Jump to content

Recommended Posts

Posted

καλησπέρα

με λένε Νίκο, είμαι από Πάτρα και σήμερα αγόρασα Audi A3 1.6 TDI S-TRONIC XENON PANORAMΑ.

περιμένω για την μεταβίβαση....

αυτοκόλλητο του club από που μπορώ να προμηθευτώ; ευχαριστώ εκ των προτέρων

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.