Giannis20vt Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Επειδη τωρα τελευταια με το εντόνο κρυο παρατηρω οτι σε ενα συγκεκριμένο σημειο διαδρομής που κανω η βελονα της θερμοκρασιας ψυκτικού κινείται απο το 90 C προς τα πισω (75 C) ειπα να κανω μια μετρηση με VAGCOM. Το σημειο που μου το εμφανιζει ειναι συνεχεις κατηφορα την οποια την κατεβαινω χωρις καθολου σχεδον γκαζι. Για να μην ανεβαζω την μετρηση που ειναι πολύ μεγαλη σε χρονο ανεβάζω μια εικονα οπου φαινεται η θερμοκρασια ψυκτικου (κοκκινη γραμμη), οι στροφές του κινητηρα (γαλαζια γραμμή) και το φορτίο του κινητηρα (πρασινη γραμμή). Ο οριζόντιος αξονας ειναι ο χρονος μην δινεται και πολύ σημασια (ουσιαστικα ειναι η αριθμηση των καταγραφών) Εξωτερική θερμοκρασια γυρω στο 0 C, λειτουργια καλοριφερ ανοιχτη φυσικά. Η μέτρηση ειναι σχεδον απο την αρχη της διαδρομης μετα τα πρωτα 6 περιπου λεπτα, ετσι το νερό εχει ηδη λιγο ζεσταθει. Η διαδρομη με την κατηφορα που περιεγραψα πιο πανω φαίνεται στο διαγραμμα μεταξύ 169 και 337 του οριζοντιου αξονα, οπου ουσιαστικά φαίνεται οτι η θερμοκρασια πεφτει κατω απο τους 80 C. Γενικά το στυλ οδηγησης ειναι πολύ χαλαρο, οπως φαινεται απο τα φορτια και τις στροφες του κινητηρα. Υποψη οτι πολύ προσφατα αλλαξα και τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου που βρισκεται κατω αριστερα του ψυγειου νερού. Ποια η γνωμη σας; Ειναι λογικο αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnas Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Φιλαρακι μου μυρίζει θερμοστατης!!! Συνήθως όταν κολλάει ανοιχτός αυτές είναι οι ενδείξεις!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamanf Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Το ιδιο πρόβλημα είχα κι εγώ. Κολλούσε ανοιχτός ο θερμοστάτης. Αλλαγή και όλα ΟΚ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Κλασική περίπτωση βλάβης.......θερμοστάτης ! Έχω αλλάξει ουκ ολίγους στην Ιταλίδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 Ελεγα μηπως και δεν ηταν αυτο (ο θερμοστατης) και την γλυτώσω... μεγαλη μανουρα η αλλαγη του .... http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1-8T-Thermostat-Replacement Αληθεια αλλαζει μονο ο θερμοστατης ή ολο μαζι με το "καβουκι" του ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnas Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Όλο μαζι δεν νομίζω να αλλάζει μόνο του!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ελεγα μηπως και δεν ηταν αυτο (ο θερμοστατης) και την γλυτώσω... μεγαλη μανουρα η αλλαγη του .... http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1-8T-Thermostat-Replacement Αληθεια αλλαζει μονο ο θερμοστατης ή ολο μαζι με το "καβουκι" του ; Γιάννη θερμοστάτης είναι κατά πάσα πιθανότητα. Καλύτερα να τον αλλάξεις με τον διακλαδωτήρα του όπως είναι, γιατί αυτό το πλαστικό, υφίσταται μεγάλη φθορά στο συγκεκριμένο σημείο.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 καταλαβα, "τα πιασαμε" τα λεφτα μας. Σας ευχαριστω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_k Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 πρέπει να είμαι ο μαναδικός στο κόσμο που κόλλησε ο θερμοστάτης κλειστός!! Η θερμοκρασία στα 5-8 χιλιόμετρα έφτασε στο 120!!! Μετά από αυτό το Golfaki άρχισε και έπινε νεράκι στο foul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnas Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 καταλαβα, "τα πιασαμε" τα λεφτα μας. Σας ευχαριστω... Νομίζω ότι πρέπει να εχει κοντά στα 90 ευρω η αγορα του, χωρις να είμαι σίγουρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 (edited) Νομίζω ότι πρέπει να εχει κοντά στα 90 ευρω η αγορα του, χωρις να είμαι σίγουρος. θα το μάθουμε την Δευτέρα. Edited December 14, 2013 by Giannis20vt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamanf Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Γιάννη αλλάζει έτσι ολόκληρο όπως το έχεις στην φώτο. Εγώ το πήρα από γνωστο 60 ευρώ. Όσο για την τοποθέτηση, έβγαλα πεταλούδα κολλάρο και δυναμό γιατί αλλιώς δεν δίνει χέρι (ούτε που φαίνεται για την ακρίβεια). Συμπλήρωμα υγρά εξαέρωση και όλα ΟΚ μετά. Απλά έφαγα κανα 3ωρο αν θυμάμαι καλά. Φιλικά Πασχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Σε ευχαριστω Πασχαλη, απο οτι ειδα και στο νετ ετσι οπως το περιγραφεις γινεται, Φοβαμε λιγο να σου πω την αληθεια το βγαλσιμο του δυναμο, ειχες κανενα θεμα εσυ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Το έχω βγάλει εγώ Γιάννη, μη το φοβάσαι καθόλου δεν είναι τίποτα. Κοινώς προχώρα και κάνε μας και ένα DIY ρε μεγάλε! Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 σιγουρα χρειαζεται αλλαγη ρε παιδια; (παω να την γλυτωσω...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Προχώρα ρεεεεεεεεεεεε χχαχαχαχ Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 εχει κανεις προχειρο ποσα λιτρα ψυκτικου χρειαζεται το κυκλωμα στον BFB ; πρεπει να παρω και G12++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 G13 πια δεν υπάρχει G12 Γιάννη Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 G13 πια δεν υπάρχει G12 Γιάννη Δημήτρης σωστα, πλεον G13 Δημητρη, οπως το λες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamanf Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Γιάννη δεν είχα κάποιο θέμα. Λίγο ζόρι στο βάλε βγάλε με τον ιμάντα του δυναμό μόνο και πάνω από όλα να κουμπώσει ίσια ο θερμοστάτης για να μην υπάρχουν τυχών διαρροές αργότερα. Ψυκτικό υγρό το σύστημα χωράει 7 λίτρα τελείως άδειο (και δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να το βγάλεις όλο). Όσο για το G12 υπάρχει κανονικά, μιας που και τον τελευταίο καιρό αγόρασα αρκετα μέχρι να καταλάβω ότι είχα χαλασμένη τάπα στο δοχείο ψυκτικού υγρού και τα έχανα από την υπερχείληση. Όσο για τη ερώτηση σου αν θέλει αλλαγή παίζουν πολλά.... π.χ αντί για ανοιχτός να μείνει κλειστός καμιά μέρα και να τα κάνεις όλα στον ατμό ή απλά δεν θα δουλευει στη σωστή θερμοκρασία το αυτοκίνητο όπως πρέπει , και να μην έχεις και καλοριφέρ μετά από κάποιο διάστημα (εμένα ήταν χειμώνας και στη εθνική που έτρεχα είδα την θερμοκρασία να πέφτει και στους 60) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 εχεις δικαιο, θα τον αλλαξω γιατι αν συμβει τιποτα θα το εχω βαρος στη συνειδηση μου. 7 λιτρα ψυκτικο, το βρηκα και εγω στις σημειωσεις μου. Να παρω 5 λιτρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ναι φτάνει. Το G13 αναμιγνύεται και με το G12 (Πασκουάλ απλά προτιμώ να πάρει το 13άρι που έχει καλύτερες προδιαγραφές ως πιο νεότερο ), οπότε θα κάνεις τη δουλειά σου Γιάννη μια χαρά. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Ναι φτάνει. Το G13 αναμιγνύεται και με το G12 (Πασκουάλ απλά προτιμώ να πάρει το 13άρι που έχει καλύτερες προδιαγραφές ως πιο νεότερο ), οπότε θα κάνεις τη δουλειά σου Γιάννη μια χαρά. Δημήτρης Η karenta δεν σου δίνει πλέον G12 ακόμα κι αν το ζητήσεις (πήγα να πάρω το καλοκαίρι 7 λίτρα). Σου δίνουν υποχρεωτικά G13. Και επειδή δε σου εξηγούν το γιατί, προσωπικα είχαν "ξυνίσει" κιόλας. Ψάχνοντας μετά βρήκα αυτό που γράφεις κι εσύ Δημήτρη και τελικά το χρησιμοποίησα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Γιαννη μου φαινετε το 80 οριακα οκ, γιατι να επεφτε στα 60 θα καταλαβαινα την αλλαγη... Ο δεικτης παιζει στο καντραν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Απο την στιγμη Γιαννη που ο δεικτης ξεκολλησει απο τους 90,ειδικα προς τα κατω,ειναι κλασικη περιπτωση θερμοστατη. Οποτε τον αλλαζεις και εισαι ΟΚ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.