Jump to content

csaris

Member
  • Posts

    873
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    133

csaris last won the day on December 24 2022

csaris had the most liked content!

2 Followers

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

4,094 profile views

csaris's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

619

Reputation

  1. Μαλλον κρεμαγιερα.... 1250ε κοστος.
  2. Θα πρέπει να λογκαρεις να δεις τι γίνεται, αντλία μπροστά και πίσω. Η πίσω είναι vdo οπότε αν είναι αυτή πας και την παίρνεις απευθείας σε vdo και γλιτώνεις το καπέλο από την καρεντα. Θα μπορούσε να είναι και κάποιο μπεκ ή να φοράς μαλακά ελατήρια βαλβίδων. Γενικά θέλει ψάξιμο.
  3. Η μαμα μπορει να δωσει μεχρι 110 bar πιεσης τα οποια ειναι απολυτως επαρκη για stage 1. Αν αλλαξεις τωρα οπως εισαι η διαφορα θα ειναι μηδενικη. Στα stage 2+ που ζητανε παραπανω bar ειναι προαπαιτουμενο γιατι δεν επαρκη το καυσιμο στα ψηλα. Οι τελευταια εκδοση apr stage2+ εχει ζητουμενη 115 bar (παλια ηταν στα 130 bar), oποτε πιστευω οτι μπορει να δουλευει και με τη μαμα.
  4. Προχώρα με αμορτισέρ αντικατάστασης σε sachs. Δεν χρειάζεσαι κάτι πιο εξεζητημενο. Παρέα με τα αμορτισέρ θα αλλάξεις και τα top mounts μπρος και πίσω. Και ένας έλεγχος σε ψαλίδια και σινεμπλοκ επίσης είναι καλό να γίνει.
  5. Η αντλια ειναι μηχανικη, δεν γινεται να χαλασει. Μονο να χανει ή να βγαζει θορυβο.
  6. Θερμοστατης. Πηγαινε κοιταξε το.
  7. Nα σου πω την αληθεια απο μονο του αυτο το Χ δεν νομιζω να κανει τιποτα παραπανω απο οτι το εργοστασιακο. Ισα ισα μπορει να δημιουργησει προβλημα στο σασι σε καποιο ατυχημα λογω πολυ δυνατοτερου υλικου απο οτι το εργοστασιακο. Βλεπω ειναι πολυ δυνατο κραμα το 6061-T6 και ειναι και billet το συγκεκριμενο Χ. Το εργοστασιακο φαινεται οντως ψευτικο αλλα αυτα τα καμπυλωματα που εχει ειναι υστερα απο μηχανολογικη μελετη, δεν ειναι π.χ. 4 σιδερα που τα εχει κολλησει ο σιδερας που φτιαχνει καγκελα για εξοχικα. 😆 Ισως ο συνδυασμος αντιστρεπτικων και σιγουρα φρεσκιας ευθυγραμμισης να εδωσε ενα feeling παραπανω, κουβεντα να γινεται. @Unreal Αν καταλαβα καλα ο φιλος θελει να βαλει την ενισχυση απο κατω λογω της εξατμισης που βρισκει στην εργοστασιακη μπαρα. Αν οντως τον χαλανε οι αποστατες ας την βαλει, ουτως ή αλλως εχει να πεταξει πολυ χρημα ακομα για να το κανει 500 αλογα! 😛 Διαφορα δεν υπαρχει περιπτωση να δει απο το εργοστασικο παντως και να σου πω την αληθεια αν οντως το κανει 500 αλογα δεν προκειται να στριβει, μονο ευθεια θα πηγαινει... Oποτε ισως θα ηταν καλυτερα να επενδυσει σε βασεις μηχανης, φρενα, ζαντες πιο φαρδιες και σεμι (οχι πως δεν θα τα χει προγραμματισει ολα αυτα).
  8. Βαζεις 10w60 ή ενα της liqui moly 5w50 που βγαζει.
  9. To ξεχασα πριν! Με τα σκπδια τις ΟΖ που εχεις, τι βελτιωση να δεις στο 100-200 με 12 κιλα η ζαντα??? Βαλε καμια 18αρα ή καμια motec ultralight 19αρα στα 9κιλα και θα κανεις σουζες! 😛
  10. Το redline ειναι οτι καλυτερο υπαρχει, αλλα αρκετα δυσευρετο. Σε γερμανικα φορουμ που διαβαζω αυτο και το ravenol rcs ειναι τα καλυτερα. Δες κατω τα specs τους που ειναι πολυ κοντα. Στην επομενη παω για ravenol rcs απυθειας απο το eshop της εταιρειας, οποτε μαιμουδιες αποκλειονται! ravenol rcs redline
  11. Τσεκαρε μήπως έχεις μπουκωμενο καταλύτη και δεν μπορούν να φύγουν τα καυσαέρια.
  12. Η αλήθεια είναι ότι τα εργοστασιακά πραγματα του tfsi σε κ04 έκδοση είναι πολύ καλά και σηκώνουν πολλά άλογα, πέρα από τον εργοστασιακό παπά που είναι κάνει μόνο για στοκ στάδιο. Σωλήνωσεις, ψευτοκαπακο, πολλαπλή, pcv και σκαστρα (τελευταία revisions) είναι τέλεια και δεν χρειάζονται αλλαγή. Προσωπικά η καλύτερη σκαστρα που έχω δοκιμάσει είναι η τελευταία με μεμβράνη η rev g. Πάει τέλεια με αυτήν. Αυτό το κτήνος που έχεις για πολλαπλή μπορεί όντως να σου κάνει θέμα στο cold start γιατί είναι για setup με πολλά άλογα και όταν έχουμε ένα τέτοιο setup δεν γίνεται να δουλεύει σαν εργοστασιακό το αμάξι σου. Και σίγουρα έχεις χάσει στα χαμηλά σε spool. Ψευτοκαπακο επίσης μου φαίνεται άχρηστο να σου πω σε αυτό το στάδιο που είσαι.. Αλλά αν σ' αρέσει εσένα κανένα πρόβλημα. Απλά δεν μπορείς να επαναφέρεις την εργοστασιακή pcv με αυτό oυτε με την πολλαπλή που φοράς γίνεται. To catch can είναι ένα παραμύθι γιατί αποδεδειγμένα οι βαλβίδες συνεχίζουν να πιάνουν μάκα μέσω της πίσω pcv. Υπάρχουν setup με 500+ με την εργοστασιακή pcv χωρίς προβλήματα. Άποψη μου είναι ένας καθαρισμός με soda blasting στις βαλβίδες ή με τρίψιμο, ξύσιμο κτλ κάθε Χ χιλιόμετρα/χρόνια και μετάβαση στην εργοστασιακή pcv με αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ. Όχι catch can... Ένα άλλο θέμα που το είχα και γω είναι με την εισαγωγή της cts. Δεν ξέρω αλλά έχω την άποψη ότι αυτή η εταιρεία ότι φτιάχνει είναι γτπκ... Έχω δει throttle pipe πραγματικά για πέταμα. Το πρόβλημα με αυτή την εισαγωγή είναι ότι ο μαφ δεν τραβάει πολλά γραμμάρια και αυτό είναι καρατσεκαρισμενο από άπειρα logs που έχω κάνει, σε σχέση με εισαγωγή της revo και της ramair που έχω δοκιμάσει. Συγκεκριμένα με τις ζεστές που κάνει τώρα πάνω από 270 γραμμάρια δεν τράβαγε για κάνενα λόγο η cts και δοκιμάζω μια ramair oversize καπάκι και μου τραβάει 290 με 36 βαθμούς θερμοκρασία εισαγωγής.... Δηλαδή χειμώνα παίζει να πάει και 300. Δεν ξέρω τι φταίει, του μαφ η θέση, η διάμετρος??? Άγνωστο...
  13. Mπορει να σου αναψει οπου να ναι, αλλα μην περιμενεις το λαμπακι του λαδιου για να συμπληρωσεις. Τσεκαρε μονος σου και συμπληρωνε αναλογα. Επισης αν καις αρκετα δοκιμασε και ενα 5w50 λαδι, βγαλει η Liqui moly και με vag προδιαγραφες.
  14. Είχα ένα περίεργο θέμα με misfires μετά από κόφτες και πάτημα γκάζι τέρμα. Είχα αλλάξει τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα και με το που έβαλα τα supertech το θέμα λύθηκε. Είχα αν θυμάμαι καλά βάσει πλαισίου τον τελευταίο κωδικό στα εξαγωγής και παλιό κωδικό στα εισαγωγής. Μπουρδ@λα vag μέχρι και οι βίδες έχουν αλλάξει κωδικό 5-6 φορές.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.