Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

εχω και αλλες πονηρες σκεψεις για τη μειωση του κοστους

 

ενεπνευσθην  απο την k04 tfsi

 

.....

με κλειστο μοτερ και προσεκτικο στα οβερ προγραμμα

350 αλογα για παντα με απολυτη εγοστασιακη αξιοπιστια και χρηστικοτητα

και 0% πιθανοτητα σφαλματος στις εργασιες μπλοκ μιας που δε θα γινουν χαχα

 

εδιτ

τωρα ειδα το ποστ του δημητρη

μιλαμε λοιπον για στροκερ 2,1 με ντιζελ στροφαλο και γκοντζιλα τουρμπο

all out

Edited by nasosGT
Posted

350 άλογα με κλειστό μοτέρ με ΚΟ4 = μπιέλες μπανάνες.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

ναι ρε δεν καταλαβα οτι μιλαγαμε για 1,8

 

παρεπιπτοντως

 πολυ μου γουσταρει αυτο το πλαισιο με αυτον τον κινητηρα

τρελο προντζεκτ

Posted

υπάρχει και αυτή η λύση με 30.000€  άμα θες γρήγορο αυτοκίνητο αν και δεν είναι  AUDI

 

8a0e009ab3ec1c3b33af3b9a7c62e697_orig.jp

Posted

υπάρχει και αυτή η λύση με 30.000€ άμα θες γρήγορο αυτοκίνητο αν και δεν είναι AUDI

 

8a0e009ab3ec1c3b33af3b9a7c62e697_orig.jp

ΧαΧαχα καλό υπάρχουν και κάτι πουντο ...

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Εν κατακλείδι 300 άλογα τροχό είναι τελεία για εμένα, οπότε ας βάλουμε αυτό για στόχο.

 

Μηχανική αναβάθμιση ταβανι 5000 : το μοτέρ έχει 200.000 χλμ οπότε μία ανανέωση χρειάζεται οπωσδήποτε.

 

Καινούργιες βάσεις μηχανής , μπιελες οπωσδήποτε και κυλινδροι αναλόγως διαμόρφωσης πχ εάν αξίζει υπερκυβισμο , τώρα καπάκι δεν ξέρω εαν πρέπει αλλά το μοτέρ είναι το BFB οπότε σίγουρα αλλά μπεκ .σιγά σιγά μαζεύεται το κουστούμι βάλε τουρμπίνα , πολλαπλή κλπ

 

Σημαντικός παραγοντας το μηχανοστάσιο να μοιαζει όσο ποιο μαμά γίνεται δεν αστειεύονται εδώ Βέλγιο στους ετήσιους τεχνικούς ελέγχους οποτε θέλει λύσεις μελετημένες.

 

 

 

 

 

Ανάρτηση φοράει καινούργια, αντιστρεπτικες από rs4 θέλει, και φρένα λογικά από S4 μπρος πίσω αυτά αποτελούν έξτρα κόστος που δεν το υπολογιζω στα 5000.

 

 

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Posted 5 hours ago

nasosGT, on 31 Oct 2016 - 09:48, said:snapback.png

1. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

2. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

3. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

4. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

κάτι έπαθε ο υπολογιστής μου?

:sHa_hehe:

 

 

sorry...τέλος το τρολάρισμα...

Νομίζω ότι αν δεν βάλεις "στόχο", ό,τι ποσό και να πουμε θα είναι πάντα στον αέρα.

Πρέπει να βάλεις στόχο και να πεις: θέλω Χ άλογα, να φτάσω σε αυτό το Ψ επίπεδο εσωτερικό-εξωτερικό και μόνο τότε θα μπορέσεις να προσδιορίσεις budget του project.

Κάβουρα είσαι Θεός!!

 

Για να γυρίσουμε στο τοπικ τώρα, επειδή τυχαίνει να ξέρω το παιδί που την είχε, είναι όντως ολοκαίνουργια και σε πολλές συζητήσεις που έχω κάνει μαζί του του έχω πει πως είναι μλκς που την δίνει. Από εκεί και πέρα αν είναι μεσα στις προδιαγραφές σου (νομίζω πως τις υπερκαλύπτει) προχωράς άφοβα, αρκεί να μην αλλάξει πάλι γνώμη και την κρατήσει στο γκαράζ του...

Posted

γιατί δεν πας σε ένα 2lt DTM quattro πρώτα  με πρόγραμμα και εξάτμιση 

Posted

DTM συγκεκριμένα για ποιό λόγο? Ενα απλό δεν θα του κάνει δίλιτρο?

 

 

Δημήτρης

Posted

έχει πολύ καλύτερο σαλόνι άλλους προφυλακτήρες  άλλο στήσιμο (δεν μπαίνει σε έξοδα ) , αναβαθμίζει μόνο κινητήρα , επίσης ως μοντέλο DTM κρατάει καλύτερα την αξία του και το βασικότερο η AUDI θα τα κάνει συλλεκτικά ως μοντέλο σε μερικά χρόνια

  • Like 1
Posted

Η βασική μηχανολογική διαφορά είναι στα φρένα και την ανάρτηση. Ο κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος από άποψη αντοχής, έχει τα ίδια εντόσθια, δηλαδή ταβάνι 270 στρόφαλο. Αν θέλει να πάρει αυτοκίνητο για 300 τροχο δεν αξίζει dtm ούτε για πλάκα (γνώμη μου), τζάμπα τα χρήματα που κοστίζει, (αφού και φρένα και ανάρτηση πρέπει να αλλάξει και πάλι), αν όμως το πάρει, για να γίνει συλλεκτικό, μετά από 10 χρόνια εκεί πάω πάσο.

 

 

Δημήτρης

Posted

εγω θα σου προτεινα κ04 tfsi  με αντάπτορα που έγραψε ο γιωργος ,με IE μπιελες με 29αρι πειρο για να κρατησεις τα πιστονια σου + καινουργια μαμα ελατηρια και μεταλλα στροφαλου μπιελων.

δεν θελει κατι αλλο το μπλοκ και αντεχει μεχρι 500 αλογα. το καλο με το συγκεκριμενο τουρμπο ειναι ότι δεν θα καταλάβεις lag  ενω από απόδοση φτανει έως 350 σε 1,8τ ίσως καλύτερο από το ατμοσφαιρικό V8 που δεν εφτανε ποτε τα 400 άλογα...

από και και πέρα θέλεις Οπωσδηποτε καλό ιντερκουλερ, μπεκ downpipe και μεσαιο μεχρι το διχαλο, συμπλέκτη και ένα καλό κιτ φρενων και εισαι οκ.

το αμαξι θα μεταμορφωθεί και δεν θα το βαριέσαι οδηγικά.

Εδω όμως στα περιφερειακα κρυβονται οι εκπληξεις οσον αφορά το οικονομικό καθως η λίστα είναι σχετικά μεγάλη όπως και οι τιμές

στα αρνητικά είναι ότι όπως κάθε μετατροπή δεν προσθέτει υπεραξία( το αντιθετο..) με αποτέλεσμα όταν αποφασισεις να το αλλάξεις τελικά να ειναι πολύ δυσκολο.

προσωπικά μου ειναι πολύ δυσκολο να το αποχωριστω καθως  εχω χαλασει πολύ χρημα και χρονο για να το δωσω τσαμπα...

Αν αποφασισεις τελικα να το φτιάξεις θα σου προτεινα μονο σε επωνυμο βελτιωτη , ώστε να εχεις εγγυηση ποιότητας και αποτελέσματος

Posted

Η βασική μηχανολογική διαφορά είναι στα φρένα και την ανάρτηση. Ο κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος από άποψη αντοχής, έχει τα ίδια εντόσθια, δηλαδή ταβάνι 270 στρόφαλο. Αν θέλει να πάρει αυτοκίνητο για 300 τροχο δεν αξίζει dtm ούτε για πλάκα (γνώμη μου), τζάμπα τα χρήματα που κοστίζει, (αφού και φρένα και ανάρτηση πρέπει να αλλάξει και πάλι), αν όμως το πάρει, για να γίνει συλλεκτικό, μετά από 10 χρόνια εκεί πάω πάσο.

 

 

Δημήτρης

Άμα ήθελα συλλεκτικό θα κοιταγα μόνο Rs μοντέλα .

 

 

έχει πολύ καλύτερο σαλόνι άλλους προφυλακτήρες άλλο στήσιμο (δεν μπαίνει σε έξοδα ) , αναβαθμίζει μόνο κινητήρα , επίσης ως μοντέλο DTM κρατάει καλύτερα την αξία του και το βασικότερο η AUDI θα τα κάνει συλλεκτικά ως μοντέλο σε μερικά χρόνια

εγω θα σου προτεινα κ04 tfsi με αντάπτορα που έγραψε ο γιωργος ,με IE μπιελες με 29αρι πειρο για να κρατησεις τα πιστονια σου + καινουργια μαμα ελατηρια και μεταλλα στροφαλου μπιελων.

δεν θελει κατι αλλο το μπλοκ και αντεχει μεχρι 500 αλογα. το καλο με το συγκεκριμενο τουρμπο ειναι ότι δεν θα καταλάβεις lag ενω από απόδοση φτανει έως 350 σε 1,8τ ίσως καλύτερο από το ατμοσφαιρικό V8 που δεν εφτανε ποτε τα 400 άλογα...

από και και πέρα θέλεις Οπωσδηποτε καλό ιντερκουλερ, μπεκ downpipe και μεσαιο μεχρι το διχαλο, συμπλέκτη και ένα καλό κιτ φρενων και εισαι οκ.

το αμαξι θα μεταμορφωθεί και δεν θα το βαριέσαι οδηγικά.

Εδω όμως στα περιφερειακα κρυβονται οι εκπληξεις οσον αφορά το οικονομικό καθως η λίστα είναι σχετικά μεγάλη όπως και οι τιμές

στα αρνητικά είναι ότι όπως κάθε μετατροπή δεν προσθέτει υπεραξία( το αντιθετο..) με αποτέλεσμα όταν αποφασισεις να το αλλάξεις τελικά να ειναι πολύ δυσκολο.

προσωπικά μου ειναι πολύ δυσκολο να το αποχωριστω καθως εχω χαλασει πολύ χρημα και χρονο για να το δωσω τσαμπα...

Αν αποφασισεις τελικα να το φτιάξεις θα σου προτεινα μονο σε επωνυμο βελτιωτη , ώστε να εχεις εγγυηση ποιότητας και αποτελέσματος

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

εγω θα σου προτεινα κ04 tfsi με αντάπτορα που έγραψε ο γιωργος ,με IE μπιελες με 29αρι πειρο για να κρατησεις τα πιστονια σου + καινουργια μαμα ελατηρια και μεταλλα στροφαλου μπιελων.

δεν θελει κατι αλλο το μπλοκ και αντεχει μεχρι 500 αλογα. το καλο με το συγκεκριμενο τουρμπο ειναι ότι δεν θα καταλάβεις lag ενω από απόδοση φτανει έως 350 σε 1,8τ ίσως καλύτερο από το ατμοσφαιρικό V8 που δεν εφτανε ποτε τα 400 άλογα...

από και και πέρα θέλεις Οπωσδηποτε καλό ιντερκουλερ, μπεκ downpipe και μεσαιο μεχρι το διχαλο, συμπλέκτη και ένα καλό κιτ φρενων και εισαι οκ.

το αμαξι θα μεταμορφωθεί και δεν θα το βαριέσαι οδηγικά.

Εδω όμως στα περιφερειακα κρυβονται οι εκπληξεις οσον αφορά το οικονομικό καθως η λίστα είναι σχετικά μεγάλη όπως και οι τιμές

στα αρνητικά είναι ότι όπως κάθε μετατροπή δεν προσθέτει υπεραξία( το αντιθετο..) με αποτέλεσμα όταν αποφασισεις να το αλλάξεις τελικά να ειναι πολύ δυσκολο.

προσωπικά μου ειναι πολύ δυσκολο να το αποχωριστω καθως εχω χαλασει πολύ χρημα και χρονο για να το δωσω τσαμπα...

Αν αποφασισεις τελικα να το φτιάξεις θα σου προτεινα μονο σε επωνυμο βελτιωτη , ώστε να εχεις εγγυηση ποιότητας και αποτελέσματος

Μαριε ποια ή γνώμη σου για 2.1λτ με gtx ?

 

Intercooler διαφορετικό σε μέγεθος από τα μαμά δεν παίζει λόγω τεχνικών ελέγχων.

 

Πιστευω με 2.1λτ να βοηθήσει να πιάσω τον στόχο και ας ειναι με μαμά κύκλωμα ψύξης αέρα , άσε που έδω μαξ 35 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία 2 βδομάδες το χρόνο να πιάσει .

 

Δεν νομίζω να το πουλησω μετα την βελτίωση οπότε το παντρεύομαι...

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Το μαμά ιντερκουλερ φίλε μου είναι για γέλια... Δεν φτάνει ούτε για πρώτο στάδιο στην Σιβηρία... Μόνη λύση αν θες εργοστασιακή εμφάνιση είναι να βρεις τα διπλά ιντερκουλερ από το bex ώστε να πάρεις τις μαμά σωληνωσεις και να βάλεις αφτερμαρκετ dsmic (dual side mount ic)...

Όσον αφορά το DTM προσωπικά θα διαφωνήσω... Αγοράζεις ένα με 15000 ευρώ και με άλλα 5000 ευρώ είσαι στα 350 με ένα πολύ όμορφο σύνολο μεσα-εξω...

Posted

Από όλη τη συζήτηση αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον πρέπει να διαβάσεις μερικά πράγματα στο φόρουμ για να αποφασίσεις. Η βελτίωση ενός αυτοκινήτου, θέλει να κατανοήσεις μερικά βασικά πράγματα. Δες μερικά τόπικ μελών project για να καταλάβεις και ίσως έτσι επιλέξεις καλύτερα.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

προφανως αναφερεσαι σε στροφαλο από 2λιτρο tfsi. εκει όμως θέλεις και πιστονια 33 χιλ πράγμα που σημαινει φαγωμα 2,5 χιλ στα χιτωνια . γενικά δεν θα κερδισεις κάτι ιδιαιτερο από υπερκυβισμό πέρ από παραπάνω ροπή που σπαει πιο ευκολα τα συγχρονιζέ...Υπόψιν η κ04 από tfsi βγάζει πολυ ροπή, αν καταλήξεις εκει από τουρμπο .Από garrett η  gtx2867 ή gtx3071 για περισσότερη δυναμη σε υπερκαλυπτουν έως 400έως 500  άλογα αντιστοιχα αλλά χάνεις στο κάτω κομμ'ατι στροφων που έχει πολύ αξια στην καθημερινή οδηγηση και χρηστικότητα . Εαν δεν το θές για καθε μέρα αλλά μονο  για παιχνίδι πήγαινε στην gtx3071 ή σε κάποια της efr borgwagner που εχουν πολύ καλο σπουλ και δυναμη.

Οσον αφορά το ιντερκουλερ αυτα που εγραψε ο γιωργος ισχυουν σε υπερθετικό βαθμό, δεν νοείται bigturbo χωρις σωστό ιντερκούλερ , ούτε καν πρόγραμμα δεν δεν θα φτιαξεις σωστό γιατι θα κοβει συνέχεια αβάνς και δυναμη λόγω θερμοκρασιών εισαγωγής.

Οσον αφορά τον τεχνικο έλεγχο αυτο ειναι το λιγοτερο πρόβλημα...

  • Like 1
Posted (edited)

Το μαμά ιντερκουλερ φίλε μου είναι για γέλια... Δεν φτάνει ούτε για πρώτο στάδιο στην Σιβηρία... Μόνη λύση αν θες εργοστασιακή εμφάνιση είναι να βρεις τα διπλά ιντερκουλερ από το bex ώστε να πάρεις τις μαμά σωληνωσεις και να βάλεις αφτερμαρκετ dsmic (dual side mount ic)...

Όσον αφορά το DTM προσωπικά θα διαφωνήσω... Αγοράζεις ένα με 15000 ευρώ και με άλλα 5000 ευρώ είσαι στα 350 με ένα πολύ όμορφο σύνολο μεσα-εξω...

Να σου πω μία χαρά εμφάνιση εxει το δικό μου σε σχέση με το DTM , είναι φουλ S-line εξωτερικά και με τις 18 αρες τις 5ντακτινες οπως του RS6 μέχρι 2004 μία χαρά είναι , και στο εσωτερικό τριακτινο πολύ λειτουργικό έχει κρους κοντρολ και σέμι μπάκετ και άλλα πολλά , ακομα και τα φλας είναι λευκά στα μπροστά φώτα , προσωπικά από εμφάνιση μόνο το RS4 μου αρέσει πολύ .

 

Τεσπα , γιατί να αλλάξω το Α4 για να πάρω πάλι Α4 δεν έχει λογική ...

 

Ο 1.8τ 20ν πιστεύω ότι μία χαρά βελτιωσιμος είναι , γιατι να πάω σε TFSI 2.0lt ? Τι παραπάνω θα κερδίσω ?

Με την ίδια λογική γιατί να πάρω DTM και όχι S3 που ο TFSI είναι ακόμα καλύτερος κλπ κλπ .

 

Οικονομοτεχνικα να το δεις 10000 δίνω αυτό που έχω και 5000 για το DTM και άλλα 5000 +(αναρτήσεις φρένα ) για βελτίωση = 20.000 = 10.000 ίδιο κεφάλαιο

 

Τώρα δίνω 5000 + φρένα

 

Τέλος υπάρχει και ή άλλη λύση δίνω το δικό μου 10000 συν 10000-15000 με δόσεις και περνώ το S4 2009+ 3.0 TFSI με ρίσκο εάν βγάλει πρόβλημα να είμαι οριακά .

 

Εάν δεις στην αρχή το αναλυσαμε λίγο .

 

Για τα μαμά ιντερκουλερ καλή ιδέα βρήκες έχουμε κάποιον που το έχει κάνει ?

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by s2abt
Posted

προφανως αναφερεσαι σε στροφαλο από 2λιτρο tfsi. εκει όμως θέλεις και πιστονια 33 χιλ πράγμα που σημαινει φαγωμα 2,5 χιλ στα χιτωνια . γενικά δεν θα κερδισεις κάτι ιδιαιτερο από υπερκυβισμό πέρ από παραπάνω ροπή που σπαει πιο ευκολα τα συγχρονιζέ...Υπόψιν η κ04 από tfsi βγάζει πολυ ροπή, αν καταλήξεις εκει από τουρμπο .Από garrett η gtx2867 ή gtx3071 για περισσότερη δυναμη σε υπερκαλυπτουν έως 400έως 500 άλογα αντιστοιχα αλλά χάνεις στο κάτω κομμ'ατι στροφων που έχει πολύ αξια στην καθημερινή οδηγηση και χρηστικότητα . Εαν δεν το θές για καθε μέρα αλλά μονο για παιχνίδι πήγαινε στην gtx3071 ή σε κάποια της efr borgwagner που εχουν πολύ καλο σπουλ και δυναμη.

Οσον αφορά το ιντερκουλερ αυτα που εγραψε ο γιωργος ισχυουν σε υπερθετικό βαθμό, δεν νοείται bigturbo χωρις σωστό ιντερκούλερ , ούτε καν πρόγραμμα δεν δεν θα φτιαξεις σωστό γιατι θα κοβει συνέχεια αβάνς και δυναμη λόγω θερμοκρασιών εισαγωγής.

Οσον αφορά τον τεχνικο έλεγχο αυτο ειναι το λιγοτερο πρόβλημα...

Σωστός και η πρόταση σου η λογικότερη επιλογή.

 

Και για το ιντερκουλερ μες την βδομάδα θα ξέρω οπότε θα ξεκαθαρίσει το τοπίο αφού θα πάω να δω κάποιους μηχανικούς εδώ για επιπλέον λεπτομέρειες.

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Από όλη τη συζήτηση αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον πρέπει να διαβάσεις μερικά πράγματα στο φόρουμ για να αποφασίσεις. Η βελτίωση ενός αυτοκινήτου, θέλει να κατανοήσεις μερικά βασικά πράγματα. Δες μερικά τόπικ μελών project για να καταλάβεις και ίσως έτσι επιλέξεις καλύτερα.

 

 

Δημήτρης

Εάν κρίνω από τον Μαριο και Βασίλη που ψιλοκοιταξα χρειάζεται αρκετός χρόνος για να ολοκληρωθεί ένα πρότζεκτ τέτοιας κλίμακας , γιαυτό και ψάχνω κάτι πιο απλό με μικρό ρίσκο και δοκιμασμένο την πρόταση του Μαριου την βλέπω ως πιο λογική από άποψη ρίσκου .

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

 θα επεξεργαζομουν και την περιπτωση κατασκευης  αλλου λονγκ μπλοκ ωστε να μην αποχωριστω το αμαξι πολυ καιρο

αλλωστε παιζουν πολλοι τετοιοι κινητηρες στα παλια.... μπορει να αγοραστει και σπασμενος αφου θα γινει μια απο ολα

τα λεφτα τα ιδια πανω κατω αν πουληθει ο δικος του μετα αν οχι λιγοτερα επειδη αυτος δουλευει

Posted

θα επεξεργαζομουν και την περιπτωση κατασκευης αλλου λονγκ μπλοκ ωστε να μην αποχωριστω το αμαξι πολυ καιρο

αλλωστε παιζουν πολλοι τετοιοι κινητηρες στα παλια.... μπορει να αγοραστει και σπασμενος αφου θα γινει μια απο ολα

τα λεφτα τα ιδια πανω κατω αν πουληθει ο δικος του μετα αν οχι λιγοτερα επειδη αυτος δουλευει

To θέμα θα είναι τα νούμερα της μηχανής δεν θα είναι τα ίδια ...

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Παίδες για να μην σας πολυζαλιζω θα κοιτάξω τα δεδομένα του φόρουμ και τι ακριβώς μπορώ να κάνω εδώ που είμαι και ανοίγουμε ένα νεο θέμα όταν έχω κατασταλάξει .

 

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις γνώμες - συμβουλές .

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

δεν εχει νουμερα το μοτερ μονο κωδικο

Posted

το θεμα ειναι να αρεσει σε εσενα...

για καποιους το a4 ειναι αθλιο και για αλλους ονειρο...

γουστα ειναι αυτα...απ οτι καταλαβαινω απο τα παραπανω το αμαξι σου αρεσει πολυ αλλα    <<φαγουρίζεσαι>>   (όλοι το παθαίνουμε)... :sCo_hmmthink:

παντα θα υπαρχουν καλυτερα  - δυνατοτερα - ομορφοτερα αυτοκινητα απο το δικο μας απο την αλλη μερια υπαρχουν και πολλα ατομα που ονειρευονται να αποκτησουν ενα σαν το δικο μας...

κατεληξε τι θες να κανεις οπλίσου με υπομονη και ολα θα γινουν...

μονο αν ξερεις τι πραγματικα θελεις μπορει το forum να σε βοηθησει..

 

 

Υ.Γ : στα λεει ενας φημισμένος αναποφασιστος!!!! :JC_cheesy:

  • Like 4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.