Jump to content

Project RS2 - RS2


Recommended Posts

Άστα να πάνε. Άμα δεις πως είναι από κάτω. .. όχι τίποτα σπουδαίο αλλά θέλει ένα φρεσκάρισμα. Ωστόσο άμα βρω ένα sedan θα το προτιμήσω

Link to comment
Share on other sites

Και στο Λονδίνο είναι καλά γιατί είναι σε υπόγειο γκαράζ. Στο newcastle ήταν 7 χρόνια έξω σε υπαίθριο parking. Αυτό και τα αλάτια το φαγανε

Link to comment
Share on other sites

Και στο Λονδίνο είναι καλά γιατί είναι σε υπόγειο γκαράζ. Στο newcastle ήταν 7 χρόνια έξω σε υπαίθριο parking. Αυτό και τα αλάτια το φαγανε

τα αλάτια φάγανε τα τροχάκια από το καροτσάκι του σουπερ-μάρκετ.

το μέταλλο θα γλύτωνε?

Χθες είδα μια Ε46 με κυριολεκτικά λιωμένο το μπρος δεξιά φτερό από αλάτι

Link to comment
Share on other sites

Και τι κάνεις?

Τελειώνω το MSc μου στο transport engineering και ξεκινάω δουλειά 5/10 doc.

Ξενιτιά δυστυχώς ή ευτυχώς.

Για να δούμε τι θα γίνει

Link to comment
Share on other sites

Άντε με το καλό!

Nα 'σαι καλά και ελπίζω αν τα καταφέρουμε σε κάποιο σημείο να βρεθούμε από κοντά.

Αν και η απόσταση είναι μεγαααλη

Link to comment
Share on other sites

Είτε Λονδίνο είτε newcastle πάντα είσαι στη μέση! Θα βρεθούμε σε κανένα audi meet!

είπα 6 μήνες μετά την αρχή της δουλειάς να βάλω λίγα λεφτά στην άκρη και να πάρω αμάξι!

Να μπορέσω να παρουσιαστώ σε κανένα meeting τους!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επειδή είχα ήδη το κουφάρι του το έστειλα και μου το έφτιαξε για 150 ευρώ + 16 έξοδα αποστολής. Ήταν στρογγυλό και το έκανε flat bottom του έβαλε και τις ενισχύσεις χαμηλά. Αλλιώς συνήθως τα πουλάει 250-270 στο γερμανικό ebay αλλά περιλβανουν και τον αεροσακο. Πολύ καλή τιμη

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή τιμή για αλκανταρα και flat... Εδώ μου ζήτησαν 150 μονο για ντύσιμο με δέρμα, 250 για flat και ντύσιμο και άγνωστο για αλκανταρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Έγινε μια αναβάθμιση.

 

Άλλαξα εγκεφαλο με νεότερη έκδοση του ίδιου. Με αυτή πλέον μπορώ και βάζω τον lamda 4.9 που είναι πιο γρήγορος και πιο ανθεκτικός.

Επίσης πλέον λειτουργεί το knock control (αλλά δεν έχω χρόνο να το φτιάξω προς το παρον)

Τέλος λειτουργεί ο αισθητήρας ταχύτητας τέλεια και μπορώ να έχω ρύθμιση πίεσης ανάλογα με την κάθε ταχύτητα. Με αυτόν τον τρόπο εξομαλυνεται οποιοδήποτε surge στην 5η 6η χωρίς να θυσιάζεται το spool στην 3η και 4η .

 

Έβαλα και ένα billet καπάκι στη wastegate. Φώτο λίγο αργότερα!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.