Jump to content

Σκέψεις για Avant 2017 TDI 2.0 190ps quattro με 110000km


geodimis

Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Είμαι σε σκέψεις αναβάθμισης του βενζινοκίνητου b7 Avant 1.8T quattro μου με αυτό του τίτλου. Η διαφορές προφανώς είναι χαώδεις αλλά πέρα απο τα μειωμένα κόστη χρήσης/φορολογίας (και καυσίμου προφανώς) ήθελα να ρωτήσω αν το ότι θα κινείται καθημερινά 20 km με τα 5km σε ώρες αιχμής-κίνησης, μπορεί να μου δημιουργήσει πρόβλημα στην αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων;

Link to comment
Share on other sites

On 7/15/2022 at 1:31 PM, geodimis said:

Καλησπέρα σας. Είμαι σε σκέψεις αναβάθμισης του βενζινοκίνητου b7 Avant 1.8T quattro μου με αυτό του τίτλου. Η διαφορές προφανώς είναι χαώδεις αλλά πέρα απο τα μειωμένα κόστη χρήσης/φορολογίας (και καυσίμου προφανώς) ήθελα να ρωτήσω αν το ότι θα κινείται καθημερινά 20 km με τα 5km σε ώρες αιχμής-κίνησης, μπορεί να μου δημιουργήσει πρόβλημα στην αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων;

Καλημέρα!

Τσεκαρε αν το αμάξι που θες να αγοράσεις έχει ad-blue σύστημα για τον καθαρισμό του dpf (φίλτρου μικροσωματιδίων). Φαίνεται στην τάπα του καυσίμου όπου, εκτός της τάπας για πετρέλαιο έχει και μία μικρότερη για να βάζεις ad-blue κάθε περίπου 5.000km (εξαρτάται βέβαια και τον τρόπο οδήγηση του οχήματος και τις διαδρομές που κάνει).

Αν ναι, τότε η αναγέννηση γίνεται πολύ εύκολα χωρίς να εμπλακείς (απλά ψεκάζει όποτε χρειάζεται ad-blue). Αν δεν έχει αυτό το σύστημα, ανά διαστήματα θα σου κρατάει ρελαντί πιο ψηλά (950-1000rpm) και ο καθαρισμός γίνεται με αυξημένες θερμοκρασίες στην εξάτμιση (ψεκάζει περισσότερο πετρέλαιο για να αυξήσει τη θερμοκρασία στο dpf και να το "καθαρίσει" καίγοντας πρακτικά ό,τι έχει φυλακίσει το dpf.

 

Σήμερα όπως πλέον υπάρχουν και συνεργεία που αναλαμβάνουν καθαρισμό dpf (το βγάζουν, το βάζουν μέσα σε κάποιο υγρό και στο καθαρίζουν). Συστήνεται στην πιάτσα να το κάνει κάποιος κάθε 100.000km. Το κόστος είναι μικρό (σχετικά).

Οπότε (πρακτικά) το άγχος σου για το μπούκωμα του dpf εξαλείφεται.

 

Τέλος τα km που κάνεις δεν είναι απαγορευτικά για χρήση diesel (δε θα πάθει κάτι το αμάξι λόγω χρήσης και καυσίμου), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το κόστος αλλαγής οχήματος. (δηλαδή τα χρήματα που θα δαπανήσεις για να πας από αμάξι του 2005-2008 σε 2017).

 

 

Ό,τι άλλο χρειαστείς, μη διστάσεις να γράψεις τους προβληματισμούς σου. 

 

 

ΥΓ: προσωπικά θεωρώ πως αν κάνεις αρκετές αποστάσεις καθημερινά, το diesel είναι μονόδρομος για να μην "γονατίσεις" οικονομικά αλλά και να επιστρέψει κάποιος στην ξένοιαστη λογική του παίρνω το αμάξι χωρίς να με απασχολεί ιδιαίτερα το καύσιμο

ΥΓ2: αυτή η οικονομία έχει και μειονεκτήματά της...

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Kavouras said:

Καλημέρα!

Τσεκαρε αν το αμάξι που θες να αγοράσεις έχει ad-blue σύστημα για τον καθαρισμό του dpf (φίλτρου μικροσωματιδίων). Φαίνεται στην τάπα του καυσίμου όπου, εκτός της τάπας για πετρέλαιο έχει και μία μικρότερη για να βάζεις ad-blue κάθε περίπου 5.000km (εξαρτάται βέβαια και τον τρόπο οδήγηση του οχήματος και τις διαδρομές που κάνει).

Αν ναι, τότε η αναγέννηση γίνεται πολύ εύκολα χωρίς να εμπλακείς (απλά ψεκάζει όποτε χρειάζεται ad-blue). Αν δεν έχει αυτό το σύστημα, ανά διαστήματα θα σου κρατάει ρελαντί πιο ψηλά (950-1000rpm) και ο καθαρισμός γίνεται με αυξημένες θερμοκρασίες στην εξάτμιση (ψεκάζει περισσότερο πετρέλαιο για να αυξήσει τη θερμοκρασία στο dpf και να το "καθαρίσει" καίγοντας πρακτικά ό,τι έχει φυλακίσει το dpf.

 

Σήμερα όπως πλέον υπάρχουν και συνεργεία που αναλαμβάνουν καθαρισμό dpf (το βγάζουν, το βάζουν μέσα σε κάποιο υγρό και στο καθαρίζουν). Συστήνεται στην πιάτσα να το κάνει κάποιος κάθε 100.000km. Το κόστος είναι μικρό (σχετικά).

Οπότε (πρακτικά) το άγχος σου για το μπούκωμα του dpf εξαλείφεται.

 

Τέλος τα km που κάνεις δεν είναι απαγορευτικά για χρήση diesel (δε θα πάθει κάτι το αμάξι λόγω χρήσης και καυσίμου), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το κόστος αλλαγής οχήματος. (δηλαδή τα χρήματα που θα δαπανήσεις για να πας από αμάξι του 2005-2008 σε 2017).

 

 

Ό,τι άλλο χρειαστείς, μη διστάσεις να γράψεις τους προβληματισμούς σου. 

 

 

ΥΓ: προσωπικά θεωρώ πως αν κάνεις αρκετές αποστάσεις καθημερινά, το diesel είναι μονόδρομος για να μην "γονατίσεις" οικονομικά αλλά και να επιστρέψει κάποιος στην ξένοιαστη λογική του παίρνω το αμάξι χωρίς να με απασχολεί ιδιαίτερα το καύσιμο

ΥΓ2: αυτή η οικονομία έχει και μειονεκτήματά της...

 

 

 

Καλή σου ημέρα και καλή εβδομάδα!

 

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου.

 

Ναι, το αυτοκίνητο έχει ad-blue δοχείο οπότε φεύγει ένας πονοκέφαλος με το φίλτρο σωματιδίων απότι κατάλαβα.

 

Για τα km που ανέφερα, είναι μόνο τα καθημερινά, ΔΕ-ΠΑ. Επιπλέον αυτών από τα ΣΚ προστίθενται 250-300km το μήνα. Αυτά είναι που πλέον με κάνουν "σκέφτομαι" τη χρήση του B7 παρόλο που το ξαναλέω είμαι υπερευχαριστημένος.

 

Από το πλαίσιο του αυτοκινήτου βρήκα ότι έχει να κάνει τις παρακάτω εργασίες στο μέλλον:

 

σε 10.000km καθαρισμός κανάλια ηλιοροφής

σε 10.000km υγρά s-tronic

τον 06/2024 αντικατάσταση εφεδρικής μπαταρίας για SOS

σε 70.000km διαγνωστικός έλεγχος DPF

σε 100.000km ιμαντας εκκεντροφόρου

 

Τα παραπάνω θα μπορούσαν να κοστολογηθούν ενδεικτικά σε κάποιο συνεργείο ή έστω κι εντός αντιπροσωπείας;

 

Τέλος αν κάποιος γνωρίζει πιθανό κουσούρι του μοντέλου που καλό είναι να ελεγθεί πριν την αγορά ή κάτι άλλο που είναι πιθανόν να μου βγει ας γράψει κάτι γιατί όπως ειπες το ποσό της αλλαγής σίγουρα δεν είναι ευκαταφρόνητο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.