Jump to content

Recommended Posts

Posted
Καλησπέρα στην ομάδα, ονομάζομαι Κώστας, είμαι 26 ετών και ζω στη Γερμανία. 

 

Ανοίγω αυτο το ποστ γιατί όσο και εάν έψαξα δεν βρήκα κάποιο τοπικ που να καλύπτει αυτο το κομμάτι και σε περίπτωση που κάνω λάθος ας διαγραφει το τοπικ μου.

 

Δεν θα μακρηγορήσω άλλο και θα μπω στο θέμα :

 

Είμαι στην ερευνα αγοράς για ένα Audi A5 Coupe (κατά προτίμηση 2.0 TFSI, quattro η και όχι) λέω 2.0 γιατί το 3.2 FSI μάλλον δεν μπορώ να το συντηρήσω και το 1.8 TFSI φαντάζει λίγο στα ματια μου. Από εσάς θα ήθελα αυτο που λέει ο τίτλος του τοπικ, δηλαδη έναν οδηγό αγοράς μεταχειρισμένου , τι να προσέξω, που πονάνε αυτά τα αυτοκίνητα και γενικότερα ότι θα μπορούσε να με βοηθήσει να διαλέξω σωστά κάτι αξιόλογο.

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων.  :sSig_help:  :sSig_help:  :sSig_help:

Posted

Καλησπέρα 

Καινούργιο;

Μεταχειρισμένο;

Τι χρονολογίας;

Posted

Καλησπέρα 

Καινούργιο;

Μεταχειρισμένο;

Τι χρονολογίας;

Καλησπέρα Κοναν, γράφω και στην αγγελία ότι αναφέρομαι σε μεταχειρισμένο, μοντέλο 08-09, έως εκεί φτάνουν τα λεφτά.

Posted

Κοιτά λίγο το αντίστοιχο θεμα για Α4 Β8. Παρόμοια ειναι τα θέματα που πρέπει να προσέξεις!

Posted (edited)

Είχα το Α5 1.8 tfsi με τα 170hp από το Γενάρη του ´09 έως τον Αύγουστο του ´13.

 

Δεν μου παρουσίασε τπτ απολύτως! Ούτε λάδι έκαψε ούτε τπτ! Ούτε λάμπα που λέει ο λόγος δεν κάηκε!

 

Έκανα ένα service το χρόνο αφού δεν πέρασα ποτε τα 15.000 χλμ το χρόνο! Κόστος συντήρησης πολύ χαμηλό!

 

Δεν ξέρω από επιδόσεις τι απαιτήσεις έχεις, εμένα με προγραμμα superchips ήταν περίπου στα 210hp και με κάλυπτε απόλυτα!

 

Σαν συμβουλή θα έλεγα να προσέξεις στον εξοπλισμό βα έχει αυτά που ειναι δύσκολο να μπουν μετά! Xenon, Bluetooth, τριζωνικό κλίμα, πολυλειτουργικό τιμόνι. Θεωρώ must να έχει MMI είτε 2G είτε 3G!

 

Ζάντες, μασπιεδες και αεροτομές βάζεις όποτε θες!

 

Το κατα-ευχαριστήθηκα το αμάξι, με βαρειά καρδιά το έδωσα!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nocarder
  • Like 2
Posted

Πολυλειτουργικό τιμόνι μπαινει και αυτο ευκολα...

Posted

Με αγορά αλλου εννοείς;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Με αγορά αλλου εννοείς;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι δεν ειναι κατι οπως την ηλιοροφη ή τον κλιματισμο...

  • Like 2
Posted

Εύκολα μπαίνει εκ των υστέρων όπως αναφέρει και ο Γιώργος από πάνω. Οι συντριπτικά περισσότεροι από εμάς ( κυρίως από μοντέλα με πλαίσια από 2009 και πίσω) το αλλάξαμε από απλό σε sport πολυλειτουργικό.

 

Θα χρειαστεί από ένα εξάρτημα (το... τιμόνι  :JC_cheesy: ) μέχρι κι άλλα πρόσθετα (πχ. εγκέφαλος τιμονιού, slip ring, μοχλός cruise control, πλεξούδα, νέο καπάκι).

Ανάλογα πάντα με το μοντέλο και το πλαίσιο. Για 2008-09 που ψάχνεις ενδεχομένως να τα βρεις όλα πάνω έτοιμα ή πιθανόν όλα να υποστηρίζονται και να χρειαστείς μονάχα το πολυλειτουργικό τιμόνι.

  • Like 1
Posted

θα πρεπει να λαβετε υπ οψιν οτι ο φιλος μας θα αγορασει το αυτοκινητο απο την Γερμανια, οπου ζει.

Οποτε θα υπαρχουν διαφοροποιησεις στον εξοπλισμο απο τις εκδοσεις που κυκλοφορουν στην Ελλαδα

 

Εγω δεν ειμαι ειδικος για να δωσω συμβουλες.

Σε κάθε περιπτωση ομως Κωνσταντινε, ότι και να αγορασεις σου ευχομαι να το ευχαριστηθεις…!

  • Like 1
  • 2 months later...
Posted (edited)

καλησπερα σε ολους μια γνωμη γιαυτο το οχημα?

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10368336/

Καλή επιτυχία φίλε μου.

Καλό έλεγχο σε έμπειρο  μηχανικό - φαναρτζή, μην πιστεύεις τίποτα από βιβλία σέρβις και έμπορους, στα άμεσα πρέπει να είναι αλλαγή λάστιχα, έχει το απλό σαλόνι, δεν  έχει  cruise control (αν σε ενδιαφέρει μπαίνει εύκολα μετά), τιμή νομίζω είναι νορμάλ.

Προσωπική άποψη σε Α5 θα πήγαινα μόνο σε 3θυρο, θα κοίταζα Α4 Β8.5 αν ήθελα 5θυρο.

Edited by konan
  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

Παιζουν τα ιδια πραγματα?

καλημέρα!

εξαρτάται τη χρονιά.

Στα νέα (καινούρια σειρά) Α4-Α5 παίζουν τα νέα μπλοκ τύπου ΕΑ888 (δεν ξέρω αν έτσι λέγονται όταν τοποθετούνται στο διαμήκη άξονα) και είναι 8μπεκα.

Στο προηγούμενο μοντέλο, όχι. Δεν είναι 8μπεκα. Αδιάφορο όμως αν είναι ή όχι 8μπεκο αν δεν σε ενδιαφέρει η βελτίωση.

Posted

Επειδη με ενδιαφερει γιαυτο ρωταω και οι χρονολογιες για το A4 ξερω ειναι απο το 2012(facelift) και μετα γαι το a5 ισχυει το ιδιο?

Ευχαριστω πολυ...

  • 3 months later...
Posted

Καλησπέρα σε όλους,

 

Ενδιαφέρομαι για αγορά Α5 1.8Τ  2009 και μετά αλλά δεν μπορώ να βρω πουθενά κάτι αξιόλογο που να έχει και λογική τιμή (<20.000€). 

 

Έχει κανένας υπόψιν του κάποιο ανάλογο αυτοκίνητο να πωλείται; Εχω βρει ένα αυτοκίνητο στην Καρέντα αλλα έκανα έλεγχο και είναι προβληματικό και μάλιστα δεν το παραδέχονται κιολας. Θελουν να βρουν κάποιο θύμα και να το δώσουν χωρίς να διορθώσουν τα καταγεγραμμένα προβλήματά του.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Posted

Καλησπέρα. Χρειάζεται ψάξιμο κ υπομονή. Μπορεί κ να σου πάρει μήνες για να βρεις αυτό που θέλεις. Να κοιτάς συχνά τις αγγελίες στο ίντερνετ γιατί τα προσεγμενο αυτοκίνητο κ σε καλή τιμή μπορεί να το χάσεις μέσα σε ένα απόγευμα.

  • Like 2
Posted

Επειδή έψαχνα πέρυσι για μήνες, έχω να πω ότι το 1,8 είναι δύσκολο διότι όλοι το θέλουν λόγω κυβικών. Το 2,0 είναι ευκολότερο και στις βασικές εκδόσεις ίσως και φτηνότερο, αλλά και αυτά κυμαίνονται από 20-21 και πάνω, τα φτηνότερα από 20 είναι συνήθως πολύ ταλαιπωρημένα με γυρισμένα χιλιόμετρα κλπ κλπ.

 

Μου πήρε 8 μήνες να βρω τελικά αυτό που πήρα και έβαλα λίγο νερό στο κρασί μου από άποψη εξοπλισμού, και το βρήκα σε μάντρα (που μπόρεσα να συνεννοηθώ και να το πάμε σε επίσημη αντιπροσωπεία για έλεγχο κλπ), τελική τιμή 19800 ζεστά μετρητά και πολλά παζάρια. 

 

Σου συστήνω επίσης να αποφύγεις τις μεγάλες εμπορικές μάντρες, εκεί μόνο σαβούρα είδα που την κάνανε όμορφη με συμμαζέματα στα φανοποία τους (επίσης αρνούνται ελέγχους εκτός της μάντρας του πράγμα ύποπτο φυσικά).

 

Οι ιδιώτες τις περισσότερες φορές νομίζουν ότι πουλάνε Φεράρι και είναι συνήθως τσιμπημένες οι τιμές ειδικά από πρώτο χέρι, και με εξοπλισμό/εξτρά κλπ.

  • Like 4
Posted

Επειδή έψαχνα πέρυσι για μήνες, έχω να πω ότι το 1,8 είναι δύσκολο διότι όλοι το θέλουν λόγω κυβικών. Το 2,0 είναι ευκολότερο και στις βασικές εκδόσεις ίσως και φτηνότερο, αλλά και αυτά κυμαίνονται από 20-21 και πάνω, τα φτηνότερα από 20 είναι συνήθως πολύ ταλαιπωρημένα με γυρισμένα χιλιόμετρα κλπ κλπ.

 

Μου πήρε 8 μήνες να βρω τελικά αυτό που πήρα και έβαλα λίγο νερό στο κρασί μου από άποψη εξοπλισμού, και το βρήκα σε μάντρα (που μπόρεσα να συνεννοηθώ και να το πάμε σε επίσημη αντιπροσωπεία για έλεγχο κλπ), τελική τιμή 19800 ζεστά μετρητά και πολλά παζάρια. 

 

Σου συστήνω επίσης να αποφύγεις τις μεγάλες εμπορικές μάντρες, εκεί μόνο σαβούρα είδα που την κάνανε όμορφη με συμμαζέματα στα φανοποία τους (επίσης αρνούνται ελέγχους εκτός της μάντρας του πράγμα ύποπτο φυσικά).

 

Οι ιδιώτες τις περισσότερες φορές νομίζουν ότι πουλάνε Φεράρι και είναι συνήθως τσιμπημένες οι τιμές ειδικά από πρώτο χέρι, και με εξοπλισμό/εξτρά κλπ.

 

 

Καλησπέρα. Χρειάζεται ψάξιμο κ υπομονή. Μπορεί κ να σου πάρει μήνες για να βρεις αυτό που θέλεις. Να κοιτάς συχνά τις αγγελίες στο ίντερνετ γιατί τα προσεγμενο αυτοκίνητο κ σε καλή τιμή μπορεί να το χάσεις μέσα σε ένα απόγευμα.

 

Ισχύει οτι έχει μεγαλύτερη ζήτηση ο 1.8T αλλά ταυτόχρονα είναι και προβληματικός κινητήρας και θεωρώ μεγάλο ρίσκο τα 20+ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς έιναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στα μάτια μου. :sHa_wink3: Οπότε περιμένω ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο με λογική τιμή. Πράγμα όντως δύσκολο. Ακολουθώ τη συγκεκριμένη αγορά εδώ και 3+ χρόνια και δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο χωρίς "μελανά" σημεία. Και αν υπάρχει κάποιο τοτε το πουλάει κάποιος ιδιώτης 30+ που είναι σχεδόν αστεία τιμή για αυτοκίνητο 10ετίας και τόσο περιορισμένου αγοραστικού κοινού. 

 

Όντως μεγάλη απογοήτευση οι μεγάλες μάντρες και κυρίως οι αντιπροσωπείες. Ξεζουμισμένα αυτοκίνητα που τα πλασάρουν με αστερόσκονη και αν τα ψάξεις και βρεις τα προβλήματα μετά σου κάνουν τις πάπιες.

Posted

Τι εννοείς προβληματικός κινητήρας; Εχω το 1.8 κ δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Ούτε έχω ακούσει να παρουσιάζει κάτι. Πιστεύω ότι με ψάξιμο κ λίγη υπομονή θα βρεις αυτοκίνητο καλόδιατηρημένο κ με σχετικά λίγα χιλιόμετρα κάτω απ τα 20 χιλιάρικα.

Posted

Ισχύει οτι έχει μεγαλύτερη ζήτηση ο 1.8T αλλά ταυτόχρονα είναι και προβληματικός κινητήρας και θεωρώ μεγάλο ρίσκο τα 20+ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς έιναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στα 

 

Το προβληματικός κινητήρας από που προκύπτει ? Έχεις προσωπική άποψη ή στηρίζεσαι σε αυτά που έχεις ακούσει από τον έναν και τον άλλο ?  Μην είμαστε προκατειλημμένοι. Να βλέπουμε και τα καλά του, όπως χαμηλή  κατανάλωση, δύναμη, περιθώρια βελτίωσης και τι προσφέρει ο ανταγωνισμός στη ίδια κατηγορία και μετά να βγάζουμε συμπεράσματα.

 

Το ρίσκο υπάρχει ακόμα και αν το πάρεις καινούργιο. Στην περίπτωση του μτχ έχεις και ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Το παίρνεις κάτω από το 50% της αξίας του και αν ο κινητήρας έχεις θέμα του κάνεις επισκευή και έχεις καινούργιο κινητήρα με πολύ μικρότερο κόστος. Βρες ένα ατρακάριστο και καλά διατηρημένο σασί  - εσωτερικό και προχώρα. Ο κινητήρας φτιάχνεται πιο εύκολα.

  • Like 1
Posted

Κινητήρας με πολύ σοβαρές πιθανότητες να θέλει ανακατασκευή (μπιελοπίστονα, ελατήρια κτλ) σε 70-80-100Κ χλμ είναι ο ορισμός του προβληματικού κινητήρα. Και 5% επί του συνόλου που κατασκευάστηκαν να είναι οι προβληματικοί (που είναι πολλοί περισσότεροι), η ιστορία έχει καταγράψει ως αναξιόπιστους τους tfsi εκείνης της εποχής και καλά κάνει ο υποψήφιος αφοραστής μεταχειρισμένου να είναι επιφυλακτικός. Αντίστοιχα υπάρχουν οι άμεσου ψεκασμού της Bmw πχ που θέλουν κάθε τόσο πολλαπλασιαστές και μπεκ και άλλες τέτοιες περιπτώσεις που κατά καιρούς σκάνε στην αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Στο καινούριο δεν υπάρχει κανένα ρίσκο όσο υπάρχει εγγύηση. Πόσα 14αρια tsi άλλαξαν τουρμπίνες ή και ολόκληρα μοτέρ εντός εγγύησης και δεν άνοιξε μύτη γιατί δεν κλήθηκαν να πληρώσουν οι κάτοχοι?

Posted

Κινητήρας με πολύ σοβαρές πιθανότητες να θέλει ανακατασκευή (μπιελοπίστονα, ελατήρια κτλ) σε 70-80-100Κ χλμ είναι ο ορισμός του προβληματικού κινητήρα. Και 5% επί του συνόλου που κατασκευάστηκαν να είναι οι προβληματικοί (που είναι πολλοί περισσότεροι), η ιστορία έχει καταγράψει ως αναξιόπιστους τους tfsi εκείνης της εποχής και καλά κάνει ο υποψήφιος αφοραστής μεταχειρισμένου να είναι επιφυλακτικός. Αντίστοιχα υπάρχουν οι άμεσου ψεκασμού της Bmw πχ που θέλουν κάθε τόσο πολλαπλασιαστές και μπεκ και άλλες τέτοιες περιπτώσεις που κατά καιρούς σκάνε στην αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Στο καινούριο δεν υπάρχει κανένα ρίσκο όσο υπάρχει εγγύηση. Πόσα 14αρια tsi άλλαξαν τουρμπίνες ή και ολόκληρα μοτέρ εντός εγγύησης και δεν άνοιξε μύτη γιατί δεν κλήθηκαν να πληρώσουν οι κάτοχοι?

Δυστυχώς η εγγύηση δεν σε καλύπτει πάντα, ούτε για πάντα. Και πολλά προβλήματα εμφανίζονται μετά την εγγύηση. Επίσης η εγγύηση μέχρι πρόσφατα ήταν μόνο 2 χρόνια.... δηλαδή τίποτα για κάποιον που δεν κάνει πολλά κμ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.