Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Πανούλη,σε πολλά απο αυτά μπορώ να σε βοηθήσω...πάρε τηλ.

Posted (edited)

Χρωματάκια χρωματακια.... πειτε μου κάποια άποψη, αν και το μπλέ - άσπρο είναι αυτό που 8α φορε8ει πολυ...

 

1_copy.jpg1a_copy.jpg2_copy.jpg

2a_copy.jpg3_copy.jpg3a_copy.jpg

4_copy.jpg5_copy.jpg4a_copy.jpg

7_copy.jpg6a_copy.jpg6_copy.jpg

Edited by Legend
Posted
Χρωματάκια χρωματακια.... πειτε μου κάποια άποψη, αν και το μπλέ - άσπρο είναι αυτό που 8α φορε8ει πολυ...

 

Μπλε-άσπρο :new_thumright:

Posted

Λευκή οροφή με σιέλ αμάξωμα. :new_thumright:

Posted

Φιλε Πανο σορρυ που θα σου τη σπασω αλλα το μπλε-ασπρο θυμιζει ταξι Θεσσαλονικης.Εγω θα προτεινω σιελ-μαυρο.

 

Φιλικα Σιμος ;):new_thumright:

Posted

H οροφη σιγουρα ασπρη ..... για το αμαξι μπορεις να επιλεξεις η κυπαρρυσι η κοκκινο :new_thumright:

Posted

Κοιτάξτε... να το πιάσουμε δημοκρατικά το θέμα... όπως καταλαβαίνετε η ψήφος μου μετράει at least για 1 τρις ψήφους (πάντα δημοκρατικά) οπότε μάλλον άσπρο - μπλε θα γίνει... (το κόκκινο και τα παρεμφερή του τα σιχαίνομαι, οπότε μην το προτίνετε καν) :P:

Posted

εγω λεω να το βαψετε ολο μπλε........χιχιχιχι....

 

 

περα απο τη πλακα νομιζω ενα εντονο μλεδακι του παει...

Posted

Καλες δουλειες φιλε μου. Καλο μερακι και καλη ορεξη.

Το αποτελεσμα παντα ανταμοιβει τον κοπο αυτων των ωρων.

Posted
Χρωματάκια χρωματακια....

 

post-3-1184937454_thumb.jpg

 

φίλε μου αυτό μου κάνει πολύ... :new_thumright: αλλά πάντα η τελική απόφαση δική σου!!! :thumbsup:

Posted

Εγώ είμαι υπερ του σιελ + άσπρη οροφή...μαζί με τα χρώμια θα κάνει πολύ καλό συνδυασμό και θα αναδειχθεί σε 60-70s classic... :speak_cool:

 

Πόσο κόστισε θέλω να ξέρω...γιατί έχουμε σε ακινησία ένα Volvo 164 του παππού και... :whistling:

Βέβαια άλλο Straight Six >3000cc είχα υπόψην, αλλά τουλάχιστον παραμένει πισωκίνητο (sorry Audi)...

Posted
Χρωματάκια χρωματακια.... πειτε μου κάποια άποψη, αν και το μπλέ - άσπρο είναι αυτό που 8α φορε8ει πολυ...

 

post-3-1184937292_thumb.jpgpost-3-1184937316_thumb.jpgpost-3-1184937331_thumb.jpg

post-3-1184937350_thumb.jpgpost-3-1184937365_thumb.jpgpost-3-1184937383_thumb.jpg

post-3-1184937399_thumb.jpgpost-3-1184937416_thumb.jpgpost-3-1184937430_thumb.jpg

post-3-1184937495_thumb.jpgpost-3-1184937477_thumb.jpgpost-3-1184937454_thumb.jpg

 

 

Εγωωωωω,Εγωωωωω θα σε σωσω παλι..... :unsure::huh::blink:

 

Παρε ενα τηλ τον Βασιλειο, οχι τον Μεγα βρε, παει αυτος,ανπαυεται...

τον αλλον Κωτετσιο νομιζω :P καπως ετσι τεσπα και πες του να σε βοηθησει ο....σκυλος του :angel:

 

Εγγυημενα Παναη,μην ακους κανεναν αλλον. :lick::lick::lick:

Posted
τον αλλον Κωτετσιο νομιζω :P καπως ετσι τεσπα και πες του να σε βοηθησει ο....σκυλος του :angel:
Δε μπορεί τώρα γιατί απότι άκουσα έχει... ψυχολογικά προβλήματα γιατί τσακώθηκε η Ευριδίκη με τον μπαμπά του... :new_lol::offtopic:
  • 4 weeks later...
Posted

Μπράβο Πάνο συγχαρητήρια για το project ανακατασκευής που ξεκίνησες! Άντε να αυξάνονται οι κλασσικοί.....

Σχετικά με το χρώμα θα πρότεινα είτε το ίδιο που είναι τώρα είτε κάποιο αυθεντικό χρώμα από αυτά που κυκλοφορούσε το μοντέλο.....

Posted

Αντιγράφω μέρος ένος άρθρου του David Wilkins στην "Independent" (15.2.05) με τίτλο: CLASSIC CARS DKW F102: origin of the species

 

............

In 1958, Daimler-Benz bought 87.8 per cent of Auto Union. It was later to sell the company to Volkswagen in two stages in 1965 and 1966 but Daimler- Benz's short period of ownership was decisive. Development effort was stepped up, bearing fruit with the introduction of the new DKW F102 in March 1964.

 

The F102's styling was bang up-to-date and the car incorporated a number of advanced technical features such as inboard front disc brakes. But the F 102 was a new car that was initially available only with an old- fashioned engine - a three cylinder two-stroke unit, this time with a capacity of 1.2 litres. Sales suffered as a result. But Auto Union's departing owners, Daimler-Benz, had also funded the development of a new 1.7 litre four-stroke engine that would do a much more convincing job of shifting the F102 down the Autobahn; it had a notably high compression ratio (11.2 to 1) and displayed a distinctly sporty character. At the same time as this engine was introduced in September 1965, the frontal styling was updated, with the existing round headlamps being replaced by rectangular units.

 

Internally, the modified car was known as the F103, but clearly, a way had to be found to communicate the fact that the F102 had seen some fundamental improvements. The obvious way to do that was with a new name; Audi, last used in 1939, was chosen.

 

At first, there was some confusion; the car was initially known simply as `Audi', although as variants on the original 72 horsepower version were introduced, they were labelled Audi 60, Audi 80 and Audi 75, depending on power output. The top model was named Audi Super 90.

 

Gradually, Audi became established as the company's brand, rather than as a model name, and all doubt was removed with the introduction of the new Audi 100 in 1969, which as its name suggested had a 100bhp engine - its styling was similar to that of the F 102, but stretched in length, so the effect was sleeker and sportier.

 

The F102 was quietly dropped in 1966, and its Audi derivative continued until 1972.

  • 4 weeks later...
Posted (edited)
Ιστορικό Επισκευής 18/7/2007

 

-Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ

-Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK

-Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ

-Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK

-Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμή η αλλαγή με παραφλού

-Επισκευή καρμπιλατέρ. OK

-Αλλαγή ελλατωματικού κολλάρου - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK

-Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK

-Ντίζα - Σιδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic

-Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ

-Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ

-Αλλαγή Μπουζί ΟΚ

-Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. κατα 90%

-Αλλαγή πλατινών. Δεν εγινε, 8α γίνει - Εκκρεμεί η αγορά τάπας πλατινοφόρου

-Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. υπο κατασκευή - προσωρινή επισκευή

-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά

-Πλύσιμο. Εξωτερικό ΟΚ - εκκρεμεί το εσωτερικό

-Ελαστικά. Αλλαγή 3 ελαστικών με μεταχειρισμένα, εκκρεμούν τα υπόλοιπα + η ρεζέρβα και αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13

-Πυροσβεστήρας ΟΚ

-Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών. (επισκευή Φλοτέρ - Αυτόματου - ενδεχόμενη αντικατάσταση δυναμο -> alternator - επισκευή καλοριφέρ.) ρυ8μιση φωτών

-Τοπο8έτηση Ραδιοκασετώφωνου Εποχής (Blaupunkt - Δώρο απο τον m.elecrtonic- Ευχαριστώωω!).

-Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών.

-Μοκέτες Κα8αρισμός - Επισκευή.

-Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.

-Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω.

-Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών.

-Αγορά πίσω φαναριών.

-Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών.

-Αλλαγή σπασμένου τριγώνου τζαμιου, πισω αριστερά.

-Ευθυγράμιση - Ζυγοστά8μιση.

-Αγορά Service Manual.

-Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι.

-Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι.

-Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης.

-Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης - βρέ8ηκε το σφάλμα - αλλαγή τάπας ψυγείου.

-Αλλαγή του υγρου συστήματος ψύξης με παραφλού - αντιψυκτικό.

-Αξιολόγηση απο ΦΙΛΠΑ ή ΕΛΠΑ

 

ΕΤΟΙΜΟ :)

 

Το εργαλείο κα8αρίστηκε το εσωτερικό του και οι μοκέτες κα8αρίστηκε ο πίσω χώρος (βρήκα σπίρτα του...1979!!!) και βγήκαν κάποιες επιπλέον πατέντες που είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Βγήκε το δυναμο και είναι για επισκευή, πιστεύω την κυριακή να είναι έτοιμο για βολτούλα :)

Edited by Legend
Posted

Πάνο μου κάνει εντύπωση που δεν βλέπω να έχεις στη λίστα σου γενική επισκευή μηχανής. Δεν χρειάζεται;

 

Πάντως εάν πρόκειται να κάνεις σημαντικές μηχανικές εργασίες ίσως θα πρέπει να σκεφτείς αν θα τις κάνεις πριν ή μετά το βάψιμο. Εγώ το έβαψα πρώτα και το μετάνιωσα γιατί ο μηχανικός στη συνέχεια μου έκανε μία-δυό γρατσουνιές

Posted (edited)
Πάνο μου κάνει εντύπωση που δεν βλέπω να έχεις στη λίστα σου γενική επισκευή μηχανής. Δεν χρειάζεται;

 

Πάντως εάν πρόκειται να κάνεις σημαντικές μηχανικές εργασίες ίσως θα πρέπει να σκεφτείς αν θα τις κάνεις πριν ή μετά το βάψιμο. Εγώ το έβαψα πρώτα και το μετάνιωσα γιατί ο μηχανικός στη συνέχεια μου έκανε μία-δυό γρατσουνιές

 

 

Φίλε μου την μηχανική επισκευή 8α την κάνω και εγώ μετά το βάψιμο και προληπτικά, αφού μηχανικά είμαι μια χαρά. Το μοναδικό μηχανικό πρόβλημα ήταν η χαλασμένη μεμβράνη στην αντλία υποπίεσης της βενζίνης. Υπάρχουν δυστυχώς από ότι βλέπεις πολλά 8έματα προς επίλυση ;)

 

Το αυτοκίνητο, ειδικά μετά την επισκευή του δυναμό 8α είναι στα αλήθεια ...αυτοκίνητο. Και με το πρόβλημα που είχε (το ότι δεν φόρτιζε την μπαταρία) κινούταν κανονικότατα, αλλά πλέον 8α είναι αυτόνομο. Θα μπορώ να κινούμαι άνετα σε κανονική εμβέλεια χωρίς πρόβλημα, αφού μηχανικά είμαι οκ, με ''καλα'' λάστιχα, και φτιαγμένα φρένα. Τουλάχιστον δεν είμαι εκτε8ειμένος! Τα υπόλοιπα 8έματα αφορούν την αισθητική αναβάθμιση και μόνο, αν και περιμένω να μου βγούν ακόμα κάποια 8έματα.

Edited by Legend
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ιστορικό Επισκευής 24/7/2007

 

-Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ

-Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK

-Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ

-Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK

-Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμή η αλλαγή με παραφλού

-Επισκευή καρμπιλατέρ. OK

-Αλλαγή ελλατωματικού κολλάρου - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK

-Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK

-Ντίζα - Σιδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic

-Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ

-Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ

-Αλλαγή Μπουζί ΟΚ

-Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. κατα 90%

-Αλλαγή πλατινών. Δεν εγινε, 8α γίνει η τάπα πλατινοφόρου βρέθηκε!-Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. υπο κατασκευή - προσωρινή επισκευή

-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά πολλά σκουπίδια απο το ντεπόζιτο

-Πλύσιμο. Εξωτερικό ΟΚ - εκκρεμεί το μισο εσωτερικό

-Ελαστικά. Αλλαγή 3 ελαστικών με μεταχειρισμένα, εκκρεμούν τα υπόλοιπα + η ρεζέρβα και αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13

-Πυροσβεστήρας ΟΚ

-Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος). επισκευή Φλοτέρ - επισκευή καλοριφέρ. ρυ8μιση φωτών

-Αλλαγή - Αυτόματου - Επισκευή δυναμο (καρβουνακια), αλλαγή λαμπών φλάς ΟΚ Δυστυχώς το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά συνεχίζεται.

-Τοπο8έτηση Ραδιοκασετώφωνου Εποχής (Blaupunkt - Δώρο απο τον m.elecrtonic- Ευχαριστώωω!).

-Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών.

-Μοκέτες Κα8αρισμός - Επισκευή.

-Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.

-Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω.

-Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών.

-Αγορά πίσω φαναριών.

-Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών.

-Αλλαγή σπασμένου τριγώνου τζαμιου, πισω αριστερά.

-Ευθυγράμιση - Ζυγοστά8μιση.

-Αγορά Service Manual.

-Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι.

-Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι.

-Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης.

-Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης - βρέ8ηκε το σφάλμα - αλλαγή τάπας ψυγείου.

-Αλλαγή του υγρου συστήματος ψύξης με παραφλού - αντιψυκτικό. Γέμισμα με αντιψυκτικό

-Αξιολόγηση απο ΦΙΛΠΑ ή ΕΛΠΑ

 

ΕΤΟΙΜΟ :)

 

 

- Το εργαλείο κα8αρίστηκε το εσωτερικό του και οι μοκέτες κα8αρίστηκε ο πίσω χώρος (βρήκα σπίρτα του...1979!!!) και βγήκαν κάποιες επιπλέον πατέντες που είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Βγήκε το δυναμο και είναι για επισκευή, πιστεύω την κυριακή να είναι έτοιμο για βολτούλα :)΄

 

- Το αυτοκίνητο επανέκτησε την αυτονομία του, (αλλαγή Αυτόματου επισκευή δυναμο), αλλα το πρόβλημα στα ηλεκτρικά συνεχίζεται, δυστυχώς. Το επόμενο βήμα είναι να κα8αριστόύν οι επαφές της ασφαλειο8ήκης) ή να επισκευτώ ηλεκτρολογο. Το ντεπόζιτο ειναι γεμάτο, και η ένδειξη του ρεζερβουάρ, δειχνει να δουλευει, 8α εξεταστει εν καιρώ του λόγου το αλη8ες. Αυτά!

 

m.electronic 1000 Θενκ Γιου! Ο ντοκτορ οπερεητ!!!!! :new_lol:

Edited by Legend
Posted (edited)

Δηλ Πανουκο αν ολα πανε καλα,

την ανοιξη θα ειναι ετοιμο για εξορμησεις.

:bravo::bravo::bravo:

 

Υ.Γ αντε κουραγιο ρε φιλε και θα σε ανταμιψει και αυτο με την σειρα του μολις τελειωσει ;)

Edited by Thomas-1.8T
Posted

Πανούλη κουράγιο είσαι πολύ κοντά στο τέλος και τότε το DKW σου θα σε ανταμείψει για όλους του κόπους σου ;):thumbsup:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.