Jump to content

Recommended Posts

Posted
μήπως συμφέρει να πάρεις του Lidl??? :P:P

χωρίς πλάκα τώρα νομίζω πως με καθαρό πετρέλαιο αυτό που καθαρίζουν τα μηχανικά μέρη στα συνεργεία, μπορεί να γίνι δουλειά.

 

 

αν λαβουμε υποψη το τι εβγαλε, μπορώ να υπο8έσω ότι αυτή την σκουριά 8α την κάψει χαλαρα! με αυτά τα πράγματα που είχε μέσα είχε κανει πάνω απο 4.000 χιλιομετρα! άρα, αυτή την σκουρια 8α την κάψει χαλαρα!

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Φτιάξε ρε συ Παναγιώτη ένα αλουμινένιο να τελειώνεις.....

 

 

μου εδωσες καλή ιδέα ;) αλλά τώρα 8α μπεί, μέχρι να ...βγει! ;)

Posted

οι φωτό δείχνουν την κατάσταση πρίν και μετά, αλλά δεν δείχνουν τον πραγματικό κόπο των τεσσάρων ημερών τριψίματος με black n decker & σβουράκι... Δειτε λοιπόν τον χώρο περιμετρικά απο το ντεπόζιτο πως ήταν... (εννοείται ότι το ντεπόζιτο ήταν στην ίδια κατάσταση με το πάτωμα και είχε την περισσότερη δουλεια!)

 

Υ.Γ.: Σας χρωστάω και κάποιες φωτό με το ντεπόζιτο τελιωμένο!

audi_sport_club_dkw_8.JPG

audi_sport_club_dkw_9.JPG

audi_sport_club_dkw_1.jpg

Posted

Χαρας το κουραγιο σου ρε Πανουλη.

Μεσα σε ολα τα αλλα εχεις και αυτο.

Μπραβο.

Posted
Χαρας το κουραγιο σου ρε Πανουλη.

Μεσα σε ολα τα αλλα εχεις και αυτο.

Μπραβο.

 

Βεβαια, αυτή η κατάσταση είναι σχετικά προσωρινή, μέχρι το τελικό στάδιο της βαφής (αυτή 8α αργήσει λίγο...) όταν 8α βαφτεί το αυτοκίνητο, ο χώρος 8α φτιαχτεί πάλι και σίγουρα πολύ καλύτερα απο εμένα!

  • 3 weeks later...
Posted

Ιστορικό Επισκευής 16/7/2008

 

-Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ

-Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK

-Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ 8α ξαναφτιαχτει

-Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK

-Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ

-Επισκευή καρμπιρατέρ. OK

-Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK

-Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK

-Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic

-Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ

-Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ Τελικά είναι λά8ος, είναι για F103

-Αλλαγή Μπουζί ΟΚ

-Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK, έμειναν οι διακόπτες μέχρι να βαφτεί η κονσόλα

-Αλλαγή πλατινών. Δεν εγινε, 8α γίνει η τάπα πλατινοφόρου βρέθηκε!

-Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ

-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο

-Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ

-Ελαστικά. Αλλαγή 3 ελαστικών με μεταχειρισμένα, εκκρεμει ένα + η ρεζέρβα

-Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ

-Πυροσβεστήρας ΟΚ

-Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ

-Αγορά Κουκούλας ΟΚ

-Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος ;)

-Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ

-Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. Τελικα το φλοτέρ δεν δουλευει ακόμα :(

-Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ

-Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ

-Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ

-Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ

-Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ

-Επισκευή δυναμό. ΟΚ

-Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ

-Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ

-Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ

-Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ

-Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ

-Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ

-Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ

-Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ

-Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ

-Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ

-Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο Bookmaker !!!

-Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών.

-Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.

-Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω.

-Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών.

-Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας.

-Αγορά πίσω φαναριών.

-Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής.

-Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής

-Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα.

-Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών.

-Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.

-Αγορά Service Manual.

-Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. απο το πορτ παγκαζ έχουν βγει ;)

-Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι.

-Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης.

-Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης - βρέ8ηκε το σφάλμα - αλλαγή τάπας ψυγείου - teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήνα ΟΚ

-Αξιολόγηση απο ΦΙΛΠΑ

ΕΤΟΙΜΟ :)

 

Αν και είχαν μείνει ώρες πρίν γεννηθει το ωραιότερο πλασματάκι του κόσμου, τελικά κατάφερα να καταστήσω ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ και χωρίς πλέον σημαντικά προβλήματα το γλυκό μου το DKWάκι! Φτιάχτηκε το ντεπόζιτο, κα8αρίστηκε, βάφτηκε και τοπο8ετήθηκε πάλι (το τελευταίο με την βοήθεια του φίλτστου m.electronic). Το φλοτέρ δεν κατάφερε να λειτουργήσει, αλλα 8α το ξαναδώ κάποια άλλη στιγμη! Το θέμα είναι ότι πλέον μπορώ να κάνω την βολτούλα μου χωρίς να ανυσηχήσω ότι κάπου μπορει να μείνω ;) Ρυθμίστηκε το καρμπυλατέρ, κα8αρίστηκε πάλι άλλη μια φορα σε πλυντήριο (πρέπει να το έχω κα8αρίσει πάνω απο 3 φορές σε ένα μήνα) και μου ήρ8αν σε ασήμι (!) και χειροποίητα τα σηματάκια για τα τάσια! Εκπληκτική δουλεια απο τον φίλο μου τον bookmaker ;) που τα έκανε τόσο καλά, που τα λυπάμαι να τα βάλω πάνω στο αυτοκίνητο! 8α μπουν κάποια στιγμη και 8α είναι το κερασάκι στην τούρτα ;)

 

Δειτε και μερικές φωτό απο το καμάρι μου!

Audi Sport Club - Auto Union DKW F102 I

Audi Sport Club - Auto Union DKW F102 II

 

και δείτε μερικές φωτό που σας χρωστάω, απο το ντεπόζιτο! (8α σβηστούν μετα απο λίγο καιρο)

P1010812.JPG

P1010813.JPG

P1010816.JPG

P1010817.JPG

Posted

Μπραβο Πανο!Αυτη η αγαπη δεν ξεπληρωνεται με τιποτα! :bravo: Να το χαιρεσαι φιλε μου!

Posted

Πάνο αν χρειαστεί καμία βοήθεια εδώ είμαστεεεεεεεεεε

Posted
Πάνο αν χρειαστεί καμία βοήθεια εδώ είμαστεεεεεεεεεε

 

ξεχασα και την βοή8εια του king, αν δεν ήταν αυτός και ο father του, το ντεπόζιτο ακόμα τρύπιο 8α ήτανε!!!!! σόρρυ φίλε, που σε ξέχασα!

Posted
ξεχασα και την βοή8εια του king, αν δεν ήταν αυτός και ο father του, το ντεπόζιτο ακόμα τρύπιο 8α ήτανε!!!!! σόρρυ φίλε, που σε ξέχασα!

 

Φίλε μου είμαι σίγουρος ότι δεν με ξέχασες (πώς να το κάνεις άλλωστε) και εννοείται ότι όσο και όπως μπορώ θα ήθελα να βοηθήσω περισσότερο.

 

Στην διάθεση σου.

 

 

Υ.Σ. : Αντε να το ετοιμάσουμε γιατί ο junior θσ το θέλει να πάει καμία μπαρότσαρκα!!!! χαχαχαχαχα :D

Posted
Χαρας το κουραγιο σου ρε Πανουλη.

Μεσα σε ολα τα αλλα εχεις και αυτο.

Μπραβο.

+1

Posted

Aντε να πληθαίνουν τα Audoγερόντια....Και το φλοτέρ θα το φτιάξουμε σίγουρα. ;)

 

Υ.Γ. Ω ρε,το μαλλί πολύ άσπρισε :cry:

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ιστορικό Επισκευής 16/7/2008

 

-Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ

-Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK

-Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ Επιτέλους βρήκα!

-Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK

-Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ

-Επισκευή καρμπιρατέρ. OK

-Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK

-Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK

-Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic

-Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ

-Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ Τελικά είναι λά8ος, είναι για F103

-Αλλαγή Μπουζί ΟΚ

-Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK, έμειναν οι διακόπτες μέχρι να βαφτεί η κονσόλα

-Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου

-Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ

-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο

-Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ

-Ελαστικά. Αλλαγή 3 ελαστικών με μεταχειρισμένα, εκκρεμει ένα + η ρεζέρβα

-Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ

-Πυροσβεστήρας ΟΚ

-Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ

-Αγορά Κουκούλας ΟΚ

-Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος ;)

-Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ

-Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. Τελικα το φλοτέρ δεν δουλευει ακόμα :(

-Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ

-Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ

-Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ

-Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ

-Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ

-Επισκευή δυναμό. ΟΚ

-Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ

-Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ

-Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ

-Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ

-Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ

-Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ

-Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ

-Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ

-Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ

-Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ

-Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο Bookmaker !!!

-Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αρισκεού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ

-Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ

-Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών.

-Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.

-Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω.

-Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών.

-Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας.

-Αγορά πίσω φαναριών.

-Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής.

-Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής

-Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα.

-Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών.

-Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.

-Αγορά Service Manual.

-Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. απο το πορτ παγκαζ έχουν βγει ;)

-Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι.

-Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης.

-Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης - βρέ8ηκε το σφάλμα - αλλαγή τάπας ψυγείου - teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήνα ΟΚ

-Αξιολόγηση απο ΦΙΛΠΑ

ΕΤΟΙΜΟ :)

 

Ο χρόνος που πέρασε απο την τελευταία φορά που σας έκανα την ενημέρωση, τελικά δεν πήγε χαμένος και βέβαια όχι μόνο αυτό πλέον αρχίζω να βελτιστοποιώ ενα - ένα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου μου το οποίο πλέον μπορώ να πώ ότι έχει μεγαλώσει τρομερά ο βα8μός αξιοπιστίας του. Ενα πρόβλημα στο σαζμαν με ώθησε να λύσω τελικά το μεγάλο πρόβλημα που είχα με τις ταχύτητες και με ταλάνιζε τόσο καιρο. Η λύση που είχε δωθεί ήταν προσωρνή και σε λίγο καιρό 8α είχα πάλι πρόβλημα. Μετα απο 3 κοπιαστικές μέρες αποκαταστήσαμε πλήρως (με τον φίλτατο DOCTOR m.electronic) τα 3 σημεία που υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα επιλογής των ταχυτήτων. Το πρώτο πρόβλημα ήταν εξαιρετικά οδυνηρό αφού έμπαιναν μόνο η πρώτη και η δευτέρα (όχι η τρίτη - τετάρτη και όπισ8εν) και με αναγκασε να κατεβώ απο Μαρούσι - Φαληρο με αυτές τις 2 ταχύτητες. Είχε κοπεί μια βίδα Fixed_damage_on_Auto_union_DKW_F102_1.jpg η οποία μόλις την είδα που ήταν πως ήταν και τι έκανε, απογοητεύτικα. Ο DOCTOR όμως δεν είχε μιλήσει! Πιάνει λοιπόν την περίεργη βίδα που έσπασε, βρίσκει μια άλλη με το ίδιο σπείρωμα και κάτεβαίνει στο LAB και Fixed_damage_on_Auto_union_DKW_F102_2.jpg κόβει το υπόλοιπο σπείρωμα και πάμε και κολλάμε με οξυγόνο σε ένα φανοπιό την υγειή βίδα και τσούπ... έτοιμο η λύση! Fixed_damage_on_Auto_union_DKW_F102_3.jpg. Η τοπο8έτησή της όμως ήταν μία εξαιρετικά κοπιαστική δουλεια αφού μία έμπαιναν η πρώτη και η δευτέρα και μία η τριτη και η τετάρτη ΜΟΝΟ!!! Τελικά τα καταφέραμε και όλα πήγαν καλα.

Τα υπόλοιπα 2 σημεία που φτιάχτηκαν, έγιναν τις επόμενες μέρες, δυστυχώς όμως, δεν έχω φωτογραφικό υλικό! Και αυτή κοπιαστική δουλειά, αλλά έλυσε οριστικά το πρόβλημα. Μία απο τις επισκευές που έγιναν επίσης ήταν στους μηχανισμούς των τρίγωνων παρα8ύρων. Το δεξί τριγωνάκι φτιάχτηκε γρήγορα με αντισκωριακό, το δεξί και πιο σημαντικό όχι. Τελικά χρειάστικε η συνδρομή τριών αν8ρώπων Window_Auto_Union_DKW_F102.jpg και επισκευάστικε και αυτό. Το τελευταίο και πολύ σημαντικό είναι ότι ρυθμίστηκαν καρμπυλατερια και πλατινες! Γενικά το αυτοκίντο, συγχρονιστικε! Η συγκεκριμένη δουλεια δεν ήταν δυσκολη απο το θέμα της κούρασης αλλά παιτούσε γνώσεις. ο DOCTOR κα8άρισε πάλι και έκανε το εργαλείο να αλλάξει τελείως συμπεριφορα! Αφου κατέβηκε ο προφυλακτήρας Sync_Auto_union_DKW_F102_1.jpg και βγήκε το σιδεράκι που καλυπτε τον πλατινοφόρο και φάνηκαν οι πλατίνες! Sync_Auto_union_DKW_F102_2.jpg Αφού έβγαλα τα μπουζί μπήκε το εργαλείο του παππού Sync_Auto_union_DKW_F102_3.jpg και με ένα πιστολάκι που έπαιζε σαν στρομπόλι ρυθμισε τις πλατίνες και συγχρονίστηκε το αυτοκίνητο, βαζοντας κάποια σημάδια! Μεχρι εκει κατάλαβα! απο εκει και πέρα μην με ρωτήσετε περαιτέρω!

 

Αυτή τη στιγμή λοιπόν το αυτοκίνητο έπιασε τα 130+ στην Αττική Οδο και το πιο σημαντικό, έχει βελτιω8εί επιπλέον η οδηγική του συμπεριφορά και βέβαια έχει αυξηθεί η αξιοπιστία του! Αυτα γιατι ξέρω ότι σας κούρασα! Επίσης σας παρα8έτω κάποια λίνκς απο τα 2 επιπλέον DKW που φτιάχνονται και είναι έτοιμα να ξεχυθούν στους δρόμους σε λίγο καιρό!

 

και

Edited by L3g3nd
Posted

Ενα εχω να πω...ΜΠΡΑΒΟ!!! :bravo::bravo::bravo:

Posted

Μπραβο ρε Πανουλι χαρα στο κουραγιο σου και το μερακι σου!!!

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Πάνο ελπίζω ό,τι δεν σου χαλάω το θέμα..... Ένα όμορφο και απολύτως αξιόμαχο Auto Union DKW F12 του 1963 στο Απολλώνιο regularity rally την περασμένη Κυριακή:

 

IMG_1718.jpg

Edited by 1973Audi100LS
Posted
Πάνο ελπίζω ό,τι δεν σου χαλάω το θέμα..... Ένα όμορφο και απολύτως αξιόμαχο Auto Union DKW F12 του 1963 στο Απολλώνιο regularity rally την περασμένη Κυριακή:

 

IMG_1718.jpg

 

 

Του χρόνου λογικα, 8α έχω την ίδια φωτό, πι8ανόν στο ιδιο ράλυ και εγώ απολύτως αξιόμαχος! Λίγο υπομονή! ;)

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ιστορικό Επισκευής 25/10/2008

 

-Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ

-Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK

-Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ

-Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK

-Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ

-Επισκευή καρμπιρατέρ. OK

-Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK

-Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK

-Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic

-Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ

-Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ Τελικά είναι λά8ος, είναι για F103

-Αλλαγή Μπουζί ΟΚ

-Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK, έμειναν οι διακόπτες μέχρι να βαφτεί η κονσόλα

-Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου

-Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ

-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο

-Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ

-Ελαστικά. ΟΚ

-Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ

-Πυροσβεστήρας ΟΚ

-Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ

-Αγορά Κουκούλας ΟΚ

-Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος ;)

-Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ

-Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. Τελικα το φλοτέρ δεν δουλευει ακόμα :(

-Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ

-Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ

-Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ

-Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ

-Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ

-Επισκευή δυναμό. ΟΚ

-Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ

-Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ

-Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ

-Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ

-Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ

-Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ

-Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ

-Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ

-Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ

-Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ

-Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο Bookmaker !!!

-Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αρισκεού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ

-Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ

-Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ

-Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών.

-Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.

-Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω.

-Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών.

-Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας.

-Αγορά πίσω φαναριών.

-Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής.

-Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής

-Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα.

-Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών.

-Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.

-Αγορά Service Manual.

-Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. απο το πορτ παγκαζ έχουν βγει ;)

-Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι.

-Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης.

-Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης - βρέ8ηκε το σφάλμα - αλλαγή τάπας ψυγείου - teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήνα ΟΚ

-Αξιολόγηση απο ΦΙΛΠΑ

ΕΤΟΙΜΟ :)

 

Και τι έγινε που υπάρχει κρίση? Το project τρέχει κανονικά! Πήγα να βάλω 4 λαστιχα καινούργια, αλλά όταν είδα το DOT είδα ότι ήταν 31η εβδομάδα του 2004 και σταμάτησα την αγορά! Προσοχή μεγάλη στα λάστιχα! Τελικά άλλαξα τα 2 τελευταία σε μεταχειρισμένα που μου είχαν μείνει και έτσι πλέον έχω το κεφάλι μου ήσυχο και με τα λάστιχα που εχω!!!

Edited by L3g3nd
  • 2 weeks later...
Posted

Καλό το ρετρό αλλα και η τεχνολογία είναι αναπόφευκτη σε κάποια σημεία, όπως αυτό του ...entertainment!

Το Ράδιο που είχα βάλει λοιπόν, ήταν ένα Blaupunkt το οποίο έπιανε μόνο AM & MW άρα καταλαβαίνετε ότι η μουσική ήταν μια πολύ δυσκολη κατάσταση! Έτσι λοιπόν, πήγα και αγόρασα ένα Philips Mp4 & FM Radio να κάνω την δουλεια μου. Βέβαια έπρεπε να βρεθεί τρόπος να ακούγεται στα ηχεία του αυτοκινήτου, γιατι αν χρησιμοποιούσα μόνο τα ακουστικά μπορείτε να καταλάβετε ότι 8α ήταν επικινδυνο. Έτσι λοιπόν, ο φίλος μου m.electronic έδωσε λύση και σε αυτό! έβγαλε είσοδο (Aux) και κατέστησε δυνατή την σύνδεση του Philips με το Blaupunkt. Έτσι λοιπόν, το project ήταν επιτυχημένο και τώρα πλέον, μπορώ να ακούω και FM όπως όλος ο κόσμος, αλλά και MP3! Όλε λέμε!

 

 

Υ.Γ.:Επίσης άλλαξα και τον εσωτερικό κα8ρέπτη! Όλε λεμε!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.