zoumakos Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 (edited) καλησπέρα φίλοι του A.S.C έχουν πιάσει οι ζέστες και το audaki μαζί με εμένα δεν την παλεύει κάστανο αν και εγώ για άλλους σκοπούς το υδρόψυκτο που έχω έχει περίπου σταθερή θερμοκρασία 60 βαθμούς και η κατανάλωση κατα την διάρκεια της ημέρας χτυπάει κόκκινο. έχω σκεφτεί για να μπορέσω να κατεβάσω την θερμοκρασία να τοποθετήσω αερόψυκτο χωρίς να το βγάλω απο το μοτέρ μου το υδρόψυκτο. έχω δεί άνα project που τα δύο σωληνάκια της ανακυκλοφορίας του υδρόψυκτου τα ενώνεις μεταξύ τους και προσθέτοντας καινουργιες σωληνώσεις και cooler για την λειτουργια της ανακυκλοφορίας και του ψύξημου της τουρμπίνας να γίνει με το αερόψυκτο. θέλω να μου εκφέρεται γνώμες για αυτη την κίνηση και αν θα δώ αποτελέσματα... ευχαριστώ! Edited June 28, 2014 by zoumakos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Αν δεν καταργησεις/παρακαμψεις το υδροψυκτο, θεωρω πτι σημαντικη διαφορα δε θα δεις. Κι αυτο γιατι μερος του φρεσκου αερα θα περναει απο το αεροψυκτο και μερος απο το υδροψυκτο, μειονοντας σημαντικα το πλεονεκτημα και την οποια ψυξη σου εχει παρεχει το αεροψυκτο cooler. Sent using dark force Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Αν δεν καταργησεις/παρακαμψεις το υδροψυκτο, θεωρω πτι σημαντικη διαφορα δε θα δεις. Κι αυτο γιατι μερος του φρεσκου αερα θα περναει απο το αεροψυκτο και μερος απο το υδροψυκτο, μειονοντας σημαντικα το πλεονεκτημα και την οποια ψυξη σου εχει παρεχει το αεροψυκτο cooler. Sent using dark force το υδροψυκτο θα ειναι σαν να μην το εχω και απο την τουρμπίνα θα πηγαίνει κατευθίαν στο intercooler και την ανακυκλοφορια θα την κανω με σωληνώσεις καινουργιες που θα συνδέονται με το αεροψυκτο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 το υδροψυκτο θα ειναι σαν να μην το εχω και απο την τουρμπίνα θα πηγαίνει κατευθίαν στο intercooler και την ανακυκλοφορια θα την κανω με σωληνώσεις καινουργιες που θα συνδέονται με το αεροψυκτο....Α... Ετσι ναι. Θα δεις διαφορα, αφου ουσιαστικα καταργεις το υδροψυκτο κουλερ. Απλα το αφηνεις πανω στο αμαξι χωρις να το χρησιμοποιεις. Το θεμα ειναι ομως, εχεις βρει ποσο θα σου κοστισει ολο αυτο; Και αν ναι, εσυ θα τα εδινες τα χρηματα αυτα; Δεν ξερω ποσο σημαντικη θα μπορουσε να εχει αυτο το εγχειρημα την υπαρχουσα μικρη τουρμπινα σου. Η αλλαγη - αναβαθμιση του cooler εχει να κανει με το γεγονος οτι σκεφτεσαι στο μελλον ενα μεγαλυτερο τουρμπο; Ή καμια σχεση; Τελος θεωρω οτι επικεντρωνεσαι σε λαθος εποχη για το αν αξιζει ή οχι η μετατροπη. Τι εννοω: η διαφορα (αναλογα βεβαια και με την επιθετικοτητα τπυ προγραμματος που φορας) θα ειναι χαωδης τις λιγο πιο δροσερες μερες οπου η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης απο εκει που ειναι στους 50-60 βαθμους σταθερη λογω υδροψυκτου cooler, θα πεσει κατω κατα 30-40 βαθμους (με εξωτερικη 25-30 βαθμους αντοστοιχα, η θερμοκρασια εισαγωγης θα ειναι το πολυ 10-15 βαθμους παραπανω). Καλα..... Το χειμωνα;; Δεν το συζηταμε. Μιλαμε για διαφορα που μετριεται μονο με ετη φωτος!!! Κατα τον καυσωνα ομως (40+ βαθμους εξωτερικη θερμοκραςια) οπου η θερμοκραςια εισαγωγης χτυπαει "κοκκινο" ακομα και με αεροψυκτο cooler, νομιζω πως η διαφορα θα ειναι μικροτερη. ΥΓ: ολα τα παραπανω αποτελουν προσωπικη μου γνωμη βεβαια. Sent using dark force Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Όλο αυτό μαζί με τοποθέτηση καινούργιο αεροψυκτο για παροχή το πολύ 250αλογα αλουμινίου και σωληνώσεις μαζί με κολάρα θα μου πάει περίπου κάνα 600αρι μαζί με τον αναπρογραμματισμό. Άρα φίλε πιστεύεις ότι αυτή η κίνηση πρέπει να γίνει από Σεπτέμβρη έτσι ώστε να πέσει η θερμοκρασία για να δώσει διαφορές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Εγώ πάντως Γιάννη, θα προτιμούσα να έβαζα λίγα ακόμα χρήματα και να έκανα την άλλη μόντα ΟΕΜ, που σου έχει προταθεί. Θεωρώ πολλά τα χρήματα, για την μικρή αυτή διαφορά. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Εγώ πάντως Γιάννη, θα προτιμούσα να έβαζα λίγα ακόμα χρήματα και να έκανα την άλλη μόντα ΟΕΜ, που σου έχει προταθεί. Θεωρώ πολλά τα χρήματα, για την μικρή αυτή διαφορά. Δημήτρης Αλλαγή αυτοκινήτου? (με μικρή διαφορά μπορεί να πάρει ΕΥΚΟΛΑ ένα Α3 1.8tfsi 3θ ή 5θ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Αλλαγή αυτοκινήτου? (με μικρή διαφορά μπορεί να πάρει ΕΥΚΟΛΑ ένα Α3 1.8tfsi 3θ ή 5θ) Καλά, πλάκα - πλάκα και αυτό θα το κοιτούσα, αλλά δεν θεωρώ ότι ο Γιάννης θα ήταν θετικός για κάτι τέτοιο Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Παιδιά για αλλαγή μοτέρ ούτε καν ειναι χιλιάρικα αλλά γενικά Δημήτρη δεν το σκέυτομαι πολύ να του πηράξω τουρμπίνα το μόνο που θα έκανα ήταν να έβαζα αερόψυκτο να ανέβαζα λίγο πίεση απο 0.9 σε 1.1 και μήπως έβαζα αυτο που μου είχες πεί σφυρίλατα πιστόνια και μπιέλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Παιδιά για αλλαγή μοτέρ ούτε καν ειναι χιλιάρικα αλλά γενικά Δημήτρη δεν το σκέυτομαι πολύ να του πηράξω τουρμπίνα το μόνο που θα έκανα ήταν να έβαζα αερόψυκτο να ανέβαζα λίγο πίεση απο 0.9 σε 1.1 και μήπως έβαζα αυτο που μου είχες πεί σφυρίλατα πιστόνια και μπιέλες. Γιάννη σκέφτομαι ότι είναι μικρό το τούρμπο σου, δεν ξέρω, θα έχει νόημα να αυξήσεις πίεση, ή θα το κάνεις πιστολάκι θερμού αέρα? Αν έρθεις έδρα κάποια από αυτές τις μέρες, να δω λίγο το μηχανοστάσιο, να σου πω τη γνώμη μου, πιο εμπεριστατωμένα. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Γιάννη σκέφτομαι ότι είναι μικρό το τούρμπο σου, δεν ξέρω, θα έχει νόημα να αυξήσεις πίεση, ή θα το κάνεις πιστολάκι θερμού αέρα? Αν έρθεις έδρα κάποια από αυτές τις μέρες, να δω λίγο το μηχανοστάσιο, να σου πω τη γνώμη μου, πιο εμπεριστατωμένα. Δημήτρης οκ Δημήτρη αν είσαι στην έδρα την αλλη τετάρτη που θα είμαι αθήνα να κανονισω να έρθω νωρίτερα να το κοιτάξουμε. θέλω να κανονίσουμε αμα μπορείς και τότε να κάνουμε ένα καθαρισμό γιατί πρέπει να είμαι φούλ επικαθήσεις μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boulka Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Χαιρετώ ξανά το forum μετά από καιρό τελείωσα με το αμαξάκι μου.......κάποια άλλη στιγμή θα βγάλω κ φώτο....το κοολερ μπαίνει κανονικά χωρίς κατάργηση του υδροκοολερ ούτε με εισαγωγή με πεταλούδα γκαζιού από 1.4 ΤΣΙ sirocco....βάζεις front mount παροχή έως 250hp κ σωληνώσεις το κόστος 500Ε ούτε turbo lag ούτε τπτ σας το λέω διότι ο μηχανικός μ έκανε ήδη 2 αμάξια κ το δικό μου το Σεπτέμβριο πιστεύω να είναι το 3.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Χαιρετώ ξανά το forum μετά από καιρό τελείωσα με το αμαξάκι μου.......κάποια άλλη στιγμή θα βγάλω κ φώτο....το κοολερ μπαίνει κανονικά χωρίς κατάργηση του υδροκοολερ ούτε με εισαγωγή με πεταλούδα γκαζιού από 1.4 ΤΣΙ sirocco....βάζεις front mount παροχή έως 250hp κ σωληνώσεις το κόστος 500Ε ούτε turbo lag ούτε τπτ σας το λέω διότι ο μηχανικός μ έκανε ήδη 2 αμάξια κ το δικό μου το Σεπτέμβριο πιστεύω να είναι το 3.... κόστος περίπου? (τάξη μεγέθους αν δε θες να πεις ακριβές ποσό) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boulka Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 τη κόστος κάβουρα δν κατάλαβα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 κόστος περίπου? (τάξη μεγέθους αν δε θες να πεις ακριβές ποσό) Αναφέρει 500 ευρώ. Αν μπορέσεις, βγάλε καμια φωτό να δούμε το μηχανοστάσιο. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boulka Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 . ταπώνεις την εργοστασιακή σκαστρα άλλα έχεις συνδεόμενο τον ανταπτορα να μην βγάζει σφάλμα βάζεις after market όπως φαίνεται και στην φώτο δεν πειράζεις κανέναν σωλήνα του υδροκουλερ αυτά 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted July 5, 2014 Author Share Posted July 5, 2014 ωραία δουλειά φαίνεται τώρα αν αφήσεις την σκάστρα στην μαμά της θέση θα έχεις πρόβλημα? τι εννοείς όμως δεν πειράζεις κανένα σωληνάκι του υδρόψυκτου? και η ανακυκλοφορία πώς γίνεται? δεν τα βραχυκυκλώνεις τα δύο σωληνάκια μεταξύ τους έτσι ώστε να απομονώσεις το υδροκούλερ ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boulka Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 ωραία δουλειά φαίνεται τώρα αν αφήσεις την σκάστρα στην μαμά της θέση θα έχεις πρόβλημα? τι εννοείς όμως δεν πειράζεις κανένα σωληνάκι του υδρόψυκτου? και η ανακυκλοφορία πώς γίνεται? δεν τα βραχυκυκλώνεις τα δύο σωληνάκια μεταξύ τους έτσι ώστε να απομονώσεις το υδροκούλερ ..... να αφήσεις την μαμά σκαστρα? αυτό θες να πεις? .....το αφήνεις το υδρόψυκτο κανονικά να δουλεύει με λίγα λογία θα δουλεύεις κ front mount κ υδροκοολερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted July 5, 2014 Author Share Posted July 5, 2014 να αφήσεις την μαμά σκαστρα? αυτό θες να πεις? .....το αφήνεις το υδρόψυκτο κανονικά να δουλεύει με λίγα λογία θα δουλεύεις κ front mount κ υδροκοολερ εγώ φοράω forge αντί για μαμά. αυτό που θέλω να σου πώ είναι αν την αφήσω πάνω στην τουρμπίνα την σκάστρα αν θα έχω σφάλματα. άρα αυτο που κάνεις είναι να βάλεις παράλληλα το αερόψυκτο με το υδρόψυκτο? εγώ σκεφτόμουνα να βραχυκύκλωνα την ανακυκλοφορία του υδρόψυκτου και να το απομόνωνα και να έβαζα στη θέση του το αερόψυκτο με καινούργιες σωληνώσεις και cooler για παροχή μαξιμουμ 250 άλογα με σωληνώσεις αλουμινίου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 τη κόστος κάβουρα δν κατάλαβα το διάβασα λίγο "διαγώνια" και δεν είδα το κόστος. Μιας και έκανες τη μετάβαση, θεωρείς ότι αξίζει? Κατάλαβες διαφορά ή πολύ μικρή και ίσως για το 1ο στάδιο (χωρίς αλλαγές τουρμπίνας κτλ) δεν αξίζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boulka Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 το διάβασα λίγο "διαγώνια" και δεν είδα το κόστος. Μιας και έκανες τη μετάβαση, θεωρείς ότι αξίζει? Κατάλαβες διαφορά ή πολύ μικρή και ίσως για το 1ο στάδιο (χωρίς αλλαγές τουρμπίνας κτλ) δεν αξίζει? εγώ ακόμα δεν το επιχείρησα μαζεύω λεφτά λογικά Σεπτέμβριο....θέλει όμως διότι ανεβάζει θερμοκρασία στα παιδιά π περάστηκε λένε μια χαρά είναι...εγώ θα σας πω όταν το βάλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoumakos Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 αξίζει να βάλω αντί για καινούργιου αεροψυκτο στη μετατροπή που θα κάνω η να βρώ ένα αλαφρός μεταχειρισμένο απο s3? η διαφορά είναι περίπου 250 με 300 το καινούργιο και 100 με 150 του s3 ακούω γνώμες γιατι οι ζέστες είναι ανυπόφορες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.