Η αλήθεια είναι ότι τα εργοστασιακά πραγματα του tfsi σε κ04 έκδοση είναι πολύ καλά και σηκώνουν πολλά άλογα, πέρα από τον εργοστασιακό παπά που είναι κάνει μόνο για στοκ στάδιο.
Σωλήνωσεις, ψευτοκαπακο, πολλαπλή, pcv και σκαστρα (τελευταία revisions) είναι τέλεια και δεν χρειάζονται αλλαγή. Προσωπικά η καλύτερη σκαστρα που έχω δοκιμάσει είναι η τελευταία με μεμβράνη η rev g. Πάει τέλεια με αυτήν.
Αυτό το κτήνος που έχεις για πολλαπλή μπορεί όντως να σου κάνει θέμα στο cold start γιατί είναι για setup με πολλά άλογα και όταν έχουμε ένα τέτοιο setup δεν γίνεται να δουλεύει σαν εργοστασιακό το αμάξι σου. Και σίγουρα έχεις χάσει στα χαμηλά σε spool.
Ψευτοκαπακο επίσης μου φαίνεται άχρηστο να σου πω σε αυτό το στάδιο που είσαι.. Αλλά αν σ' αρέσει εσένα κανένα πρόβλημα. Απλά δεν μπορείς να επαναφέρεις την εργοστασιακή pcv με αυτό oυτε με την πολλαπλή που φοράς γίνεται.
To catch can είναι ένα παραμύθι γιατί αποδεδειγμένα οι βαλβίδες συνεχίζουν να πιάνουν μάκα μέσω της πίσω pcv. Υπάρχουν setup με 500+ με την εργοστασιακή pcv χωρίς προβλήματα.
Άποψη μου είναι ένας καθαρισμός με soda blasting στις βαλβίδες ή με τρίψιμο, ξύσιμο κτλ κάθε Χ χιλιόμετρα/χρόνια και μετάβαση στην εργοστασιακή pcv με αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ. Όχι catch can...
Ένα άλλο θέμα που το είχα και γω είναι με την εισαγωγή της cts. Δεν ξέρω αλλά έχω την άποψη ότι αυτή η εταιρεία ότι φτιάχνει είναι γτπκ... Έχω δει throttle pipe πραγματικά για πέταμα. Το πρόβλημα με αυτή την εισαγωγή είναι ότι ο μαφ δεν τραβάει πολλά γραμμάρια και αυτό είναι καρατσεκαρισμενο από άπειρα logs που έχω κάνει, σε σχέση με εισαγωγή της revo και της ramair που έχω δοκιμάσει.
Συγκεκριμένα με τις ζεστές που κάνει τώρα πάνω από 270 γραμμάρια δεν τράβαγε για κάνενα λόγο η cts και δοκιμάζω μια ramair oversize καπάκι και μου τραβάει 290 με 36 βαθμούς θερμοκρασία εισαγωγής.... Δηλαδή χειμώνα παίζει να πάει και 300. Δεν ξέρω τι φταίει, του μαφ η θέση, η διάμετρος??? Άγνωστο...