Supermanboy Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 (edited) Παιδιά καλησπέρα σε όλους.Είχα υποσχεθεί πριν από καιρό ότι θα κάνω ένα topic σχετικά με την εξωτερική θερμοκρασία που δεν είναι ενεργοποιημένη σε A3 με single DIS(Driver Information System) καντράν(καντράν με την μισή οθόνη ενεργοποιημένη).Οφείλω να προειδοποιήσω πως δεν είναι κάτι απλό και πολύ εύκολο για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά και δεν έχει πιάσει κατσαβίδι στην ζωή του!Δουλεύει πάντως 100% χωρίς να δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην λειτουργία του καντράν αφού στην ουσία το καντράν φτιάχτηκε για να υποστηρίζει και να εμφανίζει αυτήν την λειτουργία!!!Όλα ξεκίνησαν με μια φωτογραφία που είχα δει σε κάποιο topic εδώ μέσα και είχα δει από την φωτογραφία του καντράν του φίλου ότι είχε ενεργοποιημένη και έβλεπε την εξωτερική θερμοκρασία χωρίς τίποτα άλλο(trip computer δηλαδή).Να ξεκαθαρίσω ότι τα μοντέλα που έχουν trip computer έχουν όλα την ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας αλλά έχουν επίσης και την μεγάλη οθόνη(την διπλή όπως λέω εγώ)Full Fis με την κατανάλωση και τις πληροφορίες σταθμού από το εργοστασιακό κασετόφωνο/cd player χωρίζουν με άλλα λόγια την μεγάλη οθόνη στα τρία με διαχωριστική γραμμή και σε κάθε πλάισιο έχουν και τις προηγούμενες πηροφορίες.Αμέσως μετά από αυτό έστειλα ένα μήνυμα στο παλικάρι αλλά δεν είχε ιδέα πως γινότανε αυτό.Εκείνος το είχε από την αρχή όταν το είχε πάρει το όχημα.Επόμενο βήμα ο τρελιάρης Κύπριος Πανίκος στον οποίο χρωστάω το έναυσμα να ξεκινήσω.Δοκιμάσαμε μαζί με τον Πανίκο να το ενεργοποιήσουμε απο το VAGCOM αλλά βλέπεις ο γερμανός δεν είναι χαζός!Αυτό που μου έλειπε ήταν ο εξωτερικός αισθητήρας θερμοκρασίας.Όσο και αν έψαξα μέσα στην μηχανή δεν τον βρήκα πουθενά κρυμμένο.Βλέπετε στα μοντέλα που δεν υπάρχει στον προφυλακτήρα ο αισθητήρας , το αμάξι για να οδηγήσει το κλίμα πέρνει εντολή από τον αισθητήρα αέρα ο οποίος έχει σχεδόν πάντα την θερμοκρασία του εξωτερικού αέρα κάτι που είναι πολύ κοντά στην εξωτερική θερμοκρασία με διαφορά 0,2 βαθμών κελσίου και είναι έτη φωτός μακριά από ποιότητα και ακρίβεια από αυτόν που θα τοποθετήσουμε εμείς!!!Ένα απόγευμα λοιπόν βρήκα ένα ίδιο αμάξι με το δικό μου και σκύβω να δω και "ΝΑ Ο ΜΑΓΚΑΣ".Στερεωμένος στον προφυλακτήρα σε ειδική τρύπα έτοιμη στο πλαστικό δεξί γρυλάκι του οδηγού,κάτι που είχα και εγώ αλλά έλειπε ο αισθητήρας.Ξεκινάω λοιπόν και αγοράζω τον αισθητήρα αφού πρώτα βεβαιώθηκα για τα ηλεκτρικά σχέδια του αυτοκινήτου και τα σωστά ποδαράκια που θα έπρεπε να τοποθετηθεί για να δουλέψει.Με τον Πανίκο κάναμε στην αρχή λάθος στα pin αλλά όταν βρήκα τα σχέδια από την πηγή οι αμφιβολίες ξεκαθάρισαν.Ο αισθητήρας κόστισε 3 € και το φυς υποδοχής 1€ αντίστοιχα μαζί με μερικά μέτρα καλώδιο που άντε να κόστισαν 1€.Παρακάτω βλέπετε τον αισθητήρα μαζί με το φισάκι που είναι απαραίτητο για να μπουν καλώδια στο αισθητήριο(οι τιμές δεν είναι σωστές και είναι από Αμερική)το μεταλλικό λαμαρινάκι το χρειάζεστε αν δεν θέλετε ή δεν έχετε το αντίστοιχο spoiler για να μπει σε όποιο σημείο εσείς θέλετε : Αν δεν έχετε κόβετε το καλώδιο που είπαμε σε μια ικανοποιητική απόσταση(τουλάχιστον 10 δάκτυλα) και ενώνετε το pin1 του αισθητηρίου με το 29(το pin φαίνεται από το φυσάκι που θα βάλετε στον προφυλακτήρα,γράφει 1 και 2 αντίστοιχα).Το pin2 το πηγαίνετε στην γη σε μια κεντρική βίδα που θα δείτε παρακάτω σας και βολεύει φοβερά.Εφόσον τοποθετήσουμε το καλωδιάκι και το ασφαλίσουμε καλά ξανατοποθετούμε το πράσινο καπάκι και βαζουμε ξανά ένα δετικό για να το κρατάει στα σίγουρα.Τοποθετούμε τις φίσες με προσοχή στο καντράν και βάζουμε τον θετικό πόλο της μπαταρίας επάνω.Δεν κλείνουμε κανένα καπάκι αλλά δοκιμάζουμε να δούμε αν πέτυχε αυτό που κάναμε.Βάζουμε το κλειδί στην μηχανή και γυρνάμε μέχρι να έρθει σε κατάσταση πριν από την εκκίνηση με όλα τα λαμπάκια αναμμένα.Συνδέουμε το VAGCOM.Στο Vag-Com, στο 17-Instruments, πηγαίνετε στο 10-Adaptation βάζετε το channel 19 και μετά πατάτε το read για να διαβάζεται την τιμή που είναι σωσμένη και την γράφετε κάπου.Θα πρέπει η τιμή που σας γράφει να είναι είτε 10001(με radio clock καμιά φορά τον ραδιόφάρο δίπλα στην ώρα) είτε 10000 χωρίς radio clock.Εμείς για να το ενεργοποιήσουμε θα βάλουμε στο new value 1001Χ(όπου χ ότι έιχατε πριν)Κάντε ένα test να δείτε αν κρατάει την τιμή το VAGCOM και μετά SAVE.Αν την κρατάει και δεχτεί το save σας τότε κάντε ένα κλικ στο πιο πάνω κανάλι π.χ 20 και μετά ξαναγυρίστε πίσω στο 19 να δείτε ότι όντως έκανε την αλλαγή.Αν όλα πήγαν καλά και την κράτησε βγείτε από το VAGCOM γυρίστε το κλειδί σε κατάσταση OFF βγάλτε το.Ξανατοποθετήστε το κλειδί κλείστε όλες τις πόρτες και αν όλα πήγαν καλά θα δείτε την εξωτερική θερμοκρασία μετά από το σήμα με τα κίτρινα γράμματα ΟΚ.Ένα δείγμα του τι θα δείτε στο τέλος: Ειλικρινά εύχομαι όλα να πάνε καλά.Δεν θέλει βιασύνη και ειλικρινά να είστε σίγουροι πως αξίζει τον κόπο.Το να βλέπεις την θερμοκρασία από το κλίμα είναι λίγο μπελαλίδικο αφού κάθε φορά πρέπει να πας στο ανάλογο κανάλι.Εύχομαι να σας αρέσει το τελικό αποτέλεσμα.Αν πάλι κάτι δεν πάει καλά κοιτάξτε τις επαφές του πράσινου φις αν είναι μέσα και η γείωση αν είναι καλά βιδωμένη.Ξέρω πως χωρίς φωτογραφίες θα παιδευτείτε λιγάκι αλλά εκείνες τις μέρες που το ξεκίνησα δεν είχα την ψηφιακή μαζι μου ανάθεμα!Ξέρω πως όποιος το ξεκινήσει προσεκτικά θα το κάνει σίγουρα αλλά και πάλι εδώ είμαι!!!Να είστε καλά. Από εκεί και μετά τα πράγματα είναι εύκολα μιας και μπορούμε να δουλέψουμε πολύ άνετα.Ξεκινάμε με το πράσινο φισάκι μιας και αυτό είναι το φις που θα δεχτεί την πληροφορία από τον αισθητήρα.Για να ανοίξουμε το φισάκι κόβουμε πολύ προσεκτικά το δετικό που το κρατάει με τα καλώδια ώστε να μην κόψουμε κανένα καλώδια και μετά είναι λίγο μανίκι να ξανακολλάμε.Αφού κόψουμε το δετικό τραβάμε προς την πλευρά την αντίθετη του τέρματος του φις το πράσινο πλαστικό και βγαίνει προς τα έξω συρτά με μεγάλη ευκολία.Μόλις βγει και αυτό εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες που καταλήγουν από το φις στο καντράν.Η ονομασία του κονέκτορα αυτού είναι Τ32α και Τ32 για τον μπλε.Εμείς απλά κοιτάμε το καλώδιο στο pin29.Εγώ περίμενα να μην υπάρχει καλώδιο εκεί αλλά τελικά υπήρχε σε εμένα αλλά κατέληγε σε block που δεν οδηγούσε πουθενά.Εσείς καλού κακού δοκιμάστε με πολύμετρο στα OHM ως προς την γη να δείτε αντίσταση.Θα δείτε άπειρη αντίσταση.Αν όμως δείτε κάποια τιμή της τάξης από 500Ωμ έως 10ΚΩ τότε έχουμε πρόβλημα κάτι που καλά θα έιναι να το ξεκαθαρίσουμε τηλεφωνικά είτε με μήνυμα προσωπικό.Το καλώδιο που θα βρείτε αν βρείτε πρέπει να έχει χρώμα μπλε σκούρο/κόκκινο.Αν δεν το έχετε πρέπει να προμηθευτείτε από την AUDI μερικά pin από τον ηλεκτρολόγο τους χωρίς κόστος διότι δεν υπάρχουν σαν ανταλλακτικά!Δείτε δείγμα : Dash_panel_insert.doc ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!Προετοιμάζουμε μια γραμμή συνήθως από πλαστικό(μαύρη όπως όλες οι ηλεκτρικές γραμμές του αμαξιού) όπως τα κανάλια που έχει ήδη το αμάξι και περνάμε τα καλώδια μέσα ώστε να τα προστατεύουμε από τράβηγμα ή λάθος κίνηση κάποιου μηχανικού.Θα βρείτε τέτοιο υλικό σε καταστήματα με είδη ηλεκτρικά.Θα το ζητήσετε σαν πλαστικό μακαρόνι για καλώδια(χρώμα καλυτερα μαύρο).Τοποθετούμε τον σένσορα στο κάτω δεξιό πλαστικό του σπόιλερ της μάσκας με την τρυπούλα υποδοχής του αισθητηρίου και οδηγούμε το μακαρόνι με το καλώδιο που έχουμε ήδη περάσει από μέσα γύρω από την μπαταρία και από όπου μας αρέσει αρκεί να μην είναι τρανταχτό στο μάτι και ενοχλεί άλλα πράγματα.Με μια ατσαλίνα εύκολα θα περάσουμε τα καλώδια μέσα απο την πλεύρα του οδηγού κάτω στα πετάλια.Εύκολο σημείο εισαγωγής είναι το μεγάλο πλαστικό κανάλι που θα το δείτε εύκολα μαζί με όλατα καλώδια των πλεξουδών του αμαξιού.Το πλαστικό μακαρόνι καλά είναι να περάσει,αν όμως σας παιδεύει ας περάσουν μονάχα τα 2 καλωδιάκια.Μετά αυτό που έμενε ήταν να αρχίσουμε να λύνουμε το μπροστά τμήμα της κονσόλας του ταμπλώ ώστε να βγάλουμε το καντράν έξω.Αυτό για να γίνει δεν είναι δύσκολο αν πιάνουν λιγάκι τα χέρια σας.Το πιο βασικό είναι το τιμόνι να σηκωθεί όλο επάνω και να τραβηχτεί όσο μπορεί έξω για να μπορέσει το καντράν να βγει χωρίς κόπο και γρατζουνιές και χωρίς να βγάλουμε το τιμόνι όπως κάνουνε πολλοί ηλεκτρολόγοι.Επειδή δυστηχώς δεν έβγαζα φωτογραφίες όταν το επιχειρούσα θα τα πούμε τα πράγματα λιγάκι γραφικά ώστε να μην υπάρξει η παραμικρή αμφιβολία!Το καντράν για να βγει μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες του Πανίκου με τις φωτογραφίες αλλά και τις φωτογραφίες που παραθέτω από τα εγχειρίδια της AUDI!Σε γενικές γραμμές αφαιρούμε το πλαστικό καπάκι που ξεχωρίζει και ακουμπάει στο καντράν με το χέρι μας.Είναι πολύ απλό.Μετά εμφανίζονται οι δύο βίδες που κρατάνε το καντράν δεξιά και αριστερά κάτω αντίστοιχα.Με σταυρωτό κατσαβίδι όσο γίνεται μαγνητισμένο για να μην πέσουν οι βίδες στο κενό και ψαχνόμαστε,ξεβιδώνουμε και αφαιρούμε τις 2 βίδες.Το καντράν είναι πλέον έτοιμο να κουνηθεί και να βγει προσ το μέρος μας.Προσοχή όμως επειδή υπάρχουν από πίσω του 2 φίσες (1 μπλε και 1 πράσινη) μην τις ζορίσουμε πολύ.Μόλις τραβήξουμε το καντράν όσο μπορούμε από την αριστερή πλευρά σκύβουμε να δούμε την πρώτη φίσα που έχει μπλε χρώμα.Για να την αφαιρέσουμε χρησιμοποιούμε ένα λεπτό ίσιο κατσαβιδάκι πολύ λεπτό και μικρό (μαγαζιά ηλεκτρονικών 0.3€) και σηκώνουμε την ασφάλεια καπάκι σιγά σιγά μέχρι επάνω και βγαίνει το φις.Το ίδιο κάνουμε και από την αριστερή πλευρά μόνο που λιγάκι θα παιδευτούμε.Αν σκύψουμε πάντως θα το δούμε και με λίγο προσοχή θα βάλουμε την μυτούλα του κατσαβιδιού μας και θα προσπαθήσουμε να σηκώσουμε την ασφάλεια ώστε να ελευθερωθεί και το πράσινο φισάκι. Αν όλα πάνε καλά πέρνουμε το καντράν στα χέρια μας.Μια εικόνα παρόμοια που δείχει πως θα είναι το αμάξι χωρίς καντράν από GOLF 4(τα φις ίδια χωρίς καμία διαφορά στα χρώματα παρά στο pin assignment): Edited November 27, 2012 by Alex 1
Soki Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Μπράβο φίλε πολύ καλό αλλά υπάρχει πρόβλημα με το hosting των φωτογραφιών, καλύτερα να τις ανεβάσεις στο δικό μας site...
michpan Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Χμμμ.. περίεργο, στο Α4 έχει στο καντράν εξωτερική θερμοκρασία παρ'όλο που δεν έχω trip computer. Γιατί δεν το έκαναν και στο Α3; Πάντως ευχαριστούμε για το DIY. Κοίταξε λίγο τις φωτογραφίες σου.. Μιχάλης
Supermanboy Posted June 21, 2008 Author Posted June 21, 2008 Μιχαλάκη καλησπέρα. Επίσημα η AUDI με χαρτί που έχω και στα χέρια μου δεν ενεργοποιεί την εξωτερική θερμοκρασία σε σκάφος 8L μέχρι το 2002 χωρίς Trip Computer.Στο Α4 το κόστος του Α4 με το Α3 έχει κάποια διαφορά.Σε γενικές γραμμές οι τύποι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
skylos28 Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 Μιχαλάκη καλησπέρα. Επίσημα η AUDI με χαρτί που έχω και στα χέρια μου δεν ενεργοποιεί την εξωτερική θερμοκρασία σε σκάφος 8L μέχρι το 2002 χωρίς Trip Computer.Στο Α4 το κόστος του Α4 με το Α3 έχει κάποια διαφορά.Σε γενικές γραμμές οι τύποι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Καλησπερα σουπερμαν!!!Τι να την κανουμε την audi οταν υπαρχουν ατομα σαν εσενα!!πολυ σπεσιαλ η δουλεια σου!!!σε λιγο καιρο που θα εχω χρονο θα το ξεκινησω κ θα σε παρω τηλ να τα πουμε!!ευχαριστω!!!
Supermanboy Posted June 21, 2008 Author Posted June 21, 2008 Αχ ρε σκύλε που χάθηκες??Θα ανεβάσω και ορισμένα ακόμα που έκανα για όποιον ενδιαφέρεται!Ότι θέλεις να με πάρεις να τα πούμε....Να είσαι καλά!
jimaras1 Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 Παντως στο δικο μου 8L 1998 απο γερμανια το αμαξι ειναι ενεργο και παιζει κανονικα ετσι το πηρα δηλαδη
Supermanboy Posted July 27, 2008 Author Posted July 27, 2008 Το δικό σου αδερφέ φοράει εντελώς διαφορετικό καντράν με θερμομετράκι ενσωματωμένο στο καντράν με οθονούλα διαφορετική.Αυτό είναι κάτι που μπάινει από την AUDI.Αν πάλι το καντράν σου όντως είναι τέτοιο με οθόνη fis τότε σου έχουν αλλάξει καντράν στην γερμανία από σκάφος 8L μεν αλλά 200Χ-2003!!!Αν όντως έχεις τέτοιο καντράν σε σκάφος 1998 τότε ψάξε τους λόγους της αλλαγής του!!!Σίγουρα κάτι έγινε στο αμάξι σου.Σε σκάφος 1998 εξωτερική θερμοκρασία μπορούσε να μπει με ένα module screen display μέσα στο καντράν που έδειχνε την εξωτερική θερμοκρασία(εργοστασιακό φυσικά) αλλά όχι από την οθόνη του DIS διότι απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΘΟΝΗ FIS!!!Εσύ κανονικά φοράς αυτό το καντράν : ενώ το 8L 200x-2003 αρχές φοράει 2(ένα με μικρή οθόνη και ένα με μεγάλη) : FULL FIS DISPLAY / ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ ΠΛΗΡΗΣ HALF FIS DISAPLAY / ΜΙΚΡΗ ΟΘΟΝΗ ΚΑΤΩ(ΜΙΣΗ ΔΗΛΑΔΗ) Ξαναλέω πως το DIY αναφέρεται σε σκάφη 8L αλλά από 2000 έως 2003 με το καντράν το HALF FIS που δεν βγάζει την θερμοκρασία καθόλου μέσα στην οθόνη του και όχι για 8L 1996 έως 1999 !!!
jimaras1 Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 (edited) Πολυ σωστος και αψογος θα ελεγα.Μπορει δηλαδη να μπει καντραν με οθονη dis? Edited August 5, 2008 by jimaras1
Supermanboy Posted July 31, 2009 Author Posted July 31, 2009 Jimmy φιλαράκο "ΝΑΙ" μπορεί να μπει αλλά για να λειτουργήσει όπως και στο κανονικό και να βλέπεις όλες τις λειτουργίες που κάνει το καντράν με την μεγάλη οθόνη θέλεις άτομο που να γνωρίζει καλά από σχέδιο(ηλεκτρικό) και αρκετά λεφτά!Ήθελα να το κάνω για εμένα προσωπικά αλλά όταν είδα τι χρειάζεται είπα ξέχνα το.Αυτά τα πράγματα μπαίνουν από την αρχή και όχι μετά.
fotis_2006 Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 (edited) . Edited March 7, 2011 by fotis_2006
gianniszaf Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 σουπερμαν μποι καλιμερα εγω εχω μια αλλη απορεια εχω 8λ χωρισ να δειχνει εξωτερικη θερμοκρασια αλλλα τον αισθητηρα στον προφυλακτηρα τον εχει τι πρεπει να κανω για να τον ενεργοποιισω στο καντραν εχω τιν μιση οθωνη μπορω να το κανω μονοσ μου?η αν οχι ποιοσ μπωρει να μου το κανει ?ευχαρηστω
xarisA3 Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 σουπερμαν μποι καλιμερα εγω εχω μια αλλη απορεια εχω 8λ χωρισ να δειχνει εξωτερικη θερμοκρασια αλλλα τον αισθητηρα στον προφυλακτηρα τον εχει τι πρεπει να κανω για να τον ενεργοποιισω στο καντραν εχω τιν μιση οθωνη μπορω να το κανω μονοσ μου?η αν οχι ποιοσ μπωρει να μου το κανει ?ευχαρηστω Τον αισθητηρα εξωτερικης θερμοκρασιας τον εχει στον θολο μεσα απο το προστατευτικο
Supermanboy Posted May 1, 2012 Author Posted May 1, 2012 σουπερμαν μποι καλιμερα εγω εχω μια αλλη απορεια εχω 8λ χωρισ να δειχνει εξωτερικη θερμοκρασια αλλλα τον αισθητηρα στον προφυλακτηρα τον εχει τι πρεπει να κανω για να τον ενεργοποιισω στο καντραν εχω τιν μιση οθωνη μπορω να το κανω μονοσ μου?η αν οχι ποιοσ μπωρει να μου το κανει ?ευχαρηστω Γιαννάκη αν έχειε vagcom το κάνεις μόνος σου!Αν όχι αντιπροσωπεία στο επόμενο σερβις με την εξής πονηριά"καλημέρα σας!Μαζί με το σερβις σας παρακαλώ δείτε και στο καντράν γιατί μου εξαφανίστηκε ΠΑΛΙ η εξωτερική θερμοκρασία" και έτσι γλυτώνεις τα 20€ προγραμματισμού.
akefalos Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 Υπαρχει καπου η διαδικασια για τη ενεργοποιηση της εξωτερικης θερμοκρασιας μεσω vag-com?
giorgosgoun Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 (edited) Σε καροτσα 8P χωρις DIS και το αυτοκινητο να εχει A/C συνδεουμε το VCDS και παμε στην επιλογη SELECT CONTROL MODULE μετα INSTRUMENTS μετα ADAPTATION μετα chanel 20 και αλλαζουμε την τιμη απο 0 σε 1 και εχουμε οργανο εξωτ θερμοκρασιας κατω απο την ωρα στο αριστερο καντραν Edited July 17, 2012 by giorgosgoun
akefalos Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.Θα το δοκιμασω και βλεπουμε.
Supermanboy Posted November 25, 2012 Author Posted November 25, 2012 Γιάννη συγνώμη για την αργοπορία!Αν δεν το έχεις κάνει είναι πολύ απλό με ένα καλώδιο VCDS.Επειδή βλέπω είσαι Αθήνα όλο και κάποιο καλό παιδί θα προσφερθεί να σου το κάνει!Την διαδικασία την περιγράφω.
akefalos Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Το εκανα μεσω του VCDS σε α4 b5 αυτοματο με τις δυο οθονουλες πανω κατω που στην πανω δειχνει τις ταχυτητες και απο απο κατω επρεπε να δειχνει την θερμοκρασια και παρολο που υπαρχει ο αισθητηρας δεν εγινε τπτ.Δεν μπορω να την ενεργοποιησω και δεν ξερω το γιατι και κυριως γιατι υπαρχει εκει ο αισθητηρας αν δεν δειχνει τπτ μεσα.
Supermanboy Posted December 18, 2012 Author Posted December 18, 2012 Υπαρχει καπου η διαδικασια για τη ενεργοποιηση της εξωτερικης θερμοκρασιας μεσω vag-com? Ακέφαλε διάβασε το αρχικό post που έκανα.Εκεί αναφέρω αναλυτικά πως θα το ενεργοποιήσεις σε Α3!Για Α4 ή κάτι άλλο σίγουρα γίνεται εκεί περίπου στο ίδιο κανάλι 17 απλά θέλει ψάξιμο.Διάβασε το αρχικό.Τα περιγράφω όλα.
Supermanboy Posted December 18, 2012 Author Posted December 18, 2012 (edited) Το εκανα μεσω του VCDS σε α4 b5 αυτοματο με τις δυο οθονουλες πανω κατω που στην πανω δειχνει τις ταχυτητες και απο απο κατω επρεπε να δειχνει την θερμοκρασια και παρολο που υπαρχει ο αισθητηρας δεν εγινε τπτ.Δεν μπορω να την ενεργοποιησω και δεν ξερω το γιατι και κυριως γιατι υπαρχει εκει ο αισθητηρας αν δεν δειχνει τπτ μεσα. Ακέφαλε κατάλαβα ποιο καντράν έχεις.Δες λίγο αυτό στο οποίο ο τύπος το έχει απλά φίλε μου για να το κάνεις μπαίνει η οθονούλα εξτρα και υπάρχει στην Audi απλά δεν ξέρω αν αξίζει να την βάλεις.Βλέπεις στο πάνω τις ταχύτητες όπως πολύ σωστά είπες και στο κάτω την θερμοκρασία. http://i582.photobuc...di/DSCN3036.jpg http://www.youtube.com/watch?v=RW5_FGQ5opA Την είχα δει καποτε στο ebay για έναν φίλο που τελικά δεν την αφόρασε.Πρέπει να λύσεις καντράν και να την περάσεις.Εύκολο απλά νομίζω πως μπορείς να πάς σε κάτι ποιο καινούργιο αν θέλεις http://www.audizine....tibility-issues Ελπίζω να βοήθησα. Αν πάλι θέλεις να το βάλεις δες αυτό διότι κάνει σίγουρα. http://www.ebay.de/itm/Audi-A3-A4-A6-Tacho-Display-Anzeige-Kombiinstrument-NEU-8L0919272-8L-B5-4B-8D-/380521235111?pt=DE_Autoteile&hash=item5898d542a7 αρκεί να έχεις την καλωδίωση στο καντράν! Edited December 18, 2012 by Supermanboy 1
akefalos Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 Supermanboy σε ευχαριστω και μονο που μπηκες στον κοπο να ψαξεις ολα αυτα απο ebay κλπ.Το θεμα ομως ειναι οτι επειδη το εχω βγαλει το καντραν εχει οθονουλα απο πισω και υπαρχει και ο αισθητηρας μπροστα στον προφυλαχτηρα.Το θεμα ειναι πως ενεργοποιητε και κατι αλλο πραγμα απιθανο αν η οθονουλα εχει καει.Παιζει κατι τετοιο?Θεωρω δυσκολο.
akefalos Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 Αυτο το καντραν εχω.Η φοτο ειναι απο το αυτοκινητο μου και οχι απο το νετ.
Supermanboy Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Δες σε παρακαλώ τα στοιχεία στην φύσα 20πιν μαύρη όπου πέρνει την εντολή θερμοκρασίας αν έρχεται με πολύμετρο στα ώμ μέτρηση μέχρι 2 ΚΩ http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.003.5502.59/28327493/3 Αν δεν είναι αυτό το αμάξι σου δες στην αρχική και διάλεξε το αμάξι σου και στα ηλεκτρικά σχέδια καντράν να δεις σε ποιο πιν πηγαίνει η θερμοκρασία μήπως κάτι είναι κομμένο.Δούλεψε ποτέ αυτό?Αν όχι ΄τοτε θέλει καλωδίωση.Στείλε μου ένα πμ με το κινητό σου να σε πάρω να δεις κάποια πράγματα. http://elsaweb.spaghetticoder.org/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now