Tazmataz Posted March 21 Share Posted March 21 Καλησπέρα θα ηθελα την άποψη σας με βάση την εμπειρία σας ως προς το που να επισκευασω τον κινητήρα, έχει 130 χιλ χιλιόμετρα και όλα τα σερβισ έγιναν στην αντιπρωσοπεια, παρουσιάζει τρέμουλο στο ρελαντί και ανάβει ο αισθητήρας, η καρεντα καταληξε ατο συμπέρασμα ότι φταίει το σύστημα των βαλβίδων αλλά δεν αποκλείει να είναι και κάποιο θέμα που σχετίζεται με τα έμβολα στους κυλίνδρους, όταν ανοίξουν τότε θα έχουν πλήρη άποψη. Εσείς που θα το επισκευάζετε και για ποιους λόγους. Ευχαριστώ 🙏🏼 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted March 23 Share Posted March 23 μόνο αντιπροσωπεία θα σου πει όταν τον ανοίξει εάν έχει και κάτι άλλο , οι άλλοι θα φτιάξουν αυτό που βλέπουν μόνο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazmataz Posted March 29 Author Share Posted March 29 Σ ευχαριστώ metero, πήρα την απόφαση να γίνει γενική επισκευή πιστόνια ελατήρια έμβολα, βαλβιδεσ κτλ. Έχει νόημα να μπουνε πάνω τα δικά του ξένα η να μπω στη διαδικασία αναβαθμισεισ για βελτιωμένα ανταλλακτικά σφυρήλατα μέρη κτλ ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted March 30 Share Posted March 30 σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο προσωπικά τέτοια δουλειά θα έκανα αντιπροσωπεία και θα έβαζα αυτά που έχει βάση κωδικού καθώς είναι οι μόνοι όπου μπορούν να σου δώσουν πραγματική εγγύηση και δεν θα μπλέξεις λογικά , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.