Jump to content

Συγκριση προβληματων 1.8T -1.8TQ


Recommended Posts

Καλησπερα ,

εχω ενα διλημμα επιλογης μεταξυ των 2, ιδια χρονολογια 7ος-2007, σχεδον ιδια χλμ 97-102 ,διαφορα τιμης 1400€.

Θα ηθελα καποιες γνωμες απο κατοχους προκειμενου να με βοηθησουν στην αποφαση :sSig_help:

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου... Το δικο μου ειναι FWD με 92000 χλμ πλεον... Ως τωρα δεν ειχα κανενα σοβαρο προβλημα, με ολα τα μικροπροβληματα να ειναι κοινα τοσο στα fwd οσο και στα quattro... Μετα απο 5 χρονια κατοχης του, σκεφτομαι να το κανω quattro μονο και μονο για να μπορω να κανω καμια μ@λ@κι@ οταν χιονιζει ή σε καμια στροφη που με παιρνει γιατι απο οποια αλλη μερια και να το δεις, μεχρι 1ο σταδιο μονο χασουρα ειναι (καταναλωση-επιδοσεις)...

Edited by georgio3gr
Link to comment
Share on other sites

γενικώς η κοινή πλατφόρμα Α4 Β6 &Β7 δεν βγάζει σοβαρά πρόβλήματα αν δεν το πειράξεις... συμφωνείς Γιώργο?

Να δώσω ένα ακόμα + ώς κάτοχος 4κινητου Α4 για τη σιγουρια που σου δίνει στα πολλά χλμ  και στα σαθρά ..ελληνικά οδοστρώματα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γενικώς η κοινή πλατφόρμα Α4 Β6 &Β7 δεν βγάζει σοβαρά πρόβλήματα αν δεν το πειράξεις... συμφωνείς Γιώργο?

Να δώσω ένα ακόμα + ώς κάτοχος 4κινητου Α4 για τη σιγουρια που σου δίνει στα πολλά χλμ  και στα σαθρά ..ελληνικά οδοστρώματα 

 

Ετσι ειναι... Περαν απο κλασσικές μ@λ@κιες, βλ. μπροστα πανω ψαλιδια, εξαερωτηρακι κυκλωματος νερου κλπ, ακριβη ζημια δεν ειχα...

Οσον αφορα το 2ο σκελος, δεν θεωρω οτι εχουν διαφορα στην αισθηση ενεργητικης ασφαλειας που σου παρεχουν, ειδικα στα πολλα χλμ που η 4κινηση μονο κακο θα κανει στον μεσο οδηγο και οχι καλο... Κι το λεω αυτο αν και εχω κανει περιπου τα ιδια χλμ με Α8 D2 quattro, που ειναι και πιο μεγαλο και πιο βαρυ απο το δικο μου...

Εκτος και αν ο μεσος οδηγος, μπορει να κανει οτι και ο παρακατω, οποτε παω πασο...

 

Link to comment
Share on other sites

Στα πάνω ψαλίδια τι θέμα είχες? Ρωταω μιας και ακουγεται ένα χτυπημα από εμπρός δεξια και σε δυο αντιπροσωπείες που το έχω πάει μου λένε οτι τα ψαλίδια είναι μια χαρά...

Link to comment
Share on other sites

Τα ψαλιδια στα Α4 εχουν θεμα "ευαισθησιας", το οποιο επιδεινωνεται οταν τα χαμηλωνεις... Κοινως τρωγονται τα σινεμπλοκ τους και δεδομενου του οτι δεν υπηρχαν (δεν ξερω αν υπαρχουν πλεον) σκετα σινεμπλοκ, αλλαζεις ολοκληρο το ψαλιδι... Επισης δεδομενου οτι δεν τρωγεται συνηθως μονο ενα σινεμπλοκ ή εστω, το καταλαβαινεις στο τιμονι οταν τρωγεται παραπανω απο ενα, συνηθως αλλαζεις ολο το σετ (8 ψαλιδια και 2 stabilizer) με κοστος περι τα 35 Ε το καθε εργοστασιακο ψαλιδι και κανα 20αρικο τα stabilizer...

Link to comment
Share on other sites

Για τον κινητήρα δεν εχω πολλά να πω, μιας και ειναι 15ετιας πια οπότε γνωστά τα θέματά του. Για την επιλογή σου, ανεπιφύλακτα το τετρακίνητο - μέρα με τη νύχτα σε κάθε οδηγικό επίπεδο, με κάθε συνθήκες. Εχω και μπροστοκινητο και τετρακίνητο (μπροστοκινητο μάλιστα Β8 - πολύ καλύτερο σε συμπεριφορά και οδήγηση από το αντίστοιχο Β6-Β7) και σου εκφράζω τη γνώμη μου οδηγώντας τα εδώ και 8 χρόνια το ένα και 4 το άλλο. Τέλος, το μόνο μειονέκτημα του 4κινητου ειναι η κατα 15% παραπάνω κατανάλωση κατα μέσο όρο, όπως και να οδηγείς και το αυξημένο ελαφρά κόστος συντήρησης (ελαστικά, ζάντες, αμορτισέρ και δισκοπλατώ). Για μένα με κλειστά ματιά τετρακίνητο uber alles.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.Απλα μια απορια αν τυχον βγαζει τπτ θεματα ζημιων η 4κινηση και θα επιβαρυνομουν καποιο ενδεχομενο μεγαλο κοστος επισκευης :sCo_hmmthink:

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω ακούσει για ιδιαίτερα μηχανικά προβλήματα με το torsen οπότε δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα ανησυχίας..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

ένα ακόμα + στα τετρακινητα μεταχειρισμένα είναι ότι ουσιαστικά δεν την πληρώνεις την τετρακινηση μιας και πωλούνται στην ίδια τιμή. μεγάλη διαφορά σε κρατήματα θα δείς με την bilstein pss9. είτε σε 2κίνητο είτε σε 4κίνητο. Γι'αυτό ο Γιώργος δεν καταλαβαίνει διαφορές σε κρατηματα.... :sHa_wink3:

Link to comment
Share on other sites

Τα ψαλιδια στα Α4 εχουν θεμα "ευαισθησιας", το οποιο επιδεινωνεται οταν τα χαμηλωνεις... Κοινως τρωγονται τα σινεμπλοκ τους και δεδομενου του οτι δεν υπηρχαν (δεν ξερω αν υπαρχουν πλεον) σκετα σινεμπλοκ, αλλαζεις ολοκληρο το ψαλιδι... Επισης δεδομενου οτι δεν τρωγεται συνηθως μονο ενα σινεμπλοκ ή εστω, το καταλαβαινεις στο τιμονι οταν τρωγεται παραπανω απο ενα, συνηθως αλλαζεις ολο το σετ (8 ψαλιδια και 2 stabilizer) με κοστος περι τα 35 Ε το καθε εργοστασιακο ψαλιδι και κανα 20αρικο τα stabilizer...

τοσο φτηνα ειναι τα ψαλιδια;το ετκα δινει κωδικο για σινεμπλοκ

Link to comment
Share on other sites

τοσο φτηνα ειναι τα ψαλιδια;το ετκα δινει κωδικο για σινεμπλοκ

Εγώ έχω αλλάξει μόνο σινεμπλόκ. Αλλά γενικά έχουν θέμα οι αρθρώσεις κλπ. στα ψαλίδια ακόμα και λίγο να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο. Εγώ το έχω στα 3 εκ. χαμηλωμένο και πάλι είχα θέμα. Ισως η s-line ανάρτηση να είναι οριακή για το αυτοκίνητο.

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

αν μετα το χαμηλωμα κανεις μια μικρη βολτα κ μετα το βαλεις σε τετρακολωνο , ξεβιδωσεις και μετα ξαναβιδωσεις τις βιδες των ψαλιδιων πανο και κατω, οχι στα μπουλ μα στα συνεμπολ, δε προκειτε να σου χαλασουν!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.