Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Καταρχήν να αναφέρω ΞΑΝΑ την επίσημη προειδοποίηση του φόρουμ:

 

Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις.

 

Το συγκεκριμένο project έγινε σε 8P Audi A3 SportBack AMBITION.

 

Κόστος: Περίπου 100 ευρώ.

 

Δυσκολία: 50/100

 

Εκτιμώμενος χρόνος: Περίπου 2 ώρες.

 

Απαιτούμενα ανταλλακτικά:

 

1. Πλαστικό κάτω κάλυμμα: 8P0 953 512 A 6PS

2. Cruise Control: 8P0 - 054 - 690

 

1. Αποσυνδέουμε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και πατάμε φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι.

 

2. Χρειαζόμαστε κατσαβίδια τύπου torx (εξαγωνικά) Νο25 & Νο8 όπως και ένα Μ-12 πίπα με ανάλογο κατσαβίδι - εργαλείο απο το DIY του The Dog & Η/Υ (συνηστάται laptop, ο λόγος είναι προφανής...) με εγκατεστημένο το πρόγραμμα VAG COM, όπως επίσης και το καλώδιο ''VAG COM'' έτσι ώστε να είναι εφικτός ο προγραμματισμός μέσω του τελευταίου προγράμματος.

 

3. Βγάζουμε τα 2 καπάκια αριστερά δεξιά που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, για να μπορέσουμε να βγάλουμε τις 2 βίδες που συγκρατούν τον αερόσακο (torx N25)

Audi_Sport_Club_01.JPG Audi_Sport_Club_02.JPG Audi_Sport_Club_03.JPG

 

4. Αφού ξεβιδώσουμε τις βίδες και απελευθερωθεί ο αερόσακος, 8α δούμε ότι θα εμφανιστεί η φύσσα και η καλωδίωση που κουμπώνει στην κολώνα του τιμονιού. Για να βγεί η φύσσα, τραβάμε προσεκτικά προς τα πίσω την πορτοκαλί ασφάλεια για να απελευθερωθεί η καλωδίωση του αερόσακου.

Audi_Sport_Club_05.JPG

 

5. Από την θέση του οδηγού (αν θελετε μπορειτε να σημειώσετε το σημείο που συγκρατείται η βίδα αν και υπάρχουν 2 εγκοπές που η μία είναι πάνω στην άλλη και οριοθετεί το σημείο που πρέπει να ξαναβιδωθεί η βίδα) συγκρατούμε το τιμόνι με τα γόνατα και ξεσφίγγουμε με το Μ-12 την κεντρική βίδα που κρατιέται το τιμόνι. (η βίδα, αν έχει ξεβιδωθει για 3η φορά χρειάζεται αλλαγή, για λόγους ασφαλείας)

Audi_Sport_Club_07.JPG

βγάζοντας και το τελευταίο.

Audi_Sport_Club_08.JPG

 

 

6. Η κολώνα καλύπτεται από 2 πλαστικά καλύμματα. Η πρώτη κίνηση είναι να βγεί το πρώτο το ΕΠΑΝΩ κάλυμμα, πιέζοντας στα σημεία της φωτογραφίας.

Audi_Sport_Club_11.JPG

Αφού ελευθερώσουμε το επάνω μέρος της κολώνας, θα εμφανιστούν 2 βίδες torx No25, τις βγάζουμε

Audi_Sport_Club_12.JPG

και ξεβιδώνουμε και την τελευταία που είναι από κάτω.

Audi_Sport_Club_10.JPG

Ξεβιδώνουμε επίσης το πλαστικό χερούλι του ρυθμιστή ύψους του τιμονιού (2 βίδες torx No25).

Audi_Sport_Club_14.JPG Audi_Sport_Club_15.JPG

 

 

7. H επόμενη κίνηση είναι να ξεβιδώσουμε τον εγκέφαλο βγάζοντας την βίδα torx No8

Audi_Sport_Club_17.JPG

και απελευθερώνουμε το πλαστικό κάλυμμα

Audi_Sport_Club_18.JPG

και αποσυνδέουμε με προσοχή προς τα κάτω την πλακέττα (αυτή βγαίνει πιέζοντας προς τα κάτω από όλες τις πλευρές).

Audi_Sport_Club_19.JPG

Μόλις κατεβεί η πλακέττα, πιέζουμε το λαμάκι προς τα αριστερά για να βγεί και το πάνω κάλυμα του εγκεφάλου.

Audi_Sport_Club_20.JPG Audi_Sport_Club_21.JPG Audi_Sport_Club_22.JPG

 

8. Πιέζοντας τα κλιψακια βγάζουμε και το steering wheel angle sensor. [Προσοχή! σε περίπτωση που βγει ένδειξη ABS ή ESP και δεν σβήνει μετα την οδήγηση κάποιων χιλιομέτρων, το συγκεκριμένο part χρειάζεται calibration μέσω vag com ή μέσω της εξής διαδικασίας: Ξεκινάμε το αυτοκίνητο, γυρνάμε το τιμόνι τέρμα αριστερα, τέρμα δεξια, ισιώνουμε το τιμόνι και κινούμαστε με πάνω από 15 χλμ/ώρα. (μιλάμε πάντα για Α3 8P Ambition)]

Audi_Sport_Club_23.JPG Audi_Sport_Club_24.JPG

 

9. Βγάζουμε και το τελευταίο εγκέφαλο έτσι όπως δείχνει η φωτογραφία

Audi_Sport_Club_26.JPG Audi_Sport_Club_25.JPG

 

10. Με κατσαβίδι ίσιο (philips) απελευθερώνουμε τον μονό διακόπτη.

Audi_Sport_Club_29.JPG Audi_Sport_Club_31.JPG Audi_Sport_Club_32.JPG

 

11. Τοποθετούμε τον διπλο διακόπτη με το Cruise Control και τον πιέζουμε μέχρι να κουμπώσει.

Audi_Sport_Club_33.JPGAudi_Sport_Club_34.JPG

 

12. Ξανατοποθετούμε τα πράγματα στην θέση τους αντίστροφα.

 

13. Προγραμματισμός μέσω Vag Com.

 

Engine01

Coding

Βάζουμε τον αριθμό 11463 και πατάμε το κουμπί Do It!

&

Επιλέγουμε το 16 (Steering wheel Electronics)

coding

βάζουμε τον αριθμό 0000042 και πατάμε το κουμπί Do It!

 

14. Έτοιμο!

Audi_Sport_Club_38.JPG

 

 

Να ευχαριστήσω πολύ τον φίλο μου Michele A3FSI που μπήκε στο κόπο και με πολύ υπομονή με βοήθησε να τελιώσουμε το project και να γράψουμε αναλυτικά τα βήματα που χρειάζονται έτσι ώστε να τα καταφέρετε να το κάνετε και εσείς χωρίς πρόβλημα! Πιστευω να σας βοήθησαμε αρκετά!

 

Ξαναδείτε αυτό παρακαλώ!

Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις.

Edited by L3g3nd
Posted (edited)

ευχαριστουμε πολυ παιδια μπελαλιδικο τοβλεπω

μπορειτε να βγαλετε και μια φωτογραφια στο τελος απο το πλαι να δουμε πως φαινονται οι διακοπτες

Edited by goalie01gr
Posted

Τελεια...

Μονη παρατηρηση...

Οτι ισως δε χρειαζεται να ανοιξεις τον εγκεφαλο απο κατω... με ενα ψιλο ψιλο μακρυ κατσαβιδι απο την πλευρα του διακοπτη μπορεις να ξεκουμπωσεις τον εγκεφαλο ''δεμενο''. Οχι οτι λεει κατι, απλα το αναφερω...

 

Τελειο post.

 

Θα προσπαθησω να βρω αμεσα και τα βηματα του προγραματισμου...

Posted
ευχαριστουμε πολυ παιδια μπελαλιδικο τοβλεπω

μπορειτε να βγαλετε και μια φωτογραφια στο τελος απο το πλαι να δουμε πως φαινονται οι διακοπτες

 

χαχαχαχαχαχα, καλά αυτό ήταν πραγματικά ανέκδοτο! οι 30 φωτό που έχει το κείμενο δεν σε έχουν καλύψει????

Posted

Μπραβο ρε παιδια πολυ καλη δουλεια.Τελειο το DIY!!!

Posted (edited)
ευχαριστουμε πολυ παιδια μπελαλιδικο τοβλεπω

μπορειτε να βγαλετε και μια φωτογραφια στο τελος απο το πλαι να δουμε πως φαινονται οι διακοπτες

To έχει ο Μάκης σε dvd...

Edited by Thomas-1.8T
Posted
To έχει ο Μάκης σε dvd...

:hysterical::laughing: ΘΕΟΣ :hysterical: :hysterical: ΘΕΟΣ.. ΤΕΛΟΣ

 

 

τζιτζι παντως..μπραβο. γουσταρω να βλεπω μαστοριλικια DIY...

αυτα βλεπω ομως και ξενερωνω που δεν εχω photos απ'τα δικα μου... (λες να 'χει ο Μακης?!!)

Posted (edited)

Μπραβο Πανο κ Μιχαλη(Michelle A3)!Πολυ καλη δουλεια!Χαιρομαι να βλεπω μερακι,ορεξη για δουλεια κ χερια που πιανουν!!! ;)

Edited by autoradioa3
Posted

καταπληκτική δουλειά παιδιά μπράβο, δεν μπορούσα να μην το σχολιάσω!! :bravo: :bravo:

Posted

Πανουλη εγραψες φιλε...τωρα ξερεις..ετοιμασου να βρεις χρονο να φτιαξουμε και το δικο μου παρεα χαχαχαχ :P

Posted

Πέραν της πλάκας,είναο το πιο ολοκληρομένο και λεπτομερές diy που έχω δει.

Μπράβο παίδες :new_thumright::bravo:

Posted (edited)
Πέραν της πλάκας,είναο το πιο ολοκληρομένο και λεπτομερές diy που έχω δει.

Μπράβο παίδες :new_thumright::bravo:

 

Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής!

 

Όλε Λέμε!

 

Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει!

Edited by L3g3nd
Posted (edited)
Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής!

 

Όλε Λέμε!

 

Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει!

Πανούλη βάλτο σε πλαίσιο,ώστε να μην είναι αναγνωρίσημο από τις μηχανές αναζήτησης.

Αν ο άλλος είναι τόσο στόκος,που κάνει χρίσει τις εικόνες σου.....γεία σου χαρά σου Βνετιά............

Edited by Thomas-1.8T
Posted

Αντε ρε συ... τελικα το εκανες!!!!

Μπραβο ρε Παναγιωτη..τελικα αυτο το αυτοκινητο βελτιωνετε σιγα σιγα απο ανθρωπους του club!!! xexexex

Καλοριζικο και καλες βολτουλες!!!

Posted (edited)

Μπραβο Γιωργο απιστευτη δουλεια.

Μεγαλη μηχανικατζα!!!

 

Πάνο με λένε :) ->>>>> LegenD :)

Edited by L3g3nd
Posted
Μπραβο Γιωργο απιστευτη δουλεια.

Μεγαλη μηχανικατζα!!!

 

Πάνο με λένε :) ->>>>> LegenD :)

Sorry ειμαι νεος και εχω ψιλομπερδευετη με τα ονοματα :cry:

Posted
Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής!

 

Όλε Λέμε!

 

Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει!

Μπραβο φιλε καλοριζικο...και τωρα που εμαθες θα σου πω να παραγγειλεις για να βαλεις και στο δικο μου.

Posted (edited)

Παιδες μπραβο για το DIY ειναι περισσοτερο απο πλήρες!!

 

Απλα έχω μια απορια.

Σε ξενα φορουμ που έψαχνα για το συγκεκριμενο προτζεκτ ειδα οτι όλοι ελεγαν πως επρεπε να αποσυνδεθει ο αρνητικος πολος της μπαταριας και μετα πρεπει

να πατησουμε στο φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι.

 

Επισης εσεις λετε οτι το κλειδι απαγορευεται να μπει στην μιζα για οποιονδηποτε λόγο!

Με αυτην την λογικη πως θα στρεψουμε το τιμονι αριστερα-δεξια για να ξεβιδωθουν οι πρωτες βιδες που κρατανε τον αεροσακο?

 

Σκοπος της αποσυνδεσης της μπαταριας ειναι για να μην μας βγάλει σφαλματα στην πορεια σχετικα με αεροσακο κλπ

Edited by mogolfiero
Posted

Μπράβο ρε παιδιά, πολύ ωραίο DIY!!!

Posted (edited)
Παιδες μπραβο για το DIY ειναι περισσοτερο απο πλήρες!!

 

Απλα έχω μια απορια.

Σε ξενα φορουμ που έψαχνα για το συγκεκριμενο προτζεκτ ειδα οτι όλοι ελεγαν πως επρεπε να αποσυνδεθει ο αρνητικος πολος της μπαταριας και μετα πρεπει

να πατησουμε στο φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι.

 

Επισης εσεις λετε οτι το κλειδι απαγορευεται να μπει στην μιζα για οποιονδηποτε λόγο!

Με αυτην την λογικη πως θα στρεψουμε το τιμονι αριστερα-δεξια για να ξεβιδωθουν οι πρωτες βιδες που κρατανε τον αεροσακο?

 

Σκοπος της αποσυνδεσης της μπαταριας ειναι για να μην μας βγάλει σφαλματα στην πορεια σχετικα με αεροσακο κλπ

 

Σωστός ο mogofliero! την πληροφορία σου την διασταυρώσα :) θα γίνει η απαραίτητη προσθήκη ;) Την μπαταρία δεν την αποσυνδέεις μόνο για τα σφάλματα που λύνονται μέσω vag com, αλλά και για την πλήρη απενεργοποίηση του αερόσακου ;)

 

το DIY θα συμπληρωθεί και με κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις ;)

Edited by L3g3nd
Posted

Τέλεια!!

Αναμενω την ανανεωση του DIY γιατι σε μερικες μερες θα αγορασω τα υλικα και θελω να το τοποθετησω!

 

Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν 150 ευρώ για την εγκατασταση και παραλιγο να μου πεσουν τα μαλλια!!!

Posted

Παιδες έχω μια καινουρια παρατηρηση!!

 

Διαβασα ενα ακομα στοιχειο σχετικα με την κεντρικη Μ12 βιδα η οποια πρεπει να αφαιρεθει για να βγει το τιμονι.

 

Λενε (οι Βρετανοι που το εχουν κανει) οτι πρεπει να σημειωσουμε την βιδα πριν την αφαιρεσουμε ώστε οταν ξαναβαλουμε τα πραγματα πισω στην θεση τους

να βιδωθει το τιμονι στην σωστη θεση.

 

Στην περιπτωση την δικια σας τι κανατε ακριβως?

Πως μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι το τιμονι θα βιδωθει μετα στην σωστη - ευθεια θεση και δεν θα πηγαινουμε ευθεια στον δρομο κρατωντας το τιμονι στραβα? :laughing:

 

Ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα θεματα που με κανει λιγο να ανησυχω θελωντας να κανω την τοποθετηση μονος μου..

Posted
Παιδες έχω μια καινουρια παρατηρηση!!

 

Διαβασα ενα ακομα στοιχειο σχετικα με την κεντρικη Μ12 βιδα η οποια πρεπει να αφαιρεθει για να βγει το τιμονι.

 

Λενε (οι Βρετανοι που το εχουν κανει) οτι πρεπει να σημειωσουμε την βιδα πριν την αφαιρεσουμε ώστε οταν ξαναβαλουμε τα πραγματα πισω στην θεση τους

να βιδωθει το τιμονι στην σωστη θεση.

 

Στην περιπτωση την δικια σας τι κανατε ακριβως?

Πως μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι το τιμονι θα βιδωθει μετα στην σωστη - ευθεια θεση και δεν θα πηγαινουμε ευθεια στον δρομο κρατωντας το τιμονι στραβα? :laughing:

 

Ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα θεματα που με κανει λιγο να ανησυχω θελωντας να κανω την τοποθετηση μονος μου..

 

Δεν σημειώνεις την βίδα, άλλα τον αξονα που εχει τα πάσα που βιδώνει . Το τιμόνι στο πανό μέρος του έχει σημάδι .Πρέπει να μαρκάρεις τον αξονα με τα πάσα (αφού βγάλεις την βίδα) και μετά να αφαίρεσης το τιμόνι. Έχετε υπόψη σας πως 3 φορές μπορείτε να βγάλετε την βίδα. Μετά θέλει αντικατάσταση ..Είναι σχεδιασμένη να σπάει σε περίπτωση δυστυχήματος

Τον πόλο της μπαταρίας τον βγάζεις κύριος για να αποφυγής το recalibration του steering angle sensor καθώς επίσης και για να μην πετάξει faults από αερόσακο...

Posted (edited)
Δεν σημειώνεις την βίδα...

 

Στο δικό μου το αυτοκίνητο, το τιμόνι είχε 2 εγκοπες στη βίδα και στο μέρος που κάθεται η βίδα, που κατα κάποιο τρόπο είναι το σημάδι. Αν έχετε ενδοιασμους μπορείτε να το σημειώσετε και εσεις με καποιο μαρκαδόρο, κανένα θεμα! Θα προστεθει και αυτό για να τελειοποιήσουμε το DIY.

 

Σωστή η παρατήρηση του the dog σχετικα με την βίδα ;)

Το θέμα σχετικα με τον πόλο της μπαταρίας έχει ήδη αναρτηθεί στο DIY ;)

 

Και εγώ για να κάνω το DIY για το Α3, πήρα πληροφορίες απο το DIY του the dog και απο αλλα 2 DIY απο golf V και ενα άλλο Α4 από Αγγλία. Βρήκα την αφορμή λοιπόν να κάνω κάτι και για τα δικά μας τα Α3 8Ρ ;)

Edited by L3g3nd

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.