Luxurius Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 (edited) Παιδιά καλησπέρα στην κοινότητα. Ένα ακόμα μέλος αυτού του όμορφου κλαμπ που λέγεται Audi, μόλις προστέθηκε. Πρόσφατος ιδιοκτήτης και εγώ ενός μετχρσμ. Audi A4 B7 1.6 Ambiente (2004/5) στα 104 άλογα αν δεν απατώμαι. Λέω αν δεν απατώμαι, γιατί είμαι τόσο άσχετος με τα αυτοκίνητα, που μετά από ψάξιμο και διασταυρώσεις στο google βρήκα τι μοντέλο αγόρασα!! Οπότε μην με αρχίσετε στις τεχνικές ονομασίες για το τι πρέπει να κάνω πρώτα, γιατί δε πρόκειται να καταλάβω θεό!! (με απλά λόγια του δημοτικού)! :Ρ Η ερωτήσεις αν και πολλές, θα αρκεστώ σε μια δυο που με καίνε πιο πολύ. Αξίζει ένα tdi chip box, (haut gamme) δλδ πανω απο 160€ στο ebay η σε διάφορα γκαράζ on line? Έχω δει πχ για την απατη των 20€ chips box που δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Τι άποψη εχεται λοιπόν για αυτό το θέμα. Έχει βάλει κάποιος και έχει δει > τεστάρει πραγματικές βελτιώσεις;; Μπορεί όντως να σε κάνει να κεριδισεις σε ιπους στροφές και οικονομία βενζίνης! Αληθεύει;; Επίσης ο επαναπρογραματισμος έχω ακούσει ότι είναι κάτι σίγουρο! Δυστηχως το πρόβλημα είναι οικονομικό. Γύρω στα 600€ εδώ που βρίσκομαι. Αν επίσης το πάω σε επίσημο σερβις Audi, σβήνεται το πρόγραμμα και ξαναπερνάει της 'μαμας' πάλι από πάνω αυτόματα. Οποτε bye bye τα ευρουδακια!! Επίσης είναι παράνομο σε τυχών ατύχημα αν δεν έχω δηλώσει την αναβάθμιση στην κάρτα (και στο αντίστοιχο υπουργείο εννοείται) και στην ασφάλεια μου, σωστά; Τέλος και μπαίνοντας στην ουσία, αξίζει τελικά όλη αυτή η χανταβαρα για ένα μεταχρσμ. αυτοκν. του 2005;; Η μηχανή τα φρένα κτλ θα ακολουθήσουν αυτή την αναβάθμιση (περίπου 40 ίππους αν λειτουργήσει σωστά το πείραμα), η θα πρέπει μετά να τρέχω για σερβις κάθε 3μηνο;; Τι λένε οι ειδικοί του φόρουμ! Σας ευχαριστώ για όποια απάντηση, και πάλι καλώς σας βρήκα. υ.γ. όλη αυτή η μανούρα, ιδέα, μου μπήκε στο μυαλό γιατί διαπίστωσα ότι ενώ είναι πολύ καλο και αξιόπιστο αμάξι για τα χρόνια του, του λείπει η δύναμη (ίπποι) για να τραβήξει σε ανηφορα, η ακόμα και για προσπέραση. Σίγουρα ο ενάμιση τόνος που ζυγίζει, συν τα 10 χρονια στην πλατη του θα παίζουν βασικό ρολο, αλλα δεν θα ελλεγα όχι για λίγη δύναμη παραπάνω. Edited October 28, 2016 by Luxurius
xrhstosa4b6 Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Το βενζινοκινητο 1.6 εχεις? Οποτε για αρχη το tdi box δεν κανει. Βεβαια γιατην ωρα κανενα box δεν κανει δουλεια σωστη. Μονο τιμες που πηγαινουν στον εγκεφαλο μετατρεπουν. Βαλε ενα προγραμμα και μην ανησυχεις δεν σβηνεται απο κανενα σερβις. Τα 40 αλογα κερδος τα ξεχνας με αυτο το μοτερ. 8-10 και καλα ειναι. Μετα χρειαζεται πολλα καλουδια τα οποια δεν αξιζει να πληρωσεις. 1
nasosGT Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 o επαναπρογραμματισμμος εχει νοημα μονο για οσα οχηματα εχουν τουρμπο αλλιως σαν συνεπακολουθο εκτεταμενων αλλαγων σε ατμοσφαιρικα για ατμοσφαιρικα οχηματα σαν αυτο νοημα hp/γιουρο εχει μονο engine swap 1
Luxurius Posted October 28, 2016 Author Posted October 28, 2016 (edited) Το βενζινοκινητο 1.6 εχεις? Οποτε για αρχη το tdi box δεν κανει. Βεβαια γιατην ωρα κανενα box δεν κανει δουλεια σωστη. Μονο τιμες που πηγαινουν στον εγκεφαλο μετατρεπουν. Βαλε ενα προγραμμα και μην ανησυχεις δεν σβηνεται απο κανενα σερβις. Τα 40 αλογα κερδος τα ξεχνας με αυτο το μοτερ. 8-10 και καλα ειναι. Μετα χρειαζεται πολλα καλουδια τα οποια δεν αξιζει να πληρωσεις. Ναι βενζίνη φιλε μου. Όντως παλιο μοντέλο, και όχι 'ανεβασμένο' (βασικά το πιο 'χαμηλό' της Audi είναι πιστεύω) Και μένα τα 40 που μου είπαν κάποιοι μου φαίνονταν πολλά ! Όσο για τα καλούδια, αυτά είναι που πιστεύω θα άξιζαν σε ένα πιο καινουργιο μοντέλο της Audi. Όντως το σκεπτικό σου συμβαδίζει με το δικό μου. Πολλά έξοδα, για όχι τόσο σίγουρες, και όχι τόσο σημαντικές αναβαθμίσεις. Δλδ κάτι σαν το τζόκερ. Αν σου κάτσει, και το αποτέλεσμα μέτριο έως χαμηλό από θέμα απόδοσης πάντα. Και αυτά λόγο μοντέλου και λόγο παλαιότητας αυτοκν. αν κατάλαβα σωστά. Κάνω κάποιο λάθος; o επαναπρογραμματισμμος εχει νοημα μονο για οσα οχηματα εχουν τουρμπο αλλιως σαν συνεπακολουθο εκτεταμενων αλλαγων σε ατμοσφαιρικα για ατμοσφαιρικα οχηματα σαν αυτο νοημα hp/γιουρο εχει μονο engine swap Δεν νομίζω ότι έχει τούρμπο φιλε μου. (πως το βλέπω); Οποτε τι είναι και τι ακριβώς κάνει αυτό το engine swap. Μιλάς δλδ για αλλαγή μηχανή τελείως..; Αν ναι, ποσο θα μπορούσε να μου στοιχήσει σε κάποιο γκαράζ εμπιστοσύνης; (όχι επίσημο) Σας ευχαριστώ για τα φώτα σας παιδιά. υ.γ. ενας άσχετος από αυτοκίνητα! :Ρ Edited October 28, 2016 by Luxurius
nasosGT Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 (edited) το πλαισιο που εχεις ειναι εξαιρετικο τα 40 αλογα που ζητας μπορει να τα δωσει το μοτερ σου μονο αν γινει τουρμπο αυτη η μετατροπη δεν αξιζει τον κοπο οικονομικα και δε θα δωσει ποτε αξιοπστο αποτελεσμα.... αρα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ αρα ψαχνεις για μοτερ που μπορει να σου δωσει αυτο που θελεις ή και παραπανω αξιοπιστα σωρις καθολου τιουνινγκ πχ ο 1800 τουρμπο που υπαρχουν απειροι και ειναι και πολυ αξιοπιστοι οταν δουλευουν στοκ παραλληλα ο τελευταια τρυπα του ζουρνα για μηχανικος εχει λυσει και εναν τετοιο ασφαλως θα χρειαστει και η μεταδοση μετα απο ολα αυτα ερχεται το ερωτημα αξιζει τελικα ολο αυτο? ποσο θα κοστισει? μηπως να πουληθει αυτο και να αγοραστει ενα που βγηκε απο το εργοστασιο ετσι? αυτα τα ερωτηματα για να απαντηθουν πρεπει α. να γινει η σχετικη ερευνα για ανταλλακτικα και μαστορικα β. να γουσταρει ή οχι ο ιδιοκτητης αυτο το ταξιδι... διοτι ειναι ταξιδι πολλες φορες και για πολλους οχι ευχαριστο Edited October 28, 2016 by nasosGT 1
nasosGT Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 κοιταξα λιγο τιμες στα Β7 στο car.gr και ειδα οτι τα 1,6 παραδοξως εχουν παρομοια τιμη με τα 1,8τ αρα πουλας και αγοραζεις ή κανεις ανταλλαγη σε μαντρα σιγα μη φας το μπλεξιμο της μετατροπης για πενταροδεκαρες
Luxurius Posted October 28, 2016 Author Posted October 28, 2016 (edited) το πλαισιο που εχεις είναι εξαιρετικό.... Tι εννοείς με αυτό φιλε μου; κοιταξα λιγο τιμες στα Β7 στο car.gr και ειδα οτι τα 1,6 παραδοξως εχουν παρομοια τιμη με τα 1,8τ αρα πουλας και αγοραζεις ή κανεις ανταλλαγη σε μαντρα σιγα μη φας το μπλεξιμο της μετατροπης για πενταροδεκαρες Οποτε ραντεβού σε γκαράζ της περιοχής, για πώληση του δικού μου μοτέρ, με σκοπο την αγορα η αναταλαγη ενός 1.8 τούρμπο. Σωστά; Και αν λεμε σπάσει ο διάλος το ποδάρι του, και δεν το αγοράζει το δικό μου το μοτέρ κανένας γκαραζιστας, ποσο περίπου θα μου πήγαινε μια αγορα μετχρσμ. μοτέρ 1.8 τούρμπο; (έστω μια ψαλιδα στην τιμή για να έχω μια ιδέα πάνω κάτω) Θα δω πράγματι κάποια αλλαγη, θα είναι αισθητή δλδ, η πάλι θα θέλω 30δυτερλ για κάνω μια προσπέραση, και γερανό για να μας σπρώχνει στις ανηφόρα!; :Ρ θενξ και πάλι για τις απαντήσεις σου. Edited October 28, 2016 by Luxurius
nasosGT Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 (edited) με τον ορο πλαισιο εννοω το ιδιο το οχημα σαν καροτσα οσο για την μετατροπη εννοουσα οχι μετατροπη αλλα πωληση του δικου σου οχηματος που εχει αξια για το ιδιο σε 1,8τ που το πουλανε στα ιδια περιπου λεφτα οποτε ουτε χρονοβορες επισφαλεις διαδικασιες ουτε τιποτα Edited October 28, 2016 by nasosGT 1
Theodore Saba Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Για την μετατροπή του 1.6 σε 1,8Τ δεν απαιτείται μόνο ένα μοτέρ, αλλά ένα ολόκληρο σύνολο πραγμάτων = τροπέτο = όλα τα μηχανικά + ηλεκτρονικά + ηλεκτρολογικά μέρη του 1.8Τ και γνήσιο δεν θα είναι ποτέ ! Με λίγα λόγια, δεν συμφέρει. Όπως σου είπαν και πιο πάνω , το κάνεις ανταλλαγή με ένα εργοστασιακό 1.8Τ και έχεις ένα αξιόπιστο σύνολο. 2
ADAMSS Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Φιλε μου το ιδιο μοτερ εχω και εγω 1600 ΑLZ 102 HP. 140 αλογα δεν προκειται να δεις με τιποτα μονο με προγραμμα το πολυ πολυ καμια δεκαρια τιμη γυρο στα 300 ευρο αποτελεσμα θα πηγαινει λιγο πιο ανετα δεν αναφερω για εξατμισεις και φιλτρα γιατι μετα ανεβαινει πολυ το ποσο με δυσαναλογο αποτελεσμα ειμαστε ατμοσφαιρικη τι να κανουμε 2
Dimitris_Kon Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Κατα την άποψη μου δεν αξίζει ούτε ευρώ στο 1600αρι, όπως λέει παραπάνω ο Adamss. Είτε άστο ως εχει, είτε κοιτα για καμία ανταλλαγή με κάποιο κόστος. Δημήτρης 2
Luxurius Posted October 28, 2016 Author Posted October 28, 2016 ... ειμαστε ατμοσφαιρικη τι να κανουμε Γιατί ρε παιδιά, αν πάω στο 1.8 θα γίνω από ατμοσφαιρικός γαλαξιακός;; Και καπου εδώ βλέπετε την ασχετοσύνη μου με το αντικείμενο! :Ρ Για κάντε το λίγο πιο λιανά ...σε απλά ελληνικά πάντα ε;; Πάντως με λίγα λογια ήσασταν κατατοπιστικοί. Κατάλαβα ότι είτε το αφήνω όπως είναι, είτε το αλλάζω με ένα 1.8 η 2.0 τούρμπο ανάλογα την οικονομική άνεση της στιγμής. Σαν αμαξάκι (έχει 125.000 χιλμ.) θα με βγάλει καλα; Και για ποσο χρόνο ακόμα; Ξέρω ότι είναι πολύ σχετικές, φλου η ερωτήσεις, αλλα απλώς από εμπειρία αν έχει κάποιος. Το πηρα σε καλη κατάσταση, και όχι ταλαιπωρημένο. Από οικογένεια( μαμα )που το είχε σαν τρίτο αμάξι, να πηγαίνει τα παιδιά σχολειο. Βρίσκομαι στη Γαλλια, και οι δρόμοι ακόμα και οι επαρχιακοί είναι σε σχετικά καλη κατάσταση. Με δισκόφρενα αλλαγμένα μπρος πίσω, και κάτι ψιλοηλεκτρονικα φτιαγμένα πρόσφατα. (έχω τις αποδείξεις) Εννοείται με τεχνικό κοντρόλ (δε ξέρω πως το λεμε στην Ελλάδα ακριβώς) περασμένο πριν κάνα 2μηνο, και κάτι έξτρα ψιλοεπισκευες μιας που όπως μου είπε η γυναικα δεν τους έβγαλε κάνα μεγάλο/σοβαρο πρόβλημα. Την βγάζω την πενταετία ;;
Theodore Saba Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Με απλά λόγια : Οι κινητήρες χωρίς turbo , όπως ο δικός σου 1,6 , λειτουργούν με την ατμοσφαιρική πίεση αέρα που είναι 1 atm , οπότε και το προσωνύμιο '' ατμοσφαιρικός. Οι κινητήρες με turbo, λόγω αυτού του θαυμαστού εξαρτήματος που συμπιέζει αέρα, δίνει την δυνατότητα στο κινητήρα να δουλεύει με μεγαλύτερη πίεση της 1 atm , οπότε και να μπορεί να κάψει την ίδια ή μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου αποδοτικότερα και να παράξει μεγαλύτερο έργο , που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ιπποδύναμη.... 1
xrhstosa4b6 Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Ενα κακο αυτου του μοτερ ειναι οτι δεν χαλαει ποτε. Μαλλον θα το βαρεθεις και θα το διωξεις... Ειναι για μια ζωη. Με τα τουρμπο η τα ατμοσφαιρικα επιδοσεων το ξεχνας αυτο και βαζεις εναν μπελα. Εμενα μου αρεσει αλλα εχει λιγο τρεξιμο.. Θα τσιμπαει το λαδακι του θα καιει λιγο παραπανω και θα ζηταει και το συμεργειο του που και που. 3
ADAMSS Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 οπως τα λεει και ο (xrhstosa4b6 ) δεν χαλανε ποτε ειναι αξιοπιστοι κινητηρες.Με σωστη χρηση και συντηρηση στην ωρα τους δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα αντεχουν για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα
Theodore Saba Posted October 29, 2016 Posted October 29, 2016 Το βασικό πρόβλημα του 1.6 είναι ότι είναι πολύ λίγος γιαυτό το αμάξωμα. Με άλλα λόγια δεν πάει... Αν δεν έχεις απαιτήσεις, το κρατας , αν έχεις το δινεις και παίρνεις turbo. 1
Luxurius Posted October 29, 2016 Author Posted October 29, 2016 (edited) Θενξ παίδες. Οποτε καλο λαδάκι (πριμιουμ) και συντήρηση οποτε το ζητάει, και φύγαμε μέχρι τη σύνταξη!! (ελπίζω να το έχω αλλάξει μέχρι τότε)! :Ρ Δεν είμαι απαιτητικός οδηγός. Με αυτό εννοώ βεβαια ότι δεν είμαι γκαζακιας, η γκατζετακιας για το αυτοκίνητο. Η μόνη μου απαίτηση είναι γύρω από την ασφάλεια. Παθητική και μη... Έχω μια ηλικία που μου επιτρέπει να πηγαίνω αργά γιατί βιάζομαι. ;-) Με οικογένεια στο πίσω κάθισμα, δεν έχω καμιά διάθεση και πρόθεση να πάρω οποιοδήποτε ρίσκο. Οπότε χαίρομαι που μου επιβεβαιώνεται ότι είναι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει χρονια ακόμα, και ότι σε γενικές γραμμές πάει καλα και με ασφάλεια. Και πάλι σας ευχαριστώ για την κατατόπιση, και θα τα ξαναπούμε σύντομα πάλι πιστεύω. Προφανώς στο επόμενο πρόβλημα, συνεργείο. :Ρ Edited October 29, 2016 by Luxurius 1
Luxurius Posted October 29, 2016 Author Posted October 29, 2016 (edited) ... μονο με προγραμμα το πολυ πολυ καμια δεκαρια τιμη γυρο στα 300 ευρο αποτελεσμα θα πηγαινει λιγο πιο άνετα. Αξίζει λες τον κόπο; Εννοώ σε προσπέραση η ανηφόρα, φαίνονται αυτά τα 10 έστω άλογα, η πάει σχεδόν η μια την άλλη;; Γιατί αν φαίνονται λέω να βάλω και σε κάποια φάση αργότερα καμια καλύτερη εξάτμιση (θα σας συμβουλευτώ πάλι), και μάνι μάνι να τσιμπήσουμε λίγο την ιπποδύναμη. Σε αυτό το στάδιο που είναι, έστω και 10/15 άλογα πιστεύω να αξίζουν τον κόπο, έτσι δεν είναι;; Αλλα να φανούν, αν είναι τζούφια η ιπποδύναμη που θα βάλω, το αφήνω και όπως είναι. Edited October 29, 2016 by Luxurius
Theodore Saba Posted October 29, 2016 Posted October 29, 2016 Θενξ παίδες. Οποτε καλο λαδάκι (πριμιουμ) και συντήρηση οποτε το ζητάει, και φύγαμε μέχρι τη σύνταξη!! (ελπίζω να το έχω αλλάξει μέχρι τότε)! :Ρ Δεν είμαι απαιτητικός οδηγός. Με αυτό εννοώ βεβαια ότι δεν είμαι γκαζακιας, η γκατζετακιας για το αυτοκίνητο. Η μόνη μου απαίτηση είναι γύρω από την ασφάλεια. Παθητική και μη... Έχω μια ηλικία που μου επιτρέπει να πηγαίνω αργά γιατί βιάζομαι. ;-) Με οικογένεια στο πίσω κάθισμα, δεν έχω καμιά διάθεση και πρόθεση να πάρω οποιοδήποτε ρίσκο. Οπότε χαίρομαι που μου επιβεβαιώνεται ότι είναι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει χρονια ακόμα, και ότι σε γενικές γραμμές πάει καλα και με ασφάλεια. Και πάλι σας ευχαριστώ για την κατατόπιση, και θα τα ξαναπούμε σύντομα πάλι πιστεύω. Προφανώς στο επόμενο πρόβλημα, συνεργείο. :Ρ Πολύ σωστά σκέφτεσαι και δεν έχω να διαφωνισω σε κάτι. Πρώτα από όλα ή ασφάλεια. Απλά μια παρατήρηση.Είναι λίγο παρεξηγημένο το θέμα, ότι δηλαδή αυτοί που παίρνουν πιό "δυνατά" αυτοκίνητα είναι άνθρωποι που αρέσκονται να τρέχουν ή να οδηγούν επικίνδυνα, ενώ αυτοί που προτιμούν τις λιγότερο δυνατές εκδόσεις, είναι πιο προσεκτικοί. Δεν ισχύει ούτε το ένα , ούτε το άλλο. Είναι θέμα παιδείας, αυτοσεβασμου και ιδιοσυγκρασίας. Το μαχαίρι είναι εργαλείο αλλά και φονικό όπλο μαζί, ανάλογα πως το μυαλό μας οδηγεί να το χρησιμοποιήσουμε. Αυτα σαν μία μικρή παρένθεση και πάντα σε φιλικό κλήμα. Καλα και απροβληματιστα χιλιόμετρα να έχεις! 4
Luxurius Posted October 29, 2016 Author Posted October 29, 2016 (edited) Πολύ σωστά σκέφτεσαι και δεν έχω να διαφωνισω σε κάτι. Πρώτα από όλα ή ασφάλεια.Απλά μια παρατήρηση.Είναι λίγο παρεξηγημένο το θέμα, ότι δηλαδή αυτοί που παίρνουν πιό "δυνατά" αυτοκίνητα είναι άνθρωποι που αρέσκονται να τρέχουν ή να οδηγούν επικίνδυνα, ενώ αυτοί που προτιμούν τις λιγότερο δυνατές εκδόσεις, είναι πιο προσεκτικοί. Δεν ισχύει ούτε το ένα , ούτε το άλλο. Είναι θέμα παιδείας, αυτοσεβασμου και ιδιοσυγκρασίας. Το μαχαίρι είναι εργαλείο αλλά και φονικό όπλο μαζί, ανάλογα πως το μυαλό μας οδηγεί να το χρησιμοποιήσουμε.Αυτα σαν μία μικρή παρένθεση και πάντα σε φιλικό κλήμα.Καλα και απροβληματιστα χιλιόμετρα να έχεις! Σε αυτό ακριβώς θα συμφωνήσω και εγώ. ;-) Καλα και απροβληματιστα χιλιόμετρα να έχεις! Θενξ φιλε μου, αν και δυστυχώς από ότι βλέπω το γρουσουζέψαμε σήμερα! :/ Μου έβγαλε λαμπάκι σήμερα το απόγευμα για ''σύστημα κοντρόλ εξάτμισης'' ( ελευθ. μετφρσ.) Από μια γρήγορη ματια σε γαλικ.φόρουμ ,ειδα ότι θα μπορούσε να είναι από ένα απλό φαγωμένο λαστιχάκι που το αλλάζουν εύκολα χωρίς χρέωση στο γκαράζ (η σχετικά μικρή χρέωση), το καπάκι που έχει φαγωθεί από την εξάτμιση, οποτε γύρω στα 222€ το ανταλακτικο, συν 100€ περίπου η μανούβρα, 322 ευρουδακια σύνολο μάνι μάνι, έως η 'πεταλούδα' γύρω στα 450€! Για να μην πω κάτι 700ευρω που είδα! :/ Μετά κάποιοι βρήκαν λύση οδηγώντας με την τετάρτη, μεταξύ 2000 και 2.500 στροφές για 20 με 25 λεπτά (stabilisation mode) και το λαμπάκι έσβησε! Να πω ότι και μετά από σβήσιμο ανάμα της μηχανής, είναι ακόμα εκεί φιξαρισμένο στο ταμπλό! Τι λένε οι ειδικοί του φόρουμ ..;; Edited October 29, 2016 by Luxurius
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now