Jump to content

Recommended Posts

Posted

μαλλον θα εχεις πολυ θορυβο....

Posted

υποτιθεται....εγω εχω 2 καζανακια +1 καταλυτη και παλι κανει αρκετο θορυβο Βασιλη....

Posted

Δεν εχει σημασια τα ποσα καζανακια εχεις αλλα τα διαφραγματα μεσα...

Posted

ναι ειπαμε οπως ειναι τωρα ο ηχος ειναι μια χαρα,και δεν σου παιρνει τα αυτια.Ετσι δεν πειραζω τα καζανακια.Το θεμα ειναι ποσο θα αυξηθει με μεγαλυτερο διαμετρημα σωληνα και ποσο θα επηρεαστουν οι επιδοσεις..

Posted

Οσο πιο ελεύθερα φεύγουν τα καυσαέρια π.χ. με αλλαγή ελεύθερου καταλύτη ή μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνα τόσο πιο πολύς είναι και ο θόρυβος.

 

 

Μιχάλης

Posted
υποτιθεται....εγω εχω 2 καζανακια +1 καταλυτη και παλι κανει αρκετο θορυβο Βασιλη....

Επισης εχεις external wastegate...... :knife:

Posted

και εγω εχω external αλλα μπαινει συντομα στο σωληνα του downpipe.

 

anyway,το αμαξι τωρα παιρνει τα καινουρια σινεμπλοκ.Τελικα δεν πηγα σε powerflex μιας και τα εργοστασιακα εχουν αρκετη αντοχη και κρατησαν πολλα χρονια,με αποτελεσμα να ειμαι ευχαριστημενος μ'αυτα.Επισης ενα ελεγχο στο χειροφρενο και ειμαι ετοιμος για το ταξιδι!!

Posted

ο μηχανικος μου ο Τσακανικας ο Μιχαλης.

Δυστυχως διαπιστωσαμε οτι ενα απο τα μικρα ψαλιδια ειναι λιγο στραβωμενο,και η γεφυρα ειναι τοποθετημενη λιγο στραβα(χιλιοστα,αλλα αμα εισαι τελειομανης....?)

Επισης η βαση στηριξης του διαφορικου,απο το τροπετο προφανως ειχε σπασει και εχει κολληθει,αλλα λιγο στραβα,ετσι πρεπει να αλλαχθει και αυτη με τα 2 σινεμπλοκ της.

Αυριο τα νεοτερα!

 

Απο πρωτη οψη παντος,καποια ηταν τελειως διαλυμενα,καποια κρατουσαν ακομα..πολυ καλα για 13 χρονια!

Posted

επισης ενδεχεται την πεμπτη να εχω μια τελευταια δυν,στον φωτεινελη...

Posted
επισης ενδεχεται την πεμπτη να εχω μια τελευταια δυν,στον φωτεινελη...

 

Γειά σου ρε Βασίλη με τα ωραία σου.!!!

Keep Walking man...

Posted (edited)

ετοιμα τα πισω σινεμπλοκ....γδυσιμο βεβαια λογω δυσκολιας της αναρτησης και επισης πρεπει να αλλαξω και τη βαση του πισω διαφορικου...αλλα 120ευρω+εργασια...ελπιζω να την σκαπουλαρω την εργασια βασικα....Θα τη βαλω μονος μου στο τελος!

 

...οποτε η δυναμομετρηση παιρνει προσωρινη αναβολη....Παντος με τα σινεμπλοκ,το αμαξι μεταμορφωθηκε παλι!!! Δεν ακουγεται τιποτα,πολυ καλη αποσβεση και δεσιμο!

 

εδω και μια φωτο με τη βαση του διαφορικου που φαινεται η κολληση...

 

http://i117.photobucket.com/albums/o59/vas...pg?t=1203094859

Edited by VasP
  • 2 weeks later...
Posted

Αλλαχτηκε επιτελους και η βαση του διαφορικου...

Επισης αντικατασταθηκε το σωληνακι του μπαρομετρου με αλλο απ'ευθειας απο τον εγκεφαλο(με ταφακι βεβαια).

Εκανα και μια αγορα ενος διαγνωστικου μηχανηματος μεσω ebay οπου μπορω να το εχω ευκολα κατω απο το ντουλαπακι του οδηγου.Η αιτια ηταν οτι προφανως λογω καποιας κακης βενζινης,φαινεται οτι παροδικα μου παρουσιασε προβλημα στο ρελαντι.Ετσι επρεπε για αλλη μια φορα να βγαλω λαπτοπ απο πορτμπαγκαζ,καλωδια,vagcom κλπ.Αν αυτο δουλεψει,που απο οτι φαινεται κανει και για το παλιο motronic μου,τοτε θα μπορω να το εχω προχειρο!ιδου:

 

http://i17.ebayimg.com/07/i/000/cb/53/ee20_1_sbl.JPG

 

ελπιζω να κανει δουλεια!

Posted

Το μελλον,οχι αμεσο λεει:

 

1)πολλαπλη εξαγωγης με φαρδυτερους αυλους

2)εκκεντροφορο εξαγωγης

3)ροικη εξελιξη στην κυλινδροκεφαλη

 

 

Με αυτα ευελπιστω να κανω το αμαξι να αξιοποιησει καλυτερα τις δυνατοτητες της τουρμπινας με σχεδον καμια αλλαγη στις στροφες του lag.Κοινως μειωση του surging και περισσοτερη ροπη ψηλα.

 

Ο εκκεντροφορος που θα χρησιμοποιησω ειναι απο το ατμοσφαιρικο 7Α κινητηρα.Η ροικη επισης θα δωσει αλλη...πνοη!Η πολλαπλη εξαγωγης ειναι απαραιτητη μιας και αποτελει μερος του αυξημενου backpressure και της αδυναμιας χρησης υψηλοτερης πιεσης!

Ολα αυτα ελπιζω σε κανα 2 χρονια

Posted

:offtopic: Βασίλη, μας έχεις πάρει τα μυαλά με το RS2 βρε φίλε.. Απλά είναι κορυφή φίλε, συνέχισε έτσι να παρακολουθούμε το project σου με ανοιχτό το στόμα..

 

Δημήτρης

Posted (edited)

α και ξεχασα να πω,οτι επισης στα μελλοντικα σχεδια ειναι,εφοσον μου δοθει η ευκαιρια να βρω ενα quattro Β4 sedan σε οποιαδηποτε κυβικα(βεβαια ενα competition ειναι ιδανικο) και να μεταβιβασω τα παντα σε αυτο,και τα δικα του στο avant για την γυναικα...

 

και να γινει καπως ετσι.... http://www.totsteile.ch/internes/kundenfah...der/022/022.htm

Edited by VasP
Posted
α και ξεχασα να πω,οτι επισης στα μελλοντικα σχεδια ειναι,εφοσον μου δοθει η ευκαιρια να βρω ενα quattro Β4 sedan σε οποιαδηποτε κυβικα(βεβαια ενα competition ειναι ιδανικο) και να μεταβιβασω τα παντα σε αυτο,και τα δικα του στο avant για την γυναικα...

 

και να γινει καπως ετσι.... http://www.totsteile.ch/internes/kundenfah...der/022/022.htm

Βασιλη εισαι φοβερος!!!!!!!!!! :thumbsup::bravo:

Posted

η ιδεα ηρθε απο αυτο εδω το κουκλι το οποιο ειναι το 1 απο τα original 2 RS2 sedan που εφτιαξε το εργοστασιο της audi και βρισκεται στο υπογειο με τα original μοντελα της....Δεν ειναι κουκλι???

Posted

Καπου ειχα διαβασει (μεσα εδω λογικα) Οτι εχουν φτιαχτει 5 και οχι 2 :unsure:

Το ενα που ειχα δει παντως στο νετ ηταν πρασινο σκουρο με bbs και πραγματικα ηταν κουκλα!

Posted

βασικα 2 ειχαν φτιαχτει απο την audi.Οτι αλλο εχεις δει,ειναι μετατροπες απο S2,competition,και οτιδηποτε αλλο quattro το οποιο εγινε RS2.

Posted

Από ήχο Βασίλη, πως πάει το εργαλείο? Μοιάζει με αυτό :

 

 

Δημήτρης

Posted

μπαααα οχι αυτο ειναι πολυ θορυβωδες!!

 

σε λιγο θα ανεβαασω στο you tube ενα δικο μου video...

Posted (edited)

ανεβηκαν λοιπον και τα βιντεακια...

 

1)

 

2)

 

3)

Edited by VasP

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.