Jump to content

A3 TQ 150PS


kozadin

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα και από μένα.

Έχω ένα Α3 1.8 TQ με τον κινητήρα ARX και 150ps. Το turbo είναι το S03sport.

Υπάρχει κάτι εύκολο που μπορώ να κάνω για να αποδίδει τα 180ps των ARY κινητήρων. Όπως μόνο αύξηση των bar στο turbo? ή δεν είναι τόσο εύκολη η ιστορία αυτή;.

Επίσης με πρόγραμμα, φίλτρο, εξάτμιση θα μπορέσει να αποδώσει τα 220PS που δίνουν τα αντίστοιχα των 180ps μαμά;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχω την εντυπωση οτι τα 150αρια βγαινουν με κο3 και ko3s.

Αυτο σημαινει οτι θα παιξεις κοντα στα 200..

Αν ομως κανω λαθος και φορας την κο3s τοτε με ενα προγραμμα καλο+εξατμιση απο καταλυτες και πισω+ενα φιλτρακι πχ k&n,green(panel)τοτε σε ανοιγμα με μαμα 225 ΤΤ/s3 θα εισαι μπροστα.

 

p.s

Ξαναλεω...καλο προγραμμα !!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα και από μένα.

Έχω ένα Α3 1.8 TQ με τον κινητήρα ARX και 150ps. Το turbo είναι το S03sport.

Υπάρχει κάτι εύκολο που μπορώ να κάνω για να αποδίδει τα 180ps των ARY κινητήρων. Όπως μόνο αύξηση των bar στο turbo? ή δεν είναι τόσο εύκολη η ιστορία αυτή;.

Επίσης με πρόγραμμα, φίλτρο, εξάτμιση θα μπορέσει να αποδώσει τα 220PS που δίνουν τα αντίστοιχα των 180ps μαμά;

Τον ίδιο κωδικό μοτέρ φοράω και εγώ και πράγματι είναι η K03s που σημαίνει ότι με βελτίωση 1ου σταδίου (Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση) θα ξεπεράσεις τους 220ίππους... με ένα πρόγραμμα θα είσαι κοντά στα 210 στρόφαλο

Link to comment
Share on other sites

K03S φορας και με φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση θα φτασεις περιπου στα 220 αλογακια.

 

η αυξηση των bar στη τουρμπινα ερχετε με το προγραμμα ; )

Link to comment
Share on other sites

Εάν κατάλαβα ,ψάχνεις για φτηνές λύσης..

Χωρίς αύξηση πίεσης δεν γίνεται δουλεία

Δυστυχώς παίζεις με την φωτιά εάν η αύξηση γίνει μόνο στην πίεση (bleed valve),και όχι και στο πρόγραμμα....

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ. Αντιληπτό. Απλά ήθελα να ξερω αν ο ήδη υπάρχον εγκέφαλος μπορεί να αντεπεξέλθει απο μόνος του σε αύξηση της πίεσης της τουρμπίνας (μέσα σε κάποια όρια βέβαια).

Link to comment
Share on other sites

σε ολα τα αυτοκινητα γινεται ενα ειδος ξεγελασματος της μοναδας και εχουμε αυτη την αυξηση της πιεσης και γενικα την γεναιοδωρια της σε ρυθμισεις και διορθωσεις...

Link to comment
Share on other sites

Εάν κατάλαβα ,ψάχνεις για φτηνές λύσης..

Χωρίς αύξηση πίεσης δεν γίνεται δουλεία

Δυστυχώς παίζεις με την φωτιά εάν η αύξηση γίνει μόνο στην πίεση (bleed valve),και όχι και στο πρόγραμμα....

 

 

Οχι. Δεν είναι ζητημα χρηματων. Οπώς εγραψα και στο προηγούμενο post αναρωτιώμουν αν ο εγκεφαλος μοπρει να αντεπεξέλθει μόνος του σε σήκωμα πίεσης ωστε να φτάσεις τα 180 ps όπως οι μαμα κινητήρες ARY. Απο εκεί και πέρα είναι ξέρω οτι είναι δεδομένο το οτι θέλεις νεο πρόγραμμα.

Και κάτι τελευταίο.... η εξάτμιση στο πακετο ΦΠΕ πόση διαφορά κάνει; Αν δεν αντικατασταθεί. Ένεκα παιδιών - συζυγου :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Δεν είναι ζητημα χρηματων. Οπώς εγραψα και στο προηγούμενο post αναρωτιώμουν αν ο εγκεφαλος μοπρει να αντεπεξέλθει μόνος του σε σήκωμα πίεσης ωστε να φτάσεις τα 180 ps όπως οι μαμα κινητήρες ARY. Απο εκεί και πέρα είναι ξέρω οτι είναι δεδομένο το οτι θέλεις νεο πρόγραμμα.

Και κάτι τελευταίο.... η εξάτμιση στο πακετο ΦΠΕ πόση διαφορά κάνει; Αν δεν αντικατασταθεί. Ένεκα παιδιών - συζυγου :whistling:

Υποτίθεται ο εγκέφαλος μπορεί να κάνει διόρθωσης στο καύσιμο, μέχρι πίεση 0.7 bar άλλα δεν είναι πολύ-δοκιμασμένο.

Τους περισσότερους ίππους τους παίρνεις με το πρόγραμμα, οπόταν θα είσαι happy και χωρίς εξάτμιση..

 

Από την άλλη όμως καλύτερα να πας για πρόγραμμα με εξάτμιση (εάν έχεις σκοπό να βάλεις), για να είναι πιο σωστό το πρόγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να έχεις κοψίματα αν ανεβάσεις μόνο την πίεση χωρίς διόρθωση στους χάρτες καυσίμου.. χωρίς πρόγραμμα δηλαδή..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να έχεις κοψίματα αν ανεβάσεις μόνο την πίεση χωρίς διόρθωση στους χάρτες καυσίμου.. χωρίς πρόγραμμα δηλαδή..

 

 

Μιχάλης

Γιατί να κάνει κοψίματα?

 

Ο εγκέφαλος έχει self-learning mode. Δηλαδή αντιλαμβάνεται ότι έχει λάθος μίγμα, (μέσο λάμδα) το διορθώνει ,και το γράφει σε προσωρινή μνήμη στην ECU, για να μην ξανακάνει το ίδιο λάθος..

Aρα το καυσιμο θα ειναι οκ

 

Μέχρι 0.7bar ο εγκέφαλος μπορεί να διόρθωση το μίγμα μέσο του self-learning…

 

 

Προς θεού, δεν το προτείνω. Γιατί μέχρι να γίνει η διόρθωση το αμάξι θα δουλεύει λάθος . Σε περίπτωση reset του ECu θα χρειαστεί να ξανακάνει τις ρυθμίσεις.

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Γιατί να κάνει κοψίματα?

 

Ο εγκέφαλος έχει self-learning mode. Δηλαδή αντιλαμβάνεται ότι έχει λάθος μίγμα, (μέσο λάμδα) το διορθώνει ,και το γράφει σε προσωρινή μνήμη στην ECU, για να μην ξανακάνει το ίδιο λάθος..

Aρα το καυσιμο θα ειναι οκ

 

Μέχρι 0.7bar ο εγκέφαλος μπορεί να διόρθωση το μίγμα μέσο του self-learning…

 

 

Προς θεού, δεν το προτείνω. Γιατί μέχρι να γίνει η διόρθωση το αμάξι θα δουλεύει λάθος . Σε περίπτωση reset του ECu θα χρειαστεί να ξανακάνει τις ρυθμίσεις.

Πολλες φορες το self-learning οπως λες μπορει να φερει αλλα προβληματα οπως την αντικατασταση των αιστητηρων λ αφου αυτοι κανουν την περισσοτερη δουλεια για την διορθωση του μειγματος και την σωστη λειτουργια του μοτερ ...αφου 8ες να κανεις βελτιωση καντην σωστα ,βαλε μια καλη και αθορυβη εξατμιση (μπορει να γινει),βαλε ενα πανελ φιλτρο στο φιλτροκουτι,και μετα ενα καλο προγραμμα,με αυτα θα πας στα 200-220,και δεν θα εχεις κανενα προβλημα ουτε με διακοπες ουτε με καυσαερια ουτε με τιποτα....

Link to comment
Share on other sites

Πολλες φορες το self-learning οπως λες μπορει να φερει αλλα προβληματα οπως την αντικατασταση των αιστητηρων λ αφου αυτοι κανουν την περισσοτερη δουλεια για την διορθωση του μειγματος και την σωστη λειτουργια του μοτερ ...αφου 8ες να κανεις βελτιωση καντην σωστα ,βαλε μια καλη και αθορυβη εξατμιση (μπορει να γινει),βαλε ενα πανελ φιλτρο στο φιλτροκουτι,και μετα ενα καλο προγραμμα,με αυτα θα πας στα 200-220,και δεν θα εχεις κανενα προβλημα ουτε με διακοπες ουτε με καυσαερια ουτε με τιποτα....

 

 

Ο αισθητήρας anyway δουλεύει συνέχεια.

Το πρόβλημα που λεει ο mangp μπορεί να προκληθεί στο λάμδα από τις ψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων λόγο φτωχού μίγματος που προκαλούνται λόγο τις αύξησης πίεσης, χωρίς ανάλογο καύσιμο....Θα διορθωθεί με το self learning, αλλά μέχρι να το διορθώσει .....

 

Γιαυτο καλύτερα πρόγραμμα κατευθείαν

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ο αισθητήρας anyway δουλεύει συνέχεια.

Το πρόβλημα που λεει ο mangp μπορεί να προκληθεί στο λάμδα από τις ψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων λόγο φτωχού μίγματος που προκαλούνται λόγο τις αύξησης πίεσης, χωρίς ανάλογο καύσιμο....Θα διορθωθεί με το self learning, αλλά μέχρι να το διορθώσει .....

 

Γιαυτο καλύτερα πρόγραμμα κατευθείαν

και το κόστος του πόσο ανέρχεται?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα: έχω το Audi A3 1.8T quattro 150ps,μοντέλο 2002, αν δεν κάνω λάθος με ARX κινητήρα κι απ ό,τι διάβασα πριν, με φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση, θα πάω στα 220ps περίπου.

 

Επειδή σκέφτομαι για custom πρόγραμμα (πιθανόν overload) θα ήθελα πριν να το βάλω, να ξεκαθαρίσω τις αλλαγές σε εξάτμιση και φίλτρο.

 

Με δεδομένο ότι μ ενδιαφέρει περισσότερο η ασφαλής και αξιόπιστη βελτίωση (κι όχι αν θα κερδίσω 5-10ps επιπλέον), θα θελα να ρωτήσω :

- Είναι καλή ιδέα να φορέσω την εξάτμιση του S3? Ταιριάζει?

- Το φίλτρο είναι απαραίτητο να αλλαχθεί?

 

Δεν έχω μπεί ποτέ μου σε αντίστοιχη διαδικασία προγραμματισμού και βελτιώσεως, οπότε οποιαδήποτε άλλη συμβουλή θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα: έχω το Audi A3 1.8T quattro 150ps,μοντέλο 2002, αν δεν κάνω λάθος με ARX κινητήρα κι απ ό,τι διάβασα πριν, με φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση, θα πάω στα 220ps περίπου.

 

Επειδή σκέφτομαι για custom πρόγραμμα (πιθανόν overload) θα ήθελα πριν να το βάλω, να ξεκαθαρίσω τις αλλαγές σε εξάτμιση και φίλτρο.

 

Με δεδομένο ότι μ ενδιαφέρει περισσότερο η ασφαλής και αξιόπιστη βελτίωση (κι όχι αν θα κερδίσω 5-10ps επιπλέον), θα θελα να ρωτήσω :

- Είναι καλή ιδέα να φορέσω την εξάτμιση του S3? Ταιριάζει?

- Το φίλτρο είναι απαραίτητο να αλλαχθεί?

 

Δεν έχω μπεί ποτέ μου σε αντίστοιχη διαδικασία προγραμματισμού και βελτιώσεως, οπότε οποιαδήποτε άλλη συμβουλή θα ήταν ευπρόσδεκτη.

καμμία πρόταση σχετικά με τη συγκεκριμένη βελτίωση? :unsure:

 

Να συμπληρώσω ότι με προβληματίζει το φίλτρο μήπως λόγω αυξημένης σκόνης καίω ευκολότερα τον ΜΑΦ..

Link to comment
Share on other sites

Για τον maf, να σου πω, εγώ τον έχω αλλάξει μία φορά στα 3 χρόνια που το έχω βελτιωμένο το αυτοκίνητο και με ελεύθερο φίλτρο.. Εκτός των άλλων έχει φτάσει και στα όριά του από πλευράς μετρήσεων.. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ν'ανησυχείς ιδιαίτερα..

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.