NLAL Posted August 23, 2018 Posted August 23, 2018 Για χαρά σε όλους. Χθές παρέλαβα το Q3. Παρατήρησα πως δεν στρίβει όπως έστριβε η 316BMW που είχα πρίν. Αυτό το παρατήρησα σε δρόμο με παρκαρισμένα αυτοκίνητα απο την μία μεριά όπου πλέον χρειάζεται να κάνω και όπισθεν για να στρίψω! Το έχει παρατηρήσει και κανείς άλλος αυτό? ευχαριστώ, Νίκος
Kavouras Posted August 23, 2018 Posted August 23, 2018 3 hours ago, NLAL said: Για χαρά σε όλους. Χθές παρέλαβα το Q3. Παρατήρησα πως δεν στρίβει όπως έστριβε η 316BMW που είχα πρίν. Αυτό το παρατήρησα σε δρόμο με παρκαρισμένα αυτοκίνητα απο την μία μεριά όπου πλέον χρειάζεται να κάνω και όπισθεν για να στρίψω! Το έχει παρατηρήσει και κανείς άλλος αυτό? ευχαριστώ, Νίκος Υποθέτω από την περιγραφή σου ότι με το "στρίβει", υπονοείς πρακτικά το πόσο πολύ "κόβει το τιμόνι" ώστε να μανουβράρεις σε στενά κομμάτια είτε για να περάσεις είτε για να παρκάρεις-ξεπαρκάρεις. Αυτό που παρατήρησες δεν είναι παράλογο. Και...εξηγούμαι με νούμερα. Αν υποθέσουμε ότι είχες 316 του 2006, ο κύκλος στροφής της είναι 10,5m. Αντίστοιχα, το Q3 έχει κύκλο στροφής 11,3m, +7% διαφορά δηλαδή από το 316. Λογικό είναι λοιπόν σε σημεία που πριν έκοβες σχεδόν (ή και τελείως) τέρμα το τιμόνι για να χωρέσεις να κάνεις μανούβρα ή να περάσεις, με το Q3 να πρέπει να κάνεις μία μανούβρα ακόμα. ΥΓ: ως κύκλος στροφής περιγράφεται τον κύκλο (που μετριέται σε μέτρα) που μπορεί να διαγράψει το αμάξι κόβοντας τέρμα το τιμόνι (δεξιά ή αριστερά).
jasonbourne Posted August 23, 2018 Posted August 23, 2018 Είναι και πισωκίνητη η bmw με το κίνητηρα κατά μήκος οπότε λογικό μου ακούγεται να έχει μικρότερο κύκλο στροφής. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk 1
csaris Posted August 23, 2018 Posted August 23, 2018 Επειδη ειμαι κατοχος και ενος bmw e46 318i, επιβεβαιωνω οτι το e46 εχει μικροτερο κυκλο στροφης και απο το s3 8p που εχω τωρα αλλα και απο το scirocco που ειχα πριν. Καρατσεκαρισμενο στο γκαραζ μου το παραπανω...
Theodore Saba Posted August 25, 2018 Posted August 25, 2018 Λογικό είναι. Αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα των πισωκίνητων αυτοκίνητων. Επειδή έχουν την μετάδοση πίσω, το τιμόνι λειτουργεί ανεξάρτητα από την μετάδοση κίνησης και μπορεί και κόβει πιο πολύ σε σχέση με τα μπροστινοκίνητα που τα εμποδίζει η ύπαρξη των ιμιαξονίων με τους μπιλιοφόρους που δεν μπορούν να στρίψουν το ίδιο. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now