Jump to content

MAF και τροπος διατηρησης του...


Recommended Posts

Σε καποιες συζητησεις που εχω με ατομα του εξωτερικου,αναφερθηκαμε στον τροπο με τον οποιο ενα MAF (mass air flow),αερομετρο στα ελληνικα μπορει να καταστραφει οταν κανεις μια αναβαθμιση στην τουρμπινα και γενικως μια βελτιωση στο αμαξι.

Οταν αφηνεις το γκαζι υστερα απο μια επιταγχυνση και υψηλη πιεση,δημιουργειται αναστροφη ροη αερα απο την εισαγωγη της τουρμπινας(compressor-cold side) προς τα πισω με αποτελεσμα να ερχεται ο αερας αυτος προς το MAF.Ειναι αυτη η αναστροφη ροη αερος που προκαλει την καταστροφη του νηματος στο αερομετρο με αποτελεσμα την αχρηστευση του.Την ανστροφη αυτη ροη αερος,ρολο εχει να την εμποδισει η σχαστρα.

 

Ερωτηση λοιπον:

1)μπορεις να σωσεις το αερομετρο με μια καλυτερη γεωμετρικα τοποθετηση της σκαστρας?Μπορεις να το κανεις με την τοποθετηση 2 σκαστρων??

 

2)Πολλοι στο εξωτερικο εκαναν την μεταφορα του αερομετρου προς την μερια της πιεσης,μετα το ιντερκουλερ δηλαδη,με αποτελεσμα να παψουν να υπαρχουν ολα αυτα τα προβληματα,απλα χρειαστηκε απαναπρογραμματισμος του εγκεφαλου.

 

τι λυσεις βρηκατε εσεις που κανατε βελτιωσεις στα αμαξια σας?

 

Γνωριζω οτι υπαρχει παντα και η λυση του αγραφου εγκεφαλου,αλλα επειδη δεν ειναι στα σχεδια μου προς το παρον,θα ηθελα να μιλησουν εκεινοι που ηδη εχουν ξεπερασει τα ορια στην βελτιωση!!!.

 

ευχαρισστω

Link to comment
Share on other sites

Αν σου πω οτι με εχεις αφησει αφωνο θα το πιστεψεις???...αν και εψαξα παρα πολυ για το προγραμμα και εχω διαβασει εΚΑΤΟΝΤΑΔΕς αρθρα αυτο με την καταστροφη του μαφ δεν το ηξερα και εχω φλασαρει...βεβαια μετα απο 3000 χλμ φλασαρισμενος χωρις να αλλαξω τιποτα ειμαι οκ και γιαυτο δεν πειραζω τιποτε γιΑΤΙκαμμια φορα με το παραμικρο ειναι ικανο να αναβουν λαμπακια....

 

Παιδια για ριχτε τα φωτα σας!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι δεν ειναι αυτος ο λογος καταστροφης του αυτος αλλα το βρωμικο περιβαλλον.....και μονο...

Link to comment
Share on other sites

Καπου το εχω ξανα αναφερει...

Λετε πολλοι για τα φιλτρα ελευθερας τυπου K&N οτι ειναι ικανα να καψουν το maf λογο λαδιου....

 

Οι αναθυμιασεις που πεφτουν μεσα στο μοτερ μηπως δημιουργουν τα περισσοτερα προβληματα σε σχεση με ενα φιλτρο αερος ελευθερας?

Μηπως ειναι αυτες με την διαδικασια που αναφερει ο Vasp τουρμπισμα και αφημα που κανουν την ζημια επεστρεφοντας στην περιοχη του maf? :g:

 

Το λεω γιατι εχω κανει 100.000χλμ με Κ&Ν και το μοτερ εχει 230.000χλμ...καταναλωση λαδιου μηδενικη, οποτε σιγουρα ελαχιστες αναθυμιασεις και δεν εχω κανενα απολυτος προβλημα με το maf!

Ενω ενα μοτερ που ειναι πουσαρισμενο στανταρ εχει παραπανω αναθυμιασεις οποτε και προβληματα....

 

Και απο την αλλη αυτη που το εχουν μεταφερει το maf εχουν καταργησει τις αναθυμιασεις?Γιατι αλλιως θα πηγαινει ποοοοολυ μπιχλα πανω του!!!!!

Link to comment
Share on other sites

το ζητημα ετσι οπως το εθεσα εχει να κανει με αρκετα πουσαρισμενους κινητηρες.Δηλαδη γνωριζω απο εγκυρες πηγες οτι το ΜΑF του RS2 ειναι ικανο να αντεξει μεχρι περιπου τα 480 το πολυ πολυ αλογα,λογω υπερβολικης αντιστροφης ροης που δημιουργειται απο μια μεγαλη τουρμπινα.Ωστοσο δεν τιθεται θεμα σε μικροτερες τουρμπινες και μικροτερες βελτιωσεις

 

Η βρωμια,καταστρεφει το αερομετρο,αλλα μπορει να το κανει σταδιακα,και με μια σχετικα παρακολουθηση μπορεις να το εχεις καθαρο.Ωστοσο αν το νημα κοπει το αερομετρο καταστραφηκε εντελως.

 

Εμαθα οτι υπαρχουν νεα αερομετρα που δεν χρησιμοποιουν νημα,αλλα δεν ξερω τι μπορω να βαλω εγω και πως μπορω να το χρησιμοποισω με το motronic.

 

Οσο για τις αναθυμιασεις,μπορει να βαλω και ενα φιλτρο και να τις μειωσω αν οχι εξαλειψω.Οταν εχεις δοχειο αναθυμιασεων,γενικως μυριζει περισσοτερο ασχημα το αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

Τα Maf καιγονται ειτε λογω του οτι τα φιλτρα τυπου γαζας ειναι εμποτισμενα με λαδι ειτε γιατι στην επιστροφη απο τη σκαστρα στην αγελαδα υπαρχει ποσοτητα λαδιου.

 

 

Σε περιπτωση που εχουμε τετοια φιλτρα/χωανες καλο ειναι να τις πλενουμε με ισοπροπιλικη αλκοολη μερικες μερες μετα αφου εχουμε πλυνει το φιλτρο η να βαλουμε φιλτρο/χωανη με σφουγγαρι.

Βεβαια αυτο δεν ειναι αρκετο....τουλαχιστον στα S3/TT.

Η μεταφορα της σκαστρας θα ελυνε οριστικα το προβλημα καθως οι επιστροφες της δεν θα πηγαιναν ακριβως πισω απο το Maf οποτε δεν θα υπηρχαν και λαδια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.