Jump to content

Recommended Posts

Posted

Εχω εγω (νομιζω) τωρα καταφερα να διαβασω ολη την κουβεντα σας μιας και με ενδιεφερε, θα με βοηθησετε και εσεις οπου κολλησω τις επομενες μερες... ανεβαζω υλικο (προχειρο απο εναν φιλο αλλα θα βοηθησει πιστευω)

attachicon.gifaudi a4 cruise control.jpg

 

 

Συμπληρωνω,μου ειχε πει πως δεν θελει να αλλαξω τιποτα για να δουλεψει απλα τοποθετηση μοχλου κ ενεργοποιηση κανοντας κ πραξη το σχεδιο πιο πανω φυσικα.(Το εχει κανει στο αμαξι του octavia και κουβεντα μου προτεινε το σχεδιο νομιζω πως εχει βρει και για αλλα μοντελα του group) Όποιος εχει τον χρονο και τα υλικα ας προχωρησει κ ας μας ενημερωσει.

 

Αυτο δεν εχει καμια σχεση με τα AUDI Α4 β6. Ειναι για Octavia 4 και LEON I αν θυμαμαι καλα. Εκει πραγματι, ηθελε καλωδιωση και τον μοχλο.

Διαβασε ολο το θεμα, υπάρχουν οδηγιες για το τι πρεπει να γινει στο δικο μας αμαξι.

  • Like 1
Posted (edited)
Διαβαζοντας το ανωτερω βλεπω πως αναφερει και τον κωδικο κινητηρα μου, δηλαδη ΑVJ.

 

Απλα δεν μπορω να καταλαβω τι εννοει το σχηματακι αυτο.

 

Μια ιδεα που μου ηρθε μολις...υπαρχει ασφαλεια για το συστημα του cruise στην ασφαλειοθηκη? Αν ναι σε ποια θεση; Μηπως απλα απουσιαζει η ασφαλεια σε εμενα;

 

Επισης, διαβαζοντας σε ξενα forum, αναφερουν οτι εαν λειπει το καλωδιο οταν πας να λειτουργησεις το cc σου πεταει σφαλμα "implausible cruise control signal" κατι το οποιο το δικο μου δεν το βγαζει...

Edited by S3-Nick
Posted

Εγω πιστευω οτι φταιει η κωδικοποιηση...δεν εχω διαβασει πουθενα για εξτρα καλωδιο εκτος καποιων diesel. σημερα θα εχω καποια νεα οποτε θα αναφερω το αποτελεσμα!

 

 

Τελικα ειναι το καλωδιο...τουλαχιστον συμφωνα με τον ηλεκτρολογο που πηγα. Δεν υπαρχει επικοινωνια μεταξυ κολωνας τιμονιου (εγκεφαλου cc) και μηχανης.

 

Εχει κανεις οδηγιες τι ενωνουμε για να δουλεψει;

Διαβάζοντας το πρώτο ποστ χαλάστηκα που με αμφισβήτησες .....ηρθε ομως το δευτερο ποστ και με δικαιωσε !!!!

Posted

Μετά από λίγη έρευνα και με πάσα επιφύλαξη, πρέπει να συνδεθεί καλώδιο από τον εγκέφαλο τιμονιού προς τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ώστε να μπορούν τα όργανα να πάρουν εντολή... Σε διαγράμματα το καλώδιο ξεκινάει από την Τ16a μαύρη φίσα (εχει 16 pin) και συγκεκριμμένα το pin 5 και πάει στην Τ17e λευκή  φίσα pin 10 (βρίσκεται στα πόδια του οδηγού και έχει 17 πιν) εργοστασιακά το καλώδιο είναι μπλε-πράσινο..

Αυτά σύμφωνα με το Ross-Tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(8E)#Installation_.26_Wiring

και το παρακάτω διάγραμμα...

audi.b6.wd.02%206.jpg?version=1&modifica

 

Αναλυτικό διάγραμμα της προαναφερόμενης φίσας

 

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_12572.html#1

 

πηγές: Ross-Tech,audi-portal και bentleypublishers

 

  • Like 2
Posted

Σε διαγράμματα το καλώδιο ξεκινάει από την Τ16a μαύρη φίσα (εχει 16 pin) και συγκεκριμμένα το pin 5 και πάει στην Τ17e λευκή φίσα pin 10 (βρίσκεται στα πόδια του οδηγού και έχει 17 πιν) εργοστασιακά το καλώδιο είναι μπλε-πράσινο..

Σε ευχαριστω...και εγω διαβαζοντας βρηκα αναφορες οτι θα πρεπει να συνδεθει το pin No5 της μαυρης φυσας Τ16a του module του steering columm με το pin No10 της λευκης φυσας Τ17e που βρισκεται στον χωρο του plenum μαζι με την ecu και στην συνεχεια απο εκει να συνδεθει με το pin No38 της ecu. Σε αλλες αναφορες βρηκα οτι θα πρεπει να συνδεθει το Νο5 κατευθειαν με το Νο38 της ecu. Υπαρχει η περιπτωση να πηγαινει το καλωδιο απο την ecu στην λευκη φυσα Τ17e και απλα να μην συνεχιζει μεχρι την Τ16a ή εαν λειπει θα λειπει και απο τα δυο τμηματα;

 

Αυτη η λευκη φυσα ειναι οντως μεσα στο κουτι που ειναι και η ecu ή ειναι μεσα στο αυτοκινητο πανω απο τα πεταλ, πισω απο το πλαστικο που υπαρχει εκει;

 

Απλα, επαναλαμβανω, δεν βρηκα αναφορες για τα ανωτερω που να αφορουν 1.8Τ audi A4 B6...ολα αφορουσαν αλλα 1.8Τ του group ή Α4 Β5 οποτε προβληματιζομαι.

Posted

https://wiki.bentleypublishers.com/display/tech/Audi+A4+MY+2002+Wiring+Diagram+Book+2

 

Η φωτο που ανέβασα είναι από Α4 8Ε 2002 μοντέλο και μετά... Έχει όλα τα διαγράμματα... Το παραπάνω link

Τα στοιχεια του link επιβεβαιωνουν τα προηγουμενα που γραψαμε για τις συνδεσεις, δηλαδη Τ10a pin No5 (του steering column module) σε Τ17e pin No10 (στο e-box που ειναι στο πλενουμ) και στην συνεχεια στο pin No38 της ECU.

Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι συνδεσεις ηδη υπαρχουν? Τα wiring diagrams δειχνουν ολες τις συνδεσεις ή ολες τις πιθανες συνδεσεις;

Posted

Λοιπόν, τις τελευταίες μέρες ψάχνοντας για το τι ισχύει με τις συνδεσεις του cc και έχοντας ακόμη κάποιες επιφυλάξεις* για το αποτέλεσμα των ελέγχων του ηλεκτρολόγου κατέληξα στα παρακάτω συμπεράσματα.

 

* Οι επιφυλάξεις μου είχαν να κάνουν με το γεγονός ότι τόσο ο ηλεκτρολόγος, όσο και εγω ο ίδιος (εγώ λόγω απουσίας δευτερου ατόμου για να κοιτάει τα δεδομένα στο vcds) κάναμε τους ελέγχους στα modules του steering wheel και engine είτε στο ρελαντί, είτε με σβηστό τον κινητήρα. Εαν ισχύει αυτό που έχω διαβάσει ότι το cc τροφοδοτείται μόνο μετά τα 30χαω τότε σωστά δεν βλέπαμε τους χειρισμούς του cc στο module του engine ενώ τους βλέπαμε σε αυτό του steering. Όπως παρουσίασα και σε παλιότερο post  στο engine φαίνονταν μόνο ότι το cc είναι ενεργοποιημένο στην ecu και όταν πήγαινε ο διακόπτης από την θέση του off (τερμα πίσω) στην θέση on.

 

Η καλωδίωση που θα έπρεπε να υπάρχει έιναι  από την μαυρη φύσα Τ10a του steering column module και συγκεκριμένα το pin No5  στην λευκή φύσα  Τ17e και συγκεκριμένα στο pin No10 (αυτη η φύσα βρίσκεται στο e-box που ειναι στο πλενουμ) και στην συνεχεια από την φύσα Τ17e στο pin No38 της ECU. Αυτές οι συνδέσεις φαίνονται στο παρακάτω διάγραμμα ενώ το καλώδιο θα έπρεπε να είναι χρώματος μπλέ-πράσινο και διαμέτρου 0,22mm στο πρώτο κομμάτι και 0.35mm στο δευτερο.

 

yYn4XOI.jpg

 

 

Φυσα Τ16a του steering module 

 

GVBzMxa.jpg

 

Ανοιγοντας πάλι το τιμόνι για να δώ τι συμβαίνει τελικά και για να επιβεβαιώσω τις επιφυλάξεις μου παράτήρησα ότι στο δικό μου αμάξι υπάρχει η καλωδίωση, όπως από την αρχή υποστήριζα, μιας και δεν είχα βρεί ούτε μία αναφορά σε Α4 Β6 1,8Τ που να χρειάζονταν να γίνει αυτή η σύνδεση...Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα το καλώδιο να φθάνει μέχρι την λευκή φύσα Τ17e αλλά να μην πηγαίνει μέχρι την ecu αλλά αυτή η πιθανότητα πιστεύω ότι είναι μηδενική....Ορίστε η φωτό από το δικό μου αμάξι με το μπλέ-πράσινο καλώδιο στην θέση του:

 

wAG3VFw.jpg

 

 

Οπότε τι άλλο πιστεύετε οτι μπορεί να είναι??

  • Like 3
Posted

Έχει κανείς καμία ιδεα;;

 

Είναι κανείς με laptop και vcds διατεθειμένος να κανουμε μια βόλτα να ελέγξουμε τα αντίστοιχα blocks και εν κινήσει για να δούμε τι θα δουμε;

  • 2 weeks later...
Posted

Μιας και δεν υπηρξε καποια νεα ιδεα για το πως να προχωρήσω και είχα εξαντλήσει Όλα όσα είχα διαβάσει ως πιθανά αίτια για την δυσλειτουργια του cc, το άφησα σήμερα στην αντιπροσωπεία για το ελέγξουν και αυτοί...αναμενω με ανυπομονησία το αποτέλεσμα!

Posted

Νικο είναι τόσο παράξενο που και εμείς ξεμειναμε από ιδέες. Μακάρι να βγαλουν άκρη εκεί.

  • Like 1
Posted

Όταν λες τους το άφησες στην αντιπροσωπεία, σημαίνει πως με επιτόπου έλεγχο και κωδικοποίηση δεν έβγαλαν άκρη για ενεργοποίηση του cc?

Posted

Όταν λες τους το άφησες στην αντιπροσωπεία, σημαίνει πως με επιτόπου έλεγχο και κωδικοποίηση δεν έβγαλαν άκρη για ενεργοποίηση του cc?

Όχι...απλα το άφησα για να ελεγχθεί κάτι αλλο και τους είπα να ελεγχθεί και το cc γιατί δεν λειτουργεί. Δεν το είδαν καν γιατί ειχα ραντεβου να το αφησω αργά, μιας και λογω δουλειάς δρν μπορουσα νωρίτερα...

  • Like 1
Posted

Άντε με το καλό να ξεμπερδέψεις!

  • Like 1
Posted

Λοιπόν το μεσημέρι πήρα το αμάξι από την αντιπροσωπεία, όπου μου είπαν ότι ο εγκέφαλος του τιμονιού δεν είναι συμβατός με το καντράν και έτσι δεν μπορεί να δουλέψει το cc...

 

Να αναφέρω ότι ο εγκέφαλος που έχω τοποθετήσει ειναι ο 8E0-953-549-Q, ο οποίος είναι συμβατός και με trip computer και με cruise control. Ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας ανέφερε

ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα με αυτόν τον εγκεφαλο (τον Q) ενώ ψάχνοντας μέσω του VIN του αυτοκινήτου μου είπε ότι ούτε ο εγκέφαλος που φορούσε από το εργοστάσιο το αμάξι είναι

συμβατός για εγκατάσταση cc. Βέβαια αυτό μου ακούγεται περίεργο μιας και ο εγκέφαλος που φορούσε το αμάξι ήταν ο 8E0-953-549-N, ο οποίος είναι επίσης συμβατός και με trip computer

και με cruise control και απλά εγώ χωρίς να το γνωρίζω αρχικά τον άλλαξα με τον Q.

 

Οπότε πάλι βρέθηκα στο μηδέν...επόμενη σκέψη μου ειναι να ξαναβάλω τον δικό του εγκέφαλο και να ξαναπροσπαθήσω από την αρχή...βέβαια εξακολουθεί να μου κάνει εντύπωση μιας και ο 

Γιάννης (Giannis20vt), αν δεν κάνω λάθος, φοράει τον Q, χωρίς κανένα πρόβλημα...

Posted

Μήπως ήταν μεν σωστός και συμβατός ο Q αλλά ελλατωματικός? Μήπως είναι μεταχειρισμένος ebay μεριά??

 

Κάτσε λίγο, διάβασα τις προηγούμενες σελίδες του topic (πραγματικά "Φώσκολος" με πολλά επεισόδια :sHa_hehe: ) και στην 1η σελίδα γράφεις εσύ ο ίδιος:

 

"Επίσης επειδη βρήκα και ενα άρθρο με τους συμβατούς κωδικούς, το παραθέτω να υπάρχει και εδώ:

 

There are 3 types of steering column control modules, only 2 of them support cruise control.

  • Lowline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke)
    • Supported Features: Trip Computer (does NOT support Cruise Control!)
    • Part Numbers: 8E0-953-549-F 8E0-953-549-S
  • Midline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control
    • Part Numbers: 8E0-953-549-L, 8E0-953-549-N
  • Highline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control, Steering Wheel Heating
    • Part Numbers: 8E0-953-549-M, 8E0-953-549-P, 8E0-953-549-Q, 8E0-953-549-R"

Πήρες δλδ τον Q που φοράει (επιτυχώς) ο φίλος Giannis20vt χωρίς να έχεις δοκιμάσει εάν δουλεύει ο υπάρχων πάνω στο τιμόνι σου που γράφεις ότι είναι συμβατός?

Από απορία το ρωτάω..

 

Δοκίμασε όπως λες μπας και λυθεί το θέμα και να το απολαύσεις επιτέλους :JC_doubleup: !

 

Αφού περάσεις τον δικό σου θυμήσου να δοκιμάσεις (με κάποιον τρόπο) με original καλώδιο.

 

Και καλές φιξαρισμένες ταχύτητες εύχομαι :sHa_wink3: !

Posted

Πριν αγορασω τον Q δεν είχα ανοίξει την κολώνα για να δω τι φοράει το αμάξι...αρκεστηκα στο ότι μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία, ότι δηλαδή αυτός που φοράει το αμάξι δεν είναι συμβατός. Αυτο μου είπαν και σημερα, κοιτάζοντας το τι φορούσε το αμάξι από το εργοστάσιο, ότι δηλαδή ο Ν δεν είναι συμβατός με cc

Posted

Νικο, το mid line canbus (που τελειωνει σε Ν)  που ειχε το αμάξι σου θεωρητικά σηκώνει το CC.  Ενδεχεται ο εγκεφαλος high line να μην συνεργαζεται καθολου, ισως για αυτο να μην δουλευει το cc , και μου κανει εντυπωση που δουλευει κανονικά στα άλλα.

Posted

Μήπως ήταν μεν σωστός και συμβατός ο Q αλλά ελλατωματικός? Μήπως είναι μεταχειρισμένος ebay μεριά??

 

Επειδή τώρα διάβασα το ανωτέρω, όπως θα διάβασες σε κάποια από τα πολλά μηνύματα ο εγκέφαλος δουλεύει κανονικά εαν εξαιρέσεις το cc...μέσω αυτού ενεργοποίησα το trip computer, που είχε και λιγάκι περισσότερο μπελά, αλλά επίσης στο vcds μπορούσα να δώ όλες τις κινήσεις του λεβιέ, δηλαδή διάβαζει όλα τα σήματα απλά για κάποιο λόγο δεν επικοινωνεί με την μηχανή.

 

Νικο, το mid line canbus (που τελειωνει σε Ν)  που ειχε το αμάξι σου θεωρητικά σηκώνει το CC.  Ενδεχεται ο εγκεφαλος high line να μην συνεργαζεται καθολου, ισως για αυτο να μην δουλευει το cc , και μου κανει εντυπωση που δουλευει κανονικά στα άλλα.

 

Όταν λες "δουλεύει κανονικά στα άλλα", τι εννοείς? 

 

Επίσης και εσύ δεν φόρεσες τον Q, όταν έβαλες και το πολυλειτουργικό τιμόνι? Και εσένα το mid line δεν είχε και του εβαλες το high, ή κάνω λάθος?

Posted

Τον S είχα από το εργοστάσιο Νικο, ήμουν δηλαδή σε low line. Έπειτα έβαλα τον P για το cc και μετά έβαλα τον Q για τον αερόσακο.

Οταν λεω τα αλλα, εννοω οτι εχει επανω του ο εγκεφαλος και βασικα τον trip computer.

Posted (edited)

Παιδια υπάρχουν πολλοί κωδικοί για τον λεβιε του cc; Υπάρχει περίπτωση ο λεβιες να μην είναι ο σωστος;

Σήμερα τοποθέτησα ξανα τον δικό του εγκέφαλο τιμονιου, πήγα στην αντιπροσωπεία για κωδικοποίηση του abs, μιας κ για κάποιο λόγο με το δικό μου καλώδιο δεν έπαιρνε την κωδικοποιηση, αλλά παλι τζιφος...μονη λύση είναι να δοκιμάσω και άλλο λεβιε cc, αν και φαίνεται να λειτουργεί κοιτάζοντας το αντίστοιχο block στο steering.

 

Αλλιως δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πια...υπαρχει κανένας γνώστης στην Αθήνα να το δει διεξοδικά μιας και οι αντιπροσωπείες δεν έχουν ιδέα;

Edited by S3-Nick
Posted

Δεν νομιζω ο λεβιες να φταιει Νίκο, ή δινει ή δεν δινει, αφου βλεπεις στα αντιστοιχα κουτακια του measure block τις αλλαγες στα 0 1 να γινονται σωστα.

Να κανω μια χαζη ερωτηση. Προγραμμα εχεις;  Αν ναι υπάρχει πιθανοτητα ο προγραμματιστης να εχει κανει καμια χαζομαρα;  (δεν το εχω ακουσει ποτε, αλλά ποτε δεν ξερεις)

Posted (edited)

Προγραμμα έχει το αμάξι αλλά δεν νομίζω να έχει πειραχτεί κάτι μιας κ τότε δεν είχα cc, ώστε να είχε πειράξει κάτι.

 

Όσο για τις λειτουργίες βλεπω τις κινήσεις που κάνω στο block 004 του module του steering wheel, οπου μεσα στο κουτάκι βλέπω "set", "delay", "accelerate" κτλ...στο module του engine στο block 66 που έχει τους άσσους και τα μηδενικά (είχα γράψει σε παλιότερο post την σημασία τους) αλλάζει μόνο όταν πάω τον λεβιέ από τέρμα πίσω (off) στην εμπρός (on σε αναμονη) ενώ, εν στάση παντα, δεν αλλάζει κάτι άλλο. Δεν ξέρω βέβαια εαν πρέπει να αλλάζει μιας και εν στάση έιμαστε κάτω απ τα 30χαω που μπορεί να ενεργοποιηθεί...

 

Το θέμα είναι ότι δεν έχω βρει κάποιον γνώστη...σε ανεξάρτητο ηλεκτρολόγο που πήγα η γνωμάτευση του ήταν ότι λείπει το καλώδιο, το οποίο βρήκα μόνος μου ότι υπάρχει, ενώ στην αντιπροσωπεια μου είπαν "εγγυημένα" ότι ούτε ο Ν, ούτε ο Q εγκέφαλος τιμονιού είναι συμβατοί, κάτι που δεν ισχύει επιβεβαιωμένα από πολλούς κατόχους Α4 που το έχουν κάνει...

Edited by S3-Nick
Posted

Πραγματικά ειναι χαζη η ερωτηση για το προγραμμα και ουτε το εχω ακουσει ποτε, αλλά ποτε δεν ξερεις.

Στην σελιδα του ross-tech φαινεται πως πρεπει να δουλευει το cc.

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/060-069.html

 

Επισης, υπάρχουν οι δυο διακοπτες στα πενταλ του φρενου και του συμπλεκτη, αν καποιος ειναι χαλασμένος, δεν δουλευει το cruise control. Ο διακοπτης του φρενου, αν βγαλει προβλημα, φαινεται κατευθειαν (στοπ λαμπες αναμενες, λαμπακι ESP αναμενο κτλ)

Ο διακοπτης του συμπληκτη δεν ξερω αν φαινεται αν ειναι χαλασμενος, μιας και δεν ξερω για που χρειαζεται εκτος απο το cc. Κανε εναν ελεγχο και σε αυτον. Νομιζω καποιο block τον ελεγχει και αυτον.

Posted (edited)

Ναι τα έχουμε ελέγξει ολα αυτά παλιότερα και ελέγχθηκαν ξανά και σήμερα...αυτα φαίνονται στο block 066 του engine module. Συγκεκριμένα έχει δύο βαλβιδες για το φρένο (μια για φρενα και μια έξτρα για τα φώτα των στοπ) και μια για τον συμπλέκτη...φαινονται στο field 2 σαν άσσοι οταν πατάς τα πεταλ και μηδενικα οταν τα αφηνεις.

 

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι ίσως η μόνη αίτια που δεν δουλευει είναι το να έχει κοπεί κάπου το καλώδιο που πάει την εντολή στην μηχανη μιας και:

- η κωδικοποιηση (engine και steering module) ειναι σωστη.

- στο module steering wheel φαίνονται όλες οι κινήσεις του λεβιέ, άρα λειτουργεί ο λεβιες.

- ολες οι βαλβίδες (φρενου, συμπλεκτη) λειτουργουν.

- στο engine module φαίνεται μόνο το on-off του λεβιέ και τίποτα άλλο (εν στάση παντα).

 

υ.γ. Μπορεί κάποιος με cc να δει στο block 066 του engine module και συγκεκριμένα στο field 4, τι ακριβώς δείχνει εν στάση καθώς κινείται ο λεβιες του c.c.?

Edited by S3-Nick

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.