spirosmaniac Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Καλησπερα σε ολους!!! Τον τελευταιο καιρο σκεφτομαι να δυναμωσω λιγο την αποδοση του αυτοκινητου μου... εχω το Audi Q5 2.0 TFSI QUATTRO S TRONIC '09 και ζηταω την εμπειρια καποιων απο εσας γιατι διαβαζω διαφορα για εταιριες και δεν ξερω ποια να προτιμησω (giac,revo,mtm,abt) ...Ποια πιστευετε οτι ειναι ποιο ασφαλη επιλογη? Υπαρχει περιπτωση να δημιουργησω προβλημα στο αυτοκινητο πειραζωντας το???....Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων για τις απαντησεις σας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE BARBARIAN Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα είναι πλέον πολύ συνηθισμένο ο προγραμματισμός στα 2,0tfsi και με πολύ καλά αποτελέσματα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos0013 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Το εχει ξαναπει ο χρηστης -kavouras- αν δεν κανω λαθος.. Τα εργοστασιακα αυτοκινητα εχουν καποια συγκεκριμενα ανταλλακτικα και ειναι ρυθμισμενα να λειτουργουν με ενα συγκεκριμενο τροπο...αλλαζοντας εσυ αυτες τις ρυθμισεις και βαζοντας προγραμμα ή οτιδηποτε αλλο..μειωνεις την ζωη του κινητητα και την ζωη καποιων ανταλλακτικων. Ασε που δεν ειναι καιρος για να πετας λεφτα.. Τωρα οτι θες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G_KAR Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Όλες οι εταιρίες έχουν προγράμματα που ταιριάζουν με τις ανάγκες του καθενός, και μιλώ από την εμπειρία μου σε τρία αυτοκινητα (A4, X5 & ML350). Πάρε τους τηλέφωνο αφού διαβάσεις και κάνεις ένα short list. Θα σου λυθούν πολλές απορίες. Πρόβλημα να δημιούργησες δεν νομίζω, αυτά ιςως συμβαίνουν σε πολύπλοκες μετατροπές. Σε μια απλή αναβαθμιση μέσα στις προδιαγραφές ροπής που μπορει να σηκώσει το κιβώτιο σου, δεν θα εχει πρόβλημα, αλλα η οπτική του manos είναι σωστή κατά κοινή λογική. Λαβέ υπόψη οτι πχ ένα εξάρτημα που λειτουργεί κατα μέσο όρο πχ σε 3000 σαλ εχει κατα μέσο όρο Α% πιθανότητες να εμφανίσει πρόβλημα σε χρόνο t. Αν λειτουργεί σε 4000 σαλ, τότε οι πιθανότητες προβλήματος Α% θα εμφανιςθούν στον χρόνο t μείον δλδ. νωρίτερα. Πάντως κάποια βάση δεδομένων με τέτοια στοιχεία που να αποδεικνύει τις υποθέσεις επιταχυνςης φθοράς εξαρτημάτων λόγω βελτιώσεων εντός των περιθωρίων των κατασκευαστών δεν υπάρχει. Λαβέ υπόψη οτι με το αυτόματο κιβώτιο και το quattro δεν θα γίνεις ακριβώς πυραύλους αλλά θα ευχαριστηθεις ιδιαίτερα όταν είσαι φορτωμένος με τη δύναμη που θα χεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEOKAPS Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Αφου σκεφτεσαι την αξιοπιστια πρεπει πρωτα να σκεφτεις γιατι θελεις το προγραμμα. Το χρειαζεσαι πραγματικα; Θα δεις αλλαγη στο αυτοκινητο αλλα οχι κατι φοβερο. Λαβε υποψη κ οτι οντως οτι δουλευει σε πιο "αγριες" συνθηκες φθειρεται πιο γρηγορα. Αυτο βεβαια δε το θεωρω οτι αλλαζει την αξιοπιστια. Τα ζυγιζεις κ προχωρας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spirosaa3 Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Καλησπερα. Εγω εχω βαλει προγραμμα στο Q5 και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. Περιμενα μεγαλυτερη διαφορα στις αποδοσεις αλλα η ροπη εχει βελτιωθει αρκετα με αποτελεσμα να εχω και την ιδια καταναλωση (σε χαλαρα ταξιδια αρκετα μικροτερη καταναλωση). Πλεον λεω να συγκεντρωθω στην εξωτερικη εμφανιση και να βαλω ενα spoiler απο sline με το ''διχτακι''. Εχεις κανενας απο εσας Q5 S-line γιατι χρειαζομαι εναν κωδικο πλαισιου μαμα sline Q5 για να παραγγειλω το καινουριο spoiler. Ευχαριστω Σπυρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-k Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 (edited) Γνωρίζει κανείς τί πίεση σηκώνει ο 2λιτρος TDI εργοστασιακά και πόσο ανεβαίνει περίπου με πρόγραμμα; Καλησπερα. Εγω εχω βαλει προγραμμα στο Q5 και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. Περιμενα μεγαλυτερη διαφορα στις αποδοσεις αλλα η ροπη εχει βελτιωθει αρκετα με αποτελεσμα να εχω και την ιδια καταναλωση (σε χαλαρα ταξιδια αρκετα μικροτερη καταναλωση). Πλεον λεω να συγκεντρωθω στην εξωτερικη εμφανιση και να βαλω ενα spoiler απο sline με το ''διχτακι''. Εχεις κανενας απο εσας Q5 S-line γιατι χρειαζομαι εναν κωδικο πλαισιου μαμα sline Q5 για να παραγγειλω το καινουριο spoiler. Ευχαριστω Σπυρος Θα ψάξω να σου βρω τον κωδικό στο ΕΤΚΑ και θα σου πω. Edited August 25, 2016 by kostas-k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE BARBARIAN Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 2,0tdi μαμά κάνει 1,3 οβερ 1,15-1,1 σταθερό με πρόγραμμα 1,55 σταθερό 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Ξέρει κανείς στους νέους 2.0tdi με τα 190 άλογα που δίνει στο tiguan τι πίεση δουλεύει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Ξέρει κανείς στους νέους 2.0tdi με τα 190 άλογα που δίνει στο tiguan τι πίεση δουλεύει? πιέσεις όχι, αλλά από απόδοση είναι οκ. ΥΓ: το έχει ο πατέρας μου στο Q5 του τον νέο 2.0tdi με τους 190ps. Κινεί κάτι περισσότερο από αξιοπρεπώς τα 1700 κιλά του Q5... Πάντως αυτό το μοτέρ πάνω από 240ps δεν πάει χωρίς ριζικές επεμβάσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Ευχαριστώ. Το σκέφτομαι για αργότερα σε tiguan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Ευχαριστώ. Το σκέφτομαι για αργότερα σε tiguan θα ρωτήσω να μάθω πιέσεις από τον αδερφό μου και θα σου πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Καλά όχι ότι καίγομαι. 190 άλογα από diesel πιστεύω είναι αρκετά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-k Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Καλά όχι ότι καίγομαι. 190 άλογα από diesel πιστεύω είναι αρκετά. θα ρωτήσω να μάθω πιέσεις από τον αδερφό μου και θα σου πω. Μια χαρά είναι "Posted from LG G3 Dual SIM D858HK" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 (edited) Έχουν καλή ροπή τα diesel και ακόμα και με σχετικά μικρή ισχύ για το βάρος πάνε υπερβολικά καλά στο δρόμο. Ένα απλό πρόγραμμα νομίζω άξιζεί. Δίνει αρκετά σε ροπή. Edited August 27, 2016 by xrhstosa4b6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Σκέφτομαι ότι αν πάρω καινούριο αμαξι θα είμαι ακριβώς αντίθετος με ότι ήμουν στο rs2. Δεν θα του πειράξω ούτε βίδα. Τώρα 35 κιλά ή 41 που λέει στα χαρτιά άσχημα δεν ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Μακάρι αλλά όλοι το ίδιο λέμε και μετά τα τσιγκλαμε. Είναι το μικρόβιο. Και εγώ για το rs τα ίδια έλεγα και κάθε τόσο όλο και κάτι κάνω δεν κάθομαι σε ησυχία!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Άλλο το rs. Που με πρόγραμμα και εξάτμιση μόνο παίρνει!! Τα tdi είναι αλλιως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Ισχύει αλλά μη νομίζεις αν μπεις στο ίδια Ντίζελ με και χωρίς πρόγραμμα σε ρεπριζ είναι μεγάλη η διαφορά. Οπότε αν το χρησιμοποιεις σε ταξίδι το αυτοκίνητο θα το χαρείς :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 (edited) Σκέφτομαι ότι αν πάρω καινούριο αμαξι θα είμαι ακριβώς αντίθετος με ότι ήμουν στο rs2. Δεν θα του πειράξω ούτε βίδα. Μην εκτίθεσαι λεμεεεεεεε!!!! Θα το διαβάζεις σε λίγο καιρό και θα λες "τι μλκς έγραφα"... Edited August 27, 2016 by ianos 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan147 Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Καλημέρα στην παρέα. Μετά από κάποιες πρώτες επαφές με διάφορους προγραμματιστές στην Αττική, καταλήγω στον Overload. Βασικό κριτήριο το χαμηλό κόστος για ένα πρόγραμμα που λίγο πολύ είναι κονσέρβα κι ας μη συνοδεύεται από κάποια ιδιαίτερη εγγύηση. Πως θα μπορούσε άλλωστε σε αυτοκίνητο, έστω και με ανακατασκευασμένο κινητήρα, 133Κ χιλιομέτρων. Δυναμομέτρηση δεν με ενδιαφέρει καθώς δε θέλω να ταλαιπωρήσω το αμάξι και ιδιαίτερα το πολύπαθο s-tronic και θα επιλέξω το πιο safe πρόγραμμα για 95αρα βενζίνη ώστε να μην έχω το άγχος της απαραίτητα τοπ βενζίνης. Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα έχω παραγγείλει από ebay και ένα intercooler από 3.0tdi που είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από του 2.0tfsi και θεωρώ θα βοηθήσει την κατάσταση κυρίως το καλοκαίρι. Αυτό πιστεύετε θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί πριν το πρόγραμμα και είναι κάτι που θα πρέπει να το γνωρίζει ο προγραμματιστής? Επίσης ένα πιο ελεύθερο φίλτρο τύπου K&N στο φιλτροκούτι έχει κάποιο νόημα ή να αφήσω το μαμίσιο ως έχει? Περαιτέρω βελτιώσεις σε εξαγωγή κτλ δεν θα υπάρξουν και προσπαθώ απλά με χαμηλό κόστος να ελαφρύνω όσο γίνεται το επιπλέον φορτίο που θα φέρει στον κινητήρα το remap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Καλημέρα στην παρέα. Μετά από κάποιες πρώτες επαφές με διάφορους προγραμματιστές στην Αττική, καταλήγω στον Overload. Βασικό κριτήριο το χαμηλό κόστος για ένα πρόγραμμα που λίγο πολύ είναι κονσέρβα κι ας μη συνοδεύεται από κάποια ιδιαίτερη εγγύηση. Πως θα μπορούσε άλλωστε σε αυτοκίνητο, έστω και με ανακατασκευασμένο κινητήρα, 133Κ χιλιομέτρων. Δυναμομέτρηση δεν με ενδιαφέρει καθώς δε θέλω να ταλαιπωρήσω το αμάξι και ιδιαίτερα το πολύπαθο s-tronic και θα επιλέξω το πιο safe πρόγραμμα για 95αρα βενζίνη ώστε να μην έχω το άγχος της απαραίτητα τοπ βενζίνης. Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα έχω παραγγείλει από ebay και ένα intercooler από 3.0tdi που είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από του 2.0tfsi και θεωρώ θα βοηθήσει την κατάσταση κυρίως το καλοκαίρι. Αυτό πιστεύετε θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί πριν το πρόγραμμα και είναι κάτι που θα πρέπει να το γνωρίζει ο προγραμματιστής? Επίσης ένα πιο ελεύθερο φίλτρο τύπου K&N στο φιλτροκούτι έχει κάποιο νόημα ή να αφήσω το μαμίσιο ως έχει? Περαιτέρω βελτιώσεις σε εξαγωγή κτλ δεν θα υπάρξουν και προσπαθώ απλά με χαμηλό κόστος να ελαφρύνω όσο γίνεται το επιπλέον φορτίο που θα φέρει στον κινητήρα το remap. καλημέρα! να σου πω ότι το πιο σωστο΄είναι να μπουν όλα τα hardware κομμάτια που θες να αλλάξεις και μετά να πας σε προγραμματιστή για αλλαγή του προγράμματος. Έτσι θα έχει καλύτερη εικόνα του πως δουλεύει το αμάξι. Ναι οκ είναι κονσέρβα αλλά σίγουρα ένα fine tuning πάνω-κάτω μπορεί να στο κάνει (αν θες, αν έχει όρεξη κτλ-κτλ), οπότε γιατί να μην εκμεταλλευείς το μεγαλύτερο cooler στο πρόγραμμα? Ομοίως και για το πιο ελεύθερο φίλτρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Αν επιτρεπεται ποσο κοστιζει το προγραμμα...μου κανει εντυπωση οτι αναφερεις οτι ειναι φθινοτερο, την στιγμη που ολοι πανω-κατω εχουν ιδιες τιμες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan147 Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 (edited) Δεκτόν. Μάλλον θα πρέπει να τον πάρω κι ένα τηλ να τον ρωτήσω γι' αυτές τις αλλαγές να δω τι θα πει κι ο ίδιος. Εγώ πιστεύω ότι είναι τόσο ανεπαίσθητες οι διαφορές σε σχέση με το μαμά setup που λογικά δεν θα χρειαστεί να αλλάξει το παραμικρό στο file που θα περάσει αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Απ' ότι έχω διαβάσει και σε προηγούμενες σελίδες του νήματος, οι συμφορουμήτες είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιημένοι από τον Overload. Σωστά? Υπάρχει κάνα νέο entry στην περιοχή που θα έπρεπε να δοκιμάσω? Πχ οι εντυπώσεις μου γενικά έχουν λίγο πολύ ως εξής: Revo: σοβαρό μαγαζί, 5' απ' το σπίτι μου αλλά κόστος 600€ για ένα πρόγραμμα χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο σε σχέση με τα ανταγωνιστικά RevLimit: εξυπηρετικοί γενικά αλλά για κάποιο λόγο εστιάζουν στην ιπποδύναμη που για το είδος του αυτοκινήτου μου δεν με ενδιαφέρει τόσο όσο η ροπή, κόστος αρκετά υψηλό στα 550€ Overload: κι αυτός εξυπηρετικός αλλά κυρίως οικονομικός και νομίζω πιο ρεαλιστικός στις εκτιμήσεις του, 400€ για το remap με 95αρα και 255-260hp/40kg Μίλησα και με 1-2 ακόμα λιγότερο επώνυμους αλλά δε μου γέμισαν το μάτι. Εννοείται ότι ΜΤΜ/ABT κτλ δεν περνάω ούτε απέξω καθώς ζητάνε όσα τους λείπουν. Edited April 25, 2017 by stefan147 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Δεκτόν. Μάλλον θα πρέπει να τον πάρω κι ένα τηλ να τον ρωτήσω γι' αυτές τις αλλαγές να δω τι θα πει κι ο ίδιος. Εγώ πιστεύω ότι είναι τόσο ανεπαίσθητες οι διαφορές σε σχέση με το μαμά setup που λογικά δεν θα χρειαστεί να αλλάξει το παραμικρό στο file που θα περάσει αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Απ' ότι έχω διαβάσει και σε προηγούμενες σελίδες του νήματος, οι συμφορουμήτες είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιημένοι από τον Overload. Σωστά? Υπάρχει κάνα νέο entry στην περιοχή που θα έπρεπε να δοκιμάσω? Πχ οι εντυπώσεις μου γενικά έχουν λίγο πολύ ως εξής: Revo: σοβαρό μαγαζί, 5' απ' το σπίτι μου αλλά κόστος 600€ για ένα πρόγραμμα χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο σε σχέση με τα ανταγωνιστικά RevLimit: εξυπηρετικοί γενικά αλλά για κάποιο λόγο εστιάζουν στην ιπποδύναμη που για το είδος του αυτοκινήτου μου δεν με ενδιαφέρει τόσο όσο η ροπή, κόστος αρκετά υψηλό στα 550€ Overload: κι αυτός εξυπηρετικός αλλά κυρίως οικονομικός και νομίζω πιο ρεαλιστικός στις εκτιμήσεις του, 400€ για το remap με 95αρα και 255-260hp/40kg Μίλησα και με 1-2 ακόμα λιγότερο επώνυμους αλλά δε μου γέμισαν το μάτι. Εννοείται ότι ΜΤΜ/ABT κτλ δεν περνάω ούτε απέξω καθώς ζητάνε όσα τους λείπουν. με ποιόν μίλησες από revlimit? από απορία ρωτάω. Ομοίως και για overload. ΥΓ: προσωπικά έχω κακή εμπειρία με το revo πρόγραμμα οπότε δεν θα στο πρότεινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.