xrhstosa4b6 Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 Κοίτα ένα υβρίδιο με τοποθέτηση και σωλήνα λαδιού καινούργια. Αν κάτσει γύρω στα 700 είσαι άρχοντας. Εκεί το κοστολογω προσωπικά. Γιατί θα θελήσεις στο μέλλον και μερικά άλλα πράγματα για να πάρει λίγο (bc κλπ) οπότε σίγουρα είσαι κάτω από 1000 τελειωμένος. Θα χρειαστείς και ένα μαντεμι εξαγωγής. Οπότε κάπου στο χιλιάρικο θα σου πάει με προσοχή. Μέχρι εκεί ναι είναι value for money. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να φτάσει τα 300 με λιγότερα χρήματα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 Ακόμα και με υβρίδιο, τα 1500 ευρώ είναι στάνταρ budget... 500+ το υβρίδιο (αναβάθμιση υπάρχουσας τουρμπινας), 200-300 μια πολλαπλή χυτη με μεγαλύτερους αυλους, 150-200 αγελάδα φτιαχτη, 200-250 μπεκ... Σε αυτά πρόσθεσε αλλαγή προγράμματος, λαδια-φιλτρα-μπουζι και εκεί ακόμα και τα 1500 φανταζουν ουτοπικα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Δηλαδη εαν δεν θες να ξεφυγεις και απλα τα εφτυσε η τουρμπινα και θελεις κατι λιγακι καλυτερο απο το να ξαναβαλεις την μαμα τι κανεις; εννοω να μην αλλαζεις πολλαπλη, αγελαδα, μπεκ κτλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 (edited) Δηλαδη εαν δεν θες να ξεφυγεις και απλα τα εφτυσε η τουρμπινα και θελεις κατι λιγακι καλυτερο απο το να ξαναβαλεις την μαμα τι κανεις; εννοω να μην αλλαζεις πολλαπλη, αγελαδα, μπεκ κτλ... Κ04-015 Νίκο, καμια αλλαγή στο hardware εκτός απο μπεκ S3, και προσαρμογη στο software. Edited September 2, 2015 by Giannis20vt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE BARBARIAN Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 στο υβρίδιο γλυτώνεις κατασκευές όπως σωληνάκια, νερού, λαδιού, dp, κρατάς το φιλτροκουτι δεν κάνεις μεταβολές στην σωλήνωση του κουλερ και με μια πολλαπλή καλή σωληνωτή 360 ευρώ κόστος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Κ04-015 Νίκο, καμια αλλαγή στο hardware εκτός απο μπεκ S3, και προσαρμογη στο software. Και εσύ εαν θυμάμαι καλά κ04-015 δεν έχεις φορεμένη? Σε σχέση με την μαμα κ03 είχες δεί μεγάλη διαφορά? Είσαι ευχαριστημένος? Μια γενικότερη απορία...εαν έχεις μια τουρμπίνα που κάθεται στην αποθήκη με σπασμένη την φτερωτή της εξαγωγής μπορείς να την επισκευάσεις? Επιδέχεται επισκευής ή το κόστος είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μην αξίζει? Τέλος, διάβασα ότι η απλή επισκευή - rebuild του τούρμπο κοστίζει περί τα 200ευρώ...μετά από αυτή την επισκευή το τούρμπο γίνεται σαν καινούριο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Κοίτα ας μην μπερδευομαστε. Με 150 κάνεις ένα σέρβις σε μια τουρμπινα που δεν χρειάζεται μαντεμι ούτε φτερωτες, αλλά μόνο αλλαγή θρος με ανταλλακτικά εμπορίου. Ότι και να έχει επισκευαζεται αφού υπάρχουν ανταλλακτικά. Μια σπασμένη φτερωτή θέλει αλλαγή και η φτερωτή των καυσαερίων πάει πακέτο με τον άξονα νομίζω. Αν το μαντεμι δεν έχει ρήγμα ή είναι πολύ μικρά μπορείς να το αφήσεις, αλλά πρέπει να το δει τουρμπινας. Ένα μαντεμι εμπορίου κάπου 150 έχει νομίζω. Αν είναι να κάνεις φουλ υβρίδιο δεν σε επηρεάζει μια σπασμένη φτερωτή, αλλά το μαντεμι θα πρέπει να είναι καλό. Τέλος γιατί να μην κάνεις αυτή που δουλεύει και είναι πιθανότατα σε καλύτερη κατάσταση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 (edited) Κοίτα ας μην μπερδευομαστε. Με 150 κάνεις ένα σέρβις σε μια τουρμπινα που δεν χρειάζεται μαντεμι ούτε φτερωτες, αλλά μόνο αλλαγή θρος με ανταλλακτικά εμπορίου. Ότι και να έχει επισκευαζεται αφού υπάρχουν ανταλλακτικά. Μια σπασμένη φτερωτή θέλει αλλαγή και η φτερωτή των καυσαερίων πάει πακέτο με τον άξονα νομίζω. Αν το μαντεμι δεν έχει ρήγμα ή είναι πολύ μικρά μπορείς να το αφήσεις, αλλά πρέπει να το δει τουρμπινας. Ένα μαντεμι εμπορίου κάπου 150 έχει νομίζω. Αν είναι να κάνεις φουλ υβρίδιο δεν σε επηρεάζει μια σπασμένη φτερωτή, αλλά το μαντεμι θα πρέπει να είναι καλό. Τέλος γιατί να μην κάνεις αυτή που δουλεύει και είναι πιθανότατα σε καλύτερη κατάσταση ? Γιατί αυτή που έχει σπασμένη φτερωτή εξαγωγης (στην οποία όντως είναι ενσωματωμένος ο άξονας) είναι η k03-073, δηλαδή η καλύτερη k03s ενώ αυτή που δουλεύει σωστά είναι η απλή k03-029, την οποία φοράω στο αμάξι και έχει ήδη 160.000km. Με άλλα λόγια προτιμώ να φτιάξω ξανα καινούρια, εαν γίνεται βέβαια σε λογικά χρήματα, την k03s και όχι να κάνω υβριδική την k03 που φοράω... υ.γ. Αυτό που δεν έχω καταλάβει με τις υβριδικές είναι εάν αλλάζουμε μόνο τις φτερωτές εισαγωγής-εξαγωγής ή αλλάζουμε και το αλουμίνιο μπροστά και το μαντέμι πίσω...εαν δεν αλλάζουμε αλουμίνιο και μαντέμι πώς χωράνε οι νέες φτερωτές στα υπάρχοντα? Edited September 22, 2015 by S3-Nick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 1) η κ03ς που έχεις έχει σπασμένη φτερωτή εξαγωγής, άρα δεν έχει πλεονέκτημα κόστους γιατί θα αγοράσεις φτερωτή καυσαερίων. Οπότε είσαι στα ίδια με την απλή κ03. 2) Κ03, κ03ς, κ04 015, όλες έχουν το ίδιο μαντεμι με μια διαφορά στην τρύπα που μπαίνει η φτερωτή (για να χωράει κάθε φορά το μέγεθος). Οπότε η κ03 που ενδεχομένως έχει μικρότερη φτερωτή από την κ03ς και σίγουρα μικρότερη από την 015, όταν θα γίνει υβρίδιο με φτερά μπροστά πίσω πάλι δεν υστερεί κάπου αφού ο τουρμπινας θα ανοίξει το μαντεμι και θα την χωρέσει. Να αναφέρουμε ότι όλα αυτά τα μαντεμια εξωτερικά έχουν τις ίδιες διαστάσεις οπότε δεν τίθεται θέμα ότι αδυνατίζει. Δλδ η 015 έχει εξωτερικά ολόιδιο μαντεμι με την κ03 απλά αλλάζει μέσα η τρύπα. 3) το στάδιο υβρίδιου που θα φτιάξεις το επιλέγεις εσύ ανάλογα με τα χρήματα και τον στόχο σου. -Οπότε μπορείς να βάλεις μόνο μπροστά φτερωτή με μικρότερο κέρδος κυρίως λόγω back pressure. -Βάζεις μπροστά πίσω και στην ουσία φτιάχνεις ένα μεγαλύτερο τούρμπο. Συνήθως δεν αλλάζουν το αλουμίνιο στην εισαγωγή αλλά το τροποποιούν για να κάτσει η φτερωτή. Εγώ ήθελα να έχει το αλουμίνιο της 023 και το έβαλα. Άλλοι δεν βάζουν. Ελπίζω να σε κατατοπισα κάπως 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Tα παρακάτω είναι από ξένο site: K03-029Compressor Size: 36/50mmTurbine Size: 40/45mmK03-073Compressor Size: 38/51mmTurbine Size: 40/45mmK04-015Compressor Size: 38/51mmTurbine Size: 42/46mm Διαβάζοντας τα παραπάνω στοιχεία αλλά και αυτά που ανέφερες εσύ παραπάνω, απλά και μόνο εαν βάλω την φτερωτή εξαγωγής από την κ04-015 στην κ03-073 θα έχω φτιάξει μια κ04-015 μιας και η εισαγωγή είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις...σωστά? Επίσης και άλλη μια απορία που μου γεννήθηκε από το post σου...πως αφού το μαντέμι είναι ίδιο σε όλα τα τουρμπο, διαβάζω ότι το μαντέμι της κ04-015 δεν είναι τόσο ανθεκτικό όσο αυτό της κ03s? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Λοιπόν στο πρώτο έχεις σχεδόν δίκιο. Πιο σωστά θα έχεις ιδια γεωμετρία, ενδεχομένως να είναι λίγο διαφορετικό το φτερό και πιο επιθετικό στην 015. Δεν είμαι σίγουρος όμως γιατί δεν τις έχω δει δίπλα δίπλα. Λέγονται διάφορα. Το είχα διαβάσει και εγώ, όμως δεν ξέρω αν αυτοί που έσπασαν τις 015 και το λένε είχαν γνήσιες ή κάποια κινέζικη. Είναι δεδομένο όμως ότι αφού μεγαλώνει το φτερό, μεγαλώνει και η τρύπα, άρα ελαφρώς αδυνατίζει. Όμως είμαι σίγουρος ότι αυτή η διαφορά δεν είναι μετρησιμη και εξάλλου δεν ξεκινούν γύρω από τη περιοχή του στροβίλου τα ραγισματα αλλά στο πάτημα και από το πορτάκι του wg. Ίσως εκεί να κάνει λίγο πιο εύκολα. Πάντως εγώ δεν είχα κανένα θέμα που είχα και έχω το γνήσιο μαντεμι της 015. Πραγματικά πιστεύω ότι αυτά προκύπτουν από κινέζικα τούρμπο. Αλλά είναι δική μου σκέψη, βλέποντας ότι κάποιοι είχαν θέματα και κάποιοι όχι, μαζί τους και εγώ. Τέλος το φτερό εισαγωγής είναι φθηνό (με 30-50 ευρώ παίρνεις πολύ καλό νομίζω) και είναι αυτό που "σπρώχνει " τον αέρα. Βάλε ένα καλό και μεγάλο,μην αφήσεις της 03ς, βάλε ένα που να είναι τουλάχιστον 4mm μεγαλύτερο και πιο επιθετικό, με δίπλα φτερά . Θα το βρεις μπροστά σου ;-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 το μαντεμι της κ04 -015 σιγουρα έχει διαφορά σε ποιότητα ακομα και από της απλής κ03 . Ασυζητητί θα κραταγα το μαντεμι και εισαγωγή απο κ03-073 και θα έβαζα φτερωτη εξαγωγής από κ04 [ το υβριδιο εισαγωγης που σου λέει ο Χρήστος για να πάρει λιγο τα πάνω του. δεν έχεις κάτι να φοβηθείς σε αυτο το μοτέρ έως τα 280 ' 300 άλογα, μονο καλό πρόγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Και εσύ εαν θυμάμαι καλά κ04-015 δεν έχεις φορεμένη? Σε σχέση με την μαμα κ03 είχες δεί μεγάλη διαφορά? Είσαι ευχαριστημένος? Μια γενικότερη απορία...εαν έχεις μια τουρμπίνα που κάθεται στην αποθήκη με σπασμένη την φτερωτή της εξαγωγής μπορείς να την επισκευάσεις? Επιδέχεται επισκευής ή το κόστος είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μην αξίζει? Τέλος, διάβασα ότι η απλή επισκευή - rebuild του τούρμπο κοστίζει περί τα 200ευρώ...μετά από αυτή την επισκευή το τούρμπο γίνεται σαν καινούριο?? Ναι ειμαι ευχαριστημένος με την k04-015. Σε σχεση με την μαμα εχει περισσοτερη ροπη οποτε το αμαξι ειναι κοντα στα οδηγικά γουστα μου, δηλαδη οδηγειται ευκολα με οποιασηποτε ταχυτητα. Βεβαια αυτο εχει το τιμημα του στον συμπλεκτη. Πιστευω οτι η Κ03ς ειναι πιο γραμμικη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Για μένα κάνεις υβρίδιο την 073 και θα έχεις την έξτρα δύναμη που θέλεις... Κατ'εμε δεν αξίζει την φασαρία η μετάβαση από την απλή Κ03 στην s ή την 015... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 το μαντεμι της κ04 -015 σιγουρα έχει διαφορά σε ποιότητα ακομα και από της απλής κ03 . Ασυζητητί θα κραταγα το μαντεμι και εισαγωγή απο κ03-073 και θα έβαζα φτερωτη εξαγωγής από κ04 [ το υβριδιο εισαγωγης που σου λέει ο Χρήστος για να πάρει λιγο τα πάνω του. δεν έχεις κάτι να φοβηθείς σε αυτο το μοτέρ έως τα 280 ' 300 άλογα, μονο καλό πρόγραμμα Tι εννοεις με το υπογραμμισμένο? εννοείς μαντέμι και φτερωτή εισαγωγής από κ03-073 και φτερωτη εξαγωγής από κ04 ή επιπλέον και το υβριδιο εισαγωγής που λέει ο Χρήστος για να πάρει και άλλο τα πάνω του?? Μιλάς δηλαδή για δυο διαφορετικές εναλλακτικές ή δεν κατάλαβα κάτι καλά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Αυτό εννοώ, αν θέλεις να το τσιτώσεις αλλάζεις μπρος πίσω φτερωτές και τελειώνεις μια και καλή με το συγκεκριμένο τούρμπο . Πιστεύω ότι αν είναι σε καλή κατάσταση το μαντέμι θα σου κρατήσει πολύ καιρό. Οσον αφορά την απόδοση με 280 άλογα που μπορεί να φτάσει σιγουρα δεν θα το βαρεθείς και θα έχεις καλό φασμα λειτουργίας που πχ με μια ρουλεμανάτη το ξεχνάς. Γενικά έχουν πολλά συν τα υβρίδια με τη διαφορά ότι έχουν ταβάνι κοντα στα 300 άλογα . το θέμα όμως είναι ότι από κει και πάνω θέλεις άνοιγμα μοτέρ και πολλά περιττά έξοδα οπότε πιστεύω ότι είναι ένας καλός συμβιβασμός, ειδικά αν το έχεις συνδυασει με ποιοτικά περιφερειακά 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Μιλωντας και με τον μηχανικο μου, μου ειπε οτι η δικη μου κ03 μπορει να γινει οτι θελουμε, εαν βεβαια οταν βγει ειναι σε καλη κατασταση. Μιλησε κ με τον τουρμπινα που συνεργαζεται και του ειπε οτι γινεται ολοκληρη κ04-023 στα σωθικα της και εχει πολυ καλη αποδοση μεχρι και 300hp ή και μονο εισαγωγης κ04-023 με μικροτερες επιδοσεις(και κοστος)...επειδη εγω θελω κατι πιο χαλαρο απο τα 300 μου ειπε οτι χωρις να πιεσουμε πολυ το τουρμπο στην πρωτη περιπτωση(ολοκληρο κ04-023) θα μπορεσουμε να εχουμε 250+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 αν θες τη γνώμη μου φτιαξτη να βγάζει 300 και δούλεψε τη για 250 με μικρότερη πίεση. έτσι δεν θα τη βαρεθεις γρήγορα και θα εχεις παντα περιθώριο για κάτι παραπάνω πχ με ενα boost controler 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Για πείτε μερικές προτάσεις για καλό τουρμπινά που να ασχολείται με υβρίδια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 1) η κ03ς που έχεις έχει σπασμένη φτερωτή εξαγωγής, άρα δεν έχει πλεονέκτημα κόστους γιατί θα αγοράσεις φτερωτή καυσαερίων. Οπότε είσαι στα ίδια με την απλή κ03. 2) Κ03, κ03ς, κ04 015, όλες έχουν το ίδιο μαντεμι με μια διαφορά στην τρύπα που μπαίνει η φτερωτή (για να χωράει κάθε φορά το μέγεθος). Οπότε η κ03 που ενδεχομένως έχει μικρότερη φτερωτή από την κ03ς και σίγουρα μικρότερη από την 015, όταν θα γίνει υβρίδιο με φτερά μπροστά πίσω πάλι δεν υστερεί κάπου αφού ο τουρμπινας θα ανοίξει το μαντεμι και θα την χωρέσει. Να αναφέρουμε ότι όλα αυτά τα μαντεμια εξωτερικά έχουν τις ίδιες διαστάσεις οπότε δεν τίθεται θέμα ότι αδυνατίζει. Δλδ η 015 έχει εξωτερικά ολόιδιο μαντεμι με την κ03 απλά αλλάζει μέσα η τρύπα. 3) το στάδιο υβρίδιου που θα φτιάξεις το επιλέγεις εσύ ανάλογα με τα χρήματα και τον στόχο σου. -Οπότε μπορείς να βάλεις μόνο μπροστά φτερωτή με μικρότερο κέρδος κυρίως λόγω back pressure. -Βάζεις μπροστά πίσω και στην ουσία φτιάχνεις ένα μεγαλύτερο τούρμπο. όσον αφορά το υπογραμμισμένο, το μαντεμι της Κ04-015 έχει τις ίδιες διαστάσεις και με αυτο της Κ04-023?? Επίσης η Κ04-023 είναι πολύ ανωτερη από τη 015? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Όχι είναι διαφορετικό και αρκετά καλύτερο και για απόδοση και για αντοχή. Είναι ανώτερη κατά 25-30 άλογα περίπου. Με το ζορισμα που η 015 βγάζει 240 η 023 βγάζει 265-270 περίπου αλλά αυτό πιστεύω είναι και το σχετικά ασφαλές όριο και των δύο. Για παραπάνω 28άρα που περνάει εύκολα τα 300 ή υβρίδιο που ανεβαίνει με προσοχή στη θερμοκρασία καυσαερίων. Δεν λέω ότι γενικότερα όλες οι παραπάνω τουρμπινες δεν βγάζουν περισσότερα άλογα αλλά πιστεύω ότι είναι εντός λειτουργίας σε αυτά τα νουμερα Η κυρία διαφορά μεταξύ 015 και 023 είναι ότι σε ρεπριζ η 015 είναι πιο γρήγορη, υποστηρίζει 2 μπαρ οβερ και κρατάει καλά μέχρι 5000 χωρίς καθόλου λαγκ. Είναι 100% άμεση η δύναμη. Η 023 θα δυσκολευτεί να δώσει τόση οβερ, και έχει παραπάνω λαγκ οπότε τελικά σε ρεπριζ χάνει λίγο, όμως είναι δυνατότερη από 5000 και μετά, το ίδιο συμβαίνει και με το υβρίδιο, μόνο που μετά τις 5000 είναι ακόμα δυνατότερο από 023 και έχει παραπάνω λαγκ στις μεσαίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 εγω, έχοντας διαβάσει μερικά και σε ξένα forum, προσανατολίζομαι περισσότερο σε υβριδιο το οποίο θα αποτελείται από: - αλουμίνιο αυτούσιο από 023 - φτερωτές εισαγωγής απο 023 - το δικό μου μαντέμι ανοιγμένο για να μπει η φτερωτη εξαγωγης απο 023 - φτερωτη εξαγωγης απο 023 Ουσιαστικά θα είναι σαν μια 023 εμπρος-ππισω με τον περιορισμό του ότι πίσω το μαντέμι θα είναι περισσότερο περιορισμένο σε σχέση με αυτό της 023 άρα και θα ζεσταίνεται λιγάκι περισσότερο...απλά εγω έτσι και αλλιώς δεν θέλω να το πιέσω να βγάλω και τον τελευταίο ίππο αλλά θέλω να έχω χαλαρά 240-250hp. O Λεωνίδας στο superb του με το ίδιο υβρισιο βγάζει 280hp για παράδειγμα... Απλά, με αυτά που έγραψες από πάνω μήπως με φτερωτές 023 εμπρός-πίσω θα έχω περισσότερο lag? Tι μπορεί να γίνει για να περιοριστεί το lag? Μικροτερη φτερωτη εμπρός ή μικρότερη πίσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Θα εχεις περισσότερο λαγκ αλλά όχι προβληματικό. Αυτό που σκέφτεσαι είναι μια χαρά αλλά από προσωπική εμπειρία θα επιμείνω λίγο σε μεγαλύτερες φτερωτες μια και θα κάνεις το έξοδο να βάλεις μπροστά πίσω. Πήγαινε σε tfsi ή και λίγο μεγαλύτερες ανάλογα τον τουρμπινα που θα πας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G_KAR Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Food for thought: Πόσα χλμ. θα σου κρατήσει το υβρίδιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Food for thought: Πόσα χλμ. θα σου κρατήσει το υβρίδιο; Εαν γινει σωστη δουλεια και το προσεχεις επισης οταν το λειτουργεις, οσο θα κραταγε και το ΟΕΜ πιστευω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.