aggelos1981 Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 καλησπέρα σε όλους, Σαν νέος στο forum ελπίζω να γράφω στη σωστή ενότητα, Αποκτώντας παιδί λοιπόν πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητο και κοιτάζω το αudi A4 του 2007(δεν είχα audi και κάνεις γνωστός μου δεν έχει ώστε να έχω μια εμπειρία).προτιμώ το 1600cc από τα 1800cc γιατί φοβάμαι στην δεύτερη επιλογή το σήμα και κατανάλωση, και τα προβλήματα του turbo στην πρώτη φοβάμαι άπλα μήπως δεν τραβάει, Στις περισσότερες αγγελίες φιγουράρουν χωρίς extras από 8000€ και μέχρι 10.000€ βρίσκεις αρκετές επιλογές στα 70.000 με 80.000 χλμ(αν είναι αληθινά κανείς δεν ξέρει). Παρακαλώ για την βοήθεια των σχετικών 1.αν έχουν προβλήματα σ αυτά τα χιλιόμετρα, 2. τι πρέπει να προσέξω 3 αν τα χιλιόμετρα ελέγχονται από το κλειδί ή τον εγκέφαλο, 4. και ότι άλλο σκέφτεστε θα βοηθούσε. ελπίζω να μην σας κούρασα.
ianos Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 (edited) Αν δεν σκόπευεις να το χρησιμοποιείς αποκλειστικά μεσα στην πόλη, ξεχνά την λυση του 1.6 Έχω οδηγήσει και τα δυο σαν αυτοκίνητα αντικατάστασης και πολυ απλα για τα δικά μου γούστα το 1.8 ειναι ένα πολυ πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές ενω το 1.6 ειναι οριακό για να μην πω έλλειπες για τη συγκεκριμένη καρότσα. Τα πάγια έξοδα έχουν ελάχιστη διαφορα ανάμεσα στα 2 (τελη 35€, τεκμήριο περιπου 5300€ αντί για 4900€ ασφάλεια στα ίδια επίπεδα). Χωρίς να ξερω τους ρυθμούς οδήγησης σου, άρα κρίνοντας έξω ίδιων, να σου πω πως σε συνθήκες πόλης η κατανάλωση δεν θα εχει ουσιαστική διαφορα (εφόσον μιλάμε για δικινητα) ενω για ταξίδι σίγουρα θα μου έκαιγε περισσότερο το ατμοσφαιρικό αφού αναγκαστικά θα πιέζοντας περισσότερο και θα δούλευε σε ψηλότερες στροφές είτε φορτωμένο σε προσπεράσεις είτε πολυ περισσότερο στο επαρχιακό δίκτυο. Για συχνότητα βλαβών δεν μπορω να σου πω αφού η συμβίωση ήταν καθαρά περιστασιακή αλλα εκεί θα σε βοηθήσουν πολυ περισσότερο τα παιδιά που έχουν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Το μόνο που μπορω να σου πω επιπλέον αφού μιλάμε για ανάγκες οικογένειας με παιδι και αφού έχεις πληθώρα επιλογών, βρες καποιο που να διαθέτει αναδιπλούμενα καθίσματα πισω επειδη δεν θα ειναι λίγες οι φορές που θα θα βλέπεις οτι για 3-4 εκατοστά δεν θα χωράει κάτι στο πόρτ παγκαζ ούτε στο πισω κάθισμα αφού θα έχεις παιδικό καθισματακι και θα βλαστημας την "τσιγκουνια" του κατασκευαστή. Προσωπικά το έχω πάθει περισσότερες απο 4 φορές και έψαχνα να "επιστρατευσω" αυτοκίνητο μάνας, πατέρα, φίλου σε απόσταση βολής ωςτε να κάνω τη δουλεια μου. Και δυστυχως αυτό δεν ειναι κάτι που μπαίνει after market. Απεναντίας τουλαχιστον οι βάσεις isofix για στήριξη παιδικού καθίσματος μπαίνουν εκ των υστέρων και με σχετικά μικρό κόστος οπότε καλο θα ειναι να υπάρχουν αλλα αν δεν υπάρχουν δεν ειναι λόγος απόρριψης. Εννοείται πως οτι βρεις θα πρέπει να περάσει απο κόσκινο τοσο μηχανικά οσο και σε επίπεδο συντήρησης και φανοποιειας αφού το β7 ήταν αγαπημένο αυτοκίνητο leasing οπότε ενδεχομένως καποια απο αυτά που τώρα ειναι 2ο χέρι ισως να προέρχονται απο εκεί με όλα τα καλα η τα κακά που ενδεχομένως συνεπάγεται κάτι τέτοιο! Edited June 30, 2014 by ianos
georgio3gr Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Κατ'αρχας καλωσορισες Αγγελε... Ευχομαι ολοψυχα να παρεις το Β7 (μοντελο 2005-2008) σου... Απο καταναλωσεις θα συμφωνησω με τον iano... Δεν εχουν μεγαλες διαφορες το ενα απο το αλλο (1600-1800) εντος πολης και εκτος πολης με το δεξι σου ποδι σε ταξιδι mode με το turbo θα γραφεις και χαμηλοτερες καταναλωσεις απο το 1600 ενω το αυτοκινητο θα κινειται ανετα και θα μπορεις να κανεις και ανετη προσπεραση ακομα και με φορτωμενη ολη την οικογενεια, σκυλια και μπαγκαζια... Μιλαω για την μπροστοκινητη εκδοση, που εχω εδω και 5 χρονια... Οσον αφορα τον εξοπλισμο, να ξερεις οτι ενα καλα εξοπλισμενο Β7 1.8t παιζει στα 10000+ Ε αλλα γνωμη μου ειναι να μην κολλησεις στα 1-2 χιλ. ευρω και να παρεις ενα με περισσοτερο εξοπλισμο (πχ bixenon, ανατομικο σαλονι, πολυλειτουργικο τιμονι, sline πακετο κτλ)... Δεν ειμαι τοσο σιγουρος αν βρεις Β7 sedan με τα καθισματα να πεφτουν, που ειναι πολυ χρησιμο οπως ειπε ο ianos, μιας και ηταν επιλογη κοστους 150ε σε καινουριο αλλα κανεις δεν ηξερε οτι υπηρχε, ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι... Οσον αφορα τις ερωτησεις σου: 70-80000 χλμ ειναι πολυ καλα για την ηλικια του, το δικο μου εχει 99000χλμ αισιως και ειναι 12/2005... Προβληματα πλην των κλασικων με τα σινεμπλοκ των εμπρος ψαλιδιων, τις βασεις μηχανης και την φλαντζα του ψευτοκαπακου που ξεραινεται και αφηνει τις αναθυμιασεις να τρεχουν, προσωπικα δεν ειχα... Ευκολες επιδιορθωσεις και χωρις σχετικα μεγαλο κοστος πλην των ψαλιδιων... Οι μαμα τουρμπινες αντεχουν και 300000 χλμ σε νορμαλ χρηση... Τα χλμ θελουν ειδικο προγραμμα για να αλλαχτουν στο καντραν αλλα ολα γινονται... Μια λυση ειναι να δεις το book service του αυτοκινητου ή να ρωτησεις που περασε το τελευταιο ΚΤΕΟ μιας και οι μεγαλες αλυσιδες ΚΤΕΟ κρατανε αρχειο με τα αυτοκινητα και τα χλμ τους... Μην το φοβασαι το εν λογω αυτοκινητο... Εχοντας συμβιωσει μαζι του 5 χρονια το θεωρω αρκετα αξιοπιστο βασει της χρησης που το κανω...
Dimitris_Kon Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Αναφέρθηκαν όλα από τα παραπάνω μέλη. Απλά να προσθέσω, ότι ο 1.600 είναι λίγο αναιμικός για το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά είναι κανονικό σκυλί, δεν θα πάθει ποτέ τίποτα. Η δε συντήρησή του είναι πολύ πιο φθηνή από την αντίστοιχη του 1.800 τούρμπο. Σε ό,τι αφορά τα χιλιόμετρα, να έχεις υπόψην ότι το 90% των μεταχειρισμένων, έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα και δεν μπορείς να βασίζεσαι σε αυτά που δείχνουν. Θέλει οπωσδήποτε έλεγχο από μηχανικό και φαναρτζή το όποιο αυτοκίνητο επιλέξεις. Δημήτρης 1
takis19 Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 τα εχουν πει οι προηγουμενοι-περα απο τη τακτικη συντηρηση εχω αλλαξει θερμοστατη και πολλαπλασιαστη,τα σινεμπλοκ των ψαλιδιων αισιως ειναι απειραχτα για χλμ που εχω κανει 104000.απο καταναλωση ειναι λιγο τσιμπημενη.
metero Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 άμα το σηκώνει η τσέπη σου πας στα 1.8Τ , σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις , στα 1.6 θα αναρωτιέσαι πάντα άμα έκανες καλά πήγαινε σε μια αντιπροσωπία και οδήγησε και τα δύο , το αμάξωμα είναι βαρύ για κάτω από 150 άλογα
aggelos1981 Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 καλημέρα σας, Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις,λίγο πολύ από όσα διάβασα στο μυαλό μου είστε, όταν λέμε την φλάντζα του ψευτοκαπακου μιλάμε δηλ για το πλάνισμα του καπακιού κ το λεγόμενο κάψιμο φλάντζας? εγώ έχω ενα astra g του 2002 me 230.000xlm πέρυσι μου έκαψε φλάντζα και μου στοίχισε σχεδον 15000€ το ρεκτιφιε της μηχανής(άπλα το αναφέρω),αυτο που με προβλιματίζει είναι μην δώσω 10.000 € και μετά από κάνα μηνά αρχίσω να τρέχω στα συνεργεία. Φοβάμαι το θέμα leasing γιατί είναι κλασσικό αμάξι leasing ψάχνοντας αγγελίες βρίσκω 15 αυτοκίνητα που πωλούνται απο 8000€ έως 9000€ μετά κενό και αρχίζουμε πάλι μετά τα 10.000€ πάντα για ίδια χρονολογία και χιλιόμετρα και ακόμα με ίδιο εξοπλισμό. Το astra καίει για τα καλά πλέον οπότε η κατανάλωση δεν με προβληματίζει τόσο όχι οτι δεν θα θελα να πέσω σε κατανάλωση άλλα θα πρέπει να πάρω auris για να το πετύχω.Οχι οτι εχει κατι μην παρεξηγηθεί κανέις αλλα θέλω πια αμάξι με κόλο που να μην είναι παππουδιστικο..Οι οικογενειαρχιδες θα με καταλάβουν
georgio3gr Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Καλημέρα. Όχι φίλε μου, άλλη η φλάντζα μηχανής και άλλη η φλάντζα του ψευροκαπακου. Η 2η στοιχίζει κάνα 15αρι και αλλάζει σχετικά εύκολα
vwkr Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 "εγώ έχω ενα astra g του 2002 me 230.000xlm πέρυσι μου έκαψε φλάντζα και μου στοίχισε σχεδον 15000€ το ρεκτιφιε της μηχανής" μηπως εννοεις 1500 ? γιατι 15000 κανεις ρεκτιφιε ferrari νομιζω !!! παντως 1600 θα σου φανει μικρο και θα θελεις πιο δυνατη μηχανη .... εγω σε συνιστω να κοιταξεις και τα diesel ! ολοι οι καλοι χωρανε στην οικογενεια μας !
Kavouras Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Ουτε σε ferrari δεν θες τοσα λεφτα. Εκτος κι αν πας σε να κανενα συνεργειο. Βασικα με τοσα λεφτα παιρνεις καινουριο Astra Περαν της πλακας, μαλλον εβαλε καταλαθος ενα μηδενικό παραπανω.... Sent using dark force
Theodore Saba Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Το θέμα για το Α4 του dimishark , μεταφέρθηκε στα αυτοκίνητα των μελών ως Audi A4 b7 S-line 1.6 .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now