Jump to content

Καθίσματα S4 B8


Recommended Posts

να ανησυχήσω που έχεις μάθει απέξω τους κωδικούς?? :P

Είχα την τύχη να με διδάξουν οι καλύτεροι!!!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η μλκ είναι πως δυστυχως όταν αλλάζαμε τα καθίσματα του Γιώργου δεν βγάλαμε φωτό για να κάνουμε DIY. Θα βοηθούσε απο οσο βλέπω αρκετό κόσμο, όποτε θα το κάνω στην αλλαγή των δικών μου!!

Όταν θα κάνω τοποθέτηση θα προσπαθήσω να βγάλω αρκετές φώτο για να κάνω και εγώ ένα αναλυτικό DIY.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στην παραγγελία προσθέτεις και 4 κομμάτια από τα 8t0887187 με άλλα 4 8t0887233B σε χρώμα 4pk εφοσον θελεις μαύρα (βάσεις isofix) μαζί με 2 κομμάτια 4l0886373 που είναι τα κλιπσ που θα χρειαστείς να σπασεις για να βγει η βάση του πίσω καθίσματος..

Μαζί με ένα 10αρι πολύσφηνο είναι αυτά που χρειάζεσαι για να γίνει η αλλαγή των καθισμάτων..

 

χαχαχαχαχ δάκρυσα! Γιάννη τσίμπα και μια αεροκαστάνια ρε να κάνεις γρήγορα δουλειά μην παιδεύεσαι!

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα έγινε η τοποθέτηση των καθισμάτων και πραγματικά είναι υπέροχα!!!! Δεν συζητάω το πόσο άλλαξε το εσωτερικό...είναι αυτό ακριβώς που ήθελα  :party2:

Δεν είναι δύσκολη διαδικασία, εάν εξαιρέσεις 1-2 λεπτομέρειες (ας είναι καλά ο ianos που βοήθησε...). Τώρα υπάρχει αρκετό φωτογραφικό υλικό για να φτιάξω ένα DIY για να βοηθήσω όποιον άλλο το επιχειρήσει.

Έχω όμως 2 θεματάκια και χρειάζομαι τα φώτα σας:

1) Όταν σύνδεσα τις φύσες των καθισμάτων δούλεψαν κανονικά όλες οι λειτουργίες αλλά μετά από κανα δεκάλεπτο σταμάτησε να δουλεύει το κάθισμα του οδηγού και λειτουργεί μόνο η ρύθμιση της μέσης. Του συνοδηγού δουλεύει κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει? Τσεκάραμε ότι στους διακόπτες του καθίσματος πηγαίνει κανονικά ρεύμα και ότι δεν έχει καεί καμία ασφάλεια.

2) Δεν αναγνωρίζονται οι πλευρικοί αερόσακοι και τους βγάζει σαν σφάλμα. Μήπως δεν είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς των δικών  μου καθισμάτων? Εδώ τι κάνω?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγινε η τοποθέτηση των καθισμάτων και πραγματικά είναι υπέροχα!!!! Δεν συζητάω το πόσο άλλαξε το εσωτερικό...είναι αυτό ακριβώς που ήθελα  :party2:

Δεν είναι δύσκολη διαδικασία, εάν εξαιρέσεις 1-2 λεπτομέρειες (ας είναι καλά ο ianos που βοήθησε...). Τώρα υπάρχει αρκετό φωτογραφικό υλικό για να φτιάξω ένα DIY για να βοηθήσω όποιον άλλο το επιχειρήσει.

Έχω όμως 2 θεματάκια και χρειάζομαι τα φώτα σας:

1) Όταν σύνδεσα τις φύσες των καθισμάτων δούλεψαν κανονικά όλες οι λειτουργίες αλλά μετά από κανα δεκάλεπτο σταμάτησε να δουλεύει το κάθισμα του οδηγού και λειτουργεί μόνο η ρύθμιση της μέσης. Του συνοδηγού δουλεύει κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει? Τσεκάραμε ότι στους διακόπτες του καθίσματος πηγαίνει κανονικά ρεύμα και ότι δεν έχει καεί καμία ασφάλεια.

2) Δεν αναγνωρίζονται οι πλευρικοί αερόσακοι και τους βγάζει σαν σφάλμα. Μήπως δεν είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς των δικών  μου καθισμάτων? Εδώ τι κάνω?

Καταρχάς μπράβο σου για την διάθεσή σου να βοηθήσεις και την προνοητικότητά σου να βγάλεις φωτογραφίες κατά τη διαδικασία!!!

 

Όσο αναφορά το 1 και 2:

1) έχετε ενεργοποιήσει την επιλογή ότι το αμάξι έχει ηλεκτρικά καθίσματα?

2) δεν γνωρίζω.... έχεις τσεκάρει ότι τα πινάκια στα καλώδια είναι σωστά? και επιπλέον τα καθίσματα ήταν από αριστεροτίμονο αμάξι, έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα καθίσματα σου έχουν μνήμες, ο εγκέφαλος στα καθίσματα θέλει αφαίρεση του κλειδώματος στην αντιπροσωπεία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς μπράβο σου για την διάθεσή σου να βοηθήσεις και την προνοητικότητά σου να βγάλεις φωτογραφίες κατά τη διαδικασία!!!

 

Όσο αναφορά το 1 και 2:

1) έχετε ενεργοποιήσει την επιλογή ότι το αμάξι έχει ηλεκτρικά καθίσματα?

2) δεν γνωρίζω.... έχεις τσεκάρει ότι τα πινάκια στα καλώδια είναι σωστά? και επιπλέον τα καθίσματα ήταν από αριστεροτίμονο αμάξι, έτσι?

Έχουμε όλοι βοηθηθεί από το Forum σε διάφορα θέματα, οπότε θεωρώ υποχρέωση μου να βοηθήσω όποιον άλλο επιχειρήσει κάτι που έχω ήδη κάνει...

 

1)Στην αρχή δούλεψαν κανονικά χωρίς να ενεργοποιήσω τίποτα. Όταν σταμάτησε του οδηγού, ενεργοποιήσαμε μέσω Vag com (όχι γνήσιο) αλλά δεν έγινε τίποτα. Η μέση στου οδηγού και ολόκληρο του συνοδηγού δουλεύουν κανονικά.

2)Καλώδια και φύσες δεν άλλαξα καθόλου, ήταν οι ίδιες με τις δικές μου. Τα καθίσματα ήταν σε αριστεροτίμονο αυτ/το.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε όλοι βοηθηθεί από το Forum σε διάφορα θέματα, οπότε θεωρώ υποχρέωση μου να βοηθήσω όποιον άλλο επιχειρήσει κάτι που έχω ήδη κάνει...

 

1)Στην αρχή δούλεψαν κανονικά χωρίς να ενεργοποιήσω τίποτα. Όταν σταμάτησε του οδηγού, ενεργοποιήσαμε μέσω Vag com (όχι γνήσιο) αλλά δεν έγινε τίποτα. Η μέση στου οδηγού και ολόκληρο του συνοδηγού δουλεύουν κανονικά.

2)Καλώδια και φύσες δεν άλλαξα καθόλου, ήταν οι ίδιες με τις δικές μου. Τα καθίσματα ήταν σε αριστεροτίμονο αυτ/το.

Αν όλα τα μέλη του κλαμπ λειτουργούσαν με αυτον τον τρόπο, θα ίσως να υλοποιούσαμε την διαφήμιση της Αμστελ κάπως έτσι: Ρε ποιό Audizine....?

:sHa_hehe:

Και πάλι like. Πραγματικά!!! :sSig_goodjob:

 

όσο για τα καθίσματα, τσέκαρε αυτό που σου έγραψε ο Νεκτάριος από πάνω (εγώ το παραθέτω απο κάτω βέβαια :P ):

 

 

Επειδή τα καθίσματα σου έχουν μνήμες, ο εγκέφαλος στα καθίσματα θέλει αφαίρεση του κλειδώματος στην αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα καθίσματα σου έχουν μνήμες, ο εγκέφαλος στα καθίσματα θέλει αφαίρεση του κλειδώματος στην αντιπροσωπεία.

Όντως τα καινούργια έχουν μνήμες και τα δικά μου δεν είχαν. Εννοείς ότι πρέπει να ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού? Γιατί στην αρχή δούλεψε και γιατί του συνοδηγού δουλεύει ακόμα αφού με τον εγκέφαλο του οδηγού συνδέεται? 

Link to comment
Share on other sites

Αν όλα τα μέλη του κλαμπ λειτουργούσαν με αυτον τον τρόπο, θα ίσως να υλοποιούσαμε την διαφήμιση της Αμστελ κάπως έτσι: Ρε ποιό Audizine....?

 

:sHa_sarcasticlol:  Πραγματικά δεν υπάρχεις....!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε όσες συσκευές υπάρχει το component protection, κλειδώνει κάποια λειτουργία της συσκευής μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από μερικά δευτερόλεπτα, μέχρι κάποια λεπτά. Στα καθίσματα συγκεκριμένα, συμβαίνει ακριβώς αυτό που έπαθες εσύ. Στην αρχή δουλεύει κανονικά μέχρι να ενεργοποιηθεί η ασφάλεια που έχει.

Θα πρέπει να πας σε μια αντιπροσωπεία για το ξεκλείδωμα, πιθανόν και τα σφάλματα στους αερόσακους να προκαλούνται από αυτό.

Edited by Nexus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε όσες συσκευές υπάρχει το component protection, κλειδώνει κάποια λειτουργία της συσκευής μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από μερικά δευτερόλεπτα, μέχρι κάποια λεπτά. Στα καθίσματα συγκεκριμένα, συμβαίνει ακριβώς αυτό που έπαθες εσύ. Στην αρχή δουλεύει κανονικά μέχρι να ενεργοποιηθεί η ασφάλεια που έχει.

Θα πρέπει να πας σε μια αντιπροσωπεία για το ξεκλείδωμα, πιθανόν και τα σφάλματα στους αερόσακους να προκαλούνται από αυτό.

Μακάρι να συμβαίνει αυτό, δεν το συζητάω... Είναι εύκολη διαδικασία για την αντιπροσωπεία ή να ανέβω Αθήνα? (ρωτάω γιατί εδώ δεν το πολυέχουν....)

Μπορώ κάπως να μάθω εάν οι δικοί μου αερόσακοι είναι οι ίδιοι (εννοώ ίδιος κωδικός) με αυτούς του S4?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ο εγκέφαλος των καθισμάτων με τις μνήμες είναι σίγουρο ότι έχει component protection, και επίσης θα πρέπει οπωσδήποτε να το αφαιρέσεις σε αντιπροσωπεία.

 

Στην τοπική αντιπροσωπεία, θα πρέπει να μπορούν να στο κάνουν, δεν χρειάζεται να έρθεις Αθήνα. Εξήγησε τους απλά ότι θα ήθελες να σου αφαιρέσουν την προστασία από τον εγκέφαλο των καθισμάτων.

 

Επίσης, όταν ένας εγκέφαλος είναι κλειδωμένος, παρουσιάζονται πολλά σφάλματα που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο εγκέφαλο όπως οι αερόσακοι στην περίπτωση σου. Αν έχεις ένα σκανάρισμα από vcds, καλό θα ήταν να το βλέπαμε.

 

Δεν νομίζω να έχει διαφορετικούς αερόσακους το s4.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ο εγκέφαλος των καθισμάτων με τις μνήμες είναι σίγουρο ότι έχει component protection, και επίσης θα πρέπει οπωσδήποτε να το αφαιρέσεις σε αντιπροσωπεία.

 

Στην τοπική αντιπροσωπεία, θα πρέπει να μπορούν να στο κάνουν, δεν χρειάζεται να έρθεις Αθήνα. Εξήγησε τους απλά ότι θα ήθελες να σου αφαιρέσουν την προστασία από τον εγκέφαλο των καθισμάτων.

 

Επίσης, όταν ένας εγκέφαλος είναι κλειδωμένος, παρουσιάζονται πολλά σφάλματα που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο εγκέφαλο όπως οι αερόσακοι στην περίπτωση σου. Αν έχεις ένα σκανάρισμα από vcds, καλό θα ήταν να το βλέπαμε.

 

Δεν νομίζω να έχει διαφορετικούς αερόσακους το s4.

ευχαριστώ για την βοήθεια...

πάω να κάνω ένα σκανάρισμα στα σφάλματα και μιλάμε..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για την βοήθεια...

πάω να κάνω ένα σκανάρισμα στα σφάλματα και μιλάμε..

 

Εκτός από τα σκαναρίσματα, στείλε και καμιά φώτο να χαζέψουμε το σαλονάκι.... :sHa_wink3:

 

Καλορίζικο επίσης! Πιστεύω ότι θα λυθούν τα προβλήματα σου αναίμακτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία φωτογραφία που είχα στο κινητό μου...μιας και εσείς το ζητήσατε...... :sSc_eek:

Θα ακολουθήσουν και καλύτερες..!

post-17153-0-69744500-1464962768_thumb.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Άψογα φιλαράκι, να τα χαίρεσαι!!!

Ευχαριστώ πολύ!! Φυσικά και για την βοήθειά σου...

 

Πανέμορφα τα καθίσματα......φτου φτου μην τα ματιάσω !

Ευχαριστώ πολύ φιλαράκι!!!

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω λίγο κάτι, τι καλωδίωση χρησιμοποίησες για να συνδέσεις τον εγκέφαλο του καθίσματος με τον εγκέφαλο άνεσης? Τα σφάλματα που έβαλες, δείχνουν ότι το αμάξι σου δεν βλέπει τους εγκεφάλους των καθισμάτων.

 

Γενικά με τους εγκεφάλους μνήμης δεν έχω δει πουθενά έτοιμη καλωδίωση. Πρέπει εσύ χρησιμοποιώντας την καλωδίωση της kufatec που είναι για τα ηλεκτρικά/θερμαινόμενα να προσθέσεις κάποια έξτρα καλώδια που θα πάνε στον εγκέφαλο άνεσης.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς επίσης να δεις τι κωδικό έχουν οι εγκέφαλοι? Από ότι βλέπω τα καθίσματα είναι από facelift, και παίζει να έχεις επιπρόσθετα κάποιο πρόβλημα γιατί έχουν αλλάξει κάποια πράγματα στην επικοινωνία με τον κεντρικό εγκέφαλο άνεσης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω κάνει τίποτα με καλωδίωση. Απλά κούμπωσα τις φύσες των καινούργιων καθισμάτων στις ήδη υπάρχουσες.

Ο εγκέφαλος κάτω από το κάθισμα του οδηγού έχει τον εξής κωδικό: 8Κ0 959 760D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.