Jump to content

προσθήκη intercooler σε 1.4tfsi


zoumakos

Recommended Posts

καλησπέρα φίλοι του A.S.C έχουν πιάσει οι ζέστες και το audaki μαζί με εμένα δεν την παλεύει κάστανο αν και εγώ για άλλους σκοπούς  :heat:

το υδρόψυκτο που έχω έχει περίπου σταθερή θερμοκρασία 60 βαθμούς και η κατανάλωση κατα την διάρκεια της ημέρας χτυπάει κόκκινο. έχω σκεφτεί για να μπορέσω να κατεβάσω την θερμοκρασία να τοποθετήσω αερόψυκτο χωρίς να το βγάλω απο το μοτέρ μου το υδρόψυκτο. έχω δεί άνα project που τα δύο σωληνάκια της ανακυκλοφορίας του υδρόψυκτου τα ενώνεις μεταξύ τους και προσθέτοντας καινουργιες σωληνώσεις και cooler για την λειτουργια της ανακυκλοφορίας και του ψύξημου της τουρμπίνας να γίνει με το αερόψυκτο.

θέλω να μου εκφέρεται γνώμες για αυτη την κίνηση και αν θα δώ αποτελέσματα...

ευχαριστώ! 

Edited by zoumakos
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν καταργησεις/παρακαμψεις το υδροψυκτο, θεωρω πτι σημαντικη διαφορα δε θα δεις. Κι αυτο γιατι μερος του φρεσκου αερα θα περναει απο το αεροψυκτο και μερος απο το υδροψυκτο, μειονοντας σημαντικα το πλεονεκτημα και την οποια ψυξη σου εχει παρεχει το αεροψυκτο cooler.

 

 

Sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν καταργησεις/παρακαμψεις το υδροψυκτο, θεωρω πτι σημαντικη διαφορα δε θα δεις. Κι αυτο γιατι μερος του φρεσκου αερα θα περναει απο το αεροψυκτο και μερος απο το υδροψυκτο, μειονοντας σημαντικα το πλεονεκτημα και την οποια ψυξη σου εχει παρεχει το αεροψυκτο cooler.

 

 

Sent using dark force

το υδροψυκτο θα ειναι σαν να μην το εχω και απο την τουρμπίνα θα πηγαίνει κατευθίαν στο intercooler και την ανακυκλοφορια θα την κανω με σωληνώσεις καινουργιες που θα συνδέονται με το αεροψυκτο....

Link to comment
Share on other sites

το υδροψυκτο θα ειναι σαν να μην το εχω και απο την τουρμπίνα θα πηγαίνει κατευθίαν στο intercooler και την ανακυκλοφορια θα την κανω με σωληνώσεις καινουργιες που θα συνδέονται με το αεροψυκτο....

Α... Ετσι ναι. Θα δεις διαφορα, αφου ουσιαστικα καταργεις το υδροψυκτο κουλερ. Απλα το αφηνεις πανω στο αμαξι χωρις να το χρησιμοποιεις.

 

Το θεμα ειναι ομως, εχεις βρει ποσο θα σου κοστισει ολο αυτο; Και αν ναι, εσυ θα τα εδινες τα χρηματα αυτα;

Δεν ξερω ποσο σημαντικη θα μπορουσε να εχει αυτο το εγχειρημα την υπαρχουσα μικρη τουρμπινα σου.

 

Η αλλαγη - αναβαθμιση του cooler εχει να κανει με το γεγονος οτι σκεφτεσαι στο μελλον ενα μεγαλυτερο τουρμπο; Ή καμια σχεση;

 

Τελος θεωρω οτι επικεντρωνεσαι σε λαθος εποχη για το αν αξιζει ή οχι η μετατροπη.

Τι εννοω: η διαφορα (αναλογα βεβαια και με την επιθετικοτητα τπυ προγραμματος που φορας) θα ειναι χαωδης τις λιγο πιο δροσερες μερες οπου η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης απο εκει που ειναι στους 50-60 βαθμους σταθερη λογω υδροψυκτου cooler, θα πεσει κατω κατα 30-40 βαθμους (με εξωτερικη 25-30 βαθμους αντοστοιχα, η θερμοκρασια εισαγωγης θα ειναι το πολυ 10-15 βαθμους παραπανω). Καλα..... Το χειμωνα;; Δεν το συζηταμε. Μιλαμε για διαφορα που μετριεται μονο με ετη φωτος!!!

Κατα τον καυσωνα ομως (40+ βαθμους εξωτερικη θερμοκραςια) οπου η θερμοκραςια εισαγωγης χτυπαει "κοκκινο" ακομα και με αεροψυκτο cooler, νομιζω πως η διαφορα θα ειναι μικροτερη.

 

 

 

ΥΓ: ολα τα παραπανω αποτελουν προσωπικη μου γνωμη βεβαια.

 

 

Sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Όλο αυτό μαζί με τοποθέτηση καινούργιο αεροψυκτο για παροχή το πολύ 250αλογα αλουμινίου και σωληνώσεις μαζί με κολάρα θα μου πάει περίπου κάνα 600αρι μαζί με τον αναπρογραμματισμό. Άρα φίλε πιστεύεις ότι αυτή η κίνηση πρέπει να γίνει από Σεπτέμβρη έτσι ώστε να πέσει η θερμοκρασία για να δώσει διαφορές?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως Γιάννη, θα προτιμούσα να έβαζα λίγα ακόμα χρήματα και να έκανα την άλλη μόντα ΟΕΜ, που σου έχει προταθεί. Θεωρώ πολλά τα χρήματα, για την μικρή αυτή διαφορά.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως Γιάννη, θα προτιμούσα να έβαζα λίγα ακόμα χρήματα και να έκανα την άλλη μόντα ΟΕΜ, που σου έχει προταθεί. Θεωρώ πολλά τα χρήματα, για την μικρή αυτή διαφορά.

 

 

Δημήτρης

Αλλαγή αυτοκινήτου? :sHa_hehe:

(με μικρή διαφορά μπορεί να πάρει ΕΥΚΟΛΑ ένα Α3 1.8tfsi 3θ ή 5θ)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή αυτοκινήτου? :sHa_hehe:

(με μικρή διαφορά μπορεί να πάρει ΕΥΚΟΛΑ ένα Α3 1.8tfsi 3θ ή 5θ)

 

Καλά, πλάκα - πλάκα και αυτό θα το κοιτούσα, αλλά δεν θεωρώ ότι ο Γιάννης θα ήταν θετικός για κάτι τέτοιο ;)

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για αλλαγή μοτέρ ούτε καν ειναι χιλιάρικα αλλά γενικά Δημήτρη δεν το σκέυτομαι πολύ να του πηράξω τουρμπίνα το μόνο που θα έκανα ήταν να έβαζα αερόψυκτο να ανέβαζα λίγο πίεση απο 0.9 σε 1.1 και μήπως έβαζα αυτο που μου είχες πεί σφυρίλατα πιστόνια και μπιέλες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για αλλαγή μοτέρ ούτε καν ειναι χιλιάρικα αλλά γενικά Δημήτρη δεν το σκέυτομαι πολύ να του πηράξω τουρμπίνα το μόνο που θα έκανα ήταν να έβαζα αερόψυκτο να ανέβαζα λίγο πίεση απο 0.9 σε 1.1 και μήπως έβαζα αυτο που μου είχες πεί σφυρίλατα πιστόνια και μπιέλες.

 

Γιάννη σκέφτομαι ότι είναι μικρό το τούρμπο σου, δεν ξέρω, θα έχει νόημα να αυξήσεις πίεση, ή θα το κάνεις πιστολάκι θερμού αέρα? Αν έρθεις έδρα κάποια από αυτές τις μέρες, να δω λίγο το μηχανοστάσιο, να σου πω τη γνώμη μου, πιο εμπεριστατωμένα.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη σκέφτομαι ότι είναι μικρό το τούρμπο σου, δεν ξέρω, θα έχει νόημα να αυξήσεις πίεση, ή θα το κάνεις πιστολάκι θερμού αέρα? Αν έρθεις έδρα κάποια από αυτές τις μέρες, να δω λίγο το μηχανοστάσιο, να σου πω τη γνώμη μου, πιο εμπεριστατωμένα.

 

 

Δημήτρης

οκ Δημήτρη αν είσαι στην έδρα την αλλη τετάρτη που θα είμαι αθήνα να κανονισω να έρθω νωρίτερα να το κοιτάξουμε. θέλω να κανονίσουμε αμα μπορείς και τότε να κάνουμε ένα καθαρισμό γιατί πρέπει να είμαι φούλ επικαθήσεις μέσα.  :JC_cheesy:

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ ξανά το forum μετά από καιρό τελείωσα με το αμαξάκι μου.......κάποια άλλη στιγμή θα βγάλω κ φώτο....το κοολερ μπαίνει κανονικά χωρίς κατάργηση του υδροκοολερ  ούτε με εισαγωγή με πεταλούδα γκαζιού από 1.4 ΤΣΙ sirocco....βάζεις front mount παροχή έως 250hp  κ σωληνώσεις το κόστος 500Ε ούτε turbo lag ούτε τπτ σας το λέω  διότι ο μηχανικός μ έκανε  ήδη 2 αμάξια κ το δικό μου το Σεπτέμβριο πιστεύω να είναι το 3....

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ ξανά το forum μετά από καιρό τελείωσα με το αμαξάκι μου.......κάποια άλλη στιγμή θα βγάλω κ φώτο....το κοολερ μπαίνει κανονικά χωρίς κατάργηση του υδροκοολερ  ούτε με εισαγωγή με πεταλούδα γκαζιού από 1.4 ΤΣΙ sirocco....βάζεις front mount παροχή έως 250hp  κ σωληνώσεις το κόστος 500Ε ούτε turbo lag ούτε τπτ σας το λέω  διότι ο μηχανικός μ έκανε  ήδη 2 αμάξια κ το δικό μου το Σεπτέμβριο πιστεύω να είναι το 3....

κόστος περίπου? (τάξη μεγέθους αν δε θες να πεις ακριβές ποσό)

Link to comment
Share on other sites

κόστος περίπου? (τάξη μεγέθους αν δε θες να πεις ακριβές ποσό)

 

Αναφέρει 500 ευρώ. Αν μπορέσεις, βγάλε καμια φωτό να δούμε το μηχανοστάσιο.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

.t63m.jpg 

coo9.jpg

 

ταπώνεις την εργοστασιακή σκαστρα άλλα έχεις συνδεόμενο τον ανταπτορα να μην βγάζει σφάλμα βάζεις after market όπως φαίνεται  και στην φώτο δεν πειράζεις κανέναν σωλήνα του υδροκουλερ αυτά 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραία δουλειά φαίνεται ;) τώρα αν αφήσεις την σκάστρα στην μαμά της θέση θα έχεις πρόβλημα? τι εννοείς όμως δεν πειράζεις κανένα σωληνάκι του υδρόψυκτου? και η ανακυκλοφορία  πώς γίνεται? δεν τα βραχυκυκλώνεις τα δύο σωληνάκια μεταξύ τους έτσι ώστε να απομονώσεις το υδροκούλερ .....

Link to comment
Share on other sites

ωραία δουλειά φαίνεται ;) τώρα αν αφήσεις την σκάστρα στην μαμά της θέση θα έχεις πρόβλημα? τι εννοείς όμως δεν πειράζεις κανένα σωληνάκι του υδρόψυκτου? και η ανακυκλοφορία  πώς γίνεται? δεν τα βραχυκυκλώνεις τα δύο σωληνάκια μεταξύ τους έτσι ώστε να απομονώσεις το υδροκούλερ .....

να αφήσεις την μαμά σκαστρα? αυτό θες να πεις? .....το αφήνεις το υδρόψυκτο κανονικά να δουλεύει με λίγα λογία θα δουλεύεις κ front mount κ υδροκοολερ   

Link to comment
Share on other sites

να αφήσεις την μαμά σκαστρα? αυτό θες να πεις? .....το αφήνεις το υδρόψυκτο κανονικά να δουλεύει με λίγα λογία θα δουλεύεις κ front mount κ υδροκοολερ   

εγώ φοράω forge αντί για μαμά. αυτό που θέλω να σου πώ είναι αν την αφήσω πάνω στην τουρμπίνα την σκάστρα αν θα έχω σφάλματα. άρα αυτο που κάνεις είναι να βάλεις παράλληλα το αερόψυκτο με το υδρόψυκτο? εγώ σκεφτόμουνα να βραχυκύκλωνα την ανακυκλοφορία του υδρόψυκτου και να το απομόνωνα και να έβαζα στη θέση του το αερόψυκτο με καινούργιες σωληνώσεις και cooler για παροχή μαξιμουμ 250 άλογα με σωληνώσεις αλουμινίου

Link to comment
Share on other sites

τη κόστος κάβουρα δν κατάλαβα 

το διάβασα λίγο "διαγώνια" και δεν είδα το κόστος.

 

Μιας και έκανες τη μετάβαση, θεωρείς ότι αξίζει? Κατάλαβες διαφορά ή πολύ μικρή και ίσως για το 1ο στάδιο (χωρίς αλλαγές τουρμπίνας κτλ) δεν αξίζει?

Link to comment
Share on other sites

το διάβασα λίγο "διαγώνια" και δεν είδα το κόστος.

 

Μιας και έκανες τη μετάβαση, θεωρείς ότι αξίζει? Κατάλαβες διαφορά ή πολύ μικρή και ίσως για το 1ο στάδιο (χωρίς αλλαγές τουρμπίνας κτλ) δεν αξίζει?

εγώ ακόμα δεν το επιχείρησα μαζεύω λεφτά λογικά Σεπτέμβριο....θέλει όμως διότι ανεβάζει θερμοκρασία στα παιδιά π περάστηκε  λένε μια χαρά είναι...εγώ θα σας πω όταν το βάλω  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αξίζει να βάλω αντί για καινούργιου αεροψυκτο στη μετατροπή που θα κάνω η να βρώ ένα αλαφρός μεταχειρισμένο απο s3? η διαφορά είναι περίπου 250 με 300 το καινούργιο και 100 με 150 του s3 ακούω γνώμες γιατι οι ζέστες είναι ανυπόφορες. :heat:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.