Για τον κινητήρα δεν εχω πολλά να πω, μιας και ειναι 15ετιας πια οπότε γνωστά τα θέματά του. Για την επιλογή σου, ανεπιφύλακτα το τετρακίνητο - μέρα με τη νύχτα σε κάθε οδηγικό επίπεδο, με κάθε συνθήκες. Εχω και μπροστοκινητο και τετρακίνητο (μπροστοκινητο μάλιστα Β8 - πολύ καλύτερο σε συμπεριφορά και οδήγηση από το αντίστοιχο Β6-Β7) και σου εκφράζω τη γνώμη μου οδηγώντας τα εδώ και 8 χρόνια το ένα και 4 το άλλο. Τέλος, το μόνο μειονέκτημα του 4κινητου ειναι η κατα 15% παραπάνω κατανάλωση κατα μέσο όρο, όπως και να οδηγείς και το αυξημένο ελαφρά κόστος συντήρησης (ελαστικά, ζάντες, αμορτισέρ και δισκοπλατώ). Για μένα με κλειστά ματιά τετρακίνητο uber alles. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsourekis Posted December 8, 2013 Author Share Posted December 8, 2013 ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.Απλα μια απορια αν τυχον βγαζει τπτ θεματα ζημιων η 4κινηση και θα επιβαρυνομουν καποιο ενδεχομενο μεγαλο κοστος επισκευης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Προσωπικά δεν έχω ακούσει για ιδιαίτερα μηχανικά προβλήματα με το torsen οπότε δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα ανησυχίας.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 ένα ακόμα + στα τετρακινητα μεταχειρισμένα είναι ότι ουσιαστικά δεν την πληρώνεις την τετρακινηση μιας και πωλούνται στην ίδια τιμή. μεγάλη διαφορά σε κρατήματα θα δείς με την bilstein pss9. είτε σε 2κίνητο είτε σε 4κίνητο. Γι'αυτό ο Γιώργος δεν καταλαβαίνει διαφορές σε κρατηματα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis19 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Τα ψαλιδια στα Α4 εχουν θεμα "ευαισθησιας", το οποιο επιδεινωνεται οταν τα χαμηλωνεις... Κοινως τρωγονται τα σινεμπλοκ τους και δεδομενου του οτι δεν υπηρχαν (δεν ξερω αν υπαρχουν πλεον) σκετα σινεμπλοκ, αλλαζεις ολοκληρο το ψαλιδι... Επισης δεδομενου οτι δεν τρωγεται συνηθως μονο ενα σινεμπλοκ ή εστω, το καταλαβαινεις στο τιμονι οταν τρωγεται παραπανω απο ενα, συνηθως αλλαζεις ολο το σετ (8 ψαλιδια και 2 stabilizer) με κοστος περι τα 35 Ε το καθε εργοστασιακο ψαλιδι και κανα 20αρικο τα stabilizer... τοσο φτηνα ειναι τα ψαλιδια;το ετκα δινει κωδικο για σινεμπλοκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Αν θυμαμαι καλα καπου εκει επαιζαν οι τιμες τους οταν ειχα ρωτησει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 τοσο φτηνα ειναι τα ψαλιδια;το ετκα δινει κωδικο για σινεμπλοκΕγώ έχω αλλάξει μόνο σινεμπλόκ. Αλλά γενικά έχουν θέμα οι αρθρώσεις κλπ. στα ψαλίδια ακόμα και λίγο να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο. Εγώ το έχω στα 3 εκ. χαμηλωμένο και πάλι είχα θέμα. Ισως η s-line ανάρτηση να είναι οριακή για το αυτοκίνητο. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
πανος21 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 υπαρχουν συνεμπλοκ στο εμποριο! εχω παρει για το δικο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
πανος21 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 αν μετα το χαμηλωμα κανεις μια μικρη βολτα κ μετα το βαλεις σε τετρακολωνο , ξεβιδωσεις και μετα ξαναβιδωσεις τις βιδες των ψαλιδιων πανο και κατω, οχι στα μπουλ μα στα συνεμπολ, δε προκειτε να σου χαλασουν!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.