acen3g Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Στο S3 μου φορεσα πριν μερικες μερες την forge 007.αυτη τη στιγμη ειναι ρυθμιζομενη ανοιχτου τυπου.τι θα ηταν καλυτερα ανοιχτη η κλειστη?οσο την ανοιγουμε δημιουργειται προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-1.8T Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Στο S3 μου φορεσα πριν μερικες μερες την forge 007.αυτη τη στιγμη ειναι ρυθμιζομενη ανοιχτου τυπου.τι θα ηταν καλυτερα ανοιχτη η κλειστη?οσο την ανοιγουμε δημιουργειται προβλημα? Όσο την ανοίγεις,στο άφημα του γκαζιού,τόσο περισσότερο αέρα αφήνει ελέυθερο στο περιβάλον και ξεφουσκώνει, με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατήσεις γκάζι να μην είναι τόσο πρεσαρισμένο το κύλωμα, ώστε να μην ανταποκρίνεται και τόσο άμεσα,στο ξαναπάτημα του γκαζιού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted December 28, 2008 Author Share Posted December 28, 2008 Όσο την ανοίγεις,στο άφημα του γκαζιού,τόσο περισσότερο αέρα αφήνει ελέυθερο στο περιβάλον και ξεφουσκώνει,με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατήσεις γκάζι να μην είναι τόσο πρεσαρισμένο το κύλωμα, ώστε να μην ανταποκρίνεται και τόσο άμεσα,στο ξαναπάτημα του γκαζιού χανεις ετσι σε αποδοση θωμα?εγω παντως την εχω ανοιχτη,τοσο οσο χρειαζεται για να μην χασω σε ανταποκριση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-1.8T Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 χανεις ετσι σε αποδοση θωμα?εγω παντως την εχω ανοιχτη,τοσο οσο χρειαζεται για να μην χασω σε ανταποκριση Ότι χάνεις,χάνεις. Τα μοτέρια αυτά,δεν είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με ανοιχτού. Αν και να σου πω κάτι τελείω φιλικά,στην θέση σου,δεν θα την έβαζα, γιατί δεν έχεις και "τέρατα",ώστε να πρέπει να "ελαφρύνεις" τις πιέσης σου. Δεν νομίζω δλδ ότι αμάξι με πρόγραμμα χρειάζεται και σκάστρα. Και την 710Ν να άφηνες,μια χαρά θα την έκανε την δουλειά της. Κατά την γνώμη μου πάντα. Φιλικά Θωμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted December 28, 2008 Author Share Posted December 28, 2008 Χμμμ...φιλε τωρα παει την εβαλα.αλλα εχω κρατησει την μαμα.αν δω καμμια στραβη θα αντικατασταθει.thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 μεγειά!!!αυτή όμως δεν είναι η 007..κάνω λάθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted December 30, 2008 Author Share Posted December 30, 2008 μεγειά!!!αυτή όμως δεν είναι η 007..κάνω λάθος? Η 007 ειναι! η φωτο ειναι απο το site της forge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted December 31, 2008 Share Posted December 31, 2008 Δεν είναι η 007. Η 007 είναι μόνο κλειστού τύπου. Εσύ έχεις βάλει αυτήν: http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...oduct=FMDVSPLTR Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted December 31, 2008 Author Share Posted December 31, 2008 Δεν είναι η 007. Η 007 είναι μόνο κλειστού τύπου. Εσύ έχεις βάλει αυτήν: http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...oduct=FMDVSPLTR Μιχάλης Σωστα αυτην εβαλα.νομιζα οτι 007 ειναι και αυτη.ειναι ανοιχτου και κλειστου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted January 1, 2009 Author Share Posted January 1, 2009 τωρα την εχω ρυθμισει ανοιχτου.να την ρυθμισω καλυτερα να δουλευει κλειστου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis3 Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 τωρα την εχω ρυθμισει ανοιχτου.να την ρυθμισω καλυτερα να δουλευει κλειστου? αυτη δεν ειναι ειναι 007 παιζει να εχεις και απο κει προβλημα. ριξε πανω την 710 και τρεχα για δοκιμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Πρέπει να κάνεις μετρήσεις στην πίεση να δεις πότε δουλεύει καλύτερα. Αν δεις ότι δεν χάνεις πίεση μπορείς να την αφήσεις και ανοιχτού (βέβαια αυτή η σκάστρα δεν δουλεύει ποτέ σαν πλήρως ανοιχτού τύπου).. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosS3 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Βαλε στο αμαξι μια σκαστρα κλειστου να δουλεψει ειδαλως αν δεν εχεις παρατηρησει ηδη μια πτωση αποδοσης αργα η γρηγορα θα αναψει κανα λαμπακι. Στο vag com σιγουρα θα εχει ηδη το σχετικο "τουλαχιστον" σφαλμα drop presure κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Βαλε στο αμαξι μια σκαστρα κλειστου να δουλεψει ειδαλως αν δεν εχεις παρατηρησει ηδη μια πτωση αποδοσης αργα η γρηγορα θα αναψει κανα λαμπακι.Στο vag com σιγουρα θα εχει ηδη το σχετικο "τουλαχιστον" σφαλμα drop presure κλπ στο topic που ανεβασα για προβλημα στο προγραμμα,το προβλημα ηταν στην σκαστρα.το διαγνωστικο οντως διαβαζε συνεχεια απωλεια πιεσης.μεχρι Ν75 αλλαξα.τελικα εκλεισα την forge ισα που να ακουγεται ενας διακριτικος θορυβος και ειδα βελτιωση.μαλλον ομως θα την κλεισω τελειως.δεν βαζω την μαμα 710Ν γιατι κριμα τα λεφτα μετα που εδωσα για καινουρια σκαστρα.250 ευρω εσκασα.αλλα εσκασε τελικα εμενα τρεχοντας στις γιορτες σε συνεργειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavatzofido Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 (edited) παιδια αυτη ειναι η forge 007 που λετε???η μηπως ειναι καποια αλλη??ειναι κλειστου τυπου αυτη? http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...roduct=fmcl007p Edited May 3, 2009 by kavatzofido Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 "Fast Road Closed Loop Diverter Valve" H 007 είναι κλειστού τύπου.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavatzofido Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 δηλαδη αυτη που βρηκα και εχω σε link στο πιο πανω post μου ειναι ανοιχτου ή κλειστου τυπου??στα αγγλικα πως ειναι οι κλειστου τυπου σκαστρες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Η μόνη σκάστρα ανοιχτού τύπου( υβρίδιο είναι ) που έχω δει να δουλεύει στα δικά μας είναι η turbosmart Dual port ( εκτονώνει τον μισό αέρα μέσα και τον υπόλοιπο έξω).Και πάλι δεν έχετε να κερδίσετε κάτι περισσότερο απο μια κλειστού τύπου, όποιος αναζητάει ήχο απο σκάσιμο ας βάλει είναι ένα κιτ φιλτροχοάνης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavatzofido Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...roduct=fmcl007p αυτη εδω τελικα τι ειναι??ανοιχτου ή κλειστου τυπου ??ποιο κιτ φιλτροχοανης εχεις να προτεινεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...roduct=fmcl007p αυτη εδω τελικα τι ειναι??ανοιχτου ή κλειστου τυπου ??ποιο κιτ φιλτροχοανης εχεις να προτεινεις??? Απ οτι καταλαβαινω ειναι κλειστου.εγω φοραω την splitter.Αλλα την εκλεισα εντελλει τελειως και το μοτερ δουλευει χωρις προβλημα πιεσης.δεν ειναι ο 1.8Τ για σκαστρες ανοιχτου τελικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavatzofido Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 αν ειναι κλειστου αυτη που βρηκα, ειναι φθηνη πιστευω, ειναι value for money νομιζω...εσεις τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...roduct=fmcl007p αυτη εδω τελικα τι ειναι??ανοιχτου ή κλειστου τυπου ??ποιο κιτ φιλτροχοανης εχεις να προτεινεις??? Σου απάντησα παραπάνω.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted May 19, 2009 Author Share Posted May 19, 2009 Πριν μερικες μερες εβαλα την forge 007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.