kenzo Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Μια μικρη φωτο σημερα με μικροαλλαγες. http://i117.photobucket.com/albums/o59/vasp3690/IMAG0489.jpg Μια σοβαρης ποιοτητας μπροστινη θελω εγω να δω τα φαναρια με το συνολο ...
A80Avant Posted December 6, 2011 Author Posted December 6, 2011 Παρειγγειλα σημερα το safe injection, ενα εγκεφαλακι της snow perfomance το οποιο παρακολουθει την ροη νερου/μεθανολης προς τον κινητηρα και μπορει να ειδοποιει σε περιπτωση προβληματος με ενα led, οπως επισης μπορει να δωσει ενα ρευμα 12v το οποιο μπορεις να το συνδεσεις οπως θελεις για λογους ασφαλειας. Σου δινουν μια βαλβιδα πιεσης πχ η οποια ριχνει την πιεση της τουρμπινας, ή μπορεις να το συνδεσεις στον αγραφο να σου μειωνει αβανς κλπ. Σκεφτηκα οτι η πιο ευκολη συνδεση ειναι να πεταει σε δευτερο χαρτη οταν η ροη γινει χαμηλη για να μην υπαρχει προβλημα με knock ή κατι σχετικο. Εχω ηδη διακοπτη για δευτερο προγραμμα, οποτε ενα θα ειναι με μεθανολη, ενα χωρις(πιο ασφαλες) και ενδιαμεσα θα παρεμβαλεται με ρελε το safe injection για τα ο μη γενοιτω! για να δουμε...
mariosA4 Posted December 6, 2011 Posted December 6, 2011 Αυτή η λειτουργία είναι πολύ χρήσιμη και υπάρχει και στο ΑΕΜ κιτ. Εγώ είχα σκεφτεί να δώσω το 12v σήμα σαν είσοδο σε ρελέ που θα κόβει το ρεύμα στο boost controller και έτσι θα έχω πίεση ελατηρίου στην wastegate δηλ 1 bar. Δεν το έχω υλοποιήσει ακόμα αλλά δεν είναι και δύσκολο, μάλλον θα το κάνω μόνος μου
A80Avant Posted December 6, 2011 Author Posted December 6, 2011 και εγω με βοηθεια, γιατι απο ηλεκτρολογικα.... εχω κακη εμπειρια!
A80Avant Posted December 6, 2011 Author Posted December 6, 2011 εχεις διαπιστωσει πανω απο ποση ποσοτητα μεθανολης γενικα επηρεαζεται το μιγμα? γινεται δηλαδη πιο πλουσιο...
mariosA4 Posted December 6, 2011 Posted December 6, 2011 εχεις διαπιστωσει πανω απο ποση ποσοτητα μεθανολης γενικα επηρεαζεται το μιγμα? γινεται δηλαδη πιο πλουσιο... όχι Βασίλη ,το εγκεφαλάκι της ΑΕΜ κάνει κουφά και το έχω εκτός λειτουργίας ... Θα το τσεκάρω πάλι με την τρόμπα και άν κάνει τα ίδια πάμε για αλλαγή φίλε
A80Avant Posted December 13, 2011 Author Posted December 13, 2011 Λοιπον, το τελευταιο κεφαλαιο στα service ηρθε,αλλα οπως ηταν αναμενομενο, δεν ειναι το τελευταιο!! χαχα λυσαμε τα μπροστινα κομματια του αυτοκινητου για να εχουμε προσβαση στην φλατζα του εκκεντροφορου, μονο για να διαπιστωσουμε οτι τελικα η φλαντζα ηταν στεγνη!!! Τελικα μια απο τις βιδες του ψευδοκαπακιου ηταν λιγο μεγαλυτερη και παρολο που σου εδινε την εντυπωση οτι σφιγγει, τελικα αφηνε μια μικρη οπη ανοιχτη απο τη λαστιχενια φλατζα και τελικα η διαρροη ερχοταν απο εκει... Ενας θορυβος απο το τιμονι φανηκε να ερχοταν απο την κρεμαγιερα, και ημουν καταλληλα προετοιμασμενος για αλλαγη, αλλα!!! τελικα φανηκε να προερχεται απο τα ημιμπαρα. Προσφατα ειχαμε αντικαταστησει τις τσιμουχες τους τις εσωτερικες με ενισχυμενα υλικα για καλυτερη αντοχη και αισθηση αλλα φανηκε οτι υπηρχε ενα κατασκευαστικο λαθος, οπου ενα μεταλλικο αξονακι ηταν μακρυτερο απο το τμημα πολυουρεθανης που το περιβαλλει, με αποτελεσμα να βρισκει μεταλλο σε μεταλλο και να κανει θορυβο. Τελικα βγηκανε τα κομματια αυτα, κοπηκε το αξονακι στο σωστο μηκος και πλεον το τιμονι ειναι αριστο. Αμορτισερ. Τα 4 Bilstein ειχαν ακομα καλο rebound αλλα τα εμπρος εχαναν λαδι αρκετο. Ετσι, αντικατασταθηκαν και τα 4. Τα εμπρος top mounts του rs2 ειναι πραγματικα για λυπηση αφου θελουν αλλαγη σχεδον μετα απο 1000χλμ. Προσπαθησαμε να βαλουμε καποια ενισχυμενα εξ αμερικης,αλλα δεν ταιριαζανε, οποτε θα τα βαλουμε αργοτερα μολις παρουμε τα σωστα. Απο ελατηρια, βαλαμε εργοστασιακα υστερα απο θερμικη κατεργασια και χαμηλομα κατα 15mm. Το αμαξι καθεται πολυ πιο ομορφα πλεον,αλλα ειναι πιο επικινδυνο για αποτομες κατηφορες-ανηφορες, καθως επισης και για τον στυλο στη θεση parking που εχω εδω στην αγγλια.!!! Ελεος, οποτε παρειγγειλα 2 φτηνα σαμαρακια τουλαχιστον για να μην παρω καμια εξατμιση στο χερι. Μαλλον προβλεπω να ξαναβαζω τα ελατηρια τα εργοστασιακα πανω μολις βαφτουν και ετοιμαστουν, μαζι με τα ενισχυμενα top mounts. Οι θορυβοι απο την αναρτηση τουλαχιστον εξαληφθηκαν και ετσι το αμαξι πλεον ειναι μια χαρα. Ενας ελαφρος θορυβος ερχεται σε αριστερες στροφες με ταχυτητα ανω των 140χλμ/ωρα και μαλλον παιζει να ειναι το ρουλεμαν τροχου εμπρος αριστερο, οποτε θα αλλαχτει και αυτο στο επομενο σερβις. Ραντεβου τον Μαρτη, οταν κατεβω ελλαδα οποτε το αμαξι θα μπει μεσα για τα παραπανω! Φωτογραφια λιγο αργοτερα γιατι δεν προλαβα να βγαλω!!
mariosA4 Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Λοιπον, το τελευταιο κεφαλαιο στα service ηρθε,αλλα οπως ηταν αναμενομενο, δεν ειναι το τελευταιο!! χαχα Μήπως εννοείς το τελευταίο κεφάλαιο του 1ου Τόμου ,mr Bill?
A80Avant Posted December 13, 2011 Author Posted December 13, 2011 εδω μια φωτο απο το παρκινγκ και ο στυλος που μου προκαλει προβληματα!!!
kenzo Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 (edited) http://i117.photobucket.com/albums/o59/vasp3690/IMAG0502.jpg εδω μια φωτο απο το παρκινγκ και ο στυλος που μου προκαλει προβληματα!!! Ξηλωσε τον στυλο Bill ... Εχει κατσει πολυ ωραια ! Edited December 13, 2011 by kenzo
A80Avant Posted December 13, 2011 Author Posted December 13, 2011 μα ειναι μαμακας ο αγγλος που τον εβαλε. ειχε φουσκωσει ηδη το δαπεδο και του το ειπα, να το ισιωσει πριν το τσιμενταρει. Με εγραψε εκει που δεν πιανει μελανι, και τελικα ιδου το αποετελεσμα... δεν πειραζει, θα βαλω εγω τα σαμαρακια που βρηκα απο γερμανια για 35ευρω το ζευχαρι και ετσι θα μου μεινουν κιολας για καθε ενδεχομενο οταν φυγω απο το σπιτι αυτο!
Dimitris_Kon Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 εδω μια φωτο απο το παρκινγκ και ο στυλος που μου προκαλει προβληματα!!! Billy είναι κούκλα! Δημήτρης
A80Avant Posted December 15, 2011 Author Posted December 15, 2011 Ηρθαν τα σαμαρακια. Αλλα απο οτι φαινεται ισα που ακουμπαει και λιγο πιο πισω στην εξατμιση, οποτε προμηθευτικα τροχο και το ΣΚ ο στυλος παιρνει ποδι! χαχα Επισης βρεθηκε λυση στα top mounts εξ αμερικης, και μεσα στον ιανουαριο θα ερθει ενα ζευγαρι με spherical bearing τα οποια θεωρητικα κρατανε για παντα και εχουν lifetime warranty! επιτελους!!!
kenzo Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 Ηρθαν τα σαμαρακια. Αλλα απο οτι φαινεται ισα που ακουμπαει και λιγο πιο πισω στην εξατμιση, οποτε προμηθευτικα τροχο και το ΣΚ ο στυλος παιρνει ποδι! χαχα Επισης βρεθηκε λυση στα top mounts εξ αμερικης, και μεσα στον ιανουαριο θα ερθει ενα ζευγαρι με spherical bearing τα οποια θεωρητικα κρατανε για παντα και εχουν lifetime warranty! επιτελους!!! Ποσο τα πηρες ; Περιμενω να μου πεις εντυπωσεις οσο αφορα κραδασμους-γενικη συμπεριφορα μιας και τα μαμα top mounts οντως ειναι το πολυ για 1000 χ.λ.μ. με μια πιο σκληρη αναρτηση .
A80Avant Posted December 18, 2011 Author Posted December 18, 2011 Πλυσιματακι σημερα και καθαρισμα στις ζαντες απο τα αλατια...
kenzo Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Και χωρις κολωνακι ... Μπροστινη φωτο περιμενω για τα φαναρια ...
A80Avant Posted December 18, 2011 Author Posted December 18, 2011 μια λιγο πιο παλια, αλλα φαινονται τα φωτα..
kenzo Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Σουπερ ! Γυαλιστερο ή ματ ειναι το χρωμα που χρησιμοποιησες ;
A80Avant Posted December 18, 2011 Author Posted December 18, 2011 γυαλιστερο, αντοχης στη θερμοκρασια και με πινελο. Ηταν σε κουτακι. Μη σου πω οτι εχει μεινει μπολικο και λογικα πρεπει να βρισκεται στην αποθηκη στην ελλαδα.... αλλα θελει ψαξιμο εκει μεσα!
kenzo Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Νομιζω οτι ματ θα δειξει ακομα πιο εντονα , δεν θα εχει τοση γυαλαδα . Σκεφτομαι να μην βαψω και στις ακρες τις θεσεις για τα μικρα φωτα ...
A80Avant Posted December 18, 2011 Author Posted December 18, 2011 ναι, ωραιο ειναι και ετσι αλλα η γυαλαδα με το φιμε που κανει το τζαμι του φαναριου, ουτε που φαινεται. καντο του παει!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now