Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα, καλες γιορτες σε ολους.

Ειμαι κατοχος Α4 Β6 και θελω να τοποθετησω xenon στο αμαξι. Συγκεκριμενα σκευτομαι για xenon στα 8000Κ, 55W για μεγιστη αποδοση στο φως και τοποθετηση και στις 2 σκαλες.

Ο λογος που γραφω ειναι οτι εχω διαβασει πολλα σχετικα αρθρα και εχω μπερδευτει, κυριως θα ελεγα αγχωθει- απογοητευτει.

 

Τι πρεπει να προσεξω στα xenon ετσι ωστε να μην εχω θεματα με τον εγκεφαλο ανεσης? ( π.χ. να ειναι 55W, can bus κτλ)

 

Υ.Γ. Ειναι το 1ο μου topic, οποτε δειξτε λιγη κατανοηση σε τυχων λαθη. :)

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Συνονόματε καλωσόρισες! Προσωπικά θα σου πρότεινα το παρακάτω κιτ

 

https://www.retrofitlab.com/en/audi-a4-b6-bi-xenon-mh1.html

 

Ο λόγος είναι προφανής... Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά ώστε να μετατρέψεις τα φανάρια σου από αλογόνου σε bixenon (μικρή και μεγάλη σκάλα) και ταυτόχρονα να έχεις και σωστό φωτισμό χωρίς να στραβωνεις τους απέναντί σου! Τα κοινά κιτ ξένον του εμπορίου ναι μεν σου προσφέρουν φως, αλλά λόγω του ότι το φανάρι αλογόνου έχει σχεδίαση και κάτοπτρο για λάμπες αλογόνου, δεν κατευθύνει σωστά το φως με αποτέλεσμα να στραβωνεις τους απέναντι.

  • Like 2
Posted

Καλως σας βρηκα Γιωργο!! Το εχω δει το συγκεκριμενο βιντεο. Ειναι η καλυτερη προταση ισχυει αλλα εχει ρισκο. Εχω ακριβως αυτο το φαναρι στο αμαξι. (της valeo με το κατροπτο) Την ιδια τεχνοτροπια εκανα στο φαναρι απο το μηχανακι (απο αλογονου σε bixenon). Εχω διαβασει τοσα ομως (προβληματα με εγκεφαλο ανεσης, ν ανεβοκατεβαινουν παραθυρα- ενδειξεις βλαβης κτλ) που πραγματικα δεν ξερω τι πρεπει να κοιταξω για τα ξενον

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Καλως σας βρηκα Γιωργο!! Το εχω δει το συγκεκριμενο βιντεο. Ειναι η καλυτερη προταση ισχυει αλλα εχει ρισκο. Εχω ακριβως αυτο το φαναρι στο αμαξι. (της valeo με το κατροπτο) Την ιδια τεχνοτροπια εκανα στο φαναρι απο το μηχανακι (απο αλογονου σε bixenon). Εχω διαβασει τοσα ομως (προβληματα με εγκεφαλο ανεσης, ν ανεβοκατεβαινουν παραθυρα- ενδειξεις βλαβης κτλ) που πραγματικα δεν ξερω τι πρεπει να κοιταξω για τα ξενον

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αν θελεις να κανεις μια σοβαρή επένδυση στο αυτοκινητο σου με κατι πραγματικα καλο και με άριστη απόδοση και εύκολη τοποθέτηση ..αγόρασε καλές λάμπες LED για μεσαία και μεγάλα.

  • Like 1
Posted

Αν θελεις να κανεις μια σοβαρή επένδυση στο αυτοκινητο σου με κατι πραγματικα καλο και με άριστη απόδοση και εύκολη τοποθέτηση ..αγόρασε καλές λάμπες LED για μεσαία και μεγάλα.

Τιμο το εχεις δοκιμασει? Αν ναι, τι προδιαγραφες πρεπει να πληρουν για το αμαξι μας? Τα led γενικοτερα πιστευω οτι ειναι στο σταδιο της εξελιξης ακομη.. και απ οσα διαβαζω ειναι η του υψους η βαθους.

 

St-8

Posted (edited)

Καλώς ήλθες. Η γνώμη μου και πολλών άλλων εδώ μέσα, είναι πως μόνο τα γνήσια είναι τα καλύτερα! Όλες οι άλλες λύσεις, aftermarket xenon, led και άλλα είναι λύσεις αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας και μακροζωίας. Τα φανάρια του αυτοκινήτου σου δεν έχουν σχεδιαστεί ούτε για xenon ούτε για led. Κατάλαβα ότι τώρα έχεις απλές λάμπες αλογόνου. Η ιδανική λύση είναι γνήσια φανάρια xenon από την Audi Valeo. Υπάρχει αγγελία στην σχετική κατηγορία. Και κάτι τελευταίο, γιατί θέλεις να βάλεις 8000Κ; Αυτά είναι μπλε προς το μωβ με χαμηλή φωτιστική ενέργεια. Αν σου αρέσει κάτι πιο μπλε από το μαμά χρώμα (4300Κ) τότε μέχρι 5000-5500Κ θα είναι ότι πρέπει. Παραπάνω θερμοκρασία απλά δεν θα βλέπεις! Όσο για την ισχύ, 55W είναι πολλά, δεν υπάρχει λόγος να ανέβεις σε ισχύ, δεν ανεβαίνει ανάλογα η φωτιστική δύναμη (τα lumens) αλλά η θερμότητα στην λάμπα. Της μαμάς του είναι 35 W και πίστεψέ με (ή δες μόνος σου ένα γνήσιο Α4) είναι από τα καλύτερα στην αγορά!

Φιλικά,

Γιάννης 

Edited by Johnny Best
  • Like 2
Posted (edited)

Καλώς ήλθες. Η γνώμη μου και πολλών άλλων εδώ μέσα, είναι πως μόνο τα γνήσια είναι τα καλύτερα! Όλες οι άλλες λύσεις, aftermarket xenon, led και άλλα είναι λύσεις αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας και μακροζωίας. Τα φανάρια του αυτοκινήτου σου δεν έχουν σχεδιαστεί ούτε για xenon ούτε για led. Κατάλαβα ότι τώρα έχεις απλές λάμπες αλογόνου. Η ιδανική λύση είναι γνήσια φανάρια xenon από την Audi Valeo. Υπάρχει αγγελία στην σχετική κατηγορία. Και κάτι τελευταίο, γιατί θέλεις να βάλεις 8000Κ; Αυτά είναι μπλε προς το μωβ με χαμηλή φωτιστική ενέργεια. Αν σου αρέσει κάτι πιο μπλε από το μαμά χρώμα (4300Κ) τότε μέχρι 5000-5500Κ θα είναι ότι πρέπει. Παραπάνω θερμοκρασία απλά δεν θα βλέπεις! Όσο για την ισχύ, 55W είναι πολλά, δεν υπάρχει λόγος να ανέβεις σε ισχύ, δεν ανεβαίνει ανάλογα η φωτιστική δύναμη (τα lumens) αλλά η θερμότητα στην λάμπα. Της μαμάς του είναι 35 W και πίστεψέ με (ή δες μόνος σου ένα γνήσιο Α4) είναι από τα καλύτερα στην αγορά!

Φιλικά,

Γιάννης

Ας τα παρω ενα ενα γιατι ειναι πολλα :).

Θα παω λιγο αναποδα για να καταληξω στην απορια μου!!

Θελω 8000Κ γιατι μου καθεται ωραια στο ματι. Οχι απο αποψη ομορφιας αλλα στην οδηγηση δεν με κουραζει και μου αρεσει ο χρωματισμος του - αντιθεση με τον δρομο. Προσωπικα το βλεπω λευκο προς μπλε. Τουλαχιστον τα xenon που εχω βαλει στα οχηματα μου με αυτα τα kelvin βγαζουν αυτη την αποχρωση. Το λεω γτ η philips απ οσο εχω δει βγαζει διαφορετικους χρωματισμους, στο περιπου η 5000Κ philips ειναι 6000Κ για μια ΟΕΜ η αλλης εταιρειας.. (αυτο το λεω βαση προσωπικων εμπειριων μου καθαρα.. για να μην παρεξηγηθω).

Διαβαζοντας σε αναρτησεις το τελευταιο διαστημα στο forum εχω την εντυπωση πως διαβασα οτι με 55W δεν σ βγαζει σφαλματα. Αυτος ειναι ο λογος που ειπα για 55W, ειδαλως δεν σ κρυβω πως η 55W φοβαμαι οτι θα μου το φαναρι. Επισης στο διαδικτυο εχω δει και διαβασει αθρο οτι τα xenon σε 55W σε συγκριση με τα 35W (ιδια εταιρεια και αμαξι) εβγαζαν πιο "πλουσιο" φως.. οχι να φεγγει πιο μακρια αλλα να γεμιζει καλυτερα τον δρομο. Το μεταφερω με επιφυλαξη δεν το χω δοκιμασει ποτε.

Τελος σχετικα με την αναρτηση για τα φαναρια audi valeo που να ψαξω στο φορουμ? Εκανα μια αναζητηση αλλα δεν βρισκω κατι. Θα μπορουσες να μου κοινοποιησεις τον συνδεσμο?

Παντως σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και κυριως για τις εμπεριστατωμενες απαντησεις σας.

 

St-8

Edited by Giorgos_Stoukos
Posted (edited)

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/21623-φανάρια-bi-xenon-από-α4-β6/

 

Οι επώνυμες λάμπες δε έχουν διαφορετικό χρώμα σε ίδιους βαθμούς! Αυτό συμβαίνει στις κινέζικες...

Εξακολουθώ να λέω ότι οι 8000Κ είναι πολύ μπλέ και χαμηλής φωτιστικής ισχύως (λίγα lumens) άρα ίσως υπάρχει και θέμα ασφαλούς οδήγησης. 

Φιλικά,

Γιάννης

Edited by Johnny Best
  • Like 1
Posted

Καλως σας βρηκα Γιωργο!! Το εχω δει το συγκεκριμενο βιντεο. Ειναι η καλυτερη προταση ισχυει αλλα εχει ρισκο. Εχω ακριβως αυτο το φαναρι στο αμαξι. (της valeo με το κατροπτο) Την ιδια τεχνοτροπια εκανα στο φαναρι απο το μηχανακι (απο αλογονου σε bixenon). Εχω διαβασει τοσα ομως (προβληματα με εγκεφαλο ανεσης, ν ανεβοκατεβαινουν παραθυρα- ενδειξεις βλαβης κτλ) που πραγματικα δεν ξερω τι πρεπει να κοιταξω για τα ξενον

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Εχω βαλει ακριβως αυτο το κιτ στο δικό μου b6 χωρις κανένα απολυτως προβλημα. Πριν ειχα θεματα με τα ballast που ειχα αγορασει.

Τωρα τιποτα και το φως εκπληκτικό, καλυτερο και απο τα μαμα ΧΕΝΟΝ του b6.

Επίσης μπαινει χωρις να επεμβεις στο φαναρι (να ξεκολλησεις τζαμι και να το ξανακολλησεις), οποτε η τοποθετηση ειναι ευκολη, (την εχω κανει 2 φορες μονος μου)

  • Like 4
Posted (edited)

Καλώς ήλθες. Η γνώμη μου και πολλών άλλων εδώ μέσα, είναι πως μόνο τα γνήσια είναι τα καλύτερα! Όλες οι άλλες λύσεις, aftermarket xenon, led και άλλα είναι λύσεις αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας και μακροζωίας. Τα φανάρια του αυτοκινήτου σου δεν έχουν σχεδιαστεί ούτε για xenon ούτε για led. Κατάλαβα ότι τώρα έχεις απλές λάμπες αλογόνου. Η ιδανική λύση είναι γνήσια φανάρια xenon από την Audi Valeo. Υπάρχει αγγελία στην σχετική κατηγορία. Και κάτι τελευταίο, γιατί θέλεις να βάλεις 8000Κ; Αυτά είναι μπλε προς το μωβ με χαμηλή φωτιστική ενέργεια. Αν σου αρέσει κάτι πιο μπλε από το μαμά χρώμα (4300Κ) τότε μέχρι 5000-5500Κ θα είναι ότι πρέπει. Παραπάνω θερμοκρασία απλά δεν θα βλέπεις! Όσο για την ισχύ, 55W είναι πολλά, δεν υπάρχει λόγος να ανέβεις σε ισχύ, δεν ανεβαίνει ανάλογα η φωτιστική δύναμη (τα lumens) αλλά η θερμότητα στην λάμπα. Της μαμάς του είναι 35 W και πίστεψέ με (ή δες μόνος σου ένα γνήσιο Α4) είναι από τα καλύτερα στην αγορά!

Φιλικά,

Γιάννης

 

Γιάννη θα διαφωνήσω μαζι σου ως προς το κομμάτι οτι τα φανάρια αλογόνου δεν εχουν σχεδιαστεί για Xenon. Έπειτα απο πολλές επεμβάσεις και παρεμβάσεις στα δικά μου φανάρια, μπόλικο διάβασμα αλλα και προσωπική αντίληψη η μονη διαφορα του κατόπτρου των απλών Xenon και αλογόνου ειναι η βάση που κρατάει την λαμπα απο πίσω, καθως το υπόλοιπο φανάρι δεν διαφέρει. Για τον λόγο αυτο η βάση αυτή στηρίζεται σε 2 βίδες και μπορείς να την αλλάξεις και να βάλεις την βάση για τις D1S λάμπες καθως και τα ballast στις θέσεις που εχει έτοιμες το φανάρι. Μονο τα bi-Xenon ειναι τελείως διαφορετικα στα πάντα. Ωστόσο ακομα και οι καλές και επώνυμες λάμπες led εχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τροπο ετσι ώστε να αποδίδουν την δέσμη οπως εκείνη της λάμπας αλογόνου. Edited by timos
Posted

Εχω βαλει ακριβως αυτο το κιτ στο δικό μου b6 χωρις κανένα απολυτως προβλημα. Πριν ειχα θεματα με τα ballast που ειχα αγορασει.

Τωρα τιποτα και το φως εκπληκτικό, καλυτερο και απο τα μαμα ΧΕΝΟΝ του b6.

Επίσης μπαινει χωρις να επεμβεις στο φαναρι (να ξεκολλησεις τζαμι και να το ξανακολλησεις), οποτε η τοποθετηση ειναι ευκολη, (την εχω κανει 2 φορες μονος μου)

Αυτή ειναι μακράν η φθηνότερη και καλύτερη λύση προκειμένου να αποκτήσει κανεις bi-Xenon φανάρια.

  • Like 1
Posted

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.

Δεν έχω σκανάρει τους καθρέπτες με laser ώστε να έχω ένα καλό 3D σχέδιό τους και να τους συγκρίνω. Από ότι έχω διαβάσει, δεν είναι απόλυτα ίδιοι! Αν μετρήσετε το hot-spot σημείο της λάμπας αλογόνου και της D1S σε σχέση με την βάση τους δεν είναι ίδια. Έχουν 2-3 χιλιοστά διαφορά. Εξ' ου και η διαφορετική γωνία φωτισμού όταν γίνεται η μετατροπή ή ακόμα και όταν αλλάζουμε λάμπα αλογόνου από μια εταιρία σε μια άλλη, που πρέπει να διορθωθεί με επαναρύθμιση. Μην πιάσουμε τις "πειραγμένες" after market άγνωστε μάρκες που εκεί θέλει καλιμπράρισμα όλο το φανάρι!  Ακόμα πρέπει να διευκρινίσουμε τι εννοούμε περισσότερο ή καλύτερο φως. Η δουλειά του καθρέπτη-φαναριού, ειδικά στα δικά μας με το κρύσταλλο, είναι η συγκέντρωση ΚΑΙ η σωστή διασπορά στον χώρο μπροστά από το αυτοκίνητο. Η μεγαλύτερη συγκέντρωση σε ένα σημείο είμαι μεν εντυπωσιακή αλλά κινδυνεύει από το φαινόμενο "cave effect" όπου το μάτι "τυφλώνεται" γύρω από το hot spot και δεν βλέπει τι γίνεται γύρω του. Το ιδανικό θα ήταν όλη η περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο να φωτίζεται σαν να ήταν ημέρα, χωρίς κάποια σημεία περισσότερο φωτεινά και κάποια όχι. Για αυτό τον λόγο τα καινούργια αυτοκίνητα με εξελιγμένα πολυζωνικά φανάρια, κυρίως με leds, φωτίζουν όχι πολύ δυνατά αλλά σε μεγάλο εύρος και δυναμικά ως προς την στάθμη.

Τα φανάρια Bi-xenon έχουν διαφορετικούς καθρέφτες, μεγαλύτερα μπροστινά κρύσταλλα και καλύτερη διασπορά αν και χρησιμοποιούν την ίδια D1S λάμπα. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια.

Φιλικά,

Γιάννης

  • Like 1
Posted

Γιαννή οπως τα περιγράφεις, έτσι είναι. Αν αλλάξει κάποιος λάμπα χωρίς να πειράξει projector τότε έχει αυτά τα φαινόμενα. Και τα βλέπουμε καθημερινά στον δρόμο, με αμάξια που τα φώτα τους τυφλώνουν γιατί έβαλαν πάνω λάμπες XENON και μάλιστα κακής ποιότητας τα περισσότερα από αυτά.

Η μετατροπή που αναφέρω πιο πάνω και προτείνω μάλιστα, περιλαμβάνει αλλαγή στον projector με άλλον σχεδιασμένο ειδικά για την συγκεκριμένη λάμπα. (Η1 είναι αυτη). Οι projectors ειναι φημισμένοι (Mini H1 Bi-xenon projectors 6.1) και μπορώ να πω με σιγουριά ότι κάνουν εξαιρετική δουλειά. Σκέψου οτι πήρα την παλαιότερη version τους (Mini H1 Bi-xenon projectors 6.0) και την έβαλα στο YARIS της γυναίκας μου για να βάλω και εκει ΧΕΝΟΝ λάμπες.

Μάλιστα η συγκεκριμένη μετατροπή στο φανάρι του b6 γίνεται εύκολα χωρίς να ξεκολλήσει κάποιος το εξωτερικό πλαστικό, γίνεται από το καπάκι πίσω με υπομονή.

Η  λύση   να πάρει κάποιος τα φανάρια της AUDI με τα biXENON, αν μάλιστα τα βρει και σε καλή τιμή είναι φυσικά εξαιρετική και επισης απλή. Αν μαλιστα τα βρει και σε καλή τιμή τότε είναι super.

Posted (edited)

Υπάρχουν σε αγγελία, σε τιμή "χώμα"!

Edited by Johnny Best
  • Like 1
Posted (edited)

Υπάρχουν σε αγγελία, σε τιμή "χώμα"!

Δυστυχως ειχα προλαβει να κανω τα δικα μου retrofit bixenon σαν του Γιαννη, αλλιως θα ειχα χτυπησει τα δικα σου!!

 

Εσυ Γιαννη εχεις βαλει άλλα bixenon?

Edited by S3-Nick
Posted

Διαβασα αρκετες φορες οσα μου γραψατε... ειδα και αρκετο υλικο στο ιντερνετ και εχω τις εξης αποριες!!

1. Απ οτι καταλαβαινω η μεγαλη σκαλα παραμενει λαμπα αλογονου? Η και εκει γινεται καποια μετατροπη? Για να υπαρχει ενα ομοιομορφο αποτελεσμα.

2. Εχετε υποψιν καποιο συνεργειο που να μπορω να απευθυνθώ για την τοποθετηση τους? Αναφερομαι στην περιπτωση του retrofit και για την περιοχη της Αττικης. (Ενημερωση με pm).

3. Πως μπορω να δω αν το φαναρι που εχω ειναι για xenon!?

 

Υ.Γ. πολυ θα ηθελα να δω εικονες απο τις δικες σας μετατροπες.

 

St-8

Posted

Διάβασε το  παρακάτω λινκ

 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/9390-%CF%87%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CF%84-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B9/

 

Βαζω και 2 φωτογραφίες απο το πίσω μέρος του φαναριού που γίνεται η αλλαγή για να καταλάβεις τι συμβαίνει.

 

Όσο αφορά την αλλαγή προτζεκτορα στο απλό φανάρι (το retrofit) που λες, στα μεγάλα φώτα, υπάρχουν 2 λάμπες αναμένες. Η απλή αλογόνου των μεγαλων και η ΧΕΝΟΝ

Αυτό γίνεται γιατί στον προτζεκτορα της ΧΕΝΟΝ υπάρχει έλασμα που στα μεσαία κόβει τον φωτισμό για  να δώσει σωστά ρυθμισμένο φως και στα μεγάλα το ελευθερώνει.

 

 

 

 

post-10156-0-88308100-1514614186_thumb.jpg

post-10156-0-32833500-1514614189_thumb.jpg

Posted

Διάβασε το παρακάτω λινκ

 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/9390-%CF%87%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CF%84-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B9/

 

Βαζω και 2 φωτογραφίες απο το πίσω μέρος του φαναριού που γίνεται η αλλαγή για να καταλάβεις τι συμβαίνει.

 

Όσο αφορά την αλλαγή προτζεκτορα στο απλό φανάρι (το retrofit) που λες, στα μεγάλα φώτα, υπάρχουν 2 λάμπες αναμένες. Η απλή αλογόνου των μεγαλων και η ΧΕΝΟΝ

Αυτό γίνεται γιατί στον προτζεκτορα της ΧΕΝΟΝ υπάρχει έλασμα που στα μεσαία κόβει τον φωτισμό για να δώσει σωστά ρυθμισμένο φως και στα μεγάλα το ελευθερώνει.

Γιαννη το χω δει το συγκεκριμενο αρθρο. Αυτο που ρωτησα αν στην μεγαλη σκαλα αν κανατε κατι. Κυριως για ομοιομορφια. Π.χ. αλλαξατε λαμπα αλλογονου στους ιδιους βαθμους με το ξενον η υπαρχει και κει κατι αντιστοιχο σε ξενον?

 

St-8

Posted

Γιαννη το χω δει το συγκεκριμενο αρθρο. Αυτο που ρωτησα αν στην μεγαλη σκαλα αν κανατε κατι. Κυριως για ομοιομορφια. Π.χ. αλλαξατε λαμπα αλλογονου στους ιδιους βαθμους με το ξενον η υπαρχει και κει κατι αντιστοιχο σε ξενον?

 

St-8

 

Εγω δεν έχω κανει τιποτα για την μεγάλη σκάλα. Ουτως ή άλλως οταν την χρησιμοποιεί κάποιος είναι μόνος στον δρόμο.

Μπήκα στον πειρασμό να βάλω LED κυρίως για το  σινιάλο να σου πω την αλήθεια. Εχω παραγγειλει 2 λάμπες Η7 για να τις δοκιμάσω, αν και δεν μπορω ακομα να πειστώ για τις LED

Posted

Το led ειναι το μελλον σιγουρα. Αλλα πιστευω οτι εχει πολυ δρομο μεχρι να ειναι αξιοπιστο. Ποσο μαλλον τα aftermarket προιοντα. Θα απεφευγα παντως το led κυριως για την αποχρωση τους. Το ιδιο ισχυει και για τις λαμπες αλογονου. Θελω τα φωτα μου να ξεχωριζουν απο τον φωτισμο του δρομου ο οποιος στην ελλαδα ειναι κυριως απο 4300Κ η 6000Κ.

 

St-8

Posted

Κάτι άλλο πέρα από εργοστασιακά ξενον με λεντ,θα έλεγα ότι είναι πεταμένα λεφτά για εμάς και επικίνδυνο για τους διερχόμενους.

 

Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Posted (edited)

Η μεγάλη σκάλα και στα Bi-xenon παραμένει Η7. Αν θέλεις μπορείς να βάλεις xenon after market με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όλα έχουν να κάνουν με το κόστος και την ποιότητα. Τα bi-xenon έχουν εσωτερικό διάφραγμα που με την ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας ανοίγει και επιτρέπει στο φως να φωτίσει πιο ψηλά. Να πω την αλήθεια, ο όρος Bi-xenon είναι παραπλανητικός. Δεν έχει το φανάρι δύο xenon, απλά η μικρή σκάλα βοηθά την μεγάλη. Θα έλεγα ότι είναι καλύτερος ο όρος advanced xenon.

Πρόσφατα έβαλα στην μεγάλη σκάλα Led με εκπληκτικά αποτελέσματα! Δυστυχώς δεν μπορώ να τραβήξω ένα αντιπροσωπευτικό βιντεάκι να δείξω την αναβάθμιση. Το φως τους πολύ δυνατό, το λουξόμετρο μέτρησε σχεδόν τριπλάσια ένταση φωτός σε σχέση με την αλογόνου και με θερμοκρασία 6100Κ που είναι παραδεκτή. Είναι λίγο πιο μπλε από τα μαμά xenon αλλά δεν με πειράζει. Οι λάμπες έχουν 12 led Philips CSP, 6 ανά μεριά και φυσικά φανάκι για ψύξη. Τραβάνε 2.8 Α περίπου που μας κάνει 35 ολόκληρα Watts! Δεν μπήκαν εύκολα αν και το φανάρι έχει άπλετο χώρο, λόγω των ψυγείων τους που έβρισκαν στα λαμάκια που κουμπωτά ασφαλίζουν την λάμπα στο φανάρι. Χρειάστηκε να αφαιρέσω στον τόρνο μια ροδέλα από το επάνω μέρος του ψυγείου τους ώστε να μπορούν να κουμπώσουν. Για μια ακόμα φορά με συνεπείρε η ροή του project και οι λύσεις στα προβλήματα που προκύπταν και δεν πήρα κάποιες φωτογραφίες. Πάντως δεν μπαίνουν χωρίς μετατροπή σχεδόν όλες όσες πωλούνται στο Ebay λόγω των παραπάνω και πρέπει να βγουν τα φανάρια από το αυτοκίνητο. Ούτε να διανοηθείτε να ξεκινήσετε την εγκατάσταση επάνω στο αυτοκίνητο!

Καλή Χρονιά σε όλους, με Υγεία, Ευτυχία, Χαρά, Προκοπή και πολύ Γέλιο! 

Φιλικά,

Γιάννης 

Edited by Johnny Best
  • Like 1
Posted

Η μεγάλη σκάλα και στα Bi-xenon παραμένει Η7. Αν θέλεις μπορείς να βάλεις xenon after market με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όλα έχουν να κάνουν με το κόστος και την ποιότητα. Τα bi-xenon έχουν εσωτερικό διάφραγμα που με την ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας ανοίγει και επιτρέπει στο φως να φωτίσει πιο ψηλά. Να πω την αλήθεια, ο όρος Bi-xenon είναι παραπλανητικός. Δεν έχει το φανάρι δύο xenon, απλά η μικρή σκάλα βοηθά την μεγάλη. Θα έλεγα ότι είναι καλύτερος ο όρος advanced xenon.

Πρόσφατα έβαλα στην μεγάλη σκάλα Led με εκπληκτικά αποτελέσματα! Δυστυχώς δεν μπορώ να τραβήξω ένα αντιπροσωπευτικό βιντεάκι να δείξω την αναβάθμιση. Το φως τους πολύ δυνατό, το λουξόμετρο μέτρησε σχεδόν τριπλάσια ένταση φωτός σε σχέση με την αλογόνου και με θερμοκρασία 6100Κ που είναι παραδεκτή. Είναι λίγο πιο μπλε από τα μαμά xenon αλλά δεν με πειράζει. Οι λάμπες έχουν 12 led Philips CSP, 6 ανά μεριά και φυσικά φανάκι για ψύξη. Τραβάνε 2.8 Α περίπου που μας κάνει 35 ολόκληρα Watts! Δεν μπήκαν εύκολα αν και το φανάρι έχει άπλετο χώρο, λόγω των ψυγείων τους που έβρισκαν στα λαμάκια που κουμπωτά ασφαλίζουν την λάμπα στο φανάρι. Χρειάστηκε να αφαιρέσω στον τόρνο μια ροδέλα από το επάνω μέρος του ψυγείου τους ώστε να μπορούν να κουμπώσουν. Για μια ακόμα φορά με συνεπείρε η ροή του project και οι λύσεις στα προβλήματα που προκύπταν και δεν πήρα κάποιες φωτογραφίες. Πάντως δεν μπαίνουν χωρίς μετατροπή σχεδόν όλες όσες πωλούνται στο Ebay λόγω των παραπάνω και πρέπει να βγουν τα φανάρια από το αυτοκίνητο. Ούτε να διανοηθείτε να ξεκινήσετε την εγκατάσταση επάνω στο αυτοκίνητο!

Καλή Χρονιά σε όλους, με Υγεία, Ευτυχία, Χαρά, Προκοπή και πολύ Γέλιο! 

Φιλικά,

Γιάννης

 

Καλη χρονια Γιάννη! Στην περίπτωση των led προκειμένου να μην μπεις στην διαδικασία να βάλεις στον τόρνο τις ψυκτρες γιατι δεν λυγισες προς τα κάτω τα ελάσματα ρε συ που συγκρατούν τη λαμπα? Αυτο έκανα τουλαχιστον εγω

Posted

Καλή Χρονιά σε όλους! Δεν γίνετε, έπρεπε να αφαιρεθεί κομμάτι από την ψήκτρα, δεν έμπαιναν αλλιώς.

Γιάννης

  • 2 months later...
Posted (edited)

Καλησπερα σας και παλι.

Γραφω κυριως για να σας ευχαριστησω ξανα για τις χρησιμες συμβουλες σας και τις αμεσες απαντησεις σας αλλα και για να παραθεσω φωτο απο την μετατροπη που εκανα, ετσι ωστε αν καποιος αλλος ενδιαφερεται στο μελλον να χει μια εικονα στο μυαλο του.

Αρχικα να πω τις αλλαγες. Στο αυτοκινητο αλλαχθηκαν ολες οι λαμπες φωτισμου.

Ειδικοτερα:

-Στα φωτα θεσεως μπηκαν led t10 canbus, σε αποχρωση 6000Κ,

-Στην μεγαλη σκαλα μπηκα λαμπες philips crystal vision. Ο λογος ειναι γτ οι diamond που ηθελα να βαλω αρχικα εχανα πολυ στην αποδοση τους, λογο της αποχρωσης τους.

-Στα προβολακια μπηκαν philips diamond vision. Παρα την μειωμένη αποδοση τους και το μικρο χρονο ζωης τους, τα επελεξα για ομοιομορφία σε σχεση με τα xenon.

-Στη μεσαια σκαλα, αλλαχθηκαν οι προξεκτρορες (χωρις να ανοιξει το φαναρι) και τοποθετηθηκαν λαμπες xenon απο την retrofitlab, σε χρωματικη αποχρωση 6000Κ.

Τα αποτελεσματα θα τα δειτε στις φωτογραφιες παρακατω.

 

Επομενο upgrade ειναι η τοποθετηση led στα προβολακια και η αλλαγη του εσωτερικου φωτισμου με led σε ψυχρη αποχρωση.

 

Υ.Γ. Η προτελευταια φωτο ειναι με αναμμενα τα προβολακια και η τελευταια με προβολακια και μεσαια σκαλα.5ff3ccd99ec581d649dd13e6db5bfab2.jpg52079f7ca3a1ccffb71d9514713e5352.jpg79d8de246e9f236305fdcc1b91731095.jpg0fbccbadac380e119e1f7f13ae7f5456.jpg315c7899d0ea35bdf9c01374e23166be.jpg

 

St-8

Edited by Giorgos_Stoukos

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.