Jump to content

Α4 1.8tq 2006 20v bfb ασταθές ρελαντί και missfires 3-4 κύλινδρο


Recommended Posts

Εδώ και ένα χρόνο δεν τράβαγε καλά στις χαμηλές στροφές τώρα έχει ένα μήνα που κάνει σαν τρακτέρ τα πρωινά σε 4 μαστόρους έχω πάει από τουρμπίνα αρχικά μετά σε μπεκ μετά όχι η τουρμπίνα και ίσως το καπάκι και ίσως κάποια παροχή να χάνει αέρα , κοινώς ότι θέλει ο καθένας λέει ...

Άλλαξα όλους τους αισθητήρες αέρα με καινούργιους ένα χρόνο τώρα .

Μήπως να ασχοληθω μόνος μου μπας και βγάλω άκρη?

Οτι ιδέες έχετε παρακαλώ βοηθήστε.

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, έχει καδένα το αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

Όταν ζεσταθεί κρατάει το ρελαντί καλύτερα αλλά και πάλι το τρέμουλο απο την μηχανή το νιώθεις λιγότερο αλλά παραμένει .

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

προφανώς πρέπει να το δει μηχανικός (ξέρω... ο 5ος δυστυχώς) έμπειρος, απλά στάθηκα σε 1 σημείο που ανέφερες, το "κάνει σαν τρακτέρ".

Ως... remote διάγνωση λοιπόν (:D), αν το αναφέρεις κάνει σαν τρακτέρ ως ήχο το μυαλό μου πηγαίνει στον τεντωτήρα της καδένας, να έχει χαλαρώσει δλδ.

Αν είναι αυτή η περίπτωση, τότε χρίζει άμεσης αντικατάστασης με νέο σετ για να μην έχεις σοβαρά παρατράγουδα. Δυστυχώς εδώ, οπτικός έλεγχος δεν είναι εφικτός, θέλει λύσιμο (εργασία με αντίστοιχο κόστος δλδ).

 

Αν δεν αναφέρεσαι στον ήχο, αλλά στο τρέμουλο, θα μπορούσε να είναι πχ. βάση μηχανής (το οποίο όμως θα ήταν αντιληπτό οπτικά...).

Μήπως χάνει αέρα? Προσφάτως, είχα περιστατικό προσωπικά με μεγάλο τρέμουλο λόγω διαρροής αέρα (αντικατάσταση "τελειωμένης" βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και "τελειωμένης" τσιμούχας στην ένωση κορμού και πολλαπλής). Ακόμα και εδώ βέβαια θα έβγαζε σφάλμα το διαγνωστικό (βάλατε???)

 

Καταλαβαίνεις πως σενάρια πολλά εξ αποστάσεως, ακόμα και προβληματικά μπεκ που σου  είπε ένας μάστορας θα μπορούσε να είναι, αντλία επίσης κτλ...

 

Στο σημείο που έφτασες, η σειρά που πρέπει να ακολουθήσεις είναι διαγνωστικό, μηχανικός και λύσιμο. Θεωρώ πως είναι μονόδρομος δυστυχώς. 

 

Εκτός του σεναρίου αντιπροσωπίας, έχουμε και συνεργεία διαφημιζόμενα στο φόρουμ στην home page. Υπάρχει στην Νέα Σμύρνη αξιόλογη επιλογή (δεν γνωρίζω που μένεις, αν είναι κοντά σου δλδ, υπάρχει επιλογή και πιο βόρεια).

 

Κράτα μας ενήμερους.

Link to comment
Share on other sites

Τρακτέρ ναι όταν είναι κρύο και όταν ξεκινάω κρύο σβήνει και θέλει στροφές για μην σβήσει όταν ξεκινάει με 1η  κρύο πάντα.

Αυτο με την διαρροή αέρα παίζει να είναι σωστό αλλά άντε βρες που χάνει , μου πρότεινε ένας να του το πάω και όταν κρυώσει να βάλει μπροστά να τσεκάρει με καπνό μήπως βρει την διαρροή.

 

 

Δυστυχώς Βέλγιο είμαι όπου ι πιο φτηνός θέλει 51εύρο την ώρα ....

 

Θα το έφερνα Ελλάδα για Γενικό σέρβις παρέα με χαλαρή βελτίωση αλλά άλλαξα δουλειά και άδεια δεν εχω πολυ φέτος .

 

Θα πρέπει να κοιτάξω να μάθω να το φτιαχνω μόνος μου...

 

Εδώ μου λένε καλύτερα να πάρω αλλο παρα να του κάνω γενική επισκευή είναι πολυ παλιο μοντέλο ασχέτως άμα κυκλοφορουνε πολλά πετρέλαιο βέβαια .

Edited by s2abt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοιπόν ο μηχανικός ανακάλυψε χαμηλή συμπίεση στον πρώτο και δεύτερο κύλινδρο .
Ελατήρια στους κυλίνδρους λέτε ?
Κάπου βρήκα ότι εάν βάλεις λίγο λάδι απο τα μπουζι θα φανεί εάν είναι απο ελατήρια η βαλβίδες το πρόβλημα .

Ότι έχετε να πείτε καλοδεχούμενο.



Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αν δεν λύσεις, τότε μιλάμε με γενικεύσεις - γνώμη μου..
 
 
Δημητρης 
Το λύσαμε πήγε για απόσυρση ,να κλειδωθεί το τοπικ παρακαλώ.

Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.