Legend Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 (edited) Καταρχήν να αναφέρω ΞΑΝΑ την επίσημη προειδοποίηση του φόρουμ: Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Το συγκεκριμένο project έγινε σε 8P Audi A3 SportBack AMBITION. Κόστος: Περίπου 100 ευρώ. Δυσκολία: 50/100 Εκτιμώμενος χρόνος: Περίπου 2 ώρες. Απαιτούμενα ανταλλακτικά: 1. Πλαστικό κάτω κάλυμμα: 8P0 953 512 A 6PS 2. Cruise Control: 8P0 - 054 - 690 1. Αποσυνδέουμε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και πατάμε φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι. 2. Χρειαζόμαστε κατσαβίδια τύπου torx (εξαγωνικά) Νο25 & Νο8 όπως και ένα Μ-12 πίπα με ανάλογο κατσαβίδι - εργαλείο απο το DIY του The Dog & Η/Υ (συνηστάται laptop, ο λόγος είναι προφανής...) με εγκατεστημένο το πρόγραμμα VAG COM, όπως επίσης και το καλώδιο ''VAG COM'' έτσι ώστε να είναι εφικτός ο προγραμματισμός μέσω του τελευταίου προγράμματος. 3. Βγάζουμε τα 2 καπάκια αριστερά δεξιά που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, για να μπορέσουμε να βγάλουμε τις 2 βίδες που συγκρατούν τον αερόσακο (torx N25) 4. Αφού ξεβιδώσουμε τις βίδες και απελευθερωθεί ο αερόσακος, 8α δούμε ότι θα εμφανιστεί η φύσσα και η καλωδίωση που κουμπώνει στην κολώνα του τιμονιού. Για να βγεί η φύσσα, τραβάμε προσεκτικά προς τα πίσω την πορτοκαλί ασφάλεια για να απελευθερωθεί η καλωδίωση του αερόσακου. 5. Από την θέση του οδηγού (αν θελετε μπορειτε να σημειώσετε το σημείο που συγκρατείται η βίδα αν και υπάρχουν 2 εγκοπές που η μία είναι πάνω στην άλλη και οριοθετεί το σημείο που πρέπει να ξαναβιδωθεί η βίδα) συγκρατούμε το τιμόνι με τα γόνατα και ξεσφίγγουμε με το Μ-12 την κεντρική βίδα που κρατιέται το τιμόνι. (η βίδα, αν έχει ξεβιδωθει για 3η φορά χρειάζεται αλλαγή, για λόγους ασφαλείας) βγάζοντας και το τελευταίο. 6. Η κολώνα καλύπτεται από 2 πλαστικά καλύμματα. Η πρώτη κίνηση είναι να βγεί το πρώτο το ΕΠΑΝΩ κάλυμμα, πιέζοντας στα σημεία της φωτογραφίας. Αφού ελευθερώσουμε το επάνω μέρος της κολώνας, θα εμφανιστούν 2 βίδες torx No25, τις βγάζουμε και ξεβιδώνουμε και την τελευταία που είναι από κάτω. Ξεβιδώνουμε επίσης το πλαστικό χερούλι του ρυθμιστή ύψους του τιμονιού (2 βίδες torx No25). 7. H επόμενη κίνηση είναι να ξεβιδώσουμε τον εγκέφαλο βγάζοντας την βίδα torx No8 και απελευθερώνουμε το πλαστικό κάλυμμα και αποσυνδέουμε με προσοχή προς τα κάτω την πλακέττα (αυτή βγαίνει πιέζοντας προς τα κάτω από όλες τις πλευρές). Μόλις κατεβεί η πλακέττα, πιέζουμε το λαμάκι προς τα αριστερά για να βγεί και το πάνω κάλυμα του εγκεφάλου. 8. Πιέζοντας τα κλιψακια βγάζουμε και το steering wheel angle sensor. [Προσοχή! σε περίπτωση που βγει ένδειξη ABS ή ESP και δεν σβήνει μετα την οδήγηση κάποιων χιλιομέτρων, το συγκεκριμένο part χρειάζεται calibration μέσω vag com ή μέσω της εξής διαδικασίας: Ξεκινάμε το αυτοκίνητο, γυρνάμε το τιμόνι τέρμα αριστερα, τέρμα δεξια, ισιώνουμε το τιμόνι και κινούμαστε με πάνω από 15 χλμ/ώρα. (μιλάμε πάντα για Α3 8P Ambition)] 9. Βγάζουμε και το τελευταίο εγκέφαλο έτσι όπως δείχνει η φωτογραφία 10. Με κατσαβίδι ίσιο (philips) απελευθερώνουμε τον μονό διακόπτη. 11. Τοποθετούμε τον διπλο διακόπτη με το Cruise Control και τον πιέζουμε μέχρι να κουμπώσει. 12. Ξανατοποθετούμε τα πράγματα στην θέση τους αντίστροφα. 13. Προγραμματισμός μέσω Vag Com. Engine01 Coding Βάζουμε τον αριθμό 11463 και πατάμε το κουμπί Do It! & Επιλέγουμε το 16 (Steering wheel Electronics) coding βάζουμε τον αριθμό 0000042 και πατάμε το κουμπί Do It! 14. Έτοιμο! Να ευχαριστήσω πολύ τον φίλο μου Michele A3FSI που μπήκε στο κόπο και με πολύ υπομονή με βοήθησε να τελιώσουμε το project και να γράψουμε αναλυτικά τα βήματα που χρειάζονται έτσι ώστε να τα καταφέρετε να το κάνετε και εσείς χωρίς πρόβλημα! Πιστευω να σας βοήθησαμε αρκετά! Ξαναδείτε αυτό παρακαλώ! Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Edited December 14, 2008 by L3g3nd
goalie01gr Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 (edited) ευχαριστουμε πολυ παιδια μπελαλιδικο τοβλεπω μπορειτε να βγαλετε και μια φωτογραφια στο τελος απο το πλαι να δουμε πως φαινονται οι διακοπτες Edited November 21, 2008 by goalie01gr
stratos Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Τελεια... Μονη παρατηρηση... Οτι ισως δε χρειαζεται να ανοιξεις τον εγκεφαλο απο κατω... με ενα ψιλο ψιλο μακρυ κατσαβιδι απο την πλευρα του διακοπτη μπορεις να ξεκουμπωσεις τον εγκεφαλο ''δεμενο''. Οχι οτι λεει κατι, απλα το αναφερω... Τελειο post. Θα προσπαθησω να βρω αμεσα και τα βηματα του προγραματισμου...
Legend Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 ευχαριστουμε πολυ παιδια μπελαλιδικο τοβλεπωμπορειτε να βγαλετε και μια φωτογραφια στο τελος απο το πλαι να δουμε πως φαινονται οι διακοπτες χαχαχαχαχαχα, καλά αυτό ήταν πραγματικά ανέκδοτο! οι 30 φωτό που έχει το κείμενο δεν σε έχουν καλύψει????
simon a4 Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Μπραβο ρε παιδια πολυ καλη δουλεια.Τελειο το DIY!!!
Thomas-1.8T Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 (edited) ευχαριστουμε πολυ παιδια μπελαλιδικο τοβλεπωμπορειτε να βγαλετε και μια φωτογραφια στο τελος απο το πλαι να δουμε πως φαινονται οι διακοπτες To έχει ο Μάκης σε dvd... Edited November 22, 2008 by Thomas-1.8T
hArRy Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 To έχει ο Μάκης σε dvd... ΘΕΟΣ :hysterical: ΘΕΟΣ.. ΤΕΛΟΣ τζιτζι παντως..μπραβο. γουσταρω να βλεπω μαστοριλικια DIY... αυτα βλεπω ομως και ξενερωνω που δεν εχω photos απ'τα δικα μου... (λες να 'χει ο Μακης?!!)
autoradioa3 Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 (edited) Μπραβο Πανο κ Μιχαλη(Michelle A3)!Πολυ καλη δουλεια!Χαιρομαι να βλεπω μερακι,ορεξη για δουλεια κ χερια που πιανουν!!! Edited November 22, 2008 by autoradioa3
Soki Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 καταπληκτική δουλειά παιδιά μπράβο, δεν μπορούσα να μην το σχολιάσω!! :bravo:
dpan Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Πανουλη εγραψες φιλε...τωρα ξερεις..ετοιμασου να βρεις χρονο να φτιαξουμε και το δικο μου παρεα χαχαχαχ
Thomas-1.8T Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Πέραν της πλάκας,είναο το πιο ολοκληρομένο και λεπτομερές diy που έχω δει. Μπράβο παίδες
Legend Posted November 22, 2008 Author Posted November 22, 2008 (edited) Πέραν της πλάκας,είναο το πιο ολοκληρομένο και λεπτομερές diy που έχω δει.Μπράβο παίδες Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής! Όλε Λέμε! Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει! Edited November 23, 2008 by L3g3nd
Thomas-1.8T Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 (edited) Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής! Όλε Λέμε! Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει! Πανούλη βάλτο σε πλαίσιο,ώστε να μην είναι αναγνωρίσημο από τις μηχανές αναζήτησης. Αν ο άλλος είναι τόσο στόκος,που κάνει χρίσει τις εικόνες σου.....γεία σου χαρά σου Βνετιά............ Edited November 23, 2008 by Thomas-1.8T
timos Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Αντε ρε συ... τελικα το εκανες!!!! Μπραβο ρε Παναγιωτη..τελικα αυτο το αυτοκινητο βελτιωνετε σιγα σιγα απο ανθρωπους του club!!! xexexex Καλοριζικο και καλες βολτουλες!!!
Dinos Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 (edited) Μπραβο Γιωργο απιστευτη δουλεια. Μεγαλη μηχανικατζα!!! Πάνο με λένε ->>>>> LegenD Edited November 28, 2008 by L3g3nd
Dinos Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Μπραβο Γιωργο απιστευτη δουλεια.Μεγαλη μηχανικατζα!!! Πάνο με λένε ->>>>> LegenD Sorry ειμαι νεος και εχω ψιλομπερδευετη με τα ονοματα
mangp Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής! Όλε Λέμε! Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει! Μπραβο φιλε καλοριζικο...και τωρα που εμαθες θα σου πω να παραγγειλεις για να βαλεις και στο δικο μου.
mogolfiero Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 (edited) Παιδες μπραβο για το DIY ειναι περισσοτερο απο πλήρες!! Απλα έχω μια απορια. Σε ξενα φορουμ που έψαχνα για το συγκεκριμενο προτζεκτ ειδα οτι όλοι ελεγαν πως επρεπε να αποσυνδεθει ο αρνητικος πολος της μπαταριας και μετα πρεπει να πατησουμε στο φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι. Επισης εσεις λετε οτι το κλειδι απαγορευεται να μπει στην μιζα για οποιονδηποτε λόγο! Με αυτην την λογικη πως θα στρεψουμε το τιμονι αριστερα-δεξια για να ξεβιδωθουν οι πρωτες βιδες που κρατανε τον αεροσακο? Σκοπος της αποσυνδεσης της μπαταριας ειναι για να μην μας βγάλει σφαλματα στην πορεια σχετικα με αεροσακο κλπ Edited December 1, 2008 by mogolfiero
Legend Posted December 2, 2008 Author Posted December 2, 2008 (edited) Παιδες μπραβο για το DIY ειναι περισσοτερο απο πλήρες!! Απλα έχω μια απορια. Σε ξενα φορουμ που έψαχνα για το συγκεκριμενο προτζεκτ ειδα οτι όλοι ελεγαν πως επρεπε να αποσυνδεθει ο αρνητικος πολος της μπαταριας και μετα πρεπει να πατησουμε στο φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι. Επισης εσεις λετε οτι το κλειδι απαγορευεται να μπει στην μιζα για οποιονδηποτε λόγο! Με αυτην την λογικη πως θα στρεψουμε το τιμονι αριστερα-δεξια για να ξεβιδωθουν οι πρωτες βιδες που κρατανε τον αεροσακο? Σκοπος της αποσυνδεσης της μπαταριας ειναι για να μην μας βγάλει σφαλματα στην πορεια σχετικα με αεροσακο κλπ Σωστός ο mogofliero! την πληροφορία σου την διασταυρώσα θα γίνει η απαραίτητη προσθήκη Την μπαταρία δεν την αποσυνδέεις μόνο για τα σφάλματα που λύνονται μέσω vag com, αλλά και για την πλήρη απενεργοποίηση του αερόσακου το DIY θα συμπληρωθεί και με κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις Edited December 2, 2008 by L3g3nd
mogolfiero Posted December 2, 2008 Posted December 2, 2008 Τέλεια!! Αναμενω την ανανεωση του DIY γιατι σε μερικες μερες θα αγορασω τα υλικα και θελω να το τοποθετησω! Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν 150 ευρώ για την εγκατασταση και παραλιγο να μου πεσουν τα μαλλια!!!
mogolfiero Posted December 3, 2008 Posted December 3, 2008 Παιδες έχω μια καινουρια παρατηρηση!! Διαβασα ενα ακομα στοιχειο σχετικα με την κεντρικη Μ12 βιδα η οποια πρεπει να αφαιρεθει για να βγει το τιμονι. Λενε (οι Βρετανοι που το εχουν κανει) οτι πρεπει να σημειωσουμε την βιδα πριν την αφαιρεσουμε ώστε οταν ξαναβαλουμε τα πραγματα πισω στην θεση τους να βιδωθει το τιμονι στην σωστη θεση. Στην περιπτωση την δικια σας τι κανατε ακριβως? Πως μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι το τιμονι θα βιδωθει μετα στην σωστη - ευθεια θεση και δεν θα πηγαινουμε ευθεια στον δρομο κρατωντας το τιμονι στραβα? Ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα θεματα που με κανει λιγο να ανησυχω θελωντας να κανω την τοποθετηση μονος μου..
The Dog Posted December 3, 2008 Posted December 3, 2008 Παιδες έχω μια καινουρια παρατηρηση!! Διαβασα ενα ακομα στοιχειο σχετικα με την κεντρικη Μ12 βιδα η οποια πρεπει να αφαιρεθει για να βγει το τιμονι. Λενε (οι Βρετανοι που το εχουν κανει) οτι πρεπει να σημειωσουμε την βιδα πριν την αφαιρεσουμε ώστε οταν ξαναβαλουμε τα πραγματα πισω στην θεση τους να βιδωθει το τιμονι στην σωστη θεση. Στην περιπτωση την δικια σας τι κανατε ακριβως? Πως μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι το τιμονι θα βιδωθει μετα στην σωστη - ευθεια θεση και δεν θα πηγαινουμε ευθεια στον δρομο κρατωντας το τιμονι στραβα? Ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα θεματα που με κανει λιγο να ανησυχω θελωντας να κανω την τοποθετηση μονος μου.. Δεν σημειώνεις την βίδα, άλλα τον αξονα που εχει τα πάσα που βιδώνει . Το τιμόνι στο πανό μέρος του έχει σημάδι .Πρέπει να μαρκάρεις τον αξονα με τα πάσα (αφού βγάλεις την βίδα) και μετά να αφαίρεσης το τιμόνι. Έχετε υπόψη σας πως 3 φορές μπορείτε να βγάλετε την βίδα. Μετά θέλει αντικατάσταση ..Είναι σχεδιασμένη να σπάει σε περίπτωση δυστυχήματος Τον πόλο της μπαταρίας τον βγάζεις κύριος για να αποφυγής το recalibration του steering angle sensor καθώς επίσης και για να μην πετάξει faults από αερόσακο...
Legend Posted December 3, 2008 Author Posted December 3, 2008 (edited) Δεν σημειώνεις την βίδα... Στο δικό μου το αυτοκίνητο, το τιμόνι είχε 2 εγκοπες στη βίδα και στο μέρος που κάθεται η βίδα, που κατα κάποιο τρόπο είναι το σημάδι. Αν έχετε ενδοιασμους μπορείτε να το σημειώσετε και εσεις με καποιο μαρκαδόρο, κανένα θεμα! Θα προστεθει και αυτό για να τελειοποιήσουμε το DIY. Σωστή η παρατήρηση του the dog σχετικα με την βίδα Το θέμα σχετικα με τον πόλο της μπαταρίας έχει ήδη αναρτηθεί στο DIY Και εγώ για να κάνω το DIY για το Α3, πήρα πληροφορίες απο το DIY του the dog και απο αλλα 2 DIY απο golf V και ενα άλλο Α4 από Αγγλία. Βρήκα την αφορμή λοιπόν να κάνω κάτι και για τα δικά μας τα Α3 8Ρ Edited December 3, 2008 by L3g3nd
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now