Jump to content

Van.Leb

VIP Member
  • Posts

    1,336
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

Van.Leb last won the day on August 20

Van.Leb had the most liked content!

About Van.Leb

  • Birthday 01/11/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    peiraias

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi

Recent Profile Visitors

4,960 profile views

Van.Leb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. Γιωργο το ιδιο παθαινω κ εγω χρησημοποιοντας το tapatalk... κατι συμβαινει τελευταια!!!
  2. Συγνωμη... το 5 τι περιλαμβανει κ λες 600 ευρω?? ακομα κ αν ειναι αλλαγη βαλβολινης στο σασμαν + λαδι κ φιλτρακι χαλντεξ μου φαινονται παρα πολλα τα 600 ευρω... δεν θυμαμαι να εδωσα ποτε τοσα...
  3. [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] έκανα edit [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Τα χιλιόμετρα από μόνα τους δεν λένε τίποτα... Αν και ο καθένας ζητάει ότι του λείπει για το συγκεκριμένο μοντέλο κ όχι μόνο...χωρις να γνωριζω το μπατζετ σου...θεωρώ πως ότι βρεις κάτω από 20κ θα χρειαστεί αρκετά ακόμα για συμμαζευτεί... Επίσης αν έχεις σκοπό να το κάνεις ένα ΦΠΕ καλύτερα παρτο έτοιμο...(εάν έχει επώνυμα πράγματα θα σου έρθει φτηνότερα από το πας να τα βάλεις εσύ εν ετει 2023) Στην λογική του θέλω ένα αμάξι μαμά δύσκολα θα βρεις καθώς κάποιοι που τα πουλάνε τα έχουν γυρίσει σε μαμά ενώ τα είχαν big turbo...
  5. Οπότε θεωρώ πως η 76-70 με έναν 100αρη καταλύτη είναι οκ για το σεταπ σου!! Όσο αναφορά τον μαυροιδακο πολύ καλή επιλογή...αν κ είναι λίγο τσιμπημενος σε τιμές η δουλειά του είναι αντάξια των χρημάτων που ζητάει...
  6. Denso κατά 99% είναι κ της πρώτης τοποθέτησης από το εργοστάσιο...κ αν θυμάμαι καλά κάνει στα μισά κ πιο κάτω χρήματα από το "γνησιο" αντιπροσωπείας....
  7. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά...Κατά πόσο είσαι οκ με θορύβους... Θεωρώ ότι χωρίς μεσαίο το αμάξι θα έχει βαβούρα... Καταλύτη σαφώς κ θα βάλεις...πιστεύω ο 100αρης είναι οκ...με ένα καλό ζέσταμα θα περάσεις ανετα στο ΚΤΕΟ... Γνώμη μου...βάλε 100αρη καταλύτη + μεσαίο (εάν είσαι εξοικειωμένος με τον θόρυβο γράψε ακυρο) Και 70 διάμετρο catback...Στο σεταπ που είσαι θα είσαι οκ.. Τώρα αν μελλοντικά αλλάξεις σε is38 θα ήταν ιδανικό το full 76... Οπότε κατ εμέ αποφασίζεις βάση του θορύβου κ βάση βελτίωσης...
  8. Θέλει αρκετή υπομονή...για να καταλάβεις τι εννοώ Μίλα με για 8 λίτρα που μπαίνουν σε 15 λεπτά... θέλει σιγά σιγά με την μάνικα επάνω στο στόμιο αλλά έξω από την τρύπα για να ελέγχεις την ροή ώστε να μην πετας την βενζινη έξω.... Το εχω κάνει άπειρες φορές...με την προϋπόθεση ότι ξεκινάω αμέσως ταξίδι... Όπως σου είπα κ εγώ κ αλλά μέλη...Δεν είναι σωστό υπάρχει κίνδυνος ζημιάς...
  9. Τυχαίνει να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κ να ειμαι κ βενζινας [emoji23][emoji23][emoji23] Το αμάξι βάση κατασκευαστή έχει χωρητικότητα 60 λίτρων όπου η μεγαλύτερη ποσότητα βρίσκεται από την μέση των 3/4 έως την μέση των 2/4 στην βελόνα του καντράν... Στο γέμισμα τώρα από εκεί που θα σκάσει το πιστόλι μπορείς να προσθέσεις ακόμα ανετα 7-8 λίτρα μέχρι να το ξεχείλισεις απλά θέλει τεράστια υπομονή γτ όπως είπες δεν έχει βαλβίδα εξάερωσης Βέβαια αυτό είναι λάθος καθως ελλοχεύει κίνδυνος στο να κολλήσει το φλοτερ κ φυσικά υπάρχει κυνδινος υπερχείλισης ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες σε θερμοκρασίες άνω των 35 βαθμών.... Από την άλλη έχεις μια αυτονομία γύρω στα 80-120 χλμ πριν αρχίσει να κουνιέται ο δείκτης...αναλόγως τον τρόπο οδήγησης... Προσωπικά το κάνω μόνο όταν μπροστά μου έχω μεγάλο ταξίδι όπου σίγουρα θα χρειαστώ ξανά καύσιμο για να γυρίσω πίσω...
  10. 80 ευρώ για αξιολόγηση της βλαβης;; [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Εντάξει...σκέψου ότι θα στοιχίσει συνολικά κάνα 500ρικο αξιολόγηση -εργασία κ ανταλλακτικό... Τουλάχιστον να ξέρεις να μην κλείσεις ραντεβού..
  11. Όχι μόνο η επισκευή της ηλιοροφης... + 120 η αλλαγή ουρανού Φίλε να πω την αλήθεια δεν έψαξα κάποιον επαγγελματία...ρώτησα αλλά μέλη κ εν τέλει το συμπέρασμα είναι οτι: Θέλει πολύ λεπτομερείς χειρισμούς για να καταφέρεις να "ψαρεψεις" τα σπασμένα κλιψακια χωρίς να βγάλεις το τζαμί της ηλιοροφης... Για να κατέβει το τζαμί πρέπει να λυθεί η επένδυση του ουρανού... Το ότι θα κατέβει ο ουρανός δεν σημαίνει απαραίτητα οτι θα μπει άλλος... Η διαδικασία για κάποιον που δεν είναι επαγγελματίας (ή και όχι) απαιτεί να πιάνουν τα χέρια σου... Εν τέλει κάποιος φίλος με ίδιο αμάξι που αντιμετώπισε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα το έφτιαξε σε κάποιον φίλο του επαγγελματία κ Αφού πλήρωσε 200€ φιλική τιμή του είπε ότι ήταν τέτοιος μπελάς που δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί... Προσωπικά οδηγήθηκα στην καρεντα της Πειραιώς λόγω ότι περνάω καθημερινά απ έξω καθώς η δουλειά μου είναι στα 2 -2.5 χιλιόμετρα παραπέρα...περιμένοντας να ακούσω ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παρά μόνο αλλαγή της ηλιοροφης...να μου που κόστος κάνα 1500αρι κ φυσικά να φύγω... Εν τέλει μου είπαν πως υπάρχει κιτ επισκευής στα 400 κάτι ευρώ...αν θυμάμαι καλά... ο ουρανός κ το τζαμί αφαιρουνται Για να γίνει σωστά η εργασία...Κ φυσικά υπάρχει η εγγύηση του 1 χρόνου για την επισκευή.... Όλα αυτά εν έτει 2018... Αυτά τα ολίγα από μένα Θα ψάξω να βρω κ το τιμολόγιο...
  12. Έχουν σπάσει τα πλαστικά τα κλιψακια... Καρεντα κόστος κάπου στα 400 αν θυμάμαι καλά...είχα πληρώσει κ αλλαγή ουρανού μιας που τον έβγαλαν κ είχε αρχίσει να κρεμαει... Μπούρδελα βαγκ!!! Μετά την δεκαετία άρχιζουν όλες οι ψιλομαλακιουλες...
  13. Όταν πέφτεις σε λακκούβες ή οδηγείς σε λίγο ανώμαλο δρόμο ακούγεται από την ηλιοροφη ένας μεταλλικός θορυβος; σαν να χτυπάει μέταλλο με μεταλλο;;
  14. Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!! Μόνο μην κάνεις το λάθος κ περάσεις τον κάβουρα σε κανένα φιλικό πάτημα γτ μετά δεν θα είναι φίλος σου!!!! [emoji23][emoji23][emoji23]
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.