Arxagelos Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 (edited) λοιπόν επαναφέρω το θέμα, το ειχα παρατήσει γιατι ειχε χαλάσει το παραθυρο του συνοδηγού και το προβλημα το είχε η γυναίκα! μουαχαχαχα! αλλα ελα που χάλασε και το δικό μου τωρα! Πήρα στην αντιπροσωπεία έδωσα τα σχετικα στοιχεία και μου λένε 112€ για κάθε πόρτα, γρύλους και ντίζες Έλεος!!! λοιπόν βρήκα στο ebay αυτα εδώ, http://cgi.ebay.de/Fensterheber-Audi-A4-B5...3.l1262τους έχω στείλει email αν κανουν για το μοντελο μου, μου απάντησαν θετικά και περιμενω ακομα μια απάντηση για το αν ειναι και για τις δυο πορτες τα ιδια να τα παραγγείλω. απ'οτι βλέπω θα την βγάλω καθαρή αν ολα πανε καλα με κανα 100€. Στην αντιπροσωπεία θέλω 225€ Τώρα για την τοποθέτηση είναι ένα θέμα, ελπίζω να μπορέσω να τα περάσω μόνος, απ'οτι κατάλαβα βγάζεις τον σκελετό απο την πόρτα για να περαστούν... will see. Λοιπόν 24 Οκτωβρίου έκανα την πληρωμή μέσω paypal, 28 ήρθαν στην πόρτα μου απο Γερμανία!! Απο Αθήνα πιο πολλές μερες κάνουν να έρθουν!! απίστευτο!!! Στη φώτο βλέπουμε τους γρύλους την βάση του μοτέρ και τις ντίζες για κάθε μπροστινή πόρτα. Λοιπόν πάμε βήμα βήμα να αλλάξουμε τους γρύλους και να δούμε πως γίνεται. 1ον βγάζουμε την ταπετσαρία της πόρτας ξεβιδώνοντας τις βίδες που δείχνουν τα 3 βελάκια στην φώτο. Μετά βγάζουμε το καπάκι κάτω απο την χειρολαβή και θα βρουμε άλλες δυο βίδες, τις ξεβιδώνουμε και σπρώχνοντας προς τα πάνω βγάζουμε την ταπετσαρία και επιτόπου βγάζουμε τις φίσες των παραθύρων, του καθρέπτη και των ηχείων. 2ον Βγάζουμε όλα τα καλώδια που βρίσκονται στο σκελετό τις πόρτας όπου δείχνουν τα κίτρινα βελάκια και το πλαστικό επικάλυμμα στον καθρέπτη όπου βρίσκετε κρυμμένη και η φήσα, στη συνέχεια ξεβιδώνουμε τις μεγάλες βίδες που συγκρατούν το σκελετό όπου δείχνουν τα κόκκινα βελάκια, χρειάζονται πολυάστερο κλειδί. Στη συνέχεια σπρώχνοντας πάλι προς τα πάνω σιγα σιγα και με προσοχή βγάζουμε τον σκελετό της πόρτας μαζι με το τζάμι. 3ον Εφόσον έχουμε τον σκελετό φιλέτο όπως βλέπουμε στην φώτο βγάζουμε πρώτα το τζάμι ξεβιδώνοντας τις βιδούλες στις βάσεις όπου δείχνουν τα κόκκινα βελάκια. Το μόνο πρόβλημα που με καθυστέρησε ήταν οτι οι γρύλοι είναι με πριτσίνια πάνω στον σκελετό και δεν είχα καλό τρυπάνι και αναγκάστηκα να τους φάω με τον τροχό όπως βλέπετε πιο κάτω. Έφαγα και λίγο το δάχτυλο αλλα δεν πειράζει! Τα κίτρινα βελάκια δείχνουν τα σημεία όπου είναι πριτσινομένοι οι γρύλοι. Στη συνέχεια ξεβιδώνουμε και το ηλεκτρικό μοτέρ πάνω απο την βάση. 4ον Εφόσον κάναμε τα απο πάνω τα υπολοιπα είναι πολύ εύκολα. Βάζουμε τους καινούργιους γρύλους τους πριτσινόνουμε ή μπορούμε να βάλουμε και βίδες με παξιμάδια ότι γουστάρει ο καθένας, εγώ έβαλα πριτσίνια πάλι, στη συνέχεια τοποθετούμε το τζάμι και βιδώνουμε τις βάσεις. Βιδώνουμε και το ηλεκτρικό μοτέρ και είμαστε έτοιμοι. 5ον Βάζουμε τον σκελετό πάνω στην πόρτα πάλι προσέχοντας το άσπρο καλώδιο της χειρολαβής να μην ενοχλεί το πανω κάτω του τζαμιού όπως βλέπουμε στην φώτο και προσέχουμε και βάζουμε και το σιδεράκι της ασφάλειας(μπλέ βελάκια φώτο Νο8). Στη συνέχεια ξανα μοντάρουμε τα καλώδια πάνω στο σκελετό όπου δείχνουν τα κίτρινα βελάκια τα καπάκια τα μονωτικά και τις φήσες, ξανατοποθετούμε τις ταπετσαρίες και είμαστε έτοιμοι. Συνολικό κόστος 105€ και 2-3 ώρες εργασία. Κόστος αντιπροσωπίας 225€ χωρίς εργατικά. Τώρα αν θα κρατήσουν θα δείξει στο μέλλον. Edited November 21, 2008 by L3g3nd
kartasos Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Καλοί μου Φίλοι είχα δει κάπου ένα DYI σε ξένο forum λεπτομερέστατη περιγραφή αλλαγής του γρύλου σε πόρτα A4 B7 και δεν μπορώ να το ξαναβρώ. Γνωρίζει κανείς κάτι?
Giannis20vt Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Απο b6 παντως ειχα βρει αυτο πολύ βοηθητικο http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=221875 Δεν ξερω ποσο διαφερουν και αν διαφερουν με το b7.
kartasos Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Ευχαριστώ Φίλε Γιάννη όντος αυτό έψαχνα.....! Είναι το ίδιο με μόνη διαφορά ότι το Β7 έχει μεταλλικά κλιπς στα διακοσμητικά του και δεν σπάνε.....! Τελικά ψάχνοντας βρήκα τον γρύλο 59€ στο e-bay απο Γερμανία αλλά δεν τον πήρα και δεν ξέρω πόσα μεταφορικά θα ήθελε. Πήρα τηλέφωνο 12:00 στον Μαν..λα απο όπου έχω πάρει το Πατίνι μου και εκεί κάνω τα service του και μου λέει φέρτο 13:00 να το δούμε ... πάω μου λέει είναι ο γρύλος σε 1 ώρα θα το έχουμε τελειώσει, μέχρι να πιω ένα φραπέ κερασμένο πάνω απο το κεφάλι του μάστορα που το ξήλωσε και πέρασε τον καινούργιο είχε τελειώσει μετά με καθυστέρησε άλλη μισή ώρα μέχρι να μου ετοιμάσει τα χαρτιά για το ταμείο (γιατί έπρεπε να πάρει έγκριση για έκπτωση 50%)τελείωσα στις 2:30 με κόστος 95€. Αυτά .......
Aristos Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 Ψάχνω να βρω για s3 8l...μπας και το εχει πάρει πουθενά το μάτι σας?? DIY Αλλαγή γρύλου...
Dimitris_Kon Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 Ψάχνω να βρω για s3 8l...μπας και το εχει πάρει πουθενά το μάτι σας?? DIY Αλλαγή γρύλου... Μας έπρηξες με το αυτοκίνητό σου πια.. Led, xenon, λάδια, ξύδια, αντλίες και .... Έλεος ασχολήσου και με τίποτα άλλο πια.. Δημήτρης
Aristos Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 Μας έπρηξες με το αυτοκίνητό σου πια.. Led, xenon, λάδια, ξύδια, αντλίες και .... Έλεος ασχολήσου και με τίποτα άλλο πια.. Δημήτρης ...και ποιος σου είπε οτι είναι για το δικό μου??
Aristos Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 (edited) Δημήτρης Εντάξει,είναι μοναδικό αλλά όχι το.. Αρίστος Edited January 13, 2010 by Aristos
delos89 Posted June 4, 2012 Posted June 4, 2012 γεια σας θα ηθελα να ρωτησω αν γινετε να αλλαχτουν μονο οι ντιζες. γιατι για εμενα ολοκληρο κανει 100 ευρω και οι ντιζες μονο 25 http://www.ebay.de/itm/Repair-Kit-Window-Regulator-4D-LHF-AUDI-A4-B6-00-04-door-left-/350520733759?pt=DE_Autoteile&hash=item519ca9f03f&fb_source=message#ht_1812wt_1139.
vwkr Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 μετα απο 7-8 χρονια χρησης χαλανε οι ντιζες απο τις πορτες -αναλογα με την χρηση βεβαια - στα Α4 Β7. Η διαδικασια που περιεγραψες ειναι αρκετα δυσκολη και χρειαζεται εμπειρια , πολυ υπομονη και πολυ προσοχη μην χαλασεις η σπασεις κατι .... την εκανα μαζι με τον μηχανικο που εχει τεραστια εμειρια και παιδευτηκαμε αρκετα ... προτεινω να βαζεται λιγο γρασσο στις ντιζες οποτε μπορειτε.... και για αλλαγη σε εμπειρο τεχνικο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now