kostis Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Μπράβο Πάνο, συγχαρητήρια!!! Πανέμορφο, να το χαίρεσαι! Συμφωνώ για τις ζώνες ασφαλείας, μην τις βγάλεις. Βάψε και τα ελαστικά άσπρα στο πλάι και έβαλες το κερασάκι στην τούρτα...
Thomas-1.8T Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Μήπως ξεχάσατε ότι μιλάμε για ανθρώπινη ζωή πάνω απ'όλα???? Μην τις βάλεις τις ζώνες??? :o Μήπως ξέρετε από πιέσεις και σε τέτοιο σκαρί μη απορροφυτικό??? (τοκ τοκ-χτύπα ξύλο)
Dimitris_Kon Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Μήπως ξεχάσατε ότι μιλάμε για ανθρώπινη ζωή πάνω απ'όλα????Μην τις βάλεις τις ζώνες??? Μήπως ξέρετε από πιέσεις και σε τέτοιο σκαρί μη απορροφυτικό??? (τοκ τοκ-χτύπα ξύλο) Καλά Πάνο, δεν το συζητώ να βγάλεις τις ζώνες.. Ειλικρινά όμως.. Δημήτρης
Iceman21 Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Μπράβο! Πολύ καλή δουλειά! Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να αναπαλαιώσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Έχω φίλο που έδωσε ~11000€ για να φτιάξει τον σκαραβαίο του (όλα εκτός από μοτέρ), αλλά έγινε καλύτερος και από μαμά! Έχω κι εγώ έναν παλιό σκαραβαίο (1ο χέρι), αλλά θέλει πολλά λεφτά για να γίνει όπως θα ήθελα και πολύ χρόνο.. Καλή συνέχεια!!
Legend Posted October 29, 2009 Author Posted October 29, 2009 (edited) Ιστορικό Επισκευής 29/10/2009 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κάλυψη του κάτω μέρους με προστατευτικό υλικό ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. ΟΚ -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. ΟΚ -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. ΟΚ -Επισκευή εξάτμισης - λείπουν λαστιχακια συγκράτησης. ΟΚ -Επισκευή Βάσεων μηχανής ΟΚ -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Αλλαγή σπασμένης βαλβίδας όπισθεν ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Αααααα, κρουαζιέρα θα σε πάααωωω...Νο3 Το DKW είναι στον μηχανικό για τις τελευταίες σημαντικές προσθήκες, έτσι ώστε να μπορεί μέχρι και ταξίδι να πάει Επισκευάστηκαν οι 4 φούσκες των ημιαξονίων, Αλλάχτηκε η φτερωτή, Αλλάχτηκε ο δίσκος (έπρεπε να κατεβει το μοτερ, γκρρρ...) και Επισκευάστηκαν δύο βάσεις μηχανής που ήταν κομμένες... Το Σαββατοκύριακο, λογικα 8α το έχω στα χέρια μου... Edited November 19, 2009 by L3g3nd
simon a4 Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 Υπέροχα Πάνο, θα το έχεις μαζί την Κυριακή? Αντε Πανουλι δωσε ενα παραπανω κινητρο στον κοσμο να ερθει την Κυριακη!!!
Legend Posted October 29, 2009 Author Posted October 29, 2009 Ελπίζω να το έχω στα χέρια μου την Κυριακή! Το πιο πι8ανό είναι να το έχω, εκτός και αν προκύψει κάποιο πρόβλημα της τελευταίας στιγμής! Και αυτό το λέω γιατί ενώ το πήγα για δίσκο και φούσκες ημιαξονίων, προέκυψαν τα προβλήματα στην φτερωτή και στις βάσεις! Άσε που είχε κολλήσει μια βίδα πάνω στο μπλοκ της μηχανής και έπρεπε να παει σε μηχανουργείο για να βγει (ευτυχώς βγήκε). Αν και έχουν λυθεί σχεδόν όλα τα θέματα, μας ταλαιπωρεί η φτερωτή, πρέπει να βρούμε κάτι αποστάτες... οψόμεθα
Dimitris_Kon Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 Ελπίζω να το έχω στα χέρια μου την Κυριακή! Το πιο πι8ανό είναι να το έχω, εκτός και αν προκύψει κάποιο πρόβλημα της τελευταίας στιγμής! Και αυτό το λέω γιατί ενώ το πήγα για δίσκο και φούσκες ημιαξονίων, προέκυψαν τα προβλήματα στην φτερωτή και στις βάσεις! Άσε που είχε κολλήσει μια βίδα πάνω στο μπλοκ της μηχανής και έπρεπε να παει σε μηχανουργείο για να βγει (ευτυχώς βγήκε). Αν και έχουν λυθεί σχεδόν όλα τα θέματα, μας ταλαιπωρεί η φτερωτή, πρέπει να βρούμε κάτι αποστάτες... οψόμεθα Καλά μου έχεις υποσχεθεί εδώ και 100 χρόνια.. Δεν ξέρω αν θα σου ξαναμιλήσω τελικά Δημήτρης
Legend Posted October 29, 2009 Author Posted October 29, 2009 Καλά μου έχεις υποσχεθεί εδώ και 100 χρόνια.. Δεν ξέρω αν θα σου ξαναμιλήσω τελικά Δημήτρης Αααα, εδώ φίλε 8α τα χαλάσουυμε! ΦΕΤΑ όπως λεει και η διαφήμιση! Όσο πιο αργα το δεις, τόσο πιο καλα 8α είναι
kenzo Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Αααα, εδώ φίλε 8α τα χαλάσουυμε! ΦΕΤΑ όπως λεει και η διαφήμιση! Όσο πιο αργα το δεις, τόσο πιο καλα 8α είναι Για δειτε και αυτο που βρηκα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/431973/
Legend Posted November 22, 2009 Author Posted November 22, 2009 (edited) Ιστορικό Επισκευής 21/11/2009 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κάλυψη του κάτω μέρους με προστατευτικό υλικό ΟΚ -Επισκευή ψαλιδιών ΟΚ -Επισκευή πρόσθιων θόλων ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. ΟΚ -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. ΟΚ (αλλάχτηκε 2η φορά) -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. ΟΚ -Επισκευή εξάτμισης - λείπουν λαστιχακια συγκράτησης. ΟΚ -Επισκευή Βάσεων μηχανής ΟΚ -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Αλλαγή σπασμένης βαλβίδας όπισθεν ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Επισκευή αντλίας νερού λαδιού ΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Αααααα, κρουαζιέρα θα σε πάααωωω...Νο4 Το Σαββατοκύριακο που πέρασε κάναμε μια σημαντική αλλαγή. Βρήκαμε την δικιά του φτερωτή και λύσαμε μια και καλή το θέμα της θερμοκρασίας που είχε δημιουργηθεί. Την φτερωτή μου την έδωσε ο ίδιος ο κ. Ραπτόπουλος (οι παλιοι ξέρουν) και τον ευχαριστώ πάαρα πολύ! Την βάλαμε πάνω, κάναμε και άλλη μία ρύθμιση στις πλατίνες και είμαστε έτοιμοι για την 1η βόλτα! Την άλλη κυριακή 8α πάμε στη Χαλκίδα! ΟΛΕ ΛΕΜΕ! Edited December 14, 2009 by L3g3nd
kenzo Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 (edited) Καλες βολτες σας ευχομαι κυριοι ... :new_thumright: Edited November 25, 2009 by kenzo
m.electronic Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Κυριοι,βαλτε μπρος τους κινητηρες σας.Και μην ξεχασουμε το λαδι.
Legend Posted December 14, 2009 Author Posted December 14, 2009 (edited) Η εβδομάδα που πέρασε, μου επιφύλασσε μια δυσάρεστη έκπληξη... Διαρροή νερού απο την αντλία νερού - λαδιού. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι από τα πλέον σπάνια και δυσευρετα στο αυτοκίνητό μου καθώς δεν υπήρχε ανταλλακτικό ούτε στην Γερμανία ύστερα από κάποιες επαφές που είχα και βέβαια είναι το μοναδικό ανταλλακτικό που δεν το φοράει κανένα DKW εκτός από το συγκεκριμένο μοντέλο (στα παλαιότερα DKW το λάδι πρέπει να αναμυγνύεται στο ντεπόζιτο και το νερό κάνει κύκλωμα χωρίς αντλία, έχει βεβαια πολύ μεγαλύτερα κολλάρα που διευκολύνουν την κίνηση ζεστού - κρύου). Συγκριτικά λοιπόν έχω μεγαλύτερη ανοχή στις μεγαλύτερες θεμοκρασίες και με την μίξη μέσω αντλίας λαδιού χρησιμοποιώ πολύ λιγότερο λάδι.) Με κρύα καρδια και με την αβεβαιότητα για το πόσο και πως θα γίνει η επισκευή της αντλίας καταφερα να την βγάλω. Έχοντας την στα χέρια μου διαπίστωσα ιδιοις όμμασι ότι το ανταλλακτικό ήταν αρκετά πολύπλοκο αν και 100% μηχανικό σαν κομμάτι (είχε μόνο ένα ηλεκτρικό βύσμα που μου έδειχνε στο ταμπλό, αν λειτουργεί ή όχι η αντλία λαδιού, πράγμα πολύ σημαντικό για την λειτουργία του αυτοκινήτου) αφού είχε πάνω του διόδους νερού και λαδιού που κατέληγαν στην πίσω μεριά της φτερωτής, όπου με έναν άξονα και στο τέλος με ένα δίσκο που είχε πάνω του δοντάκια για να κάνει δυνατή την κυκλοφορία του νερού. Επίσης είχε και διαυλους για το λάδι και μία πολύ μικρή είσοδο για την βενζίνη. Ήταν το σημείο που γινόταν η μείξη και προωθούσε το μείγμα στο θάλαμο καύσης. Τέλος απο την πρόσθια μεριά είχε τον θόλο της φτερωτής του ψυγειου μαζί με αυτήν... Ανταλλακτικό με ντέρτι σε λέω... Τελικά μετά από λίγη προσπάθεια κατάφερα να βρώ κάποιον που κάνει επισκευες σε αντλίες και τελικά την επισκεύασε . Το κόστος ευτυχώς δεν ήταν μεγάλο, γιατί του την πήγα στο χέρι έτοιμη αν και ο βαθμός δυσκολίας... ήταν... Μετα από λίγες μέρες λοιπόν την πήρα έτοιμη. Πολύ καλή δουλειά, άψογη θα έλεγα Τα άξιζε τα λεφτά του μέχρι τελευταίου ευρώ Όμως μόλις που ξεκινούσε η διαδικασία συναρμολόγησης... Να συναρμολογηθεί η αντλία πλήρως, γιατι είχα βγάλει κάποια άλλα κομμάτια που δεν είχαν σχέση και είχαν να κάνουν με το δέσιμο της μηχανής και του θόλου της φτερωτής, να κουμπωθεί η αντλία πάνω στην μηχανή και να μπούν τα 4 κολλάρα που ξεκινούσαν και καταλήγαν εκει, να βιδωθει η φτερωτή πάνω και να ασφαλιστούν οι δέκα βίδες που την συγκρατούσαν, να μπει το ελατηριάκι, η ασφάλειά της και η ντίζα του γκαζιου που ανάλογα με το πάτημα άνοιγε την αντλία λαδιού, να μπει το λουρι σωστά και να τοποθετηθεί το ψυγείο μαζί με ένα κλαπέτο που είχε και να μπει επιτέλους το υγρό για να τεσταριστεί η κυκλοφορία. Και όμως... πάλι έσταζε... ευτυχώς ένα από τα κολλάρα είχε κοπεί σε ένα σημείο και ήθελε αλλαγή. Έγινε και αυτή η αλλαγή συμπληρώθηκε το υγρό που έλειπε και είμασταν έτοιμοι! Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, άριστο θα έλεγα. Μετα από μια μεγαλη διαδρομή δεν διαπιστώθηκε ίχνος διαρροής και η θερμοκρασία κατα την διάρκειά της ήταν στην ιδανική στάθμη... Μετα απο αυτό δεν φοβάμαι τίποτα! Όλα είναι εύκολα λέμε! ΟΛΕ! Edited December 14, 2009 by L3g3nd
Legend Posted April 22, 2010 Author Posted April 22, 2010 (edited) Ιστορικό Επισκευής 21/04/2010 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κάλυψη του κάτω μέρους με προστατευτικό υλικό ΟΚ -Επισκευή ψαλιδιών ΟΚ -Επισκευή πρόσθιων θόλων ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. ΟΚ -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. ΟΚ (αλλάχτηκε 2η φορά) -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. ΟΚ -Επισκευή εξάτμισης - λείπουν λαστιχακια συγκράτησης. ΟΚ -Επισκευή Βάσεων μηχανής ΟΚ -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Αλλάχτηκαν οι πυκνωτές των πολλαπλασιαστών με μεγαλύτερους και ισχυρότερους. ΟΚ -Έγινε έλεγχος στα μπουζί (κατάξανθα - τέλεια καυση) και μεγάλωσα την απόσταση των ακίδων που κάνουν την ανάφλεξη (λόγω της αλλαγής των πυκνωτών) από 0.6 σε 0.7mm. ΟΚ -Αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης. ΟΚ -Επισκευάστηκε το πορτάκι του συνοδηγού που δεν έκλεινε ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Αλλαγή σπασμένης βαλβίδας όπισθεν ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Επισκευή αντλίας νερού λαδιού ΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Αααααα, κρουαζιέρα θα σε πάααωωω...Νο5 Μετά από πολύ καιρό, αποφάσισα να κάνω ένα μικρό σερβις στο ''blue cloud'' μου, μετά τον εξουθενωτικό αγώνα πλοήγησης που είχα την προηγούμενη Κυριακή και βέβαια προετοιμάστηκα για το ταξιδάκι της Πρωτομαγιάς! ΟΛΕ ΛΕΜΕ! -Αλλάχτηκαν οι πυκνωτές των πολλαπλασιαστών με μεγαλύτερους και ισχυρότερους. -Έγινε έλεγχος στα μπουζί (κατάξανθα - τέλεια καυση) και μεγάλωσα την απόσταση των ακίδων που κάνουν την ανάφλεξη (λόγω της αλλαγής των πυκνωτών) από 0.6 σε 0.7mm. -Αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης. -Επισκευάστηκε το πορτάκι του συνοδηγού που δεν έκλεινε και τώρα πια ο συνοδηγος μπορει να μπαίνει άνετα στο αυτοκίνητο -Τέλος βιδώθηκε (γιατι αν έχετε το θεό σας είχε ξεβιδωθεί από τους κραδασμούς!) το επάνω μέρος του καρμπυλατέρ! Το ευχάριστο είναι ότι είδα διαφορά στα ανοίγματα και γενικότερα απέκτησε περισσότερη ''σπιρτάδα''. Ετοιμοι για Λουτράκι Υ.Γ. Να ευχαριστήσω τον φίλο μου m.electronic για τις πολύτιμες συμβουλές του και την βοήθειά του Edited April 22, 2010 by L3g3nd
Legend Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 Την προηγούμενη Κυριακή έκανα βόλτα, καθώς είχα πολύ καιρό να βγάλω έξω το διαμαντάκι μου. Ο θερμοστάτης όμως είχε διαφορετική άποψη και είχε μουλαρώσει να μην αφήνει το νερό να κάνει κύκλωμα και βέβαια μια απόσταση 5 χιλιομέτρων να με αναγκάσει να την κάνω σε πάνω απο μια ώρα με τα σταμάτα ξεκίνα... Αφού σταμάτησα σε σίγουρο μέρος, προσπάθησα να δω τι φταίει. Τελικά διαπίστωσα ότι υπήρχε θερμοστάτης στο κύκλωμα ο οποίος ήταν τοποθετημένος λίγο πριν την εισαγωγή του νερού στο καπάκι του κινητήρα. Το κακό δεν αργησε να με βρει, αφού σπάσανε 2 από τις 4 10άρες βίδες που τον συγκρατούσαν πάνω στο καπάκι (είχανε να βγούν απο το καιρό που μπήκε για τελευταία φορά ο θερμοστάτης). Άρα έπρεπε να βγει το καπάκι και να πάει σε μηχανουργειο για να επισκευαστούν οι τρύπες. Σαν δουλεια όχι τόσο δύσκολη, όσο μπελαλίδικη... πάμε να βγάλουμε το καπάκι, βγήκαν όλες οι βίδες εκτός από μία... μετά από πολύ κοπο και έπειτα απο 2 ημέρες καταφέραμε και βγάλαμε την τελευταία βίδα του καπακιού και είναι στο μηχανουργείο για επισκευή.... Τόσο καλα...
Dim80A4Allroad Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Την προηγούμενη Κυριακή έκανα βόλτα, καθώς είχα πολύ καιρό να βγάλω έξω το διαμαντάκι μου. Ο θερμοστάτης όμως είχε διαφορετική άποψη και είχε μουλαρώσει να μην αφήνει το νερό να κάνει κύκλωμα και βέβαια μια απόσταση 5 χιλιομέτρων να με αναγκάσει να την κάνω σε πάνω απο μια ώρα με τα σταμάτα ξεκίνα... Αφού σταμάτησα σε σίγουρο μέρος, προσπάθησα να δω τι φταίει. Τελικά διαπίστωσα ότι υπήρχε θερμοστάτης στο κύκλωμα ο οποίος ήταν τοποθετημένος λίγο πριν την εισαγωγή του νερού στο καπάκι του κινητήρα. Το κακό δεν αργησε να με βρει, αφού σπάσανε 2 από τις 4 10άρες βίδες που τον συγκρατούσαν πάνω στο καπάκι (είχανε να βγούν απο το καιρό που μπήκε για τελευταία φορά ο θερμοστάτης). Άρα έπρεπε να βγει το καπάκι και να πάει σε μηχανουργειο για να επισκευαστούν οι τρύπες. Σαν δουλεια όχι τόσο δύσκολη, όσο μπελαλίδικη... πάμε να βγάλουμε το καπάκι, βγήκαν όλες οι βίδες εκτός από μία... μετά από πολύ κοπο και έπειτα απο 2 ημέρες καταφέραμε και βγάλαμε την τελευταία βίδα του καπακιού και είναι στο μηχανουργείο για επισκευή.... Τόσο καλα... Φιλαράκο................. γιατί δεν πήρες τηλ. ??? Μία μπακαλίδικη θεραπεία του κολλημένου θερμοστάτη είναι.............. "Ελαφρύ χτύπημα με Ματσόλα (λαστιχένιο σφυρί)" και............ κατά 90% ξεκολάει . Άντε......... Καλή Συνέχεια και Καλές Βόλτες . Δημήτρης
lekoS3 Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Τελος καλο, ολα καλα Πανο! ....και ξανα προς την δοξα τραβα!!!
Legend Posted February 20, 2011 Author Posted February 20, 2011 (edited) Ιστορικό Επισκευής 20/02/2011 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κάλυψη του κάτω μέρους με προστατευτικό υλικό ΟΚ -Επισκευή ψαλιδιών ΟΚ -Επισκευή πρόσθιων θόλων ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. ΟΚ -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. ΟΚ (αλλάχτηκε 2η φορά) -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. ΟΚ -Επισκευή εξάτμισης - λείπουν λαστιχακια συγκράτησης. ΟΚ -Επισκευή Βάσεων μηχανής ΟΚ -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Αλλάχτηκαν οι πυκνωτές των πολλαπλασιαστών με μεγαλύτερους και ισχυρότερους. ΟΚ -Έγινε έλεγχος στα μπουζί (κατάξανθα - τέλεια καυση) και μεγάλωσα την απόσταση των ακίδων που κάνουν την ανάφλεξη (λόγω της αλλαγής των πυκνωτών) από 0.6 σε 0.7mm. ΟΚ -Αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης. ΟΚ -Επισκευάστηκε το πορτάκι του συνοδηγού που δεν έκλεινε ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Αλλαγή σπασμένης βαλβίδας όπισθεν ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Επισκευή αντλίας νερού λαδιού ΟΚ Αλλαγή αυτής ΟΚ -Αλλαγή πρόσθιας μάσκας - σήματος - στεφανιών προβολέων - φρυδιου καπω ΟΚ -Αλλαγή θερμοστάτη ΟΚ -Αλλαγή μάσκας - σήματος μάσκας ΟΚ -Αλλαγή στεφανιών προβολέων ΟΚ -Αλλαγή φρυδιού καπω ΟΚ -Αλλαγή ρελέ φωτών πορείας ΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Σήμερα λοιπόν, είχαμε δουλειές με φούντες ή μάλλον αν το θέλετε καλύτερα δουλειές με πολύ μουτζούρα! Τι εννοώ: Εγερτήριο απο το νωρίς το πρωϊ με μια γρήγορη βόλτα - αεροπορία Μαρούσι - Χαϊδάρι, στο σημείο που είχε στηθεί το ''χειρουργείο'' για το πληγωμένο μου DKW. Μετα τα απαραίτητα καφεδάκια και τα σφολιατοειδή, ξεκινήσαμε να λύσουμε την προβληματική επισκευασμένη αντλία νερού λαδιού, με την αρτι αφειχθείσα απο Ολλανδία την Παρασκευή νέα (καλα, μεταχειρισμένη ήταν) αντλία νερού λαδιού. Κάνοντας την προεργασία, σκάει μύτη και ο doctor m.electronic με το επισκευασμένο καπάκι - καινούργιο θερμοστάτη και αρκετή φλατζόκολλα Η διαδικασία ήταν επίπονη, αλλά άξιζε τον κόπο, το DKW ετοιμάστηκε και ήταν έτοιμο για την δοκιμαστική του βόλτα Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι η θερμοκρασία μετά από ένα σημείο και έπειτα δεν ανέβαινε με την καμία - πράγμα που κάνουν και τα καινούργια Audi και βέβαια κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την θερμοκρασία... Μπήκε και η καινούργια του μάσκα - τα διακοσμητικά των φαναριών - η κόχη του παρ - μπρίζ και βέβαια το original δοχείο νερού που ήρθε μαζί με τα άλλα απο το φίλο μου τον Wiro απο Ολλανδια Δεν χρειάζεται να πω ότι έγινε κουκλι Θεωρώ ότι μετά και την τελευταία επισκευή, ότι έχω ολοκληρώσει ένα πολύ μεγάλο κύκλο επιδιορθώσεων και ότι πλέον το αυτοκίνητο μπορει να κινηθεί χωρίς πρόβλημα κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα χωρίς να με προβληματίζει κάτι το ιδιαίτερο Pan8ir - τον επόμενο χειμώνα έρχομαι Ονειρούπολη λέμε! ΟΛΕ! Edited February 28, 2011 by L3g3nd
kostas_7 Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 (edited) Ιστορικό Επισκευής .... Λοιπόν ξέρεις τι λέω,να βάλουμε από μισά 5 εγώ 5 εσύ να πάρουμε μια μαστανγκ κάμπριο του 71 αν δεν με απατά η μνήμη,τι λες ρε μεγάλε; Το μόνο κακό που έχει είναι το πράσινο χρώμα της Edited February 20, 2011 by L3g3nd
simon a4 Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Πανουλη δεν την κανεις για Ελβετια που εχει και ψυχρο κλιμα? Αποκλειεται να εχεις εδω προβλημα με τις θερμοκρασιες!!!
Legend Posted February 20, 2011 Author Posted February 20, 2011 Πανουλη δεν την κανεις για Ελβετια που εχει και ψυχρο κλιμα? Αποκλειεται να εχεις εδω προβλημα με τις θερμοκρασιες!!! Ευκολα!
Dim80A4Allroad Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Ευκολα! Εγώ....... το έστειλα το πρόγραμμα............. αλλά......... κάποιοι κάνουν τον Made in China . Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Περιμένουμε με αγωνία DIY ή έστω φωτογραφίες έρωτα.. Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now