NICK S3 Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Καλησπέρα σε όλους είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα.Πιο από τα δύο μου προτείνετε? Είχα ένα S3 8L BAM αλλά λόγο δεύτερου μωρού πάω σε κάτι πιο οικογενειακό. Έχουν μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Ευχαριστώ!
georgio3gr Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Καλησπερα φιλε μου... Το διλημμα σου ειναι απλο... Απλα και μονο αν μπορεις να συντηρεις 2λιτρο (αυξημενα τελη-ασφαλεια-τεκμηρια), θα πας εκει... Ειδαλλως 1.8t... Σε καταναλωσεις δεν εχουν μεγαλη διαφορα αλλα σε ενδεχομενη βελτιωση, ο 2λιτρος φτανει τα 270+ hp και με την μαμα τουρμπινα και ειναι σαφως πιο γρηγορο...
Dimitris_Kon Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Καλησπέρα σε όλους είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα.Πιο από τα δύο μου προτείνετε? Είχα ένα S3 8L BAM αλλά λόγο δεύτερου μωρού πάω σε κάτι πιο οικογενειακό. Έχουν μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Ευχαριστώ! Από 15 έως και 20% ειδικά με πρόγραμμα το δίλιτρο. Δημήτρης
NICK S3 Posted June 12, 2014 Author Posted June 12, 2014 (edited) Το 2λίτρο είναι υποκυβισμενο σε 1.8 με χαρτιά όλα νόμιμα με πρόγραμμα Revo.απλα ήθελα να μάθω αν το διλιτρο έχει μεγάλη διαφορα σε κατανάλωση απο το s3 που είχα πρώτο στάδιο. Edited June 12, 2014 by Theodore Saba **********
georgio3gr Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 (edited) Διλιτρο, υποκυβισμενο και νόμιμο δεν νομίζω πως υπάρχει πιθανότητα να ισχύει... Πρόσεξε το πριν προχωρήσεις σε τέτοια αγορά γιατί ο ΣΔΟΕ ήδη έχει εκδόσει ανακοίνωση πως όλες οι αλλαγές κινητήρα θα περάσουν από εξονυχιστικο έλεγχο και αν διαπιστωθεί παρατυπια θα έχει πρόστιμο 3000ε και μονιμη αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας του οχήματος... σε κατανάλωση πιστεύω ότι θα είναι στα ίδια με το S3 8l... Edited June 12, 2014 by georgio3gr 4
George_7 Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Ναι και γω δεν νομιζω να ισχυει αυτο. Εαν δεν μπορεις να ανταπεξελθεις τα εξτρα στα τελη και φορο πηγαινε για 1.8 Γιατι δεν τσεκαρεις και τα B8? Sent from my iPhone using Tapatalk
NICK S3 Posted June 12, 2014 Author Posted June 12, 2014 Έχει άδεια 1800cc από το μηχανολογικο με όλα τα απαραίτητα χαρτιά.τηλεφωνησα και στο μηχανολογικο οπου έγινε η αλλαγή και με διαβεβαιωσαν οτι έγιναν όλα νόμιμα
George_7 Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Κατσε δηλαδη μπορω να παρω το 1.8 μου να βαλω 3.0 κινητηρα και να γραφει 1.8 ;; Λιγο περιεργο μου ακουγεται.. Sent from my iPhone using Tapatalk
johnas Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Νομίζω χωρις να ξέρω σιγουρα ότι σου δίνει νόμιμα ένα ποσοστό 20% να μειωθούν τα κυβικά. Οι περιπτώσεις που λέτε ειναι κραυγαλέες όπου ιδιοκτήτες Μ3 δήλωναν 316. Τέτοιες διάφορες κυνηγούν!!!! Όλα αυτά τα είχα διαβάσει φευγαλέα χωρις να το γνωρίζω απόλυτα!!! Παντως και μια ερώτηση στο υπουργείο δεν ειναι κακή ιδέα!!!!
Kavouras Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Ας γραψουμε μερικα πραγματα για να τα ξεκαθαρισουμε: Α) η αδεια πρεπει να αντιστοιχει ακριβως στο οχημα. Αν ο κινητηρας ειναι 2000cc και στην αδεια λεει 1800cc, ειναι καραπαρανομο του κερατα.- Ο,τι κι αν σου λεει ο αλλος / πωλητης, ο οποιος προφανως για να πει τετοιο ψεμα, θα σου ελεγε το οτιδηποτε για να "φυγει" το αμαξι απο πανω του. Προσωπικα θα το απερριπτα με κλειστα ματια. Β) αν θυμαμαι καλα, υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης κινητηρα και να βαλεις οποιον θες. Απλα αν το "σκαρι" του αυτοκινητου σου ειχε κυκλοφορισει στην ελλαδα με αυτον τον κινητηρα που θες να βαλεις, τοτε ειναι ευκολο να παρεις εγκριση απο το υπουργειο μετα τη μετατροπη. Τωρα απο κει και περα, εγω ξερω οτι μπορεις σχετικα ευκολα να κανεις υπερκυβισμο ή υποκυβισμο στον δικο σου κινητηρα μεχρι 10%. Sent using dark force
mariosA4 Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 να δούμε τι άλλο θα σκαρφιστούν οι πωλητές για να πουλήσουν... Εάν έχει γίνει αλλαγή κινητήρα πρέπει να είναι δηλωμένη στο υπουργείο συγκοινωνιών και να υπάρχουν και τα σχετικά τιμολόγια αγοράς του κινητήρα . Αν δεν έχουν γίνει τα παραπάνω έμπλεξες , ούτε ΚΤΕΟ δεν περνάει. Οπως και νά'χει μεταχειρο με αλλαγμένο κινητήρα γενικά δεν είναι και ότι καλύτερο οπότε ψάξτο κάπου αλλού
georgio3gr Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Ο μονος νομιμος και ας πουμε ορθος (αλλα οχι λογικος) τροπος για να γινει ο υποκυβισμος σε Β7, ειναι να μειωσεις τους θαλαμους καυσης, ωστε να πεσει ο κυβισμος του αυτοκινητου, κατι παρομοιο με αυτο που εκανε το group VAG, αν δεν κανω λαθος με τους 1.8 tfsi... Το να εγινε με αντιστοιχο τροπο ο υποκυβισμος το αποκλειω προσωπικα... Το να βαλεις τον 20vt στην θεση του tfsi το κρινω ασυμφορο, αν οχι χαζο... Συνεπως κατα πασα πιθανοτητα δεν εγινε νομιμα... Απλα ειμαστε τοσο μπ@#%@ κρατος, που αρκει μια υπευθυνη δηλωση απο εναν οτι μας πουλησε ενα μοτερ 20vt με κωδικο κινητηρα πχ BFB, ενα χαρτι ιδιωτη μηχανικου οτι εκανε αρτια μετατροπη και εναν γνωστο σε ΚΤΕΟ και "νομιμοτατο" στα χαρτια... γιατι οταν ανοιχτει το καπο και δουνε κωδικο κινητηρα διαφορετικο ή με χτυπημενα νουμερα, θα κλαψουνε μανουλες... 2
NICK S3 Posted June 12, 2014 Author Posted June 12, 2014 Οκ παιδιά ευχαριστώ για τις συμβουλές....το αποκλείω το αμάξι και ψάχνω για άλλο. Αν έχετε τίποτα υπ όψιν σας μέχρι 10άρικο πείτε μου ευχαριστώ!!!
johnaras Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Το αυτοκινητο το εχεις δει?εχεις δει τον κινητηρα του?κατα πασα πιθανοτητα ειναι διλιτρο δηλωμενο 1.8με τα ιδια νουμερα.Οποτε δεν θα εχει θεμα ευκολα Αυτο γινοταν απο χρονια πολλα ποιο παλια οταν ο θεοχαρακης δηλωνε τα 2λιτρα sunny 1.4 Οσο για το θεμα με τους ελεγχους κ.λ.π θα εχουν θεμα (και αν) οχηματα που κανει μπαμ απο μακρια π.χ. rs6 δηλωμενο 1.8 μια και υπαρχει διαφορα καποιους κυλινδρους
metero Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 (edited) όσον αφορά αλλαγή κινητήρα εάν είναι του ίδιου κυβισμού δεν χρειάζεται καμία δήλωση, εάν σε σταματήσει αστυνομία κοιτάνε τον κινητήρα βάση εργοστασιακών κωδικών. (άντε βγάλε άκρη , να είσαι ταξιδάκι και να σου πάρουν πινακίδες) τώρα όσον αφορά για αγορά , πάρε σβάρνα τις βασικές αντιπροσωπίες (όχι από το τηλέφωνο - δεν είναι πολλές) , θα βρεις αυτοκίνητα τα οποία δεν τα βλέπεις στις αγγελίες , επίσης πες τους τι ψάχνεις και μέχρι πόσα είσαι διατεθειμένος να δόσεις μπορεί να έχουν από κανέναν ιδιώτη που θέλει να πάρει καινούριο, εγώ πείρα το δικό μου πριν τρία χρόνια από τον gra.... πριν τους πω το οκ σε ένα που μου άρεσε έκανα για τρεις μέρες βόλτα και σε άλλα μαγαζιά και κάθε μέρα ξανά πέρναγα , στο τέλος κατεβάσανε και άλλο την τιμή ΘΕΛΕΙ ΨΑΞΙΜΟ ΟΧΙ ΒΙΑΣΥΝΕΣ Υ.Γ. ΑΛΛΑ ΠΩς ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ Α4 ΜΕ NICKNAME S3 !!??? :sSc_eek: Edited June 13, 2014 by metero
acen3g Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 Αυτο το Dtm π.χ. ειναι δηλωμενο 1800cc.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4531069/ Ποιος το ρισκαρει ομως?
metero Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 πάντως με 32.000 παίρνεις και αυτό S8 το οποίο έχει το πλέον απαραίτητο αξεσουάρ για να μην σου μουρμουράει η γυναίκα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΜΑΣΑΖ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΣ 1
ianos Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 (edited) πάντως με 32.000 παίρνεις και αυτό S8 το οποίο έχει το πλέον απαραίτητο αξεσουάρ για να μην σου μουρμουράει η γυναίκα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΜΑΣΑΖ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΣ Δεν υπάρχει αυτό το αυτοκίνητο.............................. start engine με δακτυλικό αποτύπωμα, ηλιοροφή με κυψέλες..... (32.000€ τεκμήριο, 1.320€ τέλη, 2.422€ φόρος πολυτελείας ) Edited June 13, 2014 by ianos
metero Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 το κακό είναι ότι δεν μπορείς να το πάρεις και να του βάλεις 1800 κινητήρα η αλλαγή κινητήρα δικαιολογεί 20% πάνω ή κάτω δες και αυτό car άμα είναι το σασι καλό αλλάζεις κινητήρα σε 1800
George_7 Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2154352/ Μια ωραια προσφορα με Δερματακι, 1.8L και Quattro! Εαν σου αρεσουν τα B7 θα σου λεγα να το τσεκαρες! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5051928/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5131107/ Και αλλες καλες επιλογες... Αλλιως μπορεις παντα να τσεκαρεις τα B8 που πιστευω ειναι και πιο μπροστα τεχνολογικα αλλα και με ενα προγραμματακι σηκωνουν και 90-100 αλογα πανω! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4938377/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169168/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5005917/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5159518/ (ωραιο χρωματακι) http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4684451/ Γενικα στα B8 να τσεκαρεις για εχρωμες οθονες! Βεβαια μπορεις ευκολα να αλλαξεις ολο το multimedia system με καποιο touch screen που θα χει διαφορα καλουδια οπως gps, πισω camera κτλ. Εγω θα σου προτινα να πηγαινες σε B8.
metero Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι αξίζει να κοιτάς μόνο quattro
NICK S3 Posted June 15, 2014 Author Posted June 15, 2014 Ευχαριστώ για τις προτάσεις!!! metero ναι ψάχνω μόνο για Quattro!
metero Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 μερικές προτάσεις , επειδή και εγώ προσπαθώ να δώσω το δικό μου A4 b6 1.8T quattro και να πάρω κάποιο σε Β7 , γενικός ψάχνομε οπότε δες τα παρακάτω http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5100475/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5067461/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4923656/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2648909/ οι τιμές είναι για να πέφτουν , πέρνα κάθε μέρα με τα λεφτά που θες να δόσεις στο χέρι και κάποια στιγμή θα στο δώσουν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now