mbison Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Καλησπέρα, Τελευταία δυσκολεύουν να μπουν κάποιες ταχύτητες, λόγω του λεβιέ. Θα το πάω σε μάστορα. Έτυχε σε κανέναν να μου πει κόστος?
Giannis20vt Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Μην αγχωνεσαι, μπορει να είναι κατι απλο , πχ. μπορει να θελουν ρυθμιση οι ντιζες του λεβιε κατι απλο και ευκολο για εναν τεχνιτη που γνωριζει.
mbison Posted November 7, 2017 Author Posted November 7, 2017 Eυχαριστω, Πηγα στο συνεργειο, μου ειπαν θελει γρασαρισμα και οτι το κάνει οταν ειναι κρυα η μηχανη. Και οντως ετσι ειναι. Θα το παω τις επομενες μερες
xrhstosa4b6 Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Eυχαριστω, Πηγα στο συνεργειο, μου ειπαν θελει γρασαρισμα και οτι το κάνει οταν ειναι κρυα η μηχανη. Και οντως ετσι ειναι. Θα το παω τις επομενες μερες Ρίξε μια μάτια και στο πόσο παλιές είναι οι βαλβολινες. Αν είναι παλιές άλλαξε τις. Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβές...
JIM A3 Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Eυχαριστω, Πηγα στο συνεργειο, μου ειπαν θελει γρασαρισμα και οτι το κάνει οταν ειναι κρυα η μηχανη. Και οντως ετσι ειναι. Θα το παω τις επομενες μερες Τα ίδια συμπτώματα έχω και εγώ ύστερα από επισκευή κιβωτίου.Κρύο είναι απόγνωση,μόλις ζεσταθεί κουμπώνει άψογα...Όταν λες γρασάρισμα τι ακριβώς εννοείς?
GTaros Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Πολυ πιθανο να φταίνε οι βαλβολινες σας. Ποιοτητα??? Αν ειναι το σωστο νουμερο??? Παντως δειχνει οτι μεχρι να ζεσταθούν ειναι πολυ πηχτες. Εγω εχω συνειδητά ιδιο θεμα λογω βαλβολινων για σπορ χρήση!!! 1
mbison Posted November 17, 2017 Author Posted November 17, 2017 Τα ίδια συμπτώματα έχω και εγώ ύστερα από επισκευή κιβωτίου.Κρύο είναι απόγνωση,μόλις ζεσταθεί κουμπώνει άψογα...Όταν λες γρασάρισμα τι ακριβώς εννοείς? Δεν ξερω, ετσι μου ειπε. Δεν πηγα ακομα. Το προβλημα εμφανιζεται μονο στην αρχη που η μηχανη ειναι κρυα και οχι παντα δηλ σε ολες τις ταχυτητες. Οταν θα κανω σερβις θα το παω.
Puglover309 Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Ερωτηση. Ξερει κανεις ποσα λιτρα βαλβολινη παιρνει σασμαν και διαφορικο σε quattro;
buble Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Χαιρετω την παρεα. Εχω περασει τα 100.000 χλμτρα και λεω να αλλαξω βαλβολινες σε σασμαν και διαφορικο. Στο κιβωτιο μου κολλαει η αλλαγη απο 1η σε 2α οταν ειναι κρυο. Εχωντας 1η μεσα κουμπωμενη, πρεπει να αφησω και να ξαναπατησω συμπλεκτη για να αλλαξω σε 2α. Αλλιως ειναι σκληρη αρκετα η αλλαγη. Επισης τι βαλβολινη να βαλω στο κιβωτιο και τι βαλβολινη στα διαφορικα?? Ευχαριστω για τον χρονο σας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now