A80Avant Posted June 4, 2010 Author Posted June 4, 2010 που αλλου?? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220611187440&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
simon a4 Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 (edited) Βασιλη ποτε θα εχουμε την ευκαρια να κανουμε και εμεις μια βολτα με το θηριο σου?Εχω διαβαζει τοσα γι αυτο που δεν αντεχω θελω οπωσδηποτε μια βολτα!!! Edited June 4, 2010 by simon a4
A80Avant Posted June 4, 2010 Author Posted June 4, 2010 (edited) αεροπλανακι αγγλια...τρενακι για newcastle...! ασχετο, παιζει τον ιουλιο να παω στο topgear! θα εχω 2 επιπλεον προσκλησεις. ενδιαφερεται κανεις? Edited June 4, 2010 by A80Avant
simon a4 Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 αεροπλανακι αγγλια...τρενακι για newcastle...! ασχετο, παιζει τον ιουλιο να παω στο topgear! θα εχω 2 επιπλεον προσκλησεις. ενδιαφερεται κανεις? :sCo_hmmthink: Τωρα γιατι το κανεις αυτο ρε Βασιλη?Δημητρηηηηηηηηηηηηηη λες??????
Dimitris_Kon Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 αεροπλανακι αγγλια...τρενακι για newcastle...! ασχετο, παιζει τον ιουλιο να παω στο topgear! θα εχω 2 επιπλεον προσκλησεις. ενδιαφερεται κανεις? Πες μας ημερομηνία. Δημήτρης
A80Avant Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 φτου! ο παπαρας που πηρα ενα vinyl sheet αυτοκολλητο για να κανω το carbon λιγο πιο σκουρο στην εμφανιση, μου το εστειλε τελειως μαυρο, χωρις να ειναι διαφανες!!! αντε παλι ψαξιμο..... εκανα και μια δοκιμη να αφησω μια απο τις 2 σκαστρες πανω, αλλα δεν ειδα διαφορα. Ισα ισα που με τις 2 πανω δεν φτερουγιζει ιδιαιτερα στα αφηματα απο part throttle, οποτε κανουν καλυτερη δουλεια απο τη μια. Θα ηθελα να δοκιμασω μια HKS αλλα δε βαριεσαι...
mariosA4 Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 αντε βασίλη μην τρελαίνεσαι τάχουν αυτά οι αγορές από ebay.... δηλ. με τις 2 σκλαστρες έχεις λιγότερο θόρυβο στην εισαγωγή?
A80Avant Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 δεν εχω το χαρακτηριστικο φτερουγισμα που ακουγεται συνηθως οταν η σκαστρα δεν μπορει να εκτονωσει ολο τον αερα που επιστρεφει στην τουρμπινα. Κοινως ο ηχος που ακουγεται χαρακτηριστικα απο τα S1 σαν φτερουγισμα ειναι αυτος που παραγεται απο τον αερα που επιστρεφει στη τουρμπινα και τη φρεναρει. Οσο μεγαλυτερη/καλυτερη σκαστρα εχεις, τοσο λιγοτερο τον ακους.
A80Avant Posted June 7, 2010 Author Posted June 7, 2010 να γιατι πρεπει κανεις να κανει κρατη στα εξοδα αναβαθμισης... ενας τρυπιος σωληνας στο κυκλωμα του κλιμαστιστικου= το λιγοτερο 200 λιρες για την επισκευη... Μια λακουβιτσα στο δρομο, και παλι το λαμπακι του αεροσακου ON και πλεον δεν σβηνει. Συμπερασμα, θελει αλλαγη η καλωδιωση της ζωνης του συνοδηγου... Αλλες 180 λιρες ολη η καλωδιωση... ή κολοφαρδια να το βρω ebay...
Dimitris_Kon Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 να γιατι πρεπει κανεις να κανει κρατη στα εξοδα αναβαθμισης... ενας τρυπιος σωληνας στο κυκλωμα του κλιμαστιστικου= το λιγοτερο 200 λιρες για την επισκευη... Μια λακουβιτσα στο δρομο, και παλι το λαμπακι του αεροσακου ON και πλεον δεν σβηνει. Συμπερασμα, θελει αλλαγη η καλωδιωση της ζωνης του συνοδηγου... Αλλες 180 λιρες ολη η καλωδιωση... ή κολοφαρδια να το βρω ebay... Άλλαξε τουρμπίνα και κάντο μαμά, να ησυχάσεις πια. Επιτέλους με τα άλογά σου Δημήτρης
A80Avant Posted June 7, 2010 Author Posted June 7, 2010 μπααα και μαμα τα ιδια εβγαζε,ασε που δεν τουρμπιζε και οπως επρεπε!!
Dimitris_Kon Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 μπααα και μαμα τα ιδια εβγαζε,ασε που δεν τουρμπιζε και οπως επρεπε!! Χαχαχαχα δεν παίζεσαι μεγάλε Δημήτρης
A80Avant Posted June 8, 2010 Author Posted June 8, 2010 αφου ηλικιακα το αμαξι ειναι γριουλα... τι να κανουμε... Γρια κοτα εχει το ζουμι και αλλα τετοια της λεω, αλλα συνεχιζει να βγαζει προβληματα. Δεν πειραζει ομως, ετσι και αλλιως βελτιωτικα εχουμε ολοκληρωθει πλεον οποτε σιγα σιγα θα αντικαθιστουνται οι βλαβες.
A80Avant Posted June 8, 2010 Author Posted June 8, 2010 τουλαχιστον εφτιαξα το μεσαιο φρενο της αεροτομης, καθως οντας κακης ποιοτητας οι βιδες σκουριασαν και ... τα γνωστα. οποτε πηρα 2 αλλες, και τις εκανα πατεντα να βιδωνουν με κλειδακι 5/16(αν θυμαμαι καλα) γιατι κατσαβιδι εκει που ειναι η αεροτομη δεν χωραει και ολα καλα! ετσι να βλεπουν τα φρενα καλα οι πισω...
ane-fastrabbit Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 μ'αρεσει πολυ το πριονι αυτο!μπραβο φιλε μου να το χαιρεσαι!!!
A80Avant Posted June 10, 2010 Author Posted June 10, 2010 280 πρωτη φορα σημερα με 6η και 960C στην πολλαπλη και part throttle. Αρκετα καλα για 0.80-0.79 μιγμα.. Φορτωνει ψηλα αρκετα δυνατα και δεν μπορω να πω οτι ζοριζει να δωσει χλμ.
Dimitris_Kon Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 μια μικρη αναβαθμιση... κούκλα Bill!! Αποδίδει το κουτί? Πως το βλέπεις? Δημήτρης
A80Avant Posted June 13, 2010 Author Posted June 13, 2010 h alitheia einai oti den einai kouti, alla ena fylo alouminiou pou kalyptei th kouverta.Optiko to apotelesma, na mhn fainetai toso san alouminoxarto. Alla genika h diplh ayth kouverta pou eftiaksa apodidei poly kala. Eimai eyxaristimenos etsi. Makari na xwrage megalytero filtro eykola xwris alla kopsimata, alla ayto kanei gia thn wra mia xara. Eksallou me to water injection tha einai akoma kalytera (eimai sti douleia, efimeria, opote ta greeklish.sorry)
mariosA4 Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 από τι υλικό είναι η κουβέρτα Βασίλη,και πόσο κόστισε όλη η ιστορία?
A80Avant Posted June 13, 2010 Author Posted June 13, 2010 πηρα απο ebay 2 τυπους o ενας ηταν αυτος http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260578846547 και ο αλλος http://www.thermotec.com/products/14600-suppressor-acoustical-heat-control-mat.html εκανα ενα σαντουιτς ουσιαστικα απο τα 2 υλικα με αποτελεσμα να ειναι ευκαμπτο για να περασει απο τα δυσκολα σημεια της περιοχης καθως επισης για τα διαφορα σωληνακια. Πριν, μετα απο αρκετο οδηγημα δεν μπορουσες να ακουμπησεις καν το φιλτρο γιατι ειχε ψηλη θερμοκρασια. Τωρα με το που βγαζεις το καλυμμα, ειναι μια χαρα. Οσο για τον εισερχομενο αερα, συνηθως οταν ζεσταθει το αμαξι, εχω ιδια θερμοκρασια μεσα στο μοτερ με την εξωτερικη σε νορμαλ οδηγημα.(βεβαια παιζει ρολο και το ιντερκουλερ)
Dimitris_Kon Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 πηρα απο ebay 2 τυπους o ενας ηταν αυτος http://cgi.ebay.co.u...em=260578846547 και ο αλλος http://www.thermotec...ontrol-mat.html εκανα ενα σαντουιτς ουσιαστικα απο τα 2 υλικα με αποτελεσμα να ειναι ευκαμπτο για να περασει απο τα δυσκολα σημεια της περιοχης καθως επισης για τα διαφορα σωληνακια. Πριν, μετα απο αρκετο οδηγημα δεν μπορουσες να ακουμπησεις καν το φιλτρο γιατι ειχε ψηλη θερμοκρασια. Τωρα με το που βγαζεις το καλυμμα, ειναι μια χαρα. Οσο για τον εισερχομενο αερα, συνηθως οταν ζεσταθει το αμαξι, εχω ιδια θερμοκρασια μεσα στο μοτερ με την εξωτερικη σε νορμαλ οδηγημα.(βεβαια παιζει ρολο και το ιντερκουλερ) Εννοείται Δημήτρης
A80Avant Posted June 13, 2010 Author Posted June 13, 2010 εκει που κερδιζεις με την κουβερτα ειναι σε κινηση και ζεστες οπου το φιλτρο ρουφαει ζεστο αερα απο την περιοχη. Με αυτες πανω ειναι πολυ καλυτερα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now