s2abt Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Αν και ευχαριστημένος με το Α4 Β7 που έχω σαν οικογενειακό, μπαίνοντας σε ένα RS4 B5 άλλαξα λίγο την γνώμη μου και μιας και παζαρεύω για αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/500006/ το Σάββατο 18/10/2014 το είδα και από κοντά μια ματιά , Θα ήθελα τις γνώμες σας για το τι πρέπει να κοιτάξω (οι κάτοχοι του μοντέλου θα ξέρουν καλύτερα) 1) Κάνει η αντιπροσωπία της Audi ελέγχους (γιατί ο ιδιοκτήτης δεν δέχεται αλλού προς το παρόν) ή ξέρουμε κάποιον μηχανικό που το ξέρει το μοντέλο καλά και που να μπορούσα να το πάω για έλεγχο (τουρμπίνες και δισκόπλακες πρόσφατα αλλαγμένα). 2) Με δεδομένο τα min 14lt/100km και τις φυσιολογικές φθορές έχουμε κάτι άλλο που εμφάνιζε το συγκεκριμένο μοντέλο? 3) Για να μην φανώ υπερβολικός τέτοια εποχή, κατά μέσο όρο κάνω 6500 χιλιόμετρα τον χρόνο και το 80% ταξίδι οπότε σαν κόστος κίνησης μπορώ να το συντηρήσω . 4) Προσωπικές ερωτήσεις : Σχεδόν όλα τα RS4 B5 έχουν ανθρακόνημα στο εσωτερικό τους τουλάχιστον αυτά που κοιτάω στο mobile.de τα 2 στο car έχουν αλουμίνιο ... Ο ιδιοκτήτης του παραπάνω δεν ξέρει τι πρόγραμμά φοράει ??? το πήρε έτσι από Γερμανία, ούτε για το τι εξάτμιση φοράει η οποία δεν ακούγεται καθόλου 460 άλογα χμμ, (αξίζει υποθέτω να το βάλω δυναμόμετρο να δούμε καμπύλη ισχύος και ροπής) και ένα τελευταίο εάν δείτε στις εσωτερικές φωτό στα πλαϊνά των πορτών δεν έχει τα μαμά ηχεία αλλά κάτι άλλα . Τελικά ο αριθμός πλαισίου είναι οκ και έχει και κάποια σέρβις στην αντιπροσωπία της Audi Ελλάδα απο το 2006 και μετά ,ένα με παραξένεψε στα 100κμ συντήρηση σασμάν ??? Όποιος μπορεί να το ξέρει το αμάξι ή μπορεί να βοηθήσει καλοδεχούμενος .... ΥΓ : Ο παραπάνω αν και έμπορος δεν δέχεται ανταλλαγή το δικό μου + την διαφορά, με παραξενεύει λίγο, δεν βιάζομαι ιδιαίτερα, για αυτό το Α4 το φτιάχνω λιγάκι όσο δεν κάνω την κίνηση για το RS4... Ευχαριστώ εκ΄των προτέρων .
georgio3gr Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 (edited) Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι για πολλούς όνειρο θερινής νυκτός για την φορολογία της Χώρας μας... Ωστόσο αν δεν σε απασχολούν τα τέλη-ασφάλεια του 2,7 μοτέρ του και το οτι μόνο οικονομικό δεν το λες, θα σου προσφέρει πολλά χαμόγελα αλλά και κάμποσες στεναχώριες... Από αυτά που διαβάζω στο Audizine, το μοτέρ αυτό, φορτώνει εύκολα άλογα αλλά έχει τα θεματάκια του και πέραν του ότι πρέπει το χέρι να μπαίνει βαθιά για την προγραμματισμένη συντήρησή του, πρέπει να μπαίνει βαθιά και για τις ζημιές του... Οσον αφορά τα αλουμινένια φιλέτα στο ταμπλό και στις πόρτες, κάπου είχα διαβάσει το εξής κουλό, ότι μαμα έβγαινε με carbon αλλά μπορούσες κατά παραγγελία να το πάρεις με φιλέτα αλουμινίου... Μην ξεχνάς ότι ήταν άλλες οι εποχές όταν βγήκε και άλλη η "μόδα"... Πρόγραμμα και εξάτμιση εκείνη την εποχή (με την προϋπόθεση ότι έτσι το πήρε και το είχε χρόνια ο ιδιοκτήτης), τα πιο πολλά vag που έρχονταν από Γερμανία, είχαν mtm... Η συντήρηση του σασμάν μπορεί να είναι απλά μια αλλαγή σε βαλβολίνες αλλά μπορεί να είναι και επισκευή σασμάν... Αν και το πιο πιθανόν είναι το 1ο, δεν είναι απίθανο και το 2ο (επισκευή)... Edited October 21, 2014 by georgio3gr
Dimitris_Kon Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 O κινητήρας αυτός, είναι αρκετά ζημιάρης, αλλά και αποδοτικός. Τα 14 λίτρα που σου λέει, κάντα 18 για να είσαι μέσα, είναι φημισμένος για την μεγάλη κατανάλωσή του. Επίσης, έχε υπόψη ότι έχει δύο τούρμπο, που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις στην άκρη κανα 8000 για ασφάλεια, αν τυχόν χρειαστεί επισκευή κάτι στον κινητήρα, ο οποίος είναι σίγουρο θα έχει αρκετά χιλιόμετρα στη πλάτη του. Δημήτρης 2
s2abt Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 Mε καινούργια τούρμπο που έχει θεωρητικά μειώνεται το ρίσκο, το θέμα μας είναι το που βρίσκεις ειδικό να στο κοιτάξει στην Ελλάδα και να στο συντηρήσει αργότερα.
Dimitris_Kon Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Ειδικός δεν υπάρχει. Είναι τόσο στενό το καπώ χωροταξικά, που πρακτικά πρέπει να βγαίνει σχεδόν ο κινητήρας, για όποιο τυχόν σοβαρό έλεγχο, οπότε πρακτικά αδύνατο. Δημήτρης
Kavouras Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 (edited) Συγνώμη που θα γίνω ωμός, αλλά αμάξι τέτοιας ηλικίας, κι αφού έχει περάσει από τουλάχιστον 2 προηγούμενους ιδιοκτήτες, είναι δύσκολο εσύ (ο 3ος ιδιοκτήτης) να ξέρει τι έχει το αμάξι, ειδικά αν ο προηγούμενος δεν ενδιαφέρθηκε (ή σήμερα το παίζει "χαζός" για το τι έχει πειραχτεί με το στυλ "εγώ έτσι το πήρα"). Δυστυχώς όταν το αμάξι περάσει από τουλάχιστον 2 ιδιοκτήτες, χάνεται η μπάλα. (συνήθως γιατί ο 2ος ιδιοκτήτης το έχει αγοράσει στο 40% -ή και λιγότερο- της αρχικής αξίας του και δε δίνει σημασία κατά την αγορά) Αν θες να αγοράσεις αμάξι τέτοιας ηλικίας, τουλάχιστον ψάξε να βρεις κάποιον που το είχε από 1ο χέρι, ώστε να μπορείς να ρωτήσεις και τι έχει αλλάξει (και γιατί το έχει αλλάξει αν σου κινεί υποψίες). Για το θέμα του κόστους συντήρησης, υπολόγιζε τα διπλά από τα σημερινά σου έξοδα (είναι RS4 κι αυτό σημαίνει ακριβά ανταλλακτικά και ίσως και λόγω ηλικίας να είναι και πλέον δυσεύρετα), συν ότι στην περίπτωση να έχει κάνει περισσότερα km από όσα δηλώνει, ο κινητήρας μπορεί να χρειαστέι ολικό(?) re-build (άρα βάλε ένα 6000αρο χαλαρά στην άκρη να είσαι σίγουρος!). Η audi κάνει ελέγχους με 70€ (όταν είχα ρωτήσει το Φεβρουάριο) σε αρκετά σημεία. Σου δίνουν στο τέλος και μία λίστα για το τι βρέθηκε ότι έχει το αμάξι από θέμα φανοποιείας,ηλεκτρολογικών, ελαστικών, φρένων και ό,τι προβλέπεται άμεσα και στο κοντυνό μέλλον να αλλαχτεί. Κάνει μία ερώτηση σε μία αντιπροσωπεία (σε karenta πχ) για το κόστος του ελέγχου και τι σου δίνουν στο τέλος ως αποδεικτικό. ΥΓ: προσωπικά θα σε απέτρεπα από μία τέτοια αγορά, εκτός κι αν βρεις κάποιον που το είχε αγοράσει καινούριο (1ο χέρι δηλαδή), του έκανε 150.000-200.000km (γιατί για να πάρεις ένα τέτοιο αμάξι καινούριο, σημαίνει ότι μπορείς και να το κινείς συχνά-καθημερινά) και το βαρέθηκε και είπε να το αλλάξει (και άρα το δίνει σχετικά φτηνά). ΥΓ2: μην σε εξητάρει το κόστος κτίσης του μεταχειρισμένου. Έχε υπόψη σου ότι η συντήρησή του "στοχεύει" σε αυτούς που θα μπορούσαν να το αγοράσουν καινούριο. edit: η αγγελία δεν μου ανοίγει.... Edited October 21, 2014 by Kavouras 3
s2abt Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/500006/ Το κουπέ 2.3 1988 μοντέλο εκτός από κάτι ηλεκτρικά θέματα δεν έβγαλε τίποτα άλλο βέβαια 5κίλυνδρο ατμόσφαιρα ... ιδιοκτήτης + γιος μετά ότι νάνε από συντήρηση. Βασικά με τα μεταχειρισμένα είναι και θέμα τύχης θα συμφωνήσω μαζί σου με το να μην έχει αλλάξει πολλά χέρια το αμάξι αλλά εξαρτάτε από τον τελευταίο ιδιοκτήτη να λουστεί τυχών θέματα των προηγούμενων τεσπα. Το παραπάνω από τα λίγα που έκανε συντήρηση μες την αουντι προφανώς οι υπόλοιποι είχαν των ειδικό τους ....
georgio3gr Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Για να αντιληφθεις το κοστος ανταλλακτικων, θυμαμαι οτι ο MariosA4 που εψαχνε δισκους για πισω για τις δαγκανες απο RS4 B5 που φοραει, δεν εβρισκε κατω απο 500ε απ'εξω...
takis19 Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 συνιστω προσοχη κασι ελεγχο για τα διανυθεντα χιλιομετρα.
A80Avant Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Το κοντέρ είναι ηλεκτρονικό και δύσκολα παίζει με χιλιόμετρα πειραγμένα. Όπως έχουμε ξαναπεί Χρήστο, τέτοια αμάξια όπως και rs2 αν σκοπεύεις να το παρεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο θέλει να έχεις ένα 5 αρι το λιγότερο για πραγματικά έλεγχο και ανανέωση ανταλλακτικών που θέλεις να είσαι σίγουρος ότι είναι καινούρια για να μην τα ξοδεύεις σε εργατικά για ψιλου πηδημα. Επίσης τα μοτέρ αυτά έχουν θέμα γύρω στα 100 - 150 000 χλμ με τους εκκεντροφορους όπου φθείρονται και επίσης φθείρουν και τα ποτηράκια των ωστηριων. Γνωστός τα άλλαξε όλα με το που αγόρασε το αμάξι εδώ αγγλια με κόστος περί τις 4000 λίρες σύνολο. Μοτέρ αναγκαστικά μπαίνοβγαινει για κάθε εργασία πέρα από αλλαγές υγρών και καμίας σκαστρας. Απίθανο αμάξι να οδηγείς. Δεν έχεις αίσθηση lag και σβέλτο σε κάθε άποψη. Ίσως από τα λίγα διαχρονικά της μάρκας και επίσης χωρίς τα απαράδεκτα κατ ' εμε ατμοσφαιρικά μοτέρ rs4 της επόμενης γενιάς. Ανταλλακτικά βρίσκεις ακόμα, ακριβά. Αν θέλεις κάτι πιο εικονικό πάρε rs2. Πιο εύκολο στην εργασία από το rs4 πιο φτηνο ίδια πρακτικά κατανάλωση άμα δεν το πειράξεις ιδιαίτερα αλλά θα χρειαστείς ένα μικρό stock από μερικά ανταλλακτικά που έχουν καταργηθεί και βγάζει μόνο η audi tradition 2
Christoforidis Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 ενα αυτοκινητο που μετραει 13 χρονια πλεον μονο απο αποψης γεραματων το κοστος συντηρησης ειναι υψηλο... και αμα το ειχες απο μωρο να πω οκ ας επιβαρυνθεις για συναισθηματικους λογους το κοστος αλλα να παρεις την γρια δινοντας την πιτσιρικα που το εχεις για την οικογενεια και κανει την δουλεια του παραπανω απο καλα ;;; γενικα θεωρω τοσο γρηγορα αυτοκινητα στην χωρα μας οτι χαραμιζονται... και γενικα εκτος οτι δεν θα το ευχαριστηθεις θα το ακριβοπληρωνεις απο τα τελη του μεχρι την καταναλωση καυσιμου... ασχετα ομως απο το κοστος του σαν συντηρηση αυτο που ποναει περισσοτερο σε αυτο το αμαξι ειναι οτι δεν θα βρεις γνωστες-μαστορες πουθενα... ανταλακτικα θα τα περιμενεις συνεχως αν χρειαστουν λογου σπανιοτητας του μοντελου εδω εγω με Α6/2008 και δυσκολευομαι να βρω βασικα πραγματα οπως ελατηρια :/ φαντασου στο RS ... η αποψη μου ειναι ταπεινη και προσωπικησιγουρα το αμαξι οργωνει αλλα δες το πιο ρεαλιστικα πριν επενδυσεις λεφτα και χρονο απο εσενα για ενα τοσο παλιο αμαξι.... 3
A80Avant Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Θα συμφωνήσω με τον Christoforidis με τη μόνη διαφορά ότι οι γριές κότες audi έχουν πολύ ζουμί και ότι αν κάποιος είναι διατεθημένος να τρέξει λίγο θα βρει και μάστορα και ανταλλακτικά αλλά θα πρέπει να πάρει απόφαση ότι είναι δεύτερος γαμος
Dimitris_Kon Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Θα συμφωνήσω με τον Christoforidis με τη μόνη διαφορά ότι οι γριές κότες audi έχουν πολύ ζουμί και ότι αν κάποιος είναι διατεθημένος να τρέξει λίγο θα βρει και μάστορα και ανταλλακτικά αλλά θα πρέπει να πάρει απόφαση ότι είναι δεύτερος γαμος Mάστορα συμφωνώ εν γένει με την τοποθέτησή σου, εκτός από τα περί κοντέρ. Αλλάζονται μια χαρά τα χιλιόμετρα και πανεύκολα πια Δημήτρης
A80Avant Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Ναι ε? Δεν το ήξερα ότι παίζει τέτοια ευκολία! Αν είναι έτσι ένας λόγος παραπάνω για λύσιμο μοτέρ μέτρημα κυλίνδρων αλλαγή φλαντζων κλπ
takis19 Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Mάστορα συμφωνώ εν γένει με την τοποθέτησή σου, εκτός από τα περί κοντέρ. Αλλάζονται μια χαρά τα χιλιόμετρα και πανεύκολα πια Δημήτρης με προλαβες αλλαζουν σε δευτερολεπτα.αλλο εννοουσα οταν το εγραψα.....
s2abt Posted October 22, 2014 Author Posted October 22, 2014 (edited) Το κοντέρ θέλει 50 ευρό και πάει όπου θες για αυτό αυτοκίνητα με 50-100 χλ από 2007 και πριν δεν υπάρχουν τι έγινε όλοι για να τα βλέπουν παρκαρισμένα τα πήραν? Επειδή είχα κοιτάξει κάποια εποχή για τον πατέρα μου για πετρέλαιο Octavia Scout στην Γερμανία μερικά που είδα από κοντά είχαν 200.000χλμ σε 2 χρόνια μόνο άσε που αρκετά είχαν επισκευαστεί μετά από γερό τρακάρισμα . Καταλήγω στο ότι η πιο μεγάλη αρετή είναι η υπομονή οπότε περιμένοντας και ψάχνοντας και 300.000 χλ να έχει δεν με πειράζει αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση. Edited October 22, 2014 by s2abt
Kavouras Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Το κοντέρ θέλει 50 ευρό και πάει όπου θες για αυτό αυτοκίνητα με 50-100 χλ από 2007 και πριν δεν υπάρχουν τι έγινε όλοι για να τα βλέπουν παρκαρισμένα τα πήραν? Επειδή είχα κοιτάξει κάποια εποχή για τον πατέρα μου για πετρέλαιο Octavia Scout στην Γερμανία μερικά που είδα από κοντά είχαν 200.000χλμ σε 2 χρόνια μόνο άσε που αρκετά είχαν επισκευαστεί μετά από γερό τρακάρισμα . Καταλήγω στο ότι η πιο μεγάλη αρετή είναι η υπομονή οπότε περιμένοντας και ψάχνοντας και 300.000 χλ να έχει δεν με πειράζει αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση. Μη συγκρίνεις με Γερμανία. Εκεί θεωρείται φυσιολογικό να οδηγείς ~45km (και άλλα 45km επιστροφή) για να πας απλώς και να γυρίσεις από τη δουλειά σου. Αντίθετα εδώ (Ελλάδα) άντε να κάνεις το πολύ 20km (και άλλα τόσα επιστροφή) για να πας στη δουλειά σου. Αν μάλιστα μένεις και σε καμιά πιο μικρή πόλη από την Αθήνα, υπολόγιζε τα 7km (κι άλλα τόσα επιστροφή) για να πάει κάποιος στη δουλειά του. Στη Γερμανία οι αποστάσεις είναι πολύ μεγάλες και επιπλέον είναι σύνηθες για τους Γερμανούς να κάνουν road trips και να διασχίζουν όλη την Ευρώπη. (άλλωστε έχουν αρκετές μέρες άδεια και καλύτερους μισθούς από εδώ, οπότε είναι και εφικτό ). Για τους παραπάνω λόγους έχει βρεθεί στατιστικά ότι ενα ελληνικό αμάξι κάνει κατά μέσο όρο 15.000km/έτος. Άντε αν ο άλλος κάνει και πολλά ταξίδια ή δουλεύει μακρυά απότο σπίτι του να κάνει 20.000km/έτος-22.000km/έτος. Αν πάλι το παίρνει μόνο στην Εθνική και στα ταξίδα (έχει άλλο για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη), δεν δικαιολογείται να μην κάνει τουλάχιστον 8-10.000km/έτος. Αυτά είναι τα νούμερα εμπειρικά πάντα και απλά προσδιορίζουν τον κανόνα. 3
s2abt Posted October 22, 2014 Author Posted October 22, 2014 Σωστά, το θέμα περιπλέκεται όταν μιλάμε για εισαγόμενα που κινήθηκαν για χρόνια στην Ελλάδα. Κάποια στιγμή θα βρεθεί κάτι που θα πάει... 2
s2abt Posted November 6, 2014 Author Posted November 6, 2014 Άλλη περίπτωση είναι η παρακάτω ίδιο μοτέρ περίπου άλλο σασί και δεν είναι RS4, http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2605075/ Σε σχέση με το RS4 τι μειονεκτήματα ή πλεονεκτήματα έχει ?
georgio3gr Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Το μοτέρ του δεν έχει μεγαλη διαφορά με του Rs4 (αν δεν έχει γίνει αλλαγή ανταλλακτικων με άλλα από RS4)... Απλά δεν θυμάμαι αν έβγαινε με αυτό το μοτέρ το S6 C5... Νομίζω ότι έβγαινε με το 4.2 biturbo... Μηπως είναι μετατροπή? Υ.γ: Ο προφυλακτηρας είναι άθλιος
Dimitris_Kon Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Το μοτέρ του δεν έχει μεγαλη διαφορά με του Rs4 (αν δεν έχει γίνει αλλαγή ανταλλακτικων με άλλα από RS4)... Απλά δεν θυμάμαι αν έβγαινε με αυτό το μοτέρ το S6 C5... Νομίζω ότι έβγαινε με το 4.2 biturbo... Μηπως είναι μετατροπή? Υ.γ: Ο προφυλακτηρας είναι άθλιος +1 Πρόκειται συνολικά κατά την άποψή μου για ένα χάλι μαύρο και απροσδιορίστου ταυτότητας αυτοκίνητο. Νομίζω το S6 έβγαινε με τον 4.2 και το RS6 με τον 4.2Τ αλλά πάλι, δεν θα το αγόραζα με τίποτα. Δημήτρης
johnaras Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Επειδη ειδα τωρα την αγγελια να πω οτι απ οσο ξερω Το α6 εβγαινε με τον 2.7τ σαν σκαφος ιδιο με το 1.8τ αλλα το συγκεκριμενο σιγουρα δεν ειναι s6 γιατι δεν εχει φουσκωμενα φτερα. Συμφωνω μπροστα ειναι αισχρο και οτι θελει κανα 1000αρικο να γινει αυτοκινητο + τα κιτρινισμενα φαναρια, αλλα το εσωτερικο φαινετε πολυ καθαρο. Στο τελος η τιμη δεν ειναι καλη εκτος αν ειναι πολυ συζητησιμη! Αφου θες 2.7τ μηπως να κοιτουσες για κανα allroad?
Moican Posted November 7, 2014 Posted November 7, 2014 Βασικά, στο εσωτερικό δεν έπρεπε να φέρει κάπου το λογότυπο "S6"; Τουλάχιστον στο τιμόνι; Τόσο stealth πια;
Kavouras Posted November 7, 2014 Posted November 7, 2014 Βασικά, στο εσωτερικό δεν έπρεπε να φέρει κάπου το λογότυπο "S6"; Τουλάχιστον στο τιμόνι; Τόσο stealth πια;Το συγκεκριμενο ειναι κακη μετατροπη που ειναι εντελως μαπα (κατα τη γνωνη μου). ΥΓ: Φυσικα αρεσε στον προηγουμενο του και γι αυτο την εκανε και γι αυτο και τα γούστα ειναι παντα υποκειμενικά. Sent using dark force 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now