Jump to content

Ρυθμισεις bov


acen3g

Recommended Posts

Στο S3 μου φορεσα πριν μερικες μερες την forge 007.αυτη τη στιγμη ειναι ρυθμιζομενη ανοιχτου τυπου.τι θα ηταν καλυτερα ανοιχτη η κλειστη?οσο την ανοιγουμε δημιουργειται προβλημα?

post-9044-1230483613_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο S3 μου φορεσα πριν μερικες μερες την forge 007.αυτη τη στιγμη ειναι ρυθμιζομενη ανοιχτου τυπου.τι θα ηταν καλυτερα ανοιχτη η κλειστη?οσο την ανοιγουμε δημιουργειται προβλημα?

Όσο την ανοίγεις,στο άφημα του γκαζιού,τόσο περισσότερο αέρα αφήνει ελέυθερο στο περιβάλον και ξεφουσκώνει,

με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατήσεις γκάζι να μην είναι τόσο πρεσαρισμένο το κύλωμα,

ώστε να μην ανταποκρίνεται και τόσο άμεσα,στο ξαναπάτημα του γκαζιού

Link to comment
Share on other sites

Όσο την ανοίγεις,στο άφημα του γκαζιού,τόσο περισσότερο αέρα αφήνει ελέυθερο στο περιβάλον και ξεφουσκώνει,

με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατήσεις γκάζι να μην είναι τόσο πρεσαρισμένο το κύλωμα,

ώστε να μην ανταποκρίνεται και τόσο άμεσα,στο ξαναπάτημα του γκαζιού

χανεις ετσι σε αποδοση θωμα?εγω παντως την εχω ανοιχτη,τοσο οσο χρειαζεται για να μην χασω σε ανταποκριση

Link to comment
Share on other sites

χανεις ετσι σε αποδοση θωμα?εγω παντως την εχω ανοιχτη,τοσο οσο χρειαζεται για να μην χασω σε ανταποκριση

Ότι χάνεις,χάνεις.

Τα μοτέρια αυτά,δεν είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με ανοιχτού.

Αν και να σου πω κάτι τελείω φιλικά,στην θέση σου,δεν θα την έβαζα,

γιατί δεν έχεις και "τέρατα",ώστε να πρέπει να "ελαφρύνεις" τις πιέσης σου.

Δεν νομίζω δλδ ότι αμάξι με πρόγραμμα χρειάζεται και σκάστρα.

Και την 710Ν να άφηνες,μια χαρά θα την έκανε την δουλειά της.

Κατά την γνώμη μου πάντα.

 

Φιλικά Θωμάς

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ...φιλε τωρα παει την εβαλα.αλλα εχω κρατησει την μαμα.αν δω καμμια στραβη θα αντικατασταθει.thanks :D

Link to comment
Share on other sites

μεγειά!!!αυτή όμως δεν είναι η 007..κάνω λάθος?

Η 007 ειναι! η φωτο ειναι απο το site της forge

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η 007. Η 007 είναι μόνο κλειστού τύπου. Εσύ έχεις βάλει αυτήν: http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...oduct=FMDVSPLTR

 

 

Μιχάλης

Σωστα αυτην εβαλα.νομιζα οτι 007 ειναι και αυτη.ειναι ανοιχτου και κλειστου.

Link to comment
Share on other sites

τωρα την εχω ρυθμισει ανοιχτου.να την ρυθμισω καλυτερα να δουλευει κλειστου?

Link to comment
Share on other sites

τωρα την εχω ρυθμισει ανοιχτου.να την ρυθμισω καλυτερα να δουλευει κλειστου?

 

αυτη δεν ειναι ειναι 007 ;)

παιζει να εχεις και απο κει προβλημα.

ριξε πανω την 710 και τρεχα για δοκιμη :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να κάνεις μετρήσεις στην πίεση να δεις πότε δουλεύει καλύτερα. Αν δεις ότι δεν χάνεις πίεση μπορείς να την αφήσεις και ανοιχτού (βέβαια αυτή η σκάστρα δεν δουλεύει ποτέ σαν πλήρως ανοιχτού τύπου)..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βαλε στο αμαξι μια σκαστρα κλειστου να δουλεψει ειδαλως αν δεν εχεις παρατηρησει ηδη μια πτωση αποδοσης αργα η γρηγορα θα αναψει κανα λαμπακι.

Στο vag com σιγουρα θα εχει ηδη το σχετικο "τουλαχιστον" σφαλμα drop presure κλπ

Link to comment
Share on other sites

Βαλε στο αμαξι μια σκαστρα κλειστου να δουλεψει ειδαλως αν δεν εχεις παρατηρησει ηδη μια πτωση αποδοσης αργα η γρηγορα θα αναψει κανα λαμπακι.

Στο vag com σιγουρα θα εχει ηδη το σχετικο "τουλαχιστον" σφαλμα drop presure κλπ

στο topic που ανεβασα για προβλημα στο προγραμμα,το προβλημα ηταν στην σκαστρα.το διαγνωστικο οντως διαβαζε συνεχεια απωλεια πιεσης.μεχρι Ν75 αλλαξα.τελικα εκλεισα την forge ισα που να ακουγεται ενας διακριτικος θορυβος και ειδα βελτιωση.μαλλον ομως θα την κλεισω τελειως.δεν βαζω την μαμα 710Ν γιατι κριμα τα λεφτα μετα που εδωσα για καινουρια σκαστρα.250 ευρω εσκασα.αλλα εσκασε τελικα εμενα τρεχοντας στις γιορτες σε συνεργειο. :angry2:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

δηλαδη αυτη που βρηκα και εχω σε link στο πιο πανω post μου ειναι ανοιχτου ή κλειστου τυπου??στα αγγλικα πως ειναι οι κλειστου τυπου σκαστρες?:P

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη σκάστρα ανοιχτού τύπου( υβρίδιο είναι ) που έχω δει να δουλεύει στα δικά μας είναι η turbosmart Dual port ( εκτονώνει τον μισό αέρα μέσα και τον υπόλοιπο έξω).Και πάλι δεν έχετε να κερδίσετε κάτι περισσότερο απο μια κλειστού τύπου, όποιος αναζητάει ήχο απο σκάσιμο ας βάλει είναι ένα κιτ φιλτροχοάνης.

Link to comment
Share on other sites

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...roduct=fmcl007p αυτη εδω τελικα τι ειναι??ανοιχτου ή κλειστου τυπου ??ποιο κιτ φιλτροχοανης εχεις να προτεινεις???

Απ οτι καταλαβαινω ειναι κλειστου.εγω φοραω την splitter.Αλλα την εκλεισα εντελλει τελειως και το μοτερ δουλευει χωρις προβλημα πιεσης.δεν ειναι ο 1.8Τ για σκαστρες ανοιχτου τελικα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.