Jump to content

Recommended Posts

Posted

Για χαρά σε όλους.

 

Χθές παρέλαβα το Q3. Παρατήρησα πως δεν στρίβει όπως έστριβε η 316BMW που είχα πρίν. Αυτό το παρατήρησα σε δρόμο με παρκαρισμένα αυτοκίνητα απο την μία μεριά όπου πλέον χρειάζεται να κάνω και όπισθεν για να στρίψω!

Το έχει παρατηρήσει και κανείς άλλος αυτό?

 

ευχαριστώ,

Νίκος

Posted
3 hours ago, NLAL said:

Για χαρά σε όλους.

 

Χθές παρέλαβα το Q3. Παρατήρησα πως δεν στρίβει όπως έστριβε η 316BMW που είχα πρίν. Αυτό το παρατήρησα σε δρόμο με παρκαρισμένα αυτοκίνητα απο την μία μεριά όπου πλέον χρειάζεται να κάνω και όπισθεν για να στρίψω!

Το έχει παρατηρήσει και κανείς άλλος αυτό?

 

ευχαριστώ,

Νίκος

Υποθέτω από την περιγραφή σου ότι με το "στρίβει",  υπονοείς πρακτικά το πόσο πολύ "κόβει το τιμόνι" ώστε να μανουβράρεις σε στενά κομμάτια είτε για να περάσεις είτε για να παρκάρεις-ξεπαρκάρεις.

Αυτό που παρατήρησες δεν είναι παράλογο. Και...εξηγούμαι με νούμερα.

 

Αν υποθέσουμε ότι είχες  316 του 2006, ο κύκλος στροφής της είναι 10,5m.

Αντίστοιχα, το Q3 έχει κύκλο στροφής 11,3m, +7% διαφορά δηλαδή από το 316.

Λογικό είναι λοιπόν σε σημεία που πριν έκοβες σχεδόν (ή και τελείως) τέρμα το τιμόνι για να χωρέσεις να κάνεις μανούβρα ή να περάσεις, με το Q3 να πρέπει να κάνεις μία μανούβρα ακόμα.

 

 

ΥΓ: ως κύκλος στροφής περιγράφεται τον κύκλο (που μετριέται σε μέτρα) που μπορεί να διαγράψει το αμάξι κόβοντας τέρμα το τιμόνι (δεξιά ή αριστερά).

Posted

Είναι και πισωκίνητη η bmw με το κίνητηρα κατά μήκος οπότε λογικό μου ακούγεται να έχει μικρότερο κύκλο στροφής.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 1
Posted

Επειδη ειμαι κατοχος και ενος bmw e46 318i, επιβεβαιωνω οτι το e46 εχει μικροτερο κυκλο στροφης και απο το s3 8p που εχω τωρα αλλα και απο το scirocco που ειχα πριν.

 

Καρατσεκαρισμενο στο γκαραζ μου το παραπανω...

Posted

Λογικό είναι. Αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα των πισωκίνητων αυτοκίνητων. Επειδή έχουν την μετάδοση πίσω, το τιμόνι λειτουργεί ανεξάρτητα από την μετάδοση κίνησης και μπορεί και κόβει πιο πολύ σε σχέση με τα μπροστινοκίνητα που τα εμποδίζει η ύπαρξη των ιμιαξονίων με τους μπιλιοφόρους που δεν μπορούν να στρίψουν το ίδιο. 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.