Jump to content

έμεινα από μπαταρία,ερώτηση για Ah


Recommended Posts

  Καλησπέρα,έμεινα ξαφνικά από μπαταρία.Το αμάξι είναι a3 8p1 1.6 8v.Τώρα έχει varta 74Ah 680 ,μου είπαν ότι 62 φοράει κανονικά.Επειδή αύριο θα την αλλάξω και το αμάξι το είχα πάρει μεταχειρισμένο(δεν ξέρω τι φόραγε από το εργοστάσιο),μπορεί να μου πεις κάποιος αν το 62 αληθεύει;Αυτην που έχω τώρα την έχω από τον 4/2013,και τον τελευταίο χρόνο δεν το βάζω μπρός συνέχεια(άνεργος...),το κουνάω κάθε 10 ημέρες περίπου.

 

υ.γ. ένα παληκάρι(πωλητής) που πήρα τηλέφωνο,μου είπε να μην βάλω κάτι καλό αλλά να προτιμήσω κάτι φθηνό αφού δεν το βάζω σε λειτουργία κάθε ημέρα.Πουλάει varta και banner και μου είπε να βάλω την varta που είναι πιο φθηνη(10 ευρώ).

 

Ευχαριστω όσους διαβάσουν/απαντήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν η varta έχει διαφορά μόνο 10 ευρώ με την banner από εκεί που αγοράζεις, τότε προσωπικά θα έβαζα banner με κλειστά μάτια.

Τα 62 είναι μια χαρά για την μηχανή σου. Κυρίως σε ενδιαφέρουν τα αμπέρ εκκίνησης, εκεί είναι συνήθως και το δυνατό σημείο της banner.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι με μια οποιαδήποτε άλλη δεν κάνεις την δουλειά σου.

 

Αν εξαιρέσεις ότι μπαταρία με μπαταρία έχει μια διαφορά στην δύναμη εκκίνησης, κατά τα άλλα όλες αντέχουν και τις τρώει συνήθως το καθισιο και οι μικρές μετακινήσεις όπου δεν προλαβαίνουν να αναπληρωσουν το φορτίο που έχασαν κατά την εκκίνηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν η varta έχει διαφορά μόνο 10 ευρώ με την banner από εκεί που αγοράζεις, τότε προσωπικά θα έβαζα banner με κλειστά μάτια.

Τα 62 είναι μια χαρά για την μηχανή σου. Κυρίως σε ενδιαφέρουν τα αμπέρ εκκίνησης, εκεί είναι συνήθως και το δυνατό σημείο της banner.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι με μια οποιαδήποτε άλλη δεν κάνεις την δουλειά σου.

 

Αν εξαιρέσεις ότι μπαταρία με μπαταρία έχει μια διαφορά στην δύναμη εκκίνησης, κατά τα άλλα όλες αντέχουν και τις τρώει συνήθως το καθισιο και οι μικρές μετακινήσεις όπου δεν προλαβαίνουν να αναπληρωσουν το φορτίο που έχασαν κατά την εκκίνηση.

680 έχω τώρα και 540 είναι η varta αλλά και η banner που μου λέει στα 62Ah,varta 75 ευρώ και banner 85 ευρώ.

Συγκεκριμένα η banner είναι η 6219.

Edited by enzokou
Link to comment
Share on other sites

Αν το βάλω το αμάξι μπρός με καλώδια υπάρχει κάποιο πρόβλημα;(χαζή ερώτηση αλλά σε τελευταίας τεχνολογίας με 1002 εγκεφαλάκια δεν έχω ξαναβάλει...)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά αμπέρ εκκίνησης έχει η varta, παρόμοια θα έχει και η banner, οπότε λογικά θα είναι ίδια ακόμα και στην εκκίνηση. Δλδ ενδεχόμενως να μην υπάρχει διαφορά.

 

Οπότε το ίδιο θα είναι και με τις δύο

 

Διάλεξε μια και βάλε, προσωπικά μάλλον θα έβαζα banner

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν το βάλω το αμάξι μπρός με καλώδια υπάρχει κάποιο πρόβλημα;(χαζή ερώτηση αλλά σε τελευταίας τεχνολογίας με 1002 εγκεφαλάκια δεν έχω ξαναβάλει...)

Οχι κανένα θέμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά αμπέρ εκκίνησης έχει η varta, παρόμοια θα έχει και η banner, οπότε λογικά θα είναι ίδια ακόμα και στην εκκίνηση. Δλδ ενδεχόμενως να μην υπάρχει διαφορά.

 

Οπότε το ίδιο θα είναι και με τις δύο

 

Διάλεξε μια και βάλε, προσωπικά μάλλον θα έβαζα banner

Δεν το έγραψα καλά,540 έχουν και οι δυο αλλά μάλλον για την Banner θα παω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  Λοιπόν,το έβαλα με καλώδια με την σωστή σειρά,πήρε κανονικά.Είχε ανάψει το esp και το τιμόνι στο καντράν αλλά μετά από λίγα μέτρα έσβησαν.Το πήγα στον ''μπαταριά'' και μου έκανε και έλεγχο με κάτι testers,η δικιά μου είχε από 680(καινούργια) εκκίνηση 440(τώρα).Μου είπε ότι θέλει αλλαγή,βάλάμε μια banner p6219 62Ah 550 εκκίνηση.Έλεγξε δυναμό με τα φώτα αναμμένα και μου είπε όλα οκ,δυο χρόνια εγγύηση.

 

Την μέτρησα σπίτι με ένα βολτόμετρο και μου έβγαλε 12,7volt ,είναι φυσιολογική τιμή;Θα το μετρήσω και όταν το βάλω μπρός να δω πόσο πέφτει.Την παλιά μπαταρία την κράτησα(δεν ξέρω αν  μπορώ να την κάνω κάτι...).

Edited by enzokou
Link to comment
Share on other sites

  Λοιπόν,το έβαλα με καλώδια με την σωστή σειρά,πήρε κανονικά.Είχε ανάψει το esp και το τιμόνι στο καντράν αλλά μετά από λίγα μέτρα έσβησαν.Το πήγα στον ''μπαταριά'' και μου έκανε και έλεγχο με κάτι testers,η δικιά μου είχε από 680(καινούργια) εκκίνηση 440(τώρα).Μου είπε ότι θέλει αλλαγή,βάλάμε μια banner p6219 62Ah 550 εκκίνηση.Έλεγξε δυναμό με τα φώτα αναμμένα και μου είπε όλα οκ,δυο χρόνια εγγύηση.

 

Την μέτρησα σπίτι με ένα βολτόμετρο και μου έβγαλε 12,7volt ,είναι φυσιολογική τιμή;Θα το μετρήσω και όταν το βάλω μπρός να δω πόσο πέφτει.Την παλιά μπαταρία την κράτησα(δεν ξέρω αν  μπορώ να την κάνω κάτι...).

Δυστυχώς δεν μπορείς να μετρήσεις με βολτόμετρο την μπαταρία (για το πόσο καλή είναι), γιατί απλά σε ενδιαφέρει πόσο σταθερό ρεύμα βγάζει κατά το φορτίο (όταν ζητήσεις ρεύμα δηλαδή πόσο σταθερό ρεύμα και τάση σου δίνει).

Γι' αυτό χρειάζεται το ειδικό μηχάνημα που ίσως είδες στον "μπαταριά". :)

 

Γενικά το ιδανικό είναι 14V με αναμένη μηχανή και 12+V με σβηστή. Αλλά όλα αυτά και πάλι ποικίλουν ανάλογα με το φορτίο που δέχεται η μπαταρία. (γι' αυτό χρειάζεται αυτό το όργανο που σου έγραψα).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  Να ρωτήσω και κάτι άλλο για μην ανοίξω άλλο topic,ενας φορτιστής σαν αυτόν http://www.praktiker.gr/p/fortistis-syntiritis-black-decker-bdv090-qs-55046 θα κάνει δουλειά;Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω,να μην κάνω ζημιά στο αυτοκίνητο;Οι καλοί που κοίταξα είναι ctec http://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0 αλλά έχει 90 ευρώ... Να αποφύγω τον πρώτο και να πάρω τον ακριβό όταν μπορέσω;

 

Έλεγα να τον έβαζα 1-2 φορές τον μήνα για πλήρη φόρτιση.

Edited by enzokou
Link to comment
Share on other sites

  Να ρωτήσω και κάτι άλλο για μην ανοίξω άλλο topic,ενας φορτιστής σαν αυτόν http://www.praktiker.gr/p/fortistis-syntiritis-black-decker-bdv090-qs-55046 θα κάνει δουλειά;Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω,να μην κάνω ζημιά στο αυτοκίνητο;Οι καλοί που κοίταξα είναι ctec http://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0 αλλά έχει 90 ευρώ... Να αποφύγω τον πρώτο και να πάρω τον ακριβό όταν μπορέσω;

 

Έλεγα να τον έβαζα 1-2 φορές τον μήνα για πλήρη φόρτιση.

Ανάλογα για τι το χρειάζεσαι.

Όσο ανεβαίνεις σε κόστος, οι πιο ακριβοί φορτιστές-συντηρητές, έχουν επιπλέον στάδια ταχύτητας φόρτισης (όχι μόνο on-off), ώστε να σου έχουν χαμηλή ταχύτητα φόρτισης για την μπαταρία που είναι σχεδόν γεμάτη, ενώ αντέχουν και περισσότερα αμπερώρια (αντί για 55Ah, μπορεί να φτάσουν ως και 255Ah, που χρησιμοποιούνται όμως μονο σε φορτηγά και σκάφη - άχρηστο για σένα).

 

Επιπλέον οι ακριβότεροι, σου δείχνουν και κατάσταση μπαταρίας και οι πολλοί ακριβοί (150+) έχουν και οθόνη. (νομίζω επίσης αδιάφορο για σένα)

Γενικά όμως νομίζω ότι και με αυτόν που έβαλες, κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.

Ο συντηρητής πάντως έχει νόημα μόνο αν τον έχεις πάνω στη μπαταρία για τα διαστήματα (μικρά ή μεγάλα) που δεν κινείς το αμάξι και όχι να τον έχεις μόνο για φόρτιση. Μόνο έτσι στη διατηρεί σε καλή κατάσταση. (κι αυτό γιατί η φύση κατασκευής της μπαταρίας του αυτοκινήτου είναι τέτοια που αν πέσει η τάση-ρεύμα της κάτω από κάποιο ποσοστό - 50%- στην ουσία δεν επανέρχεται ποτέ η μπαταρία)

 

Τέλος, ενημερωτικά, βρήκα το manual εδώ, όπου στη σελίδα 4 λέει: 

Preparation before charging

(...)

- Before charging, confirm that the voltage of the battery is 12V or 6V by referring to the label on the battery or from the information available relating to its application e.g. car user manual. u

- The appliance is capable of maintaining a bettery with a capacity upto 100 Ah

(...)

 

 

Οπότε νομίζω ότι είσαι οκ. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να κάνω 2 σχόλια...

1ον: εχε στο νου σου ότι αφού έχεις το 8ν μάλλον έχεις σύστημα start-stop, επομένως χρειάζεσαι "ειδική" μπαταρία (δεν θυμάμαι πως λέγονται-οι μπαταριάδες γνωρίζουν) συνήθως αλλάζει ένα γράμμα στον κωδικό της μπαταρίας, σε σχέση με της ίδιας χωρητικότητας "συμβατική" μπαταρία.

 

2ον: έτυχε να μείνω από μπαταρία πριν λίγες μέρες (bosh 64αρα, δλδ λίγο μεγαλύτερη από του εργοστασίου) , αγορασμένη και τοποθετημένη από εμένα πριν 1.5 χρόνο (έμεινε επειδή δεν δούλεψε το μοτέρ για ένα μήνα, παρολαυτα παραξενεύτηκα),

και ξεθαψα έναν φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου black&decker που είχε αγοράσει κάποτε ο πατέρας μου και δεν τον είχε χρησιμοποιήσει (τα έβγαλε τα λεφτά του). Έβγαλα τη μπαταρία και την ανέβασα σπίτι και την μπρίζωσα στο φορτιστή...2,5 μέρες φόρτιζε...η μπαταρία έγινε καινούργια :)

 

Edit: είδα τώρα το λινκ του praktiker που έβαλες...ακριβώς αυτός είναι ο φορτιστής!

να επισημάνω ότι η μπαταρία ήταν τόσο ψόφια που μόνο ένα ξεκλείδωμα με το ζόρι έκανε...μετά κιχ

Edited by escape_A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να κάνω 2 σχόλια...

1ον: εχε στο νου σου ότι αφού έχεις το μάλλον έχεις σύστημα start-stop, επομένως χρειάζεσαι "ειδική" μπαταρία (δεν θυμάμαι πως λέγονται-οι μπαταριάδες γνωρίζουν) συνήθως αλλάζει ένα γράμμα στον κωδικό της μπαταρίας, σε σχέση με της ίδιας χωρητικότητας "συμβατική" μπαταρία.

 

2ον: έτυχε να μείνω από μπαταρία πριν λίγες μέρες (bosh 64αρα, δλδ λίγο μεγαλύτερη από του εργοστασίου) , αγορασμένη και τοποθετημένη από εμένα πριν 1.5 χρόνο (έμεινε επειδή δεν δούλεψε το μοτέρ για ένα μήνα, παρολαυτα παραξενεύτηκα),

και ξεθαψα έναν φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου black&decker που είχε αγοράσει κάποτε ο πατέρας μου και δεν τον είχε χρησιμοποιήσει (τα έβγαλε τα λεφτά του). Έβγαλα τη μπαταρία και την ανέβασα σπίτι και την μπρίζωσα στο φορτιστή...2,5 μέρες φόρτιζε...η μπαταρία έγινε καινούργια :)

 

Edit: είδα τώρα το λινκ του praktiker που έβαλες...ακριβώς αυτός είναι ο φορτιστής!

να επισημάνω ότι η μπαταρία ήταν τόσο ψόφια που μόνο ένα ξεκλείδωμα με το ζόρι έκανε...μετά κιχ

εννοεί το 8-βάλβιδο μοτέρ (1600cc, 105 άλογα, mpi και όχι fsi) ο φίλος μας. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να κάνω 2 σχόλια...

1ον: εχε στο νου σου ότι αφού έχεις το 8ν μάλλον έχεις σύστημα start-stop, επομένως χρειάζεσαι "ειδική" μπαταρία (δεν θυμάμαι πως λέγονται-οι μπαταριάδες γνωρίζουν) συνήθως αλλάζει ένα γράμμα στον κωδικό της μπαταρίας, σε σχέση με της ίδιας χωρητικότητας "συμβατική" μπαταρία.

 

2ον: έτυχε να μείνω από μπαταρία πριν λίγες μέρες (bosh 64αρα, δλδ λίγο μεγαλύτερη από του εργοστασίου) , αγορασμένη και τοποθετημένη από εμένα πριν 1.5 χρόνο (έμεινε επειδή δεν δούλεψε το μοτέρ για ένα μήνα, παρολαυτα παραξενεύτηκα),

και ξεθαψα έναν φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου black&decker που είχε αγοράσει κάποτε ο πατέρας μου και δεν τον είχε χρησιμοποιήσει (τα έβγαλε τα λεφτά του). Έβγαλα τη μπαταρία και την ανέβασα σπίτι και την μπρίζωσα στο φορτιστή...2,5 μέρες φόρτιζε...η μπαταρία έγινε καινούργια :)

 

Edit: είδα τώρα το λινκ του praktiker που έβαλες...ακριβώς αυτός είναι ο φορτιστής!

να επισημάνω ότι η μπαταρία ήταν τόσο ψόφια που μόνο ένα ξεκλείδωμα με το ζόρι έκανε...μετά κιχ

1.Δεν είναι start stop,είναι του 2004 μοντέλο.

 

2.Το σκέφτηκα να φόρτιζα την παλιά αλλά την έχω από 4/2013 και η αλήθεια είναι ότι από τότε έχω κάνει 10.000 χιλόμετρα...νομίζω είναι λίγα για 2,5+ χρόνια.Έτσι είπα να βάλω καινούργια και μικρότερη στα 62 Ah όπου και φθηνότερη είναι αλλά θα φορτίζει πιο εύκολα σε λιγότερο χρόνο από την 74 Ah που είχα.Βέβαια τις τελευταίες 10 ημέρες το είχα κινήσει αρκετα το αμάξι σε εθνική και αττική οδο και για αυτό πιστεύω ότι είναι σίγουρα πρόβλημα της μπαταρίας(δεν μπορούσε να κρατήσει την φόρτιση μάλλον).Επιασαν τα πρώτα κρύα στην Αθήνα και παρέδωσε...

 

Το μόνο που μένει να δω είναι ότι δεν έχει κάποια διαρροη το σύστημα και απλά τα είχε φτύσει η παλιά.Δεν ξέρω αν το tester που έβαλε το κοιτάει αυτό,ο τεχνικός μου είπε ότι είναι όλα οκ και ότι δεν έχω κάποιο πρόβλημα.Θα μάθουμε σύντομα...

Edited by enzokou
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανάλογα για τι το χρειάζεσαι.

Όσο ανεβαίνεις σε κόστος, οι πιο ακριβοί φορτιστές-συντηρητές, έχουν επιπλέον στάδια ταχύτητας φόρτισης (όχι μόνο on-off), ώστε να σου έχουν χαμηλή ταχύτητα φόρτισης για την μπαταρία που είναι σχεδόν γεμάτη, ενώ αντέχουν και περισσότερα αμπερώρια (αντί για 55Ah, μπορεί να φτάσουν ως και 255Ah, που χρησιμοποιούνται όμως μονο σε φορτηγά και σκάφη - άχρηστο για σένα).

 

Επιπλέον οι ακριβότεροι, σου δείχνουν και κατάσταση μπαταρίας και οι πολλοί ακριβοί (150+) έχουν και οθόνη. (νομίζω επίσης αδιάφορο για σένα)

Γενικά όμως νομίζω ότι και με αυτόν που έβαλες, κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.

Ο συντηρητής πάντως έχει νόημα μόνο αν τον έχεις πάνω στη μπαταρία για τα διαστήματα (μικρά ή μεγάλα) που δεν κινείς το αμάξι και όχι να τον έχεις μόνο για φόρτιση. Μόνο έτσι στη διατηρεί σε καλή κατάσταση. (κι αυτό γιατί η φύση κατασκευής της μπαταρίας του αυτοκινήτου είναι τέτοια που αν πέσει η τάση-ρεύμα της κάτω από κάποιο ποσοστό - 50%- στην ουσία δεν επανέρχεται ποτέ η μπαταρία)

 

Τέλος, ενημερωτικά, βρήκα το manual εδώ, όπου στη σελίδα 4 λέει: 

Οπότε νομίζω ότι είσαι οκ. :)

  Τελικά πήρα έναν φορτιστή ctek 3.8 και θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι αν γνωρίζεις.Αν κλειδώσω το αμάξι  αλλά με το καπό ανοιχτό,το αμάξι μπαίνει σε sleep mode μετά από 20/30 λεπτα ή πρέπει να είναι και κλειστό το καπό;Εψαξα στο net αλλά δεν βρήκα κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει συγγενής μου μαγαζί με.μπαταρίες και Βάρτα με banner έχουν σημαντική διάφορα τιμής.

Προσέξτε γιατί τεράστιο ποσοστό μπαταριαδων εκτυπώνουν μουφα αυτοκόλλητο και μπαταρία του κωλου των 40 ευρώ στη δίνουν για banner που είναι κορυφη

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλει κανείς πείτε μου με ΡΜ να σας στείλω στη Χαμοστέρνας .

Δε το λέω για διαφήμιση αλλά για να μη σας κοροϊδέψουν πράγμα που γίνεται στο φουλ σε αυτόν τον κλάδο.

Αν θεωρηθεί διαφήμιση απλά διαγραψτε το ποστ, κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα

 

ήρθε ο καιρός να αλλάξω και εγώ μπαταρία, το αμάξι δεν κινείται πλέον πολύ, σπάνια θα έλεγα.

 

Η BOSCH S4 είναι καλές μπαταρίες;   Με 70 ευρώ την βρίσκω.  Δεν ψάχνω την καλύτερη, μια φυσιολογική μπαταριά με κανονικές αντοχές.

Edited by Giannis20vt
Link to comment
Share on other sites

Γιαννη αν μπορεις μακρια απο bosch σε μπαταρια..εχουν βγει σκαρτες..σε μενα μολις εκλεισα τα 2 χρονια, καπουτεν..

Κοιτα σε banner ή varta ή exedy και καλο ειναι να εχει πανω απο 600 αμπερωρια, αρα να ειναι απο 70-75αμπερ.

Καλα λογια ακουω για την εξολοκληρου ελληνικη κατασκευη μπαταρια recor πχ η hi perfomance κλειστου τυπου http://www.recorbatteries.gr/recor2/files/recor.pdf τιμες δεν γνωριζω...

Edited by iliasr38
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα

 

ήρθε ο καιρός να αλλάξω και εγώ μπαταρία, το αμάξι δεν κινείται πλέον πολύ, σπάνια θα έλεγα.

 

Η BOSCH S4 είναι καλές μπαταρίες;   Με 70 ευρώ την βρίσκω.  Δεν ψάχνω την καλύτερη, μια φυσιολογική μπαταριά με κανονικές αντοχές.

Η συγκεκριμένη η Σίλβερ μου είχε κρατήσει 4 χρόνια ακριβώς χωρίς συναγερμούς κτλ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.