Garfito Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Καλημέρα και καλή χρόνια να έχουμε, είμαι πολύ κοντά στην αγορά ενός α1 του 13 1.6 πετρέλαιο με 70.000 χλμ και θέλω την άποψη σας ευχαριστω και καλώς σας βρήκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Πάρε κανένα γιαπωνέζικο η κορεάτικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garfito Posted January 9, 2022 Author Share Posted January 9, 2022 1 ώρα πριν, metero είπε Πάρε κανένα γιαπωνέζικο η κορεάτικο Σωστη η σκέψη σου αλλά μου αρέσει το α1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 (edited) Εσύ πληρώνεις...... Το πετρέλαιο θα καταργηθεί... Edited January 9, 2022 by metero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 18 hours ago, metero said: Εσύ πληρώνεις...... Το πετρέλαιο θα καταργηθεί... όπως θα καταργηθεί και η βενζίνη... γιατί για τον ίδιο λόγο θα απαγορευτεί και το πετρέλαιο. Επίσης... προσωπικά θυμάμαι πως τα ίδια ακριβώς λέγανε για τη super (βενζίνη με μόλυβδο) από τότε που ημουν παιδί και πήγαινα σχολείο. Όμως υπάρχει ακόμα διαθέσιμη σε πολλά βενζινάδικα. Φίλε @garfilo εγώ έχω το ίδιο μοτέρ στο Α3 8V μου. Πολύ οικονομικό, όμως έχω μόλις 70.000km οπότε δεν ξέρω τι βγάζει από δω και μπρος. Μέχρι σήμερα δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως. Ως καταναλώσεις, προσωπικά φεύγοντας από ένα αρκετά ενεργοβόρο αμάξι (βέβαια και με παραπάνω από διπλάσια ιπποδύναμη), μπορώ να πω ότι δεν πιστεύω το πόσο λίγο καίει. Χωρίς προσπάθεια είμαι στα 6lt/100km, ενώ υπάρχουν αποστάσεις (~25 με 30km πηγαίνοντας από το σπίτι στο γραφείο ή τούμπαλιν) όπου με πολύ λίγη προσπάθεια, μπορώ να δω και 4lt/100km και με αρκετή προσπάθεια κάτω από 3... (οδηγώντας με το ροή του δρόμου και όχι αργά -πχ στον κηφισό με ~110km/h). Να σημειώσω πως για τη χρήση του ότι: Βάζω πάντα (όπως και ο προηγούμενος) πετρέλαιο "premium" (eko avio ή shell v-power diesel), ενώ σε κάθε 5-6 γεμίσματα (5χ750km/γέμισμα = ~3.500km) βάζω ένα αντιμυκητιακό (πριν το γέμισμα), που παρότι το κινώ κάθε μέρα, για να μην δημιουργηθούν μύκητες. Εκεί που υποφέρουν τα diesel είναι στις περιόδους μεγάλης ακινησίας, κυρίως λόγω του ίδιου του καυσίμου και όχι λόγω του συγκεκριμένου κινητήρα. ΥΓ: τα diesel είναι οχήματα που έχουν μικρό κόστος μετακίνησης, το οποίο δυστυχώς σημαίνει ότι προσελκύει και άτομα που δεν θέλουν να ξοδεύουν χρήματα για το αμάξι, οπότε υπάρχουν αρκετές φορές εργασίες συντήρησης που μένουν πίσω λόγω της λογικής της "άρνησης πληρωμής" (γιατί έτσι έχεις συνηθίσει αν για 70.000km αλλάζεις μόνο λάστιχα 1 φορά στα 3-4 χρόνια και αλλάζεις μόνο λάδια - γιατί δε θέλει και κάτι άλλο αυτό το μοτέρ βασικά...) Οπότε θα πρόσεχα γενικότερα σε αυτή την κατηγορία το ιστορικό του οχήματος (όσο αυτό είναι δυνατό) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 (edited) Το πετρέλαιο είναι τραγικό εάν δεν συντηρείται ο κινητήρας..... αλλά μην μένουμε σε αυτό.... το θέμα είναι ότι όποιος ρωτάει για να πάρει AUDI πρέπει να ξέρει ότι θα πάρει AUDI και άμα δεν του κάτσει τότε απλά αρχίζεις να €€€€€€€€ Όσον αφορά το πετρέλαιο βενζίνη ηλεκτρικό ενδιαφέρει τους κληρονόμους εμείς καλά είμαστε όπως είμαστε... Edited January 10, 2022 by metero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.