Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα και καλως σας βρηκα.

Ειμαι κατοχος ενος vw lupo 1.4 και ξεκιναω να κανω οικογενεια οποτε δεν βολευει με τιποτα το ρημαδι!

Εψαχνα λοιπον κατι με χωρους,ανετο και σκυλι....Οσπου πριν 5 μηνες ο πεθερος μου πηρε το Β5 2.8 v6 και εφαγα κολλημα.

Προβλημα πρωτο λοιπον...Ελλαδα και 2.8 δεν ταιριαζουν οποτε παω σε 1.8 που ακουω ειναι σκυλια και δεν θα ειμαι ψωφιος οπως τα 1.6.

Προβλημα δευτερο...δεν ξερω την τυφλα μου απο audi b5 και ας ειμαι γκρουπακιας!

Οποτε ψαχνω συμβουλες στο τι να κοιταξω και τι να ζητησω απο ενα 18αρι τουρμπο.Επισης τι διαφορα καταναλωσης και χρησης θα δω με ενα τετρακινητο;Και τελος ποσα περιπου να υπολογιζω για ενα σωστο αυτοκινητο...Γιατι βλεπω μεγαλη δαγκανα τιμων στο διαδικτυο.

 

Ευχαριστω προκαταβολικα παιδες 

Posted

Κοιτα το β5 πλεον μετραει αρκετα χρονακια πανω του! Ψαξε για 2000 μοντελο που ειναι και το facelift! Τωρα το τι να προσεξεις ειναι υποκειμενικο! Οτι θα προσεχες σε οποιοδηποτε μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Δες φανοποια αν ειναι οκ. Τσεκαρε χιλιομετρα αν ειναι οκ. Επισης λογω τουρμπο πρεπει να τσεκαρεις την καταναλωση λαδιου για να δεις αν θα εχει ψωμια η τουρμπινα του, γενικα αν εισαι απο τρικαλα πες μου επειδη ειμαι απο διπλα καρδιτσα οτι βρεις να το τσεκαρω η να σε στειλω σε μηχανικο που να κατεχει

  • Like 2
Posted (edited)

Δεν θελω να δημιουργησω καποια παρεξηγηση απλα πιστυεω η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου θα σου δημιουργησει αρκετα προβληματα στο κοντινο μελλον.

Ενας γνωστος μου πηρε ενα B5 1.6 και εδω και εναν χρονον εχει σκασει 1500 ευρω σε συνεργεια.

Γενικα μεταχειρισμενα και ειδικοτερα τοσο παλια θα σε βαζουν σε δουλιες.

Θα σου προτινα μια πιο αξιοπιστη λυση σε B7 ή B6 εαν εισαι fan της παλιας μουρης :P

 

Ποτε δεν αποκλειω την αγορα ενος πολυ καλο συντηρημενου B5 ομως.

Για ποσο budget μιλαμε;

Edited by George_7
  • Like 1
Posted

Εως 4-4500 για αγορα και αλλο 1 χιλιαρικο για βελτιωση αρχικα!Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις

Posted

Πέραν των οποίων προβλημάτων μπορεί να προκύψουν σε ένα αυτοκίνητο της χρονολογία του Β5, το B5 facelift το γουστάρω πολύ εμφανισιακά... Στα 4000-4500 ευρώ σίγουρα θα βρεις ένα σε καλή κατάσταση...

Posted

Βασικά σε ένα αμάξι τέτοιας χρονολογίας-ηλικίας, υπολογίζεις τουλάχιστον 1000€ για μαζέματα (λάστιχα πχ, αλλαγή ιμάντων, full service με αλλαγή φίλτρων, αντλία βενζίνης ίσως λόγω km που θα εμφανίσει πρόβλημα κοκ). Και ίσως και λίγα λέω.

Οπότε αν κοιτάς ένα αμάξι με κεφάλαιο 4000-4500€, να κοιτάς τιμές με 1000€ κάτω, μιας και λόγω ηλικίας, δυστυχώς ίσως έχουν περάσει και περισσότερα από 1 ιδιοκτήτες και εννοείται ότι κάθε επόμενος αγοραστής το προσέχει λιγότερο από τον προηγούμενο.

 

Κατά τη γνώμη μου πάντα βέβαια....

  • Like 1
Posted

Βασικά σε τέτοιας ηλικίας αυτοκίνητο:

Α) ο καθένας ζητάει ο,τι του κατέβει η οςα του λείπουν για το επόμενο. Σπάνια βρίσκεις συνειδητοποιημενο και συνήθως αυτός ζητάει οςα θα χρειαζοσουν για να πάρεις ένα μέτριο β6 αφού θεωρεί (και μπορει να ειναι οντως) το καλύτερο του κόσμου

Β) σιγουρα θα χρειαστεί μάζεματα αφού σε 15ετιας αυτοκίνητο και να μην ειναι κάτι χαλασμένο εχει σοβαρές πιθανότητες να χαλάσει σε λιγο καιρο.

Γ) δεν υπαρχει σοβαρή πιθανότητα να έχεις σωστά χιλιόμετρα και πλήρες ιστορικό

Γ) ο,τι και να πάρεις θα χρειαστεί να αλλάξεις τα πολυ βασικά (ιμάντες κτλ) οπότε αν έχεις 4000-4500 για το αυτοκίνητο και 1000 για βελτίωση είτε υπολογίζεις 3-3500 για αυτοκίνητο, 1-1500 μάζεματα και καβατζα για μάζεματα που θα προκύψουν εντός της χρονιάς και αλλα 1000 για βελτίωση είτε δίνεις κανά 1000αρικο ακόμη πας για ένα καλο Β6 8-9ετιας η νεότερο α3 1.8.

Posted

Παντως αυτο που οταν καποιος ρωταει για 80αρι τον προτεινουμε β5 αυτος που ψαχνει β6 σε β7, β7 σε β8 δεν το καταλαβαινω!Ξερω περιπτωσεις αυτοκινητων με 80-100χιλ χιλιομετρα τον χρονο,οποτε οτι θα παρεις ποιο καινουριο μοντελο δεν λεει κατι, το μεταχειρησμενο ειναι παντα λαχειο.

 

Για μενα καλο ειναι να δεις οσα μπορεις ποιο πολλα ωστε να αποκτησεις καποια εμπειρια, οταν καταληξεις σε καποιο-α το κοιτας σε λαμαρινα να μην ειχε σοβαρο ατυχημα. Μετα σε μηχανικο, για διαροες, φρενα, ιμαντες ελεγχο κ.λ.π Χιλιομετρα απλα μην τα κοιτας και κυριως αμα δεις καποιο με λιγα που δεν συμβαδιζει με την κατασταση του φυγε μακρια.Τωρα το τι μπορει να σου βγαλει μελοντικα ειναι σχετικο,με το ποσα χιλ. κανεις, το τι εχει βγαλει μεχρι τωρα,το πως ειναι δουλεμενο και φυσικα το συνεργειο σου

Μην λυπηθεις να δωσεις 500-1000 για ενα σε καλυτερη κατασταση. Πιστευω στο 3αρι με ψαξιμο-παζαρι θα βρεις κατι καλο

Posted

Ειναι που κολλησα με το β5 αλλιως δεν ειμαι και πολυ audaκιας :sSc_eek:  :sSc_eek:  :sSc_eek: (καψτε με!!)

Ειμαι ερωτευμενος με το Β5 το καινουργιο το RS4 και τελος!Αν διεθετα περισσοτερα θα επελεγα ξανα vw και passat B6 stationwagon! :sSc_jawdrop2:  :sSc_jawdrop2:  :sSc_jawdrop2:

Παντως ως τωρα δεν βρηκα κατι αξιολογο και ειδα 4 Β5...κριμα....Και δεν ξερω και ποσο θα μου πηγαινει η εισαγωγη ενος 1.8 Τ απο Γερμανια 2001 μοντελο φουλ εξτρα 

Posted (edited)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5360115/ εγω ειδα αυτο και φαινεται να εχει πραγματικα χιλιομετρα το συγκεκριμενο(δεν εχει φθορες) 5000 στρογγυλα. Ομως δεν νομιζω να ειναι το facelift αν κρινω απο το καντραν και τον κλιματισμο Edited by agelosa4
Posted

το δεύτερο δείχνει πολύ καλό και καθαρό, ο κινητήρας πεντακάθαρος όπως και το εσωτερικό προσεγμένο, το τιμόνι φαίνεται σε τέλεια κατάσταση, είναι και σε γκαράζ, πολύ ωραίες ζάντες, έχει αλάξει τα μπροστινά φώτα με xenon ή είναι του facelift, το μόνο που με χαλάει λίγο είναι ο μάλλον after market προφυλακτήρας του, μικρό όμως το κακό. Αν όλα είναι εντάξει και με κινητήρα και το δει κάποιος μηχανικός τότε χτύπα το! άσε που το έχει έτοιμο 240PS που θυμάμαι πριν 14 χρόνια το έκανε η Powerteam με πρόγραμα και έσκαγες πολλά λεφτά.

  • 3 months later...
Posted (edited)

το τελευταίο φαίνεται ωραίο και καθαρό. Από προβλήματα τα Β5 είναι σχετικά αξιόπιστα , το μοτέρ όμως αν έχει πολλά χλμ μπορεί να καιει λαδάκι από ελατήρια πιστονιών - τσιμούχες μέταλλα ακόμα και από τουρμπο που θα έχει σίγουρα τζόγο.  

Αν ειχε πρόγραμμα σίγουρα θα έχει και περισσότερες φθορές . Γενικά θέλει βόλτα και παρακολούθηση της λειτουργίας του μοτέρ από μηχανικό για τυχόν προβλήματα γιατι μπορεί να κοστίσει αλλα ΄τόσα η επισκευή. Αν βρείς όμως κάποιο με σχετικά λιγα χλμ πάρτο ειδικά το quattro που έχει και παιχνίδι..

Το Α4 Β6 πιστεύω ότι είναι πιο ώριμη επιλογή με λίγα περισσότερα λεφτα

Edited by mariosA4
  • Like 1
Posted

το τελευταίο φαίνεται ωραίο και καθαρό. Από προβλήματα τα Β5 είναι σχετικά αξιόπιστα , το μοτέρ όμως αν έχει πολλά χλμ μπορεί να καιει λαδάκι από ελατήρια πιστονιών - τσιμούχες μέταλλα ακόμα και από τουρμπο που θα έχει σίγουρα τζόγο.  

Αν ειχε πρόγραμμα σίγουρα θα έχει και περισσότερες φθορές . Γενικά θέλει βόλτα και παρακολούθηση της λειτουργίας του μοτέρ από μηχανικό για τυχόν προβλήματα γιατι μπορεί να κοστίσει αλλα ΄τόσα η επισκευή. Αν βρείς όμως κάποιο με σχετικά λιγα χλμ πάρτο ειδικά το quattro που έχει και παιχνίδι..

Το Α4 Β6 πιστεύω ότι είναι πιο ώριμη επιλογή με λίγα περισσότερα λεφτα

Τα 142 χ ειναι πολλα η σχετικα λιγα για αυτο το αμαξι ?

Posted

Χιλιομετρα δεν κοιταω ποτε...η κατασταση μετραει και αυτο θελει εμπειρια και καλο μηχανικο.

  • Like 1
Posted

Χιλιομετρα δεν κοιταω ποτε...η κατασταση μετραει και αυτο θελει εμπειρια και καλο μηχανικο.

Γιαννη ?

Με μια πρωτη ματια  αυτο που  εκανα link ?

H αποψη σου .

 

Να πω και ενα συγνωμη στο μελος  lupo20vT  που του χαλασα το ποστ του .

Posted

Εχει αλλαγμενα μπρος πισω φαναρια

Φαινετε αρκετα καλη κατασταση εξωτερικα αλλα δεν ξερω αν ειναι αβαφο...

Επισης η αλλαγη μπιλιοφοροι ειναι καπως.

Βεβαια ολα αυτα αν δεν το δεις απο κοντα δεν εχουν αξια,ποσο μαλλον εμενα που το βλεπω απο το κιν.

Posted (edited)

Παιδιά, μιλάμε για ένα αμάξι που βγήκε στην παραγωγή 15 χρόνια πριν!

Αν ο άλλος το χρησιμοποιεί καθημερινά το αμάξι, μετά από 15 χρόνια, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει βάψει ένα καπό ή έναν προφυλακτήρα. 'Εστω και μόνο για να φύγουν τα χτυπήματα από τα χιλιάδες πετραδάκια (που σίγουρα υπάρχουν λόγω χρήσης στα 15 χρόνια!)

Και το να έχει βάψει καπό, φτερό ή έστω πράγματα που αλλάζουν, δε σε νοιάζει. Το σασί να μην έχει πάθει τίποτα και να μην έχει γίνει προχειροδουλειά στη βαφή (γιατί στο τέλος εσύ πληρώσεις για να το βάψεις)

 

Γενικά τελοσπάντων να λέμε και πράματα που στέκουν στον άνθρωπο....

Μεταχειρισμένο αμάξι 15ετίας και να είναι όλα εργοστασιακά τα εξαρτήματα και να μην έχει αλλάξει τίποτα ο προηγούμενος (ή προηγούμενοι), εμένα μόνο αρνητικό μου φαίνεται. (πχ ανάρτηση αν έχει αφήσει την ίδια, προφανώς και είναι πεθαμένη και χρειάζεται αν όχι άμεσα,τουλάχιστον σύντομα αλλαγή)

Αν βρω αμάξι 15ετίας με πολλά χτυπήματα από πετραδάκια σε καπό-προφυλακτήρα, για μένα αυτό είναι σημάδι ότι έχει "παρατήσει το αμάξι στο έλεος του θεού" και "αφού τσουλάει, ωχ αδερφάκι μου, γιατί να ρίξω λεφτά" (και αυτούς να φοβάσαι στα αμάξια πολλών ετών - κατά τη γνώμη μου πάντα). Το έχω δηλαδή σχεδόν απορρίψει πριν καν σκύψω να δω τα λάστιχα σε τι κατάσταση είναι!

 

Μπιλιοφόρους είχα αλλάξει κι εγώ στα 130.000km στο προηγούμενο αμάξι. Δεν είναι κάτι περίεργο να αλλαχτεί. Φθείρονται πολύ αν ζορίζεις αρκετά το αμάξι και έχεις στριμμένες ρόδες. (πχ μπορεί να μένει σε μεγάλη ανηφόρα ή να έχει πάει πολλές φορές στα χιόνια)

Τα φανάρια είναι λογικό να αλλαχτούν στα τόσα χρόνια. Τα πίσω κιτρινίζανε-μαυρίζανε-θομπώνανε (και έβαλε του facelift - δεν έβαλε και aftermarket) και τα εμπρός το ίδιο (εδώ έβαλε aftermarket όμως).

Επίσης φαίνεται να έχει βάλει xenon στο αμάξι, που σημαίνει ότι μπορεί να τα έβαλε γιατι ήθελε η δέσμη να είναι σωστή (και να μην τυφλώνει).

Αν ρυθμίζονται από μέσα με το ροοστάτη, +1 πόντο για μένα. :) (αν και αλλοιώνει κάπως το εργοστασιακό look)

 

Επίσης πολύ προσοχή στα αναλώσιμα σε τέτοια αμάξια, όπως:

- δισκόπλακες

- τακάκια

- λάστιχα

- ανάρτηση

- ψαλίδια

- ακρόμπαρα και μεσόμπαρα

- βάσεις μηχανής,

- ιμάντες μηχανής (εκκεντροφόρου, δυναμό κτλ)

- διαφορικά (quattro)

- τυχόν διαρροές υγρών (λάδια, ψυκτικό νερό μηχανής)

- aircondition (συμπιεστής, διαρροές φρέον)

- κρεμαγέρια

- silent blocks

κτλ-κτλ

 

Δηλαδή πράγματα που χαλάνε είτε στο χρόνο είτε από τη χρήση. Γι' αυτό και καλό είναι να μην αγοράζουμε τέτοια αμάξια που δεν έχουν πλήρες ιστορικό service ή έστω το βιβλιαράκι του service(!!!).

Τα μισά από τα παραπάνω που έγραψα να χρειάζονται αλλαγή, είσαι χαλαρά στα 2000-2500€!! (δηλαδή σα να πήρες το αμάξι κατά 2000-2500€ ακριβότερα).

Γι' αυτό ΠΟΛΥ προσοχή στην μηχανική (κυρίως) κατάσταση του οχήματος.

Τα καθίσματα, το τιμόνι κτλ είναι καλό να είναι σε καλή κατάσταση γιατί με αυτά ερχόμαστε εμείς σε επαφή με το αμάξι, αλλά ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι αυτά που "μας πάνε"...!

 

 

Δυστυχώς για αμάξια τέτοιας ηλικίας που συνήθως έχουν περάσει από τουλάχιστον 2 ιδιοκτήτες (άρα είσαι ο 3ος εσύ που πας να το αγοράσεις), είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι ο προηγούμενος δεν "λυπήθηκε" τα λεφτά για να το συντηρεί σωστά. Κι ας έχει πολλά km.

Γι' αυτό και εκτός από το εσωτερικό ή κάποια κραβγαλέα μετατροπή, δεν μπορείς να έχεις άποψη αν δεν το δεις το αμάξι από κοντά ή δεν το πας σε συνεργείο.

Γνώμη μου (ξαναλέω)....

 

 

ΥΓ: Μην ξεχνάμε πως τα μεταχειρισμένα αμάξια και ειδικά εκείνα που είναι τόσο παλιά (10+ ετών), τα παίρνεις σε πολύ χαμηλή τιμή, αλλά η συντήρησή τους συνεχίζει να "στοχεύει" στα άτομα που θα μπορούσαν να το πάρουν καινούριο. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα αναλώσιμα είναι σχετικά ακριβότερα από ένα αντίστοιχο άλλο αμάξι που όταν ήταν καινούριο ήταν φτηνότερο (στη γενική περίπτωση).

 

ΥΓ2: παρθένο αμάξι 15ετίας και σε τέτοια τιμή δεν υπάρχει. Είναι σα να ψάχνεις 55άρα με δέρμα και σώμα 18χρονης, να είναι παρθένα, με τεράστια περιουσία ώστε να μην σκεφτείς ποτέ ξανά τα λεφτά και να ερωτευτεί εσένα κεραυνοβόλα. Ντάξει.... Τίποτε άλλο τώρα που "γυρίζει" και έρχονται και Χριστούγεννα? :sHa_hehe:

Edited by Kavouras
  • Like 4
Posted

Παιδιά, μιλάμε για ένα αμάξι που βγήκε στην παραγωγή 15 χρόνια πριν!

Αν ο άλλος το χρησιμοποιεί καθημερινά το αμάξι, μετά από 15 χρόνια, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει βάψει ένα καπό ή έναν προφυλακτήρα. 'Εστω και μόνο για να φύγουν τα χτυπήματα από τα χιλιάδες πετραδάκια (που σίγουρα υπάρχουν λόγω χρήσης στα 15 χρόνια!)

Και το να έχει βάψει καπό, φτερό ή έστω πράγματα που αλλάζουν, δε σε νοιάζει. Το σασί να μην έχει πάθει τίποτα και να μην έχει γίνει προχειροδουλειά στη βαφή (γιατί στο τέλος εσύ πληρώσεις για να το βάψεις)

 

Γενικά τελοσπάντων να λέμε και πράματα που στέκουν στον άνθρωπο....

Μεταχειρισμένο αμάξι 15ετίας και να είναι όλα εργοστασιακά τα εξαρτήματα και να μην έχει αλλάξει τίποτα ο προηγούμενος (ή προηγούμενοι), εμένα μόνο αρνητικό μου φαίνεται. (πχ ανάρτηση αν έχει αφήσει την ίδια, προφανώς και είναι πεθαμένη και χρειάζεται αν όχι άμεσα,τουλάχιστον σύντομα αλλαγή)

Αν βρω αμάξι 15ετίας με πολλά χτυπήματα από πετραδάκια σε καπό-προφυλακτήρα, για μένα αυτό είναι σημάδι ότι έχει "παρατήσει το αμάξι στο έλεος του θεού" και "αφού τσουλάει, ωχ αδερφάκι μου, γιατί να ρίξω λεφτά" (και αυτούς να φοβάσαι στα αμάξια πολλών ετών - κατά τη γνώμη μου πάντα). Το έχω δηλαδή σχεδόν απορρίψει πριν καν σκύψω να δω τα λάστιχα σε τι κατάσταση είναι!

 

Μπιλιοφόρους είχα αλλάξει κι εγώ στα 130.000km στο προηγούμενο αμάξι. Δεν είναι κάτι περίεργο να αλλαχτεί. Φθείρονται πολύ αν ζορίζεις αρκετά το αμάξι και έχεις στριμμένες ρόδες. (πχ μπορεί να μένει σε μεγάλη ανηφόρα ή να έχει πάει πολλές φορές στα χιόνια)

Τα φανάρια είναι λογικό να αλλαχτούν στα τόσα χρόνια. Τα πίσω κιτρινίζανε-μαυρίζανε-θομπώνανε (και έβαλε του facelift - δεν έβαλε και aftermarket) και τα εμπρός το ίδιο (εδώ έβαλε aftermarket όμως).

Επίσης φαίνεται να έχει βάλει xenon στο αμάξι, που σημαίνει ότι μπορεί να τα έβαλε γιατι ήθελε η δέσμη να είναι σωστή (και να μην τυφλώνει).

Αν ρυθμίζονται από μέσα με το ροοστάτη, +1 πόντο για μένα. :) (αν και αλλοιώνει κάπως το εργοστασιακό look)

 

Επίσης πολύ προσοχή στα αναλώσιμα σε τέτοια αμάξια, όπως:

- δισκόπλακες

- τακάκια

- λάστιχα

- ανάρτηση

- ψαλίδια

- ακρόμπαρα και μεσόμπαρα

- βάσεις μηχανής,

- ιμάντες μηχανής (εκκεντροφόρου, δυναμό κτλ)

- διαφορικά (quattro)

- τυχόν διαρροές υγρών (λάδια, ψυκτικό νερό μηχανής)

- aircondition (συμπιεστής, διαρροές φρέον)

- κρεμαγέρια

- silent blocks

κτλ-κτλ

 

Δηλαδή πράγματα που χαλάνε είτε στο χρόνο είτε από τη χρήση. Γι' αυτό και καλό είναι να μην αγοράζουμε τέτοια αμάξια που δεν έχουν πλήρες ιστορικό service ή έστω το βιβλιαράκι του service(!!!).

Τα μισά από τα παραπάνω που έγραψα να χρειάζονται αλλαγή, είσαι χαλαρά στα 2000-2500€!! (δηλαδή σα να πήρες το αμάξι κατά 2000-2500€ ακριβότερα).

Γι' αυτό ΠΟΛΥ προσοχή στην μηχανική (κυρίως) κατάσταση του οχήματος.

Τα καθίσματα, το τιμόνι κτλ είναι καλό να είναι σε καλή κατάσταση γιατί με αυτά ερχόμαστε εμείς σε επαφή με το αμάξι, αλλά ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι αυτά που "μας πάνε"...!

 

 

Δυστυχώς για αμάξια τέτοιας ηλικίας που συνήθως έχουν περάσει από τουλάχιστον 2 ιδιοκτήτες (άρα είσαι ο 3ος εσύ που πας να το αγοράσεις), είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι ο προηγούμενος δεν "λυπήθηκε" τα λεφτά για να το συντηρεί σωστά. Κι ας έχει πολλά km.

Γι' αυτό και εκτός από το εσωτερικό ή κάποια κραβγαλέα μετατροπή, δεν μπορείς να έχεις άποψη αν δεν το δεις το αμάξι από κοντά ή δεν το πας σε συνεργείο.

Γνώμη μου (ξαναλέω)....

 

 

ΥΓ: Μην ξεχνάμε πως τα μεταχειρισμένα αμάξια και ειδικά εκείνα που είναι τόσο παλιά (10+ ετών), τα παίρνεις σε πολύ χαμηλή τιμή, αλλά η συντήρησή τους συνεχίζει να "στοχεύει" στα άτομα που θα μπορούσαν να το πάρουν καινούριο. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα αναλώσιμα είναι σχετικά ακριβότερα από ένα αντίστοιχο άλλο αμάξι που όταν ήταν καινούριο ήταν φτηνότερο (στη γενική περίπτωση).

 

ΥΓ2: παρθένο αμάξι 15ετίας και σε τέτοια τιμή δεν υπάρχει. Είναι σα να ψάχνεις 55άρα με δέρμα και σώμα 18χρονης, να είναι παρθένα, με τεράστια περιουσία ώστε να μην σκεφτείς ποτέ ξανά τα λεφτά και να ερωτευτεί εσένα κεραυνοβόλα. Ντάξει.... Τίποτε άλλο τώρα που "γυρίζει" και έρχονται και Χριστούγεννα? :sHa_hehe:

Θεος .

Posted

Πραγματα που στεκουν γραφουμε εφοσον δωσουμε καποια σημασια το τι γραφει ο αλλος...τα φαναρια μπροστα δεν ειναι facelift αλλα αν τα πεταξεις μπανανα την ποιανουν στον αερα!

Επισης επειδη αλλαξες μπιλιοφορους στις 130 δεν σημαινει οτι ειναι και συνηθισμενο ...

Και αυτο με την ηλικια και τα χιλιομετρα ειναι απο τα ποιο γελοια επιχειρηματα π.χ.

Jetta tsi leasing σε φαρμακευτικη σε ενα χρονο 80χιλ χιλιομετρα, οταν μετα απο 5χρονια θα εχει 400χιλ θα πουληθει με τα αναλογα 75χιλ αλλα θα ειναι 5ετιας και καλυτερο απο το 15ετιας...

Yaris το πρωτο με 280χιλ στην 4ετια-5ετια εφυγε στον ευτυχη νεο κατοχο με μολις 60χιλ.

Για αυτο κι ολας και τα ταξι, καθε 150χιλ ή 5χρονια τα αλλαζουν..

Παραδειγματα παρα πολλα, τελος παντων γενικα αλλα τα 150χιλ. χιλιομετρα μεσα στην πολη και αλλο με χαλαρους ρυθμους ταξιδιου.

Γι αυτο οπως εγραψα θελει εμπειρια και καλο μηχανικο για ελεγχο

Posted

Ξαναδιάβασε προσεκτικα σε παρακαλω τι εγραψα. Μαλλον διάβασες "διαγώνια" ή βαρέθηκες να το διαβάσεις ολο.

Ευχαριστω.

 

 

Sent using dark force

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.