Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ρώτησες τον Brian Tonks από Αγγλία μιας και φτιάχνει όλο το bodykit?

Posted

Ναι τον έχω ρωτήσει καθώς το δικό του lwb coupe είναι αρκετά όμορφο.

 

Θυμάμαι το ποσό ήταν αρκετά μεγάλο, της τάξεως των 2000 μαζί με μεταφορικά χωρίς προφυλακτήρες.

 

Γενικά δεν θέλω να βάλω fiberglass στο αμάξι, δεν μου κάθεται καλά... Αισθάνομαι πως θα χάσει σε αξία και ποιότητα. Άσε που είναι και πανάκριβα. Ελπίζω να βγει κάτι καλό και να μην το μετανιώσω.

 

Εδώ ο Ρώσος καλά το πήγε, κρίνοντας από το αποτέλεσμα...

38b97e3f5eff81035944517cc29f9fe1.jpg9a20f04bdc67fc8fe9f3cd9089257630.jpg68f257121b93de299dbf7480a300f3b9.jpgaa0103a7f8e9e5569cb8c7a72e67bc5a.jpg

 

Αν κάποιος έχει άκρη για να βρούμε προφυλακτήρα urquattro, θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!

  • Like 1
  • 2 months later...
Posted

Αργή αλλά σταθερή η πρόοδος. Από Δευτέρα θα τρέξουμε πιο γρήγορα. 24ebe0a70463339c3c726c52177a2f4b.jpg34115f47f7d764f51f8ca720f4fde916.jpg4339ac522290a3a698bf4c8d1c415fa7.jpg

  • Like 11
  • 3 weeks later...
Posted

Τα ράμφη του Β6 είναι έτοιμα να παντρευτούν με το κουπέ. Κρίσιμη η στιγμή... 3bf33efaab0d1b67cf412faac72eb294.jpgccaca24cb95c9eb56fd9570f255a7acc.jpgaf957a51d8317e7db2f1a4d83563de63.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 5
  • 2 weeks later...
Posted

Πρόβα γέφυρας και ανάρτησης στα ράμφη πριν την εγχείρηση. fbc050a0719135809bbbd119374c3251.jpgd6b31d33a65b02cab6b0920b09b04adb.jpg5b1cba9306a08613b429c6590c437048.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 4
  • 5 months later...
Posted (edited)

Update μετά από καιρό...

 

Η πρόοδος είναι αργή, ωστόσο βρισκόμαστε σε πολύ κρίσιμη φάση. Δεν υπάρχει πλέον γυρισμός και κανένα περιθώριο για λάθος. Σύντομα το μπροστινό σύστημα του B6 θα έχει ενωθεί με το καρότσι του B2 coupe.

 

 

ea6dd373eb37137c1c6ffb7062fea8a0.jpge580b78352454e4343ac70b93d27b377.jpg9e211b36dbf86d596f5b93ca18d521dd.jpg59ace2657d81532f6396bb493f9fb2a7.jpg0c1a273f3e30446be844c05a5ee527bb.jpg5f61eb46fc63d266b5d48f4963116e7b.jpgf1b7b8f104448eddf86ef676e2f76ba0.jpga01f0fe8d22bcc92376659ab63959781.jpgce21b07d5ef8891418ad0605bf4b5265.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Edited by ktel
  • Like 9
Posted

Παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον το project σου. Καλή συνέχεια και συνέχισε να μας ανεβάζεις φωτο !

Posted

Αρκετά κόψαμε, ας κολλήσουμε και κάτι... 182954e0c93efb90b7f1bc51a4b47e3e.jpgbfb1906e711d3d21cb9f717d8d32ae10.jpg919a9ed8ec5ba5abda701f930ef19e43.jpgaf254fc48cf80a909ad68fb4e318ade8.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 6
Posted (edited)

φανταστικο project με προσοχή στη λεπτομέρεια και πολλή μελέτη. τι θα κάνετε τα ραμφη το Β6 θα τα χρησιμοποιήσεις ώς ζωνη ελεγχομενης παραμορφωσης ή σκεφτεσαι να τα καταργησεις τελειως?

το πλαίσιο τυπου σκάλας δειχνει πολύ στιβαρό , πιστευω δεν θα εχεις προβλημα με την αυξημενη ιπποδυναμη. Οπως και να'χει μπραβο που επέμεινες στην αναβιωση ενός παλίου θρυλου , όπως και για το μεράκι  και την υπομονη σου φιλε

Edited by mariosA4
Posted

φανταστικο project με προσοχή στη λεπτομέρεια και πολλή μελέτη. τι θα κάνετε τα ραμφη το Β6 θα τα χρησιμοποιήσεις ώς ζωνη ελεγχομενης παραμορφωσης ή σκεφτεσαι να τα καταργησεις τελειως?

το πλαίσιο τυπου σκάλας δειχνει πολύ στιβαρό , πιστευω δεν θα εχεις προβλημα με την αυξημενη ιπποδυναμη. Οπως και να'χει μπραβο που επέμεινες στην αναβιωση ενός παλίου θρυλου , όπως και για το μεράκι και την υπομονη σου φιλε

Ευχαριστώ πολύ Μάριε.

 

Με τα λεφτά που θα στοιχίσει, θα μπορούσα να αγοράσω πολλά ποθητά εργαλεία. Έχω όμως μεγάλη αγάπη για το συγκεκριμένο μοντέλο και το συγκεκριμένο αμάξι που το έφερε στην Ελλάδα μεγάλος διεθνής ποδοσφαιριστης του '80.

 

Φτιάχνοντας ένα τόσο custom αμάξι, σίγουρα δεν μπορώ να στηρίξω την όποια παθητική ασφάλεια σε ράμφη που θα έχουν παντρευτεί με ένα καρότσι 30+ ετών.

 

Δεν πρόκειται να καταργηθεί τίποτα από αυτά που βλέπεις αυτή τη στιγμή. Για την παθητική ασφάλεια αλλά και για την δομική ενίσχυση του σασί θα επιθυμούσα ένα εντελώς custom κρυφό roll cage, εντελώς έξω από τα συνηθισμένα που φοράνε τα αγωνιστικά.

 

Το αμάξι θα είναι 100% για βόλτα επομένως μπάρες γύρω από το κεφάλι μου δεν ειναι αποδεκτά.

 

Φοβάμαι πως θα κοστίζει πολύ, αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να έχω σοβαρή ακαμψία και τυπική παθητική ασφαλεία.

 

Θα με ικανοποίουσε μια λύση όπως στη Ε30 στις φώτο. Ωστόσο δεν έχω συζητήσει εκτενώς το θέμα με κάποιον ειδικό, οπότε πιθανόν να αλλάξει το πλάνο. cd49690bdab85fe9e60937728e612003.jpge96668d07fe5b1558190ad2f4eac840c.jpgf33340b966bfbd2c50a3baafa5534424.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 1
Posted

ωραια σκεψη το roll cage , μην ξεχνας πως έτσι κιαλλιως το παλιο σασί δεν εχει σχεση όσον αφορα τα συγρονα δεδομενα για ακαμψια και παθητικη ασφαλεια.

Οσο περισσότερο το ραψεις - ενισχυσεις ακόμα καλύτερα πιστευω . Απότι θυμαμαι πάντως από απλή μηχανική το χωροδικτυωμα "δενει"  σωστα με πλάγιες δοκούς τυπου Χ οποτε τουλάχιστον στο πίσω κάθισμα ή όπου αλλου μπορείς καλό ειναι να το φτιαξεις έτσι

Posted

Ευχαριστώ πολύ Μάριε.

 

Με τα λεφτά που θα στοιχίσει, θα μπορούσα να αγοράσω πολλά ποθητά εργαλεία. Έχω όμως μεγάλη αγάπη για το συγκεκριμένο μοντέλο και το συγκεκριμένο αμάξι που το έφερε στην Ελλάδα μεγάλος διεθνής ποδοσφαιριστης του '80.

 

Φτιάχνοντας ένα τόσο custom αμάξι, σίγουρα δεν μπορώ να στηρίξω την όποια παθητική ασφάλεια σε ράμφη που θα έχουν παντρευτεί με ένα καρότσι 30+ ετών.

 

Δεν πρόκειται να καταργηθεί τίποτα από αυτά που βλέπεις αυτή τη στιγμή. Για την παθητική ασφάλεια αλλά και για την δομική ενίσχυση του σασί θα επιθυμούσα ένα εντελώς custom κρυφό roll cage, εντελώς έξω από τα συνηθισμένα που φοράνε τα αγωνιστικά.

 

Το αμάξι θα είναι 100% για βόλτα επομένως μπάρες γύρω από το κεφάλι μου δεν ειναι αποδεκτά.

 

Φοβάμαι πως θα κοστίζει πολύ, αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να έχω σοβαρή ακαμψία και τυπική παθητική ασφαλεία.

 

Θα με ικανοποίουσε μια λύση όπως στη Ε30 στις φώτο. Ωστόσο δεν έχω συζητήσει εκτενώς το θέμα με κάποιον ειδικό, οπότε πιθανόν να αλλάξει το πλάνο. cd49690bdab85fe9e60937728e612003.jpge96668d07fe5b1558190ad2f4eac840c.jpgf33340b966bfbd2c50a3baafa5534424.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Να ξέρεις ότι το να οδηγείς με roll cage που είναι εκτεθημένο (όχι όπως στη φωτογραφία), επιβάλει τη χρήση κράνους για  να σου προστατεύσει το κεφάλι. 

Προφανώς και σε χρήση δρόμου, δεν είναι λειτουργικό κάτι τέτοιο, συν του ότι θα σε βλέπουν οι "μπάτσοι" και θα σε σταματάνε συνέχεια. (δεν το λες και καθημερινό φαινόμενο να κυκλοφορεί κάποιος με κράνος ΜΕΣΑ στο αμάξι :P )

 

Η λύση των φωτογραφιών είναι αρκετά καλή για δρόμο, αλλά δεν προσφέρει την ασφάλεια που προσφέρει το "κλασσικό" roll cage που έχουμε οι περισσότεροι οπτικοποιήσει.

Σίγουρα όμως βελτιώνει πολύ στρεπτική ακαμψία σε σχέση με το να μην υπήρχε.

 

Για κόστος τώρα... αν το αμάξι είναι λυμμένο (όπως στις φωτογραφίες), ένα σωστό δέσιμο σε άνθρωπο που βάζει "φτιαχτά" roll cage, θα είναι περίπου το ίδιο με το "απλό" - πιστοποιημένο αγωνιστικό roll cage (ίσως και λιγότερο γιατί δε σε νοιάζει να πάρει πιστοποίηση).

 

Όπως το βλέπω, το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι και το "μετά", δηλαδή πώς θα κρυφτεί το roll cage εκεί που το έχεις περάσει από τα A και B pillars και ουρανό, που τα εργοστασιακά πλαστικά είναι φτιαγμένα για να "αγκαλιάζουν" μικρότερο μέγεθος... (οκ, θα μου πεις κι αυτά φτιαχτά -> απλά το αναφέρω για να το έχεις υπόψη σου)

Θα πρέπει  να κρυφτεί και για λόγους ασφαλείας (πιστεύω) και για λόγους ομορφιάς.

Posted

Εννοείται πως δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω σίδερα εκτεθειμένα εντός της καμπίνας ειδικά στο μπροστινό μέρος κυρίως για λόγους ασφαλείας. Αγωνιστικό roll cage στο δρόμο και ζώνες 4ων σημείων είναι έγκλημα από πλευράς ασφαλείας.

 

Είμαι αναγκασμένος να "κρύψω" την όποια κατασκευή ακόμα και με custom ταπετσαρία συνδιασμενη με κάποιο μαλακό υλικό καθώς δεν θέλω μπλεξίματα με την τροχαία ή το ΚΤΕΟ.

 

Για τον ίδιο λόγο πρέπει να κρατήσω και το πίσω κάθισμα μιας και η άδεια αναφέρει 5 θέσεις και οποιαδήποτε αλλαγή ισοδυναμεί με παράβαση.

 

Το πράγμα μπλέκει ακόμα περισσότερο καθώς στο πίσω μέρος, πρέπει να δημιουργηθεί custom βάση για την γέφυρα του B6 που καλό θα ήταν να στηριχτεί στο roll cage.

 

Σε επόμενη φάση του project θα παρθούν οριστικές αποφάσεις. Αυτή τη στιγμή προέχει να ετοιμαστεί το μπροστινό μέρος.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Posted

Εννοείται πως δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω σίδερα εκτεθειμένα εντός της καμπίνας ειδικά στο μπροστινό μέρος κυρίως για λόγους ασφαλείας. Αγωνιστικό roll cage στο δρόμο και ζώνες 4ων σημείων είναι έγκλημα από πλευράς ασφαλείας.

 

Είμαι αναγκασμένος να "κρύψω" την όποια κατασκευή ακόμα και με custom ταπετσαρία συνδιασμενη με κάποιο μαλακό υλικό καθώς δεν θέλω μπλεξίματα με την τροχαία ή το ΚΤΕΟ.

 

Για τον ίδιο λόγο πρέπει να κρατήσω και το πίσω κάθισμα μιας και η άδεια αναφέρει 5 θέσεις και οποιαδήποτε αλλαγή ισοδυναμεί με παράβαση.

 

Το πράγμα μπλέκει ακόμα περισσότερο καθώς στο πίσω μέρος, πρέπει να δημιουργηθεί custom βάση για την γέφυρα του B6 που καλό θα ήταν να στηριχτεί στο roll cage.

 

Σε επόμενη φάση του project θα παρθούν οριστικές αποφάσεις. Αυτή τη στιγμή προέχει να ετοιμαστεί το μπροστινό μέρος.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

είμαι απλά με το F5 και ανοιγμένο το topic σου!!!

  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

Καλή χρονιά σε όλους!

 

Πρώτο update για το 2018 και μετά από καιρό το εργαλείο πατάει στα μπροστινά του πόδια!

 

Ήμαστε σε φάση καλιμπραρίσματος της θέσης της γέφυρας ώστε να κάτσουν σωστά οι ρόδες και να μένει και χώρος για να μπει το μοτέρ μαζί με ψυγεία και λοιπά παρελκόμενα. 89df770e468e6835dccdd35c8d810a71.jpg3a2ef2bb2c7407dc12902f8bab2a4f87.jpgf4d4ff02e3a5ad21628ee43970fe1565.jpg6bf83f6d778da10877f0423a398795b5.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 8
  • 1 month later...
Posted

Το πρώτο Audi coupe στον κόσμο με ανάρτηση Β6 είναι γεγονός! f09aa7818c0a2f0d4336307414748de1.jpg02e2437ccbf42de78d9490937581b88c.jpgeaa19a41d8eea2ef474edecb9d1f6fd3.jpg

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 1
Posted

πολυ καλο δειχνει το παντρεμα φιλε . Με το roll cage βρηκες ακρη ή εισαι ακομα στο σχεδιασμό?

Posted

πολυ καλο δειχνει το παντρεμα φιλε . Με το roll cage βρηκες ακρη ή εισαι ακομα στο σχεδιασμό?

Ακόμα δεν έχω πάρει τις τελικές αποφάσεις μου. Όπως βλέπεις κάθε κίνηση είναι προσεκτικά μελετημένη καθώς αν γίνει λάθος θα πάει όλη η επένδυση που έχω κάνει στον κουβά.

 

Μόλις έχω νεότερα θα σας ενημερώσω.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 1
  • 3 months later...
Posted

Τελικό καλιμπράρισμα μπροστά μέρους με την βοήθεια ηλεκτρονικής ευθυγράμμισης. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να είναι το καρότσι τέλειο από πλευράς γεωμετρίας. Θα ακολουθήσει τοποθέτηση μοτέρ σασμάν. 87800ff705108b3e996895f6803d7349.jpg2f9ba50bce00e05ef1a15aa903e68907.jpg

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 3
  • 2 weeks later...
Posted

Το καρότσι είναι πλέον απολύτως συμμετρικό και πλέον ήμαστε έτοιμοι για την τοποθέτηση μοτέρ σασμάν.

Η τοποθέτηση δεν θα είναι προφανώς η τελική, αλλά τα μηχανικά μέρη θα λειτουργήσουν ως οδηγός για την κατασκευή του καθρέφτη, του χώρου γύρω από το σασμάν και του τούνελ.

8c0b70e126b9b487d552c3d2eac43d41.jpg0de8d9d478e019a71eb5f779fc96dbf1.jpge884b04b1426412989f9db3a9f9579dd.jpgca74cb2f51cfbe1ce540063f67a6fa39.jpgd6d43afc9def498fc60cd73b9e3c8ccc.jpg

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 7
  • 2 weeks later...
Posted

Τοποθέτηση σασμάν. 896756e9ca70658238d503c22044558e.jpg7fb76467bd4af8c5dd3282b644410a48.jpgd3a4413d85bec9717fe95311ac650dd2.jpgce193854ad3c76972e2fd973c737a45d.jpg

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 4
Posted

δυσκολη δουλεια ,πιστευω 'ομως  το αποτελεσμα να σε δικαιωσει

  • 1 month later...
Posted

Μοτέρ και σασμάν είναι πλέον στη θέση τους. Προχωράμε αργά και σταθερά... b96384b476c948d5444d3b30428db46c.jpg03697dddb824f28ff5537df276bb2388.jpga46eac41f7230dc9af9e7a9dab49b144.jpgc271ba9cf791b8d65e55533d6f4168bc.jpg64bd7ea405384c8ca74772296fb3f85a.jpg3456698811cbff69f5c2cebff26782b1.jpg

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.